bas huijsmans Posted December 7, 2024 Share Posted December 7, 2024 (edited) Uitdaging van de maand november 2023: De Sir Alex Ferguson Challenge  6 november is een bijzondere dag voor fans van Manchester United. In 1986 nam Sir Alex Ferguson op deze datum namelijk het roer over bij the Red Devils. Manchester United stond op dat moment voorlaatste op het hoogste Engelse voetbalniveau. Toen de topcoach een kleine 27 jaar later afscheid nam was de prijzenkast een stuk voller dan bij zijn aankomst met onder meer meerdere Champions League titels. Eenzelfde karwei staat jou te wachten in deze uitdaging.  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League –          10x Community Shield –          5x FA Cup –          4x League Cup –          2x UEFA Champions League –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup  Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble.  De puntentelling: Voor deze uitdaging kan je maximaal 120 punten verdienen. Dit doe je door binnen 27 seizoenen Sir Alex Ferguson te evenaren met de door jouw gemanagede club én alle checkpoints onderweg te behalen. Voor elk checkpoint onderweg dat je niet weet te behalen gaan er 25 punten van je puntentotaal af.  Heb je deze uitdaging voltooid tag dan @bas huijsmans zodat hij jouw puntentotaal in de Hall of Fame kan bijwerken. Edited December 7, 2024 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 Bleh. Â Â Crystal Palace dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 15, 2024 Author Share Gepost December 15, 2024 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Bleh. Â Â Crystal Palace dus. Adam Wharton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024  Een maandje eerder en ik had die titel ook nog wel gepakt   Bekertje meegepakt.  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League –          10x Community Shield –          5x FA Cup 1/5 –          4x League Cup –          2x UEFA Champions League –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup  Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble. Checkpoint 1 in de pocket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 Bournemouth, lets go Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024      De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 1/13 –          10x Community Shield 1/10 –          5x FA Cup 2/5 –          4x League Cup 1/4 –          2x UEFA Champions League 1/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup  Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager.  Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Win binnen zeven seizoenen je eerste landstitel Win binnen acht seizoenen je eerste Premier League/FA Cup dubbel Win binnen dertien seizoenen je eerste Premier League/FA Cup/Champions League treble.  Checkpoints 2,3,4 in de pocket.  Zeg @bas huijsmans, mag ik die Europa League ook vervangen door een extra Champions League? Ik heb eigenlijk weinig zin om moedwillig een seizoen te verneuken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 15, 2024 Author Share Gepost December 15, 2024 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Zeg @bas huijsmans, mag ik die Europa League ook vervangen door een extra Champions League? Ik heb eigenlijk weinig zin om moedwillig een seizoen te verneuken. Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel.  Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel.  Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie  Oh, ik moet nog wel even, maar ik heb wel alle checkpoints al gehaald. Ik heb alleen geen zin om Europa League te gaan spelen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024  Nog even twee prijsjes gepakt.  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 1/13 –          10x Community Shield 2/10 –          5x FA Cup 2/5 –          4x League Cup 1/4 –          2x UEFA Champions League 1/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup 1/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blauwbeer Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 1 uur geleden zei Nom de Guerre:  Nog even twee prijsjes gepakt.  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 1/13 –          10x Community Shield 2/10 –          5x FA Cup 2/5 –          4x League Cup 1/4 –          2x UEFA Champions League 1/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup 1/1  Niet normaal hoe snel je deze gefixt hebt  Met welke tactiek heb je Crystal Palace zo snel naar de top gebracht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 16, 2024 Share Gepost December 16, 2024 8 uur geleden zei bas huijsmans: Ik zag heel veel groene dingen en ik dacht even dat je al klaar was. Dat bleek gelukkig nog niet zo te zijn. De Europa League is ook in te ruilen voor een extra CL. Volgens mij heeft Ferguson de Europa Cup II ook alleen met Aberdeen gewonnen of heb ik dat mis? @delichris weet dat misschien wel.  Ik heb geen idee hoe de verhouding qua prijzen in de jaren 90 precies was met de Europa cup I, Europa Cup II en de European cup winners cup. Maar een CL extra gaat altijd boven de Europa League en de Conference League in mijn opinie  Hij won de Europa League 2x. Met Aberdeen en met United. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 16, 2024 Share Gepost December 16, 2024 7 uur geleden zei Blauwbeer:  Niet normaal hoe snel je deze gefixt hebt  Met welke tactiek heb je Crystal Palace zo snel naar de top gebracht?  Een Amorimversie.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blauwbeer Gepost December 16, 2024 Share Gepost December 16, 2024 34 minuten geleden zei Nom de Guerre:  Een Amorimversie.   Met een spits, verrassend  Gebruik je ook spelersinstructies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 16, 2024 Share Gepost December 16, 2024 Prijzen pakken...   Titeltje.   Europees bekertje.   Nationaal bekertje.   Nationaal bekertje.  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 2/13 –          10x Community Shield 2/10 –          5x FA Cup 3/5 –          4x League Cup 2/4 –          2x UEFA Champions League 2/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup 1/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024   De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 2/13 –          10x Community Shield 3/10 –          5x FA Cup 3/5 –          4x League Cup 2/4 –          2x UEFA Champions League 2/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League –          1x UEFA Super Cup 2/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024     De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 3/13 –          10x Community Shield 3/10 –          5x FA Cup 4/5 –          4x League Cup 3/4 –          2x UEFA Champions League 3/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel een extra Champions League gepakt) –          1x UEFA Super Cup 2/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 @Nom de Guerre Mason Greenwood ja? Valt me tegen van je.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 Â Wolves it is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Nom de Guerre Mason Greenwood ja? Valt me tegen van je.   In mijn formatie is 'ie perfect voor de plek voorin en rechts op de flank. Bovendien was 'ie gratis te halen  Gratis, my man, gratis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024       De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League 4/13 –          10x Community Shield 4/10 –          5x FA Cup 5/5 –          4x League Cup 4/4 –          2x UEFA Champions League 3/2 –          2x FIFA Club World Cup –          1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel een extra Champions League gepakt) –          1x UEFA Super Cup 2/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 18, 2024 Author Share Gepost December 18, 2024 Doe eens kalm zeg @Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 42 minuten geleden zei bas huijsmans: Doe eens kalm zeg @Nom de Guerre  Ik heb helaas veel tijd voor FM gehad de afgelopen nachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Na mijn aanstelling begonnen we meteen heel voortvarend met vier overwinningen uit de eerste vijf wedstrijden. Hierna werd het wat wisselvalliger helaas.   2024 was een zeer stabiel jaar. In totaal speelden we vijftien wedstrijden in de Premier League waarvan er tien gewonnen werden, drie een gelijkspel opleverden en we twee keer een nederlaag noteerden.  Voordat we naar het eindklassement gaan pakken we de FA Cup ook maar even mee. Met horten en stoten bereikten we uiteindelijk de finale, na vooral verhitte potjes tegen Middlesbrough en Manchester City (die overigens in de laatste minuut van de verlenging pas gewonnen werd). In de finale is Arsenal de tegenstander, de landskampioen.  In die finale mochten we weer verlengen, echter dit keer geen beslissing in de verlenging maar een overwinning op penalty's. Hierdoor sluiten we het seizoen af met een prijs.  Want jullie verwachten waarschijnlijk al dat we niet verder in de prijzen waren gevallen en dat klopt. Een achtste plaats, nipt buiten de top 5 maar wel een plek in de Europa League. Ik ben geen Guido zoals jullie kunnen zien maar iedereen participeert op zijn eigen niveau @Nom de Guerre  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: –          13x Premier League (0/13) –          10x Community Shield (0/10) –          5x FA Cup (1/5) –          4x League Cup (0/4) –          2x UEFA Champions League (0/2) –          2x FIFA Club World Cup (0/2) –          1x UEFA Europa League (0/1) –          1x UEFA Super Cup (0/1)  @bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: 13x Premier League 6/13 10x Community Shield 6/10 5x FA Cup 4x League Cup 2x UEFA Champions League 2x FIFA Club World Cup 1/2 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel extra Champions Leagues gepakt) 1x UEFA Super Cup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 2 uur geleden zei Nom de Guerre:  De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: 13x Premier League 6/13 10x Community Shield 6/10 5x FA Cup 4x League Cup 2x UEFA Champions League 2x FIFA Club World Cup 1/2 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel extra Champions Leagues gepakt) 1x UEFA Super Cup Illegaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts