Le Saux Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Nice! Wat kost dat nou? Is niet goedkoop. Wou dit jaar alles los gaan boeken, maar uiteindelijk scheelt me dat niet heel veel. Betaal voor hotel(****) op basis van half pension (511 euro), huur voor de fiets (105 euro), vluchten (160 euro) en transfers (80 euro) voor één week 850 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Neem je je eigen fiets niet mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Nee, dat is echt veel te omslachtig. En die fietsen daar (Cube) zijn echt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 (bewerkt) Hmm als je vaker fietsvakanties boekt zou ik toch een fietskoffer fixen. Doe ik naar Cyprus ook altijd. [MENTION=71]Gert[/MENTION]; thx voor de site ;) Zal wel geen superkwaliteit zijn die eigen merken van ze maar toch ff nieuwe arm- en beenstukken besteld. Zijn er lieden hier trouwens actief op strava? 2 maart 2013 bewerkt door Menchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2013 No problemo. Komt geregeld daar Protour spul voorbij. De moeite om in de gaten te houden. En nee geen Strava hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Ja ik heb Strava [MENTION=13775]Menchov[/MENTION]; maar nog niet veel gebruikt, vergeet het steeds :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Ja ik heb Strava [MENTION=13775]Menchov[/MENTION]; maar nog niet veel gebruikt, vergeet het steeds :s Nice, ik vind het echt episch :< Ik doe er wel alleen maar korte trainingen mee tracken omdat mijn batterij te snel leeg is en ik geen Garmin heb. http://app.strava.com/athletes/620303 Dit is mijn profiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Ik doe alleen de kilometers en tijd pakken en dan inpleuren in Runkeeper. Heb me vandaag een km-teller gekocht, maar doe dan beide pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Vandaag trouwens trainingswedstrijdje gedaan met wat amateurs op de baan hier in Baarlo. Anderhalf uur lang met een gemiddelde van 49 rondgereden :-D Het ging helemaal nergens meer over, ze bleven maar rijden en aanvallen en op een bepaald moment wist ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Anderhalf uur aan 49 rijden, jo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Anderhalfuur aan 49, dayum vrij ziek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Ja gefrustreerde amateurs die elkaar vroeg in het seizoen op de pijnbank willen leggen he. Probeerde zelf nog een paar keer weg te komen maar als ze zien dat ik ga rijden ze er nog harder achteraan. Maar goed was wel een beste training. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Vandaag na lange tijd 75,2 km gefietst, gemiddelde 26,1 km/h. Voor de geïnteresseerden: http://app.strava.com/activities/42925466 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Hmm, mooi rondje. Alleen heb je voor in het gebied waarin je woont weinig mooie heuveltjes meegenomen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Hmm, mooi rondje. Alleen heb je voor in het gebied waarin je woont weinig mooie heuveltjes meegenomen :( Klopt. Moet eerst even kilometers maken, daarna ga ik ook heuvels pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2013 Toch lekkere afstand. Vandaga gevoetbald en de kou sloeg behoorlijk op mijn longen. Ben wat grieperig, dus kan er wel mee te maken hebben. Maar ik wacht nog even met fietsen tot de temperatuur boven de 10 graden gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Je woont in de buurt van Nijmegen toch Gert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2013 Klopt, hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Studder in Nijmegen. Leuk fietsen daar? Vast voor als ik op kamers ga.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Hoe is inderdaad het fietsen daar, en dan bedoel ik meer in de richting van Arnhem? Voor de opleiding die ik wil doen zou ik eigenlijk naar de HAN in Arnhem moeten, maar omdat ik fietsen belangrijker vind ga ik liever naar HS Zuyd :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2013 Nijmegen heeft leuke hellingen en in Arnhem heb je de Posbank. Daar ga ik 4 vd 5 keer heen als ik met kameraden ga fietsen. In Arnhem is de Posbank zegmaar de veluwezoom. Hellingen kun je hier zien: http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom.php In Nijmegen is dit wel een leuke kaart: http://heuvelsfietsen.nl/Rijk_van_Nijmegen.php Maar kan natuurlijk bij verre niet op tegen Limburg. Maar zijn toch wel wat leuke hellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Thanks Gert.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik fiets ook nog wel eens in/rond Nijmegen. Heb een mooie fiets staan en wil dit jaar wat meer kilometers maken dan vorig jaar. Komende week misschien een begin maken, best aardige weersvoorspellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Hier in Noord-Limburg is het ook zo vlak als wat, maar ik train meestal ook over de grens in Duitsland. Daar heb je gelijk enorme pukkels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 maart 2013 Share Geplaatst 4 maart 2013 (bewerkt) M-M29rBstEQ Kwam zojuist dit filmpje tegen, een cyclosportive van 780 km, 19 Alpencols en (!) 21000 hoogtemeters :cab: Prachtig filmpje, echt de moeite waard om eens voor te gaan zitten. 4 maart 2013 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten