neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 minuten geleden zei Whitewolf345: @neva heerlijk is dat toch in de 122e minuut🤣 Voelde me gewoon lullig voor Chris, maar ik ben heel erg blij dat het een keer mijn kant op viel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Even een rare vraag misschien maar stel dat een speler rood pakt. Mag die de volgende wedstrijd dan wel spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november 17 minuten geleden zei Whitewolf345: Even een rare vraag misschien maar stel dat een speler rood pakt. Mag die de volgende wedstrijd dan wel spelen? Nee, zie het inschrijftopic. Waarbij ik uit ga van ieders eerlijkheid, want dit is natuurlijk niet te beïnvloeden omdat je zelf 1 vs. 1 speelt. edit; waarbij ik mezelf nu bedenk dat dit lastig ‘controleren’ is, omdat je ook speelronde 2 kan spelen voordat je speelronde 1 speelt. Hier kom ik dus nog even op terug, daar je ook al ‘gestraft’ wordt in de wedstrijd zelf omdat je het met een man minder moet doen die pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Op 2-11-2024 om 14:00 zei De Raam: Morgenavond zou prima kunnen? Ben je on? Zie PB! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 3 uur geleden zei Fantasy: Nee, zie het inschrijftopic. Waarbij ik uit ga van ieders eerlijkheid, want dit is natuurlijk niet te beïnvloeden omdat je zelf 1 vs. 1 speelt. edit; waarbij ik mezelf nu bedenk dat dit lastig ‘controleren’ is, omdat je ook speelronde 2 kan spelen voordat je speelronde 1 speelt. Hier kom ik dus nog even op terug, daar je ook al ‘gestraft’ wordt in de wedstrijd zelf omdat je het met een man minder moet doen die pot. Ik wacht dan ff totdat je hierop teruggekomen bent, aangezien Zaccagni rood pakte bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei Oerlie: Ik wacht dan ff totdat je hierop teruggekomen bent, aangezien Zaccagni rood pakte bij mij Stel maar gewoon op tot nader order Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november Op 31-10-2024 om 22:48 zei Flameneer: Helaas kan ik vanavond niet meer. Dus na dinsdag dan denk ik? Hoe zit je anders vanavond qua tijd? Op 1-11-2024 om 15:04 zei Whitewolf345: Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht. Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. @neva wanneer zal jij kunnen? Hoe laat kan je morgenavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 19 minuten geleden zei Fantasy: Hoe laat kan je morgenavond? morgen avond zal ik vanaf 19 uur kunnen. mocht je vanavond willen kan het vanaf 22:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 44 minuten geleden zei Fantasy: Hoe zit je anders vanavond qua tijd? Kwart voor 11 moet lukken? ik zit nu in de FMOC die is tot ongeveer half 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november 1 uur geleden zei Whitewolf345: morgen avond zal ik vanaf 19 uur kunnen. mocht je vanavond willen kan het vanaf 22:30 Laten we morgenavond doen dan. Ik verwacht ook na 19:30 ongeveer wel te kunnen. 1 uur geleden zei Flameneer: Kwart voor 11 moet lukken? ik zit nu in de FMOC die is tot ongeveer half 11 Dat wordt een latertje Sluit het niet uit, maar beloof niks. Kom er later vanavond even op terug bij je. Op 3-11-2024 om 18:54 zei Oerlie: Ik wacht dan ff totdat je hierop teruggekomen bent, aangezien Zaccagni rood pakte bij mij Zie het algemene 'Aanmeld- en uitlegtopic', hij mag gewoon spelen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november Game staat klaar @Flameneer Fla vs Fan WW: MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 4 minuten geleden zei Fantasy: Game staat klaar @Flameneer Fla vs Fan WW: MUTL2024 ik kom er aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Hahah @Flameneer kon de druk van zoveel toeschouwers niet aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november Auteur Share Geplaatst 4 november 1 minuut geleden zei Flameneer: gefeliciteerd! individuele kwaliteiten van de spelers doen het hem helaas. Mooi team heb je! en wat een fouten van mijn spelers zeg!!! wauwww! Thanks. Er gingen her en der wel wat dingen mis ja Verbaasde me er ook wel over hoe veel ballen er gewoonweg over de zijlijn gelopen werden deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 16 uur geleden zei Whitewolf345: morgen avond zal ik vanaf 19 uur kunnen. mocht je vanavond willen kan het vanaf 22:30 Zullen we vanavond rond 20u afspreken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 12 minuten geleden zei Fantasy: Zullen we vanavond rond 20u afspreken? Helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 13 uur geleden zei Fantasy: Thanks. Er gingen her en der wel wat dingen mis ja Verbaasde me er ook wel over hoe veel ballen er gewoonweg over de zijlijn gelopen werden deze pot. Helaas was hier sprake van matchfixing. In het rooster had ik thuis moeten spelen maar ik speelde uit. Ik zeg overnieuw! of de volgende pot tussen ons moet andersom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Zojuist zei Flameneer: Helaas was hier sprake van matchfixing. In het rooster had ik thuis moeten spelen maar ik speelde uit. Ik zeg overnieuw! of de volgende pot tussen ons moet andersom Hahahahaha heerlijk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 5 minuten geleden zei Whitewolf345: Hahahahaha heerlijk dit. POAAHH ook nog eens in de JC arena.... man man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Spelen we vanavond @xanderoo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 3 minuten geleden zei De Raam: Spelen we vanavond @xanderoo? Voor mij prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 6 uur geleden zei Flameneer: Helaas was hier sprake van matchfixing. In het rooster had ik thuis moeten spelen maar ik speelde uit. Ik zeg overnieuw! of de volgende pot tussen ons moet andersom En dat dan ook nog eens tegen de organisator Het moet niet gekker worden hehe. Als je er klaar voor bent, kan onze bekerpot starten. Geef maar een seintje. Net als @Whitewolf345 overigens, voor onze competitiewedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 2 minuten geleden zei Fantasy: . Net als @Whitewolf345 overigens, voor onze competitiewedstrijd Maak maar aan start de pc nu op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november Auteur Share Geplaatst 5 november 1 minuut geleden zei Whitewolf345: Maak maar aan start de pc nu op Wolf vs Fantasy MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 3 minuten geleden zei Fantasy: Wolf vs Fantasy MUTL2024 zit in de game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten