Fantasy Geplaatst Maandag at 18:53 Auteur Share Geplaatst Maandag at 18:53 1 minuut geleden zei chrisje1993: Einde middag moet wel lukken. Stuur je mij een berichtje op een middag dat je kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Maandag at 19:00 Share Geplaatst Maandag at 19:00 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Fantasy: Stuur je mij een berichtje op een middag dat je kan? Morgenmiddag rond uurtje of 3? Of heb je liever later? Maandag at 19:01 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Maandag at 19:02 Auteur Share Geplaatst Maandag at 19:02 1 minuut geleden zei chrisje1993: Morgenmiddag rond uurtje of 3? Of heb je liever later? 4u zou ik wel redden morgen, eerder niet. Woensdag en donderdag zou ik wel eerder op de middag al kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Maandag at 19:04 Share Geplaatst Maandag at 19:04 1 minuut geleden zei Fantasy: 4u zou ik wel redden morgen, eerder niet. Woensdag en donderdag zou ik wel eerder op de middag al kunnen. Dat red ik nog net. Want moet tussen 16:20 en 16:30 weg even namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Maandag at 19:04 Auteur Share Geplaatst Maandag at 19:04 Zojuist zei chrisje1993: Dat red ik nog net. Want moet tussen 16:20 en 16:30 weg even namelijk. Top. Ik zal je een seintje geven als ik eerder dan 16:00 uur al op kan starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Maandag at 19:31 Auteur Share Geplaatst Maandag at 19:31 Lekker potje tegen @neva net achter de rug Derde minuut; foutje van Asllani; 1-0. Zevende minuut; voorzet die de keeper moeiteloos vangt en tijdens het neerkomen op het hoofd van Osimhen laat vallen; 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Maandag at 20:08 Share Geplaatst Maandag at 20:08 Dat tweede moment was echt bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Dinsdag at 14:01 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:01 @chrisje1993 kun jij straks over pak 'm beet 15/30 minuten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Dinsdag at 14:06 Share Geplaatst Dinsdag at 14:06 5 minuten geleden zei Fantasy: @chrisje1993 kun jij straks over pak 'm beet 15/30 minuten? Ja is goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Dinsdag at 14:19 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:19 12 minuten geleden zei chrisje1993: Ja is goed! Start jij 'm op? Ik slinger nu m'n laptop aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Dinsdag at 14:20 Share Geplaatst Dinsdag at 14:20 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fantasy: Start jij 'm op? Ik slinger nu m'n laptop aan Heb even een probleempje met inloggen haha En krijg mijn wachtwoord ook niet aangepast op een of andere manier. Dinsdag at 14:20 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Dinsdag at 14:20 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:20 Zojuist zei chrisje1993: Heb even een probleempje met inloggen haha En krijg mijn wachtwoord ook niet aangepast op een of andere manier. Had ik laatst ook inderdaad. Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt en toen was het verholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Dinsdag at 14:31 Share Geplaatst Dinsdag at 14:31 9 minuten geleden zei Fantasy: Had ik laatst ook inderdaad. Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt en toen was het verholpen. Hij staat open. Naam: Fantasy vs chrisje WW: MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Dinsdag at 14:48 Share Geplaatst Dinsdag at 14:48 @neva wanneer kan jij voor onze pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Dinsdag at 14:48 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:48 Zojuist zei chrisje1993: De gelukkigste heeft gewonnen. Degene die het meeste scoort, die wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 uur geleden Auteur Share Geplaatst 18 uur geleden In Divisie 2 is het ook inmiddels bijna Kerst nadat onlangs speelrondes 9, 10 en 11 werden gedeeld en net als in Divisie 1 zien we hier nog enkele niet gespeelde wedstrijden op de kalender staan. Hopelijk lukt het iedereen om nog rondom de feestdagen wat tijd vrij te maken voor de nog te spelen duels. Ook staan er nog wedstrijden op de rol van speelronde 5, welke inmiddels toch wel al lang en breed afgerond hadden moeten zijn - als ik eerlijk ben. Dat zijn wedstrijden die op 20 november gedeeld werden om te spelen jongens; een maand geleden... FC Oerlie - TOK (5) TOK - FC Brilhante (7) FC Oerlie - Candystripes (7) FC Brilhante - FC Den Beirenput (8) TOK - FC Wolverine (9) Candystripes - FC Brilhante (9) FC Den Beirenput - FC Oerlie (9) Feyenoord United - Candystripes (10) FC Den Beirenput - TOK (10) FC Brilhante - FC Oerlie (10) FC Brilhante - TOK (11) Feyenoord United - FC Den Beirenput (11) FC Wolverine - FC Oerlie (11) Hebben jullie inmiddels al contact met elkaar wel, al dan niet via PB? Laat het hier even weten, want het ligt aardig stil bij deze en gene. Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden komende periode zou voor mij wat rustiger moeten zijn, dus probeer ze zo snel mogelijk in te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) @Oerlie wanneer zal jij kunnen? @Rykjvk1 wanneer zal jij kunnen? 17 uur geleden bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden 1 uur geleden zei Fantasy: Feyenoord United - FC Den Beirenput (11) Toon verborgen inhoud FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo FC Brilhante @Flameneer Op 12-12-2024 om 22:36 zei chrisje1993: Het was een behoorlijke eenzijdige pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 uur geleden Auteur Share Geplaatst 15 uur geleden 2 uur geleden zei chrisje1993: Ik moet m’n administratie duidelijk nog steeds een keer nalopen. Thanks voor de reminder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden @neva Heb je morgen tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden 2 minuten geleden zei chrisje1993: @neva Heb je morgen tijd? Alleen in de ochtend. Ik ga nog met de vrouw naar een Kerstmarkt in Den Haag. Ik vrees dat dit de hele dag duurt... Lopen we elkaar elke keer mis zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden 16 minuten geleden zei neva: Alleen in de ochtend. Ik ga nog met de vrouw naar een Kerstmarkt in Den Haag. Ik vrees dat dit de hele dag duurt... Lopen we elkaar elke keer mis zo.. Hahah zeg dat. In de ochtend weet ik niet. Ligt eraan hoelaat ik wakker ben maar ben er bang voor haah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden @Rykjvk1 @xanderoo @neva @Oerlie ik sta vandaag op standby. Laat mij weten en ik spring achter de laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten