bas huijsmans Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december (bewerkt) Uitdaging van de maand november 2023: De Sir Alex Ferguson Challenge 6 november is een bijzondere dag voor fans van Manchester United. In 1986 nam Sir Alex Ferguson op deze datum namelijk het roer over bij the Red Devils. Manchester United stond op dat moment voorlaatste op het hoogste Engelse voetbalniveau. Toen de topcoach een kleine 27 jaar later afscheid nam was de prijzenkast een stuk voller dan bij zijn aankomst met onder meer meerdere Champions League titels. Eenzelfde karwei staat jou te wachten in deze uitdaging. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League – 10x Community Shield – 5x FA Cup – 4x League Cup – 2x UEFA Champions League – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble. De puntentelling: Voor deze uitdaging kan je maximaal 120 punten verdienen. Dit doe je door binnen 27 seizoenen Sir Alex Ferguson te evenaren met de door jouw gemanagede club én alle checkpoints onderweg te behalen. Voor elk checkpoint onderweg dat je niet weet te behalen gaan er 25 punten van je puntentotaal af. Heb je deze uitdaging voltooid tag dan @bas huijsmans zodat hij jouw puntentotaal in de Hall of Fame kan bijwerken. 7 december bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Bleh. Crystal Palace dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Auteur Share Geplaatst 15 december 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Bleh. Crystal Palace dus. Adam Wharton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Een maandje eerder en ik had die titel ook nog wel gepakt Bekertje meegepakt. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League – 10x Community Shield – 5x FA Cup 1/5 – 4x League Cup – 2x UEFA Champions League – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble. Checkpoint 1 in de pocket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Bournemouth, lets go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 1/13 – 10x Community Shield 1/10 – 5x FA Cup 2/5 – 4x League Cup 1/4 – 2x UEFA Champions League 1/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble. Checkpoints 2,3,4 in de pocket. Zeg @bas huijsmans, mag ik die Europa League ook vervangen door een extra Champions League? Ik heb eigenlijk weinig zin om moedwillig een seizoen te verneuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Auteur Share Geplaatst 15 december 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Zeg @bas huijsmans, mag ik die Europa League ook vervangen door een extra Champions League? Ik heb eigenlijk weinig zin om moedwillig een seizoen te verneuken. Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel. Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel. Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie Oh, ik moet nog wel even, maar ik heb wel alle checkpoints al gehaald. Ik heb alleen geen zin om Europa League te gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Nog even twee prijsjes gepakt. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 1/13 – 10x Community Shield 2/10 – 5x FA Cup 2/5 – 4x League Cup 1/4 – 2x UEFA Champions League 1/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup 1/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Nog even twee prijsjes gepakt. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 1/13 – 10x Community Shield 2/10 – 5x FA Cup 2/5 – 4x League Cup 1/4 – 2x UEFA Champions League 1/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup 1/1 Niet normaal hoe snel je deze gefixt hebt Met welke tactiek heb je Crystal Palace zo snel naar de top gebracht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december Share Geplaatst 16 december 8 uur geleden zei bas huijsmans: Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel. Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie Hij won de Europa League 2x. Met Aberdeen en met United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 december Share Geplaatst 16 december 7 uur geleden zei Blauwbeer: Niet normaal hoe snel je deze gefixt hebt Met welke tactiek heb je Crystal Palace zo snel naar de top gebracht? Een Amorimversie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 16 december Share Geplaatst 16 december 34 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een Amorimversie. Met een spits, verrassend Gebruik je ook spelersinstructies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 december Share Geplaatst 16 december Prijzen pakken... Titeltje. Europees bekertje. Nationaal bekertje. Nationaal bekertje. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 2/13 – 10x Community Shield 2/10 – 5x FA Cup 3/5 – 4x League Cup 2/4 – 2x UEFA Champions League 2/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup 1/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Dinsdag at 09:48 Share Geplaatst Dinsdag at 09:48 De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 2/13 – 10x Community Shield 3/10 – 5x FA Cup 3/5 – 4x League Cup 2/4 – 2x UEFA Champions League 2/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup 2/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Dinsdag at 12:12 Share Geplaatst Dinsdag at 12:12 De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 3/13 – 10x Community Shield 3/10 – 5x FA Cup 4/5 – 4x League Cup 3/4 – 2x UEFA Champions League 3/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel een extra Champions League gepakt) – 1x UEFA Super Cup 2/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 14:40 Share Geplaatst Dinsdag at 14:40 @Nom de Guerre Mason Greenwood ja? Valt me tegen van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 16:04 Share Geplaatst Dinsdag at 16:04 Wolves it is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Dinsdag at 19:17 Share Geplaatst Dinsdag at 19:17 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Nom de Guerre Mason Greenwood ja? Valt me tegen van je. In mijn formatie is 'ie perfect voor de plek voorin en rechts op de flank. Bovendien was 'ie gratis te halen Gratis, my man, gratis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 07:39 Share Geplaatst Woensdag at 07:39 De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League 4/13 – 10x Community Shield 4/10 – 5x FA Cup 5/5 – 4x League Cup 4/4 – 2x UEFA Champions League 3/2 – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel een extra Champions League gepakt) – 1x UEFA Super Cup 2/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 10:44 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 10:44 Doe eens kalm zeg @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 11:26 Share Geplaatst Woensdag at 11:26 42 minuten geleden zei bas huijsmans: Doe eens kalm zeg @Nom de Guerre Ik heb helaas veel tijd voor FM gehad de afgelopen nachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 11:34 Share Geplaatst Woensdag at 11:34 Na mijn aanstelling begonnen we meteen heel voortvarend met vier overwinningen uit de eerste vijf wedstrijden. Hierna werd het wat wisselvalliger helaas. 2024 was een zeer stabiel jaar. In totaal speelden we vijftien wedstrijden in de Premier League waarvan er tien gewonnen werden, drie een gelijkspel opleverden en we twee keer een nederlaag noteerden. Voordat we naar het eindklassement gaan pakken we de FA Cup ook maar even mee. Met horten en stoten bereikten we uiteindelijk de finale, na vooral verhitte potjes tegen Middlesbrough en Manchester City (die overigens in de laatste minuut van de verlenging pas gewonnen werd). In de finale is Arsenal de tegenstander, de landskampioen. In die finale mochten we weer verlengen, echter dit keer geen beslissing in de verlenging maar een overwinning op penalty's. Hierdoor sluiten we het seizoen af met een prijs. Want jullie verwachten waarschijnlijk al dat we niet verder in de prijzen waren gevallen en dat klopt. Een achtste plaats, nipt buiten de top 5 maar wel een plek in de Europa League. Ik ben geen Guido zoals jullie kunnen zien maar iedereen participeert op zijn eigen niveau @Nom de Guerre De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League (0/13) – 10x Community Shield (0/10) – 5x FA Cup (1/5) – 4x League Cup (0/4) – 2x UEFA Champions League (0/2) – 2x FIFA Club World Cup (0/2) – 1x UEFA Europa League (0/1) – 1x UEFA Super Cup (0/1) @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 13:21 Share Geplaatst Woensdag at 13:21 De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: 13x Premier League 6/13 10x Community Shield 6/10 5x FA Cup 4x League Cup 2x UEFA Champions League 2x FIFA Club World Cup 1/2 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel extra Champions Leagues gepakt) 1x UEFA Super Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 16:09 Share Geplaatst Woensdag at 16:09 2 uur geleden zei Nom de Guerre: De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: 13x Premier League 6/13 10x Community Shield 6/10 5x FA Cup 4x League Cup 2x UEFA Champions League 2x FIFA Club World Cup 1/2 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel extra Champions Leagues gepakt) 1x UEFA Super Cup Illegaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten