bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 5i0duYakqLY :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Snap ik dat ik er ben, alleen nu pas thuis dus groot deel gemist. Margherita dus al zo vroeg geweest? Slechte zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Luisteren die klanten geen top 100 ofzo :S bellen ze tijdens Bloed, zweet en tranen. Hahahah Bagagedrager op 16 dit kan echt niet hoor, wel een geinig liedje maar toch geen top 20 materiaal man :S :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Mijn fout, die had hoger gemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Dan moet je niet opnemen Wouter ;) En ja schande Daan, en dan hoor je gewoon nog in de top 25 More van Sandra van Nieuwland en 2x Gers Pardoel :cab: Bril, het ergste is nog dat je het meent ook volgens mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Top 25 moet minstens 5 Borsato en 5 Hazes bevatten eigenlijk. Zij _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Gers Pardoel kan ik in mee, maar de uitvoering van More door Sandra van Nieuwland bevat in de eerste minuut al meer muzikaliteit dan pak 'm beet het hele repertoire van een Guus Meeuwis. Dead serious. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Geef mij toch maar Guus dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Scheer je weg bril! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Jij wil zeggen dat Guus Meeuwis muzikaal zo sterk is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Top 25 moet minstens 5 Borsato en 5 Hazes bevatten eigenlijk. Zij _O_ 5x Guus, Jan Smit/Acda en de Munnik/Boudewijn de Groot ook wel minstens 2x. Zo ben je al een heel eind op weg ;c Gers Pardoel kan ik in mee, maar de uitvoering van More door Sandra van Nieuwland bevat in de eerste minuut al meer muzikaliteit dan pak 'm beet het hele repertoire van een Guus Meeuwis. Dead serious. Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 De Weg wel angstaanjagend laag hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ben benieuwd welke van Guus er nog komen, hij staat er 8 x in maar heb niet bijgehouden hoeveel er al geweest zijn eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;) Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut. [MENTION=55]Arsène[/MENTION]: Dan heb je geen verstand van muziek. Muzikaliteit heeft namelijk niets met smaak te maken. Dat is vrij objectief vast te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ok Hmmm ken ook wel beter van Nick & Simon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut. Dan doe je veel nummers van Guus tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut. Mwa, De Weg bijvoorbeeld is ook 1000x zo mooi om naar te luisteren. Maar dat heeft is niet het mooie wat jij bedoelt gok ik zo ;c En inderdaad, er is betere muziek van Nick en Simon. Pak Maar Mijn Hand, De Soldaat ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Persoonlijke smaken enzo ;) Trouwens, nadeel van zo een top100 is dat 75% stemt op nummers die nogal recent uit gekomen zijn. Terwijl ze lang niet allemaal even sterk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Aan de andere kant als je alleen maar op oude nummers mag stemmen kan je er net zo goed een Hazes top 100 van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Zoiets hebben ze toch al eens gedaan op 100%NL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Dan doe je veel nummers van Guus tekort. Ik bedoel dat Guus Meeuwis overwegend muziek maakt die je keihard mee moet blèren in de auto. Juist omdat hij muzikaal niet al te lastige dingen doet en zijn teksten ook niet zo moeilijk zijn. Edit: Wat overigens weer een kunst op zich is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Top 100 is elk jaar Michael. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Avond op 12, mag hoger wat mij betreft. Daar was [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] toch fan van? Hopelijk schieten ze wel een beetje op trouwens anders moet ik nog overwerken ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Fan is een groot woord. Maar Avond kan ik ook zonder drank of een vierdeurs wagen waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten