Le Saux Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 (bewerkt) Zó :mrgy: Geile rit zeg [MENTION=14139]steijns[/MENTION];, alleen gedaan? Zieke maximum snelheid zeg, zo snel ga ik dus echt nooit. Gelukkig heb je in Theux de Mont Theux links laten liggen, wat een vreselijk onding was dat zeg.. 24 april 2013 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Oh je heet echt Steijns? ;c Huhu, ik dacht al die tijd dat het een soort van combi was van zijn naam (Martijn) en zijn woonplaats, Eijsden :r Jammer dat ik deze week flink last heb van een paar ribben, had vandaag tijd om te gaan en het weer was er goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Zó :mrgy: Geile rit zeg [MENTION=14139]steijns[/MENTION];, alleen gedaan? Zieke maximum snelheid zeg, zo snel ga ik dus echt nooit. Gelukkig heb je in Theux de Mont Theux links laten liggen, wat een vreselijk onding was dat zeg.. Was ook echt een mooie rit, waar ik genoeg heb afgezien, vooral de Gileppe. Wat een tering ding is dat zeg. Huhu, ik dacht al die tijd dat het een soort van combi was van zijn naam (Martijn) en zijn woonplaats, Eijsden :r Jammer dat ik deze week flink last heb van een paar ribben, had vandaag tijd om te gaan en het weer was er goed voor. Is gewoon voor- en achternaam. Vrienden noemen me Steijns ipv Martijn vandaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Was ook echt een mooie rit, waar ik genoeg heb afgezien, vooral de Gileppe. Wat een tering ding is dat zeg. Dat is die brede weg langs het stuwmeer, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Vandaag vroeg moeten beginnen met werken, dus vanmiddag weer ff tijd om stukje te fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Dat is die brede weg langs het stuwmeer, toch? Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Die heb ik ook al eens gedaan, vervelend ding inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Vandaag, na twee dagen slecht weer, eindelijk op de fiets gezeten hier op Mallorca. Begonnen met een kleine 70 kilometer, helaas lastig om te zetten in Runkeeper gezien de vele bijwegen die we gereden hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Ik dacht laat ik eens een training posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2013 Ja altijd doen. Vind het wel leuk om te zien welke routes jullie doen. Zelf net terug van een rustig rondje. Heerlijk fietsweer. Gisteren wel voetbaltraining gehad dus lekker relaxed rondgedraaid :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 (bewerkt) Lekker hoor, waarom ben jij niet op Strava eigenlijk [MENTION=71]Gert[/MENTION];? Lijkt me wel lachen om jou daar ook te zien. Ik post zo wel ff de rit van vandaag Tadaaaaaaaa 3 mei 2013 bewerkt door Menchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2013 Omdat ik al op runkeeper zat. Niet zo'n zin om nog een tweede ding erbij te gebruiken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Mooie ritje [MENTION=13775]Menchov[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ook lekker, relatief rustig een rondje gereden. Gaat steeds beter. Had wat last van doortrappen, maar toen kreeg ik de tip de kabel van mijn shifter wat strakker te draaien en dat deed wonderen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Mooie ritje [MENTION=13775]Menchov[/MENTION]; Thanks. Morgen weer 3 uur wegmalen dus zal nog wel wat posten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Ik ga morgen weer 110 km fietsen, hopen dat mijn GSM het volhoudt. Heb afgelopen week rust gepakt, kwam zondag niet vooruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 (bewerkt) Zó, weer terug van Mallorca. Was weer een prima weekje, uiteindelijk door het matige weer tijdens de eerste dagen niet verder gekomen dan 331 kilometer. Deze rit gisteren als laatste gereden met de Col de Sollér. 30 hairpins, werkelijk fenomenaal. 4 mei 2013 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Hopelijk mag ik volgende winter ook naar Mallorca met het RTC : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Vandaag een zware rit gehad, veel bochten en steeds weer aanhaken http://app.strava.com/activities/52537876 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Haha het pelotongevoel gevoeld? Achterin zitten is wat de bochten betreft best wel kut af en toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Haha het pelotongevoel gevoeld? Achterin zitten is wat de bochten betreft best wel kut af en toe Verschrikkelijk, op een gegeven moment had ik het wel door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Verder van voren zitten dan he. Kost kracht, ik weet het, maar minder dan constant maar weer eraan blijven hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Gisteren voor het eerst dit jaar op de racefiets gestapt. Mocht van mij nog wel iets sneller maar die maat waar ik mee fietste heeft echt een belabberde conditie. Hij heeft nog wel een veel betere fiets dan ik(ik heb een goedkoop oud 2e hand ding zonder klikpedaal enzo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 (bewerkt) Ik wil straks ongeveer dit rondje gaan maken: 9 mei 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Bergseweg :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten