Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Divisie 2] Discussie- en afsprakentopic

Fantasy

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Whitewolf345:

Even een rare vraag misschien  maar stel dat een speler rood pakt.  Mag die de volgende wedstrijd dan wel spelen?

Nee, zie het inschrijftopic.

Waarbij ik uit ga van ieders eerlijkheid, want dit is natuurlijk niet te beïnvloeden omdat je zelf 1 vs. 1 speelt. 

edit; waarbij ik mezelf nu bedenk dat dit lastig ‘controleren’ is, omdat je ook speelronde 2 kan spelen voordat je speelronde 1 speelt. Hier kom ik dus nog even op terug, daar je ook al ‘gestraft’ wordt in de wedstrijd zelf omdat je het met een man minder moet doen die pot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fantasy:

Nee, zie het inschrijftopic.

Waarbij ik uit ga van ieders eerlijkheid, want dit is natuurlijk niet te beïnvloeden omdat je zelf 1 vs. 1 speelt. 

edit; waarbij ik mezelf nu bedenk dat dit lastig ‘controleren’ is, omdat je ook speelronde 2 kan spelen voordat je speelronde 1 speelt. Hier kom ik dus nog even op terug, daar je ook al ‘gestraft’ wordt in de wedstrijd zelf omdat je het met een man minder moet doen die pot. 

Ik wacht dan ff totdat je hierop teruggekomen bent, aangezien Zaccagni rood pakte bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-10-2024 om 22:48 zei Flameneer:

Helaas kan ik vanavond niet meer. Dus na dinsdag dan denk ik? 

Hoe zit je anders vanavond qua tijd?

Op 1-11-2024 om 15:04 zei Whitewolf345:

Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht.  Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. 

@neva wanneer zal jij kunnen?

Hoe laat kan je morgenavond? :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Whitewolf345:

morgen avond zal ik vanaf 19 uur kunnen.

mocht je vanavond willen kan het vanaf 22:30

Laten we morgenavond doen dan. Ik verwacht ook na 19:30 ongeveer wel te kunnen. 

1 uur geleden zei Flameneer:

Kwart voor 11 moet lukken? ik zit nu in de FMOC die is tot ongeveer half 11

Dat wordt een latertje :D Sluit het niet uit, maar beloof niks. Kom er later vanavond even op terug bij je. 

Op 3-11-2024 om 18:54 zei Oerlie:

Ik wacht dan ff totdat je hierop teruggekomen bent, aangezien Zaccagni rood pakte bij mij

Zie het algemene 'Aanmeld- en uitlegtopic', hij mag gewoon spelen dus (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Flameneer:

gefeliciteerd! individuele kwaliteiten van de spelers doen het hem helaas. Mooi team heb je! en wat een fouten van mijn spelers zeg!!! wauwww!

Thanks. Er gingen her en der wel wat dingen mis ja :-D Verbaasde me er ook wel over hoe veel ballen er gewoonweg over de zijlijn gelopen werden deze pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Fantasy:

Thanks. Er gingen her en der wel wat dingen mis ja :-D Verbaasde me er ook wel over hoe veel ballen er gewoonweg over de zijlijn gelopen werden deze pot.

Helaas was hier sprake van matchfixing. In het rooster had ik thuis moeten spelen maar ik speelde uit. Ik zeg overnieuw! of de volgende pot tussen ons moet andersom ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Flameneer:

Helaas was hier sprake van matchfixing. In het rooster had ik thuis moeten spelen maar ik speelde uit. Ik zeg overnieuw! of de volgende pot tussen ons moet andersom ;)

En dat dan ook nog eens tegen de organisator :mrgy: Het moet niet gekker worden hehe.

Als je er klaar voor bent, kan onze bekerpot starten. Geef maar een seintje. Net als @Whitewolf345 overigens, voor onze competitiewedstrijd :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites