MD. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ze zegt ook nog zo lief Dank je wel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nou Brabant dus op 2. Ook niet slecht :) Pak Maar Mijn Hand is ook wel lekker :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Maar toch had André wel in de top 3 gemoeten, laten we eerlijk wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Pak maar mijn hand heb ik echt te vaak gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Maar toch had André wel in de top 3 gemoeten, laten we eerlijk wezen. Ja Kleine Jongen en Zij Gelooft In Mij moeten eigenlijk gewoon de top 2. Maarja Kleine Jongen op 100 ;e Brabant :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Zo en nu nog nummertje 1. En we zijn er weer door :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jezus dan krijg je een prijs terwijl je niet eens weet hoe het lied gaat dat op nummer 1 staat :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Sowieso een prijs voor het stemmen op Dochters :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Top 100 is elk jaar Michael. Nee, ik bedoelde een Hazes top 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Beetje jammer van Dochters op 1. Top 20 nummer is het zeker, maar kan wel betere verzinnen voor numero uno! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 mJRGWTWVwNs :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Nee, ik bedoelde een Hazes top 100. Op 100% NL? Dat weet ik niet. Er is wel een cd van dat weet ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Dochters, mooi nummer hoor, maar Borsato heeft zoveel betere nummers, ben vooral onder de indruk van zijn wat meer onbekende liedjes maarja wel prima hij op 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Inderdaad. Sowieso heb ik bij best veel nl'se artiesten dat de wat onbekendere liedjes beter zijn als je het album luistert.. Overigens was Jan Smit er dus vrijdag.. Hij heeft maar liefst 5 liedjes gezongen!! ;c Welke weet ik al niet meer, maar had het gevoel dat die playbackte alhoewel anderen weer zeiden van niet. Maar was wel eens leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Jonguh, jij had vrijdag te veel op dus jij wist sowieso niet heel veel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Racoon gaat een Nederlandstalig liedje maken :< En 100%NL een marktaandeel van 4,9%, nieuw record. Weinig smaakvolle mensen hier in Nederland :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wilde dat ook al posten ja, 100% NL _O_ [YOUTUBE]QAJpXzifcs8[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Als je die film hebt gezien is het lied weer wat mooier hè.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Klopt ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 (bewerkt) Ze doen altijd de versie van Thomas Berge he met Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn :S Die is ook goed hoor, maar toch is het origineel beter. Oh wel een goedmakertje door gelijk daarna een lied van Gordon te doen ;c 26 oktober 2012 bewerkt door KN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja is schande en respectloos inderdaad, zal ze volgende keer mailen als dat weer voorkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 c6jf_-xOsxg Do :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 :agree: Ze is ook weer naakt gegaan zei ze gisteren op 3FM. :< Mooi liedje ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 weet iemand heel toevallig de naam van de Engelse band die Oerend Hard en Deurdonderen van Normaal heeft gecoverd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten