Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Divisie 1] Discussie- en afsprakentopic

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei bas huijsmans:

Ik bedoelde trouwens dat ik morgenavond niet kon. Ik kan vandaag tot een uur of 15.00 en morgen de gehele dag eigenlijk wel

Ik kan morgenavond wel vanaf 21:00 uur ongeveer. Ben nu en morgenochtend, middag aan het werk @bas huijsmans

Schikt het jou ook eventueel? @nasje92

bewerkt door Patje!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

@RubenS2 @Kyrill Vandaag overdag beschikbaar, heel misschien vanavond. Morgen niet beschikbaar. Woensdag overdag beschikbaar, in de avond wellicht. Donderdag niet beschikbaar. Vrijdag overdag beschikbaar.

@neva dit geld eigenlijk ook voor onze bekerpot.

Kan je over 15 minuten:)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Ik zit even in meeting. Heb verder geen meetings vandaag dus heb straks meer momenten.

Succes met je meeting, houdt me op de hoogte. Ik heb vanaf 14:00 plannen waar ik rond 13:40 heen ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Fantasy:

Speelronde 2 mag afgewerkt worden voordat je speelronde 1 afwerkt (y) 

I know daarom had ik al tegen bas gespeeld maar zat even mis met een andere tegenstander. Dus zie mijn bericht als niet verzonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@timpy00 je hebt mij op steam toegevoegd, ik heb daar al tegen je gechat, maar je zegt steevast niks terug steeds, tot dusverre....

Ik kan vandaag nog tot uur of 15:00 max, en morgen in de ochtend 10:00-11:30, maar ik wil liefst gewoon zsm klaar mee zijn. Wanneer heb je geen meeting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites