Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Nice! Wat kost dat nou?

Is niet goedkoop. Wou dit jaar alles los gaan boeken, maar uiteindelijk scheelt me dat niet heel veel. Betaal voor hotel(****) op basis van half pension (511 euro), huur voor de fiets (105 euro), vluchten (160 euro) en transfers (80 euro) voor één week 850 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm als je vaker fietsvakanties boekt zou ik toch een fietskoffer fixen. Doe ik naar Cyprus ook altijd.

[MENTION=71]Gert[/MENTION]; thx voor de site ;) Zal wel geen superkwaliteit zijn die eigen merken van ze maar toch ff nieuwe arm- en beenstukken besteld.

Zijn er lieden hier trouwens actief op strava?

bewerkt door Menchov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag trouwens trainingswedstrijdje gedaan met wat amateurs op de baan hier in Baarlo. Anderhalf uur lang met een gemiddelde van 49 rondgereden :-D Het ging helemaal nergens meer over, ze bleven maar rijden en aanvallen en op een bepaald moment wist ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch lekkere afstand. Vandaga gevoetbald en de kou sloeg behoorlijk op mijn longen. Ben wat grieperig, dus kan er wel mee te maken hebben. Maar ik wacht nog even met fietsen tot de temperatuur boven de 10 graden gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijmegen heeft leuke hellingen en in Arnhem heb je de Posbank. Daar ga ik 4 vd 5 keer heen als ik met kameraden ga fietsen.

In Arnhem is de Posbank zegmaar de veluwezoom. Hellingen kun je hier zien:

http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom.php

In Nijmegen is dit wel een leuke kaart:

http://heuvelsfietsen.nl/Rijk_van_Nijmegen.php

Maar kan natuurlijk bij verre niet op tegen Limburg. Maar zijn toch wel wat leuke hellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M-M29rBstEQ

Kwam zojuist dit filmpje tegen, een cyclosportive van 780 km, 19 Alpencols en (!) 21000 hoogtemeters :cab: Prachtig filmpje, echt de moeite waard om eens voor te gaan zitten.

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites