Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november @Fantasy ben de kleine op bed aan het leggen en dan kan ik. Ongv20:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei Flameneer: @Fantasy ben de kleine op bed aan het leggen en dan kan ik. Ongv20:00 Helemaal goed. Zet ik de was ondertussen nog even aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Dankje wel @Fantasy voor deze pot. Ja die corners waren vervelend. succes met je beker wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 3 minuten geleden zei Whitewolf345: Dankje wel @Fantasy voor deze pot. Ja die corners waren vervelend. succes met je beker wedstrijd. Die corners waren effectief. Twee keer een kopie van elkaar Knap gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Dankje wel. @Oerlie wanneer zal jij kunnen voor ons bekerpotje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november @Fantasy yess ik start nu op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november Zojuist zei Flameneer: @Fantasy yess ik start nu op Maak jij de game aan dit keer? Of zal ik 'm straks alvast opstarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 minuten geleden zei Fantasy: Maak jij de game aan dit keer? Of zal ik 'm straks alvast opstarten? Maakt de uit of thuis nog uit in de lotingen? Anders kan ik vast aanmaken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november Zojuist zei Flameneer: Maakt de uit of thuis nog uit in de lotingen? Anders kan ik vast aanmaken hoor Maak maar aan. Maakt qua thuis/uit verder niet uit wat mij betreft, aangezien alles toch op neutraal terrein wordt afgewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 minuten geleden zei Fantasy: Maak maar aan. Maakt qua thuis/uit verder niet uit wat mij betreft, aangezien alles toch op neutraal terrein wordt afgewerkt. FA VS FLA Ww: FAFLA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 33 minuten geleden zei Whitewolf345: Dankje wel. @Oerlie wanneer zal jij kunnen voor ons bekerpotje vanavond, morgenavond of donderdagavond, ben het weekend niet thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei Oerlie: vanavond, morgenavond of donderdagavond, ben het weekend niet thuis. Zeg maar hoe laat vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei Whitewolf345: Zeg maar hoe laat vanavond ik kan nu als dat past voor jou. wat is je steamnaam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Yes ik start hem weer op. Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november wat is het wachtwoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 7 uur geleden zei De Raam: Spelen we vanavond @xanderoo? Ben je er klaar voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 16 uur geleden zei xanderoo: Ben je er klaar voor? Excuses, gisterenavond kwam er iets tussen. Vanavond ben ik er, dan heb ik tijd voor mezelf mocht jou dat ook uitkomen, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november Volgens mijn administratie moeten de volgende wedstrijden nog worden gespeeld. Feyenoord United - TOK FC Oerlie - FC Den Beirenput FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen @chrisje1993 @Rykjvk1 @Oerlie @xanderoo @De Raam Lukt het jullie om uiterlijk dit weekend deze wedstrijden af te ronden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november @De Raam @Fantasy @Oerlie ik kan morgen pas terug, vandaag was een moeilijke dag, maar daar had ik al rekening mee gehouden. Hoe laat weet ik niet, maar zal proberen zo lang mogelijk on te blijven. Weekend niet veel te doen, dus moet wel lukken. Excuses voor het ongemak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Op 6-11-2024 om 21:53 zei Fantasy: Volgens mijn administratie moeten de volgende wedstrijden nog worden gespeeld. Feyenoord United - TOK FC Oerlie - FC Den Beirenput FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen @chrisje1993 @Rykjvk1 @Oerlie @xanderoo @De Raam Lukt het jullie om uiterlijk dit weekend deze wedstrijden af te ronden? ik ben heel het weekend weg, maar dinsdag kan ik deze wel spelen. @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 14 uur geleden zei Oerlie: ik ben heel het weekend weg, maar dinsdag kan ik deze wel spelen. @xanderoo Voor mij prima. Lukt dit nog @Fantasy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november 9 minuten geleden zei xanderoo: Voor mij prima. Lukt dit nog @Fantasy? Ja prima! Ik ga maandag of dinsdag speelronde 3 & 4 alvast beschikbaar stellen, maar dan kunnen jullie nog speelronde 1/2 afronden - geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 12 minuten geleden zei Fantasy: Ja prima! Ik ga maandag of dinsdag speelronde 3 & 4 alvast beschikbaar stellen, maar dan kunnen jullie nog speelronde 1/2 afronden - geen probleem. Thanks voor je begrip, word geappreciëerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Als mijn overzicht klopt, staan de volgende potten nog op de agenda voor speelronde 1/2. FC Den Beirenput vs. Ind. der GeVallenen @xanderoo @De Raam Feyenoord United vs. TOK @chrisje1993 @Rykjvk1 FC Oerlie vs. FC Den Beirenput @Oerlie @xanderoo Die laatste staat nu voor dinsdag gepland als het goed is, maar ook de andere twee potten zou ik graag zsm afgerond zien indien mogelijk Binnenkort starten we met speelrondes 3 en 4, zoals hierboven te lezen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Ook voor Divisie 2 is per heden de tussenstand terug te vinden in het Wedstrijdschema & Uitslagen topic. Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 FC Wolverine 2 2 0 0 6 3 3 4 2 FC Oerlie 1 1 0 0 1 0 1 3 3 FK Managers United 2 1 0 1 5 5 0 3 4 Candystripes 2 1 0 1 4 4 0 2 5 FC Den Beirenput 0 0 0 0 0 0 0 0 6 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 7 Feyenoord United 1 0 0 1 1 2 -1 0 8 TOK 1 0 0 1 0 1 -1 0 9 FC Brilhante 1 0 0 1 2 4 -2 0 Het speelschema van speelronde 3 & 4 zal spoedig worden gedeeld, nadat hopelijk de volledige eerste twee speelrondes op z'n minst zo goed als volledig zijn afgerond. Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten