Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Oh je heet echt Steijns? ;c

Huhu, ik dacht al die tijd dat het een soort van combi was van zijn naam (Martijn) en zijn woonplaats, Eijsden :r

Jammer dat ik deze week flink last heb van een paar ribben, had vandaag tijd om te gaan en het weer was er goed voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zó :mrgy: Geile rit zeg [MENTION=14139]steijns[/MENTION];, alleen gedaan? Zieke maximum snelheid zeg, zo snel ga ik dus echt nooit. Gelukkig heb je in Theux de Mont Theux links laten liggen, wat een vreselijk onding was dat zeg..

Was ook echt een mooie rit, waar ik genoeg heb afgezien, vooral de Gileppe. Wat een tering ding is dat zeg.

Huhu, ik dacht al die tijd dat het een soort van combi was van zijn naam (Martijn) en zijn woonplaats, Eijsden :r

Jammer dat ik deze week flink last heb van een paar ribben, had vandaag tijd om te gaan en het weer was er goed voor.

Is gewoon voor- en achternaam. Vrienden noemen me Steijns ipv Martijn vandaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja altijd doen. Vind het wel leuk om te zien welke routes jullie doen.

Zelf net terug van een rustig rondje. Heerlijk fietsweer. Gisteren wel voetbaltraining gehad dus lekker relaxed rondgedraaid :)

2edmk4m.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zó, weer terug van Mallorca. Was weer een prima weekje, uiteindelijk door het matige weer tijdens de eerste dagen niet verder gekomen dan 331 kilometer. Deze rit gisteren als laatste gereden met de Col de Sollér. 30 hairpins, werkelijk fenomenaal.

rit3mei.png

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst dit jaar op de racefiets gestapt. Mocht van mij nog wel iets sneller maar die maat waar ik mee fietste heeft echt een belabberde conditie. Hij heeft nog wel een veel betere fiets dan ik(ik heb een goedkoop oud 2e hand ding zonder klikpedaal enzo).

euCPP.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites