Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig)

Aka

Aanbevolen berichten

Top 25 moet minstens 5 Borsato en 5 Hazes bevatten eigenlijk.

Zij _O_

5x Guus, Jan Smit/Acda en de Munnik/Boudewijn de Groot ook wel minstens 2x. Zo ben je al een heel eind op weg ;c

Gers Pardoel kan ik in mee, maar de uitvoering van More door Sandra van Nieuwland bevat in de eerste minuut al meer muzikaliteit dan pak 'm beet het hele repertoire van een Guus Meeuwis. Dead serious.

Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in, maar dat betekent niet gelijk dat het leuk is om naar te luisteren. 1000x liever Guus ;)

Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut.

[MENTION=55]Arsène[/MENTION]: Dan heb je geen verstand van muziek. Muzikaliteit heeft namelijk niets met smaak te maken. Dat is vrij objectief vast te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mooier :huhu: Leuke muziek luister ik wel met tien bier op in de skihut.

Mwa, De Weg bijvoorbeeld is ook 1000x zo mooi om naar te luisteren. Maar dat heeft is niet het mooie wat jij bedoelt gok ik zo ;c

En inderdaad, er is betere muziek van Nick en Simon. Pak Maar Mijn Hand, De Soldaat ofzo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites