Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 minuut geleden zei nasje92: Kyrill vs Nasje 2 minuten geleden zei nasje92: Kyrill vs Nasje Hij vindt de hele game niet wat kut zeg. Mijn steam naam is Kyrill/Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober Staat de game openbaar of voor ‘alleen vrienden’? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 19 minuten geleden zei Fantasy: Staat de game openbaar of voor ‘alleen vrienden’? Waren andere problemen, we proberen het andere keer. Ik ben 20 minuten bezig geweest met inloggen bij FMC en nieuw wachtwoord maken, maar gewoon niks werkte. We gaan binnenkort wel weer spelen , ben nu ook veels te moe om er goed naar te kijken nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @Kyrill en @RubenS2 ik kan vandaag overdag anders zondag, anders wordt het komende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zojuist zei timpy00: @Kyrill en @RubenS2 ik kan vandaag overdag anders zondag, anders wordt het komende week. Ik kan vandaag overdag, ik ben nu even een novelle post aan het maken, zulllen we 9:30 doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zojuist zei Kyrill: Ik kan vandaag overdag, ik ben nu even een novelle post aan het maken, zulllen we 9:30 doen? Kan denk ik wel, als het goed is dan geen meeting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zojuist zei timpy00: Kan denk ik wel, als het goed is dan geen meeting. Top, mijn steam is Kyrill/Karel ik ga nu proberen de inlog te fixen voor FMC, dat ging gisteren gruwelijk mis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @timpy00 sorry gaat voorlopig nog niet worden ik krijg FMC niet draaiende, spijt me. Speel maar eerst met iemand anders, ik hoop het binnen 24 uur of sneller gefixed te krijgen, maar het blijft mislukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @Patje! en @Djurovski wanneer zouden jullie kunnen? Ik vanavond en zondag wel denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @Patje! @Kyrill vanavond kan ik ook, mocht je fmfc inmiddels aan de praat hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 5 uur geleden zei bas huijsmans: @Patje! en @Djurovski wanneer zouden jullie kunnen? Ik vanavond en zondag wel denk ik Kan eventueel vanavond wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @LouisPSV Wanneer kun jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @bas huijsmans @nasje92 Ik zou morgenavond rond 19:30 a 20:00 de wedstrijden af kunnen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 23 minuten geleden zei Patje!: @bas huijsmans @nasje92 Ik zou morgenavond rond 19:30 a 20:00 de wedstrijden af kunnen werken. Morgen kan ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 2 uur geleden zei Patje!: @bas huijsmans @nasje92 Ik zou morgenavond rond 19:30 a 20:00 de wedstrijden af kunnen werken. Kom ik morgen op terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Als goed is, kan ik nu inloggen op FMC @nasje92 en @Vreven ook heel erg bedankt. Ik heb ander email adres gebruikt en ander wachtwoord, en toen werkte wel in 1x. Ik kan morgen spelen tot uur of 15:00, liever eerder aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 7 uur geleden zei Kyrill: Als goed is, kan ik nu inloggen op FMC @nasje92 en @Vreven ook heel erg bedankt. Ik heb ander email adres gebruikt en ander wachtwoord, en toen werkte wel in 1x. Ik kan morgen spelen tot uur of 15:00, liever eerder aub. Kun je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 47 minuten geleden zei nasje92: Kun je nu? Net wakker nu pas,kan nu ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 11 minuten geleden zei Kyrill: Net wakker nu pas,kan nu ja Ik ga nu ff hardlopen en kapper, denk dat ik rond 1 kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 13 uur geleden zei Patje!: @bas huijsmans @nasje92 Ik zou morgenavond rond 19:30 a 20:00 de wedstrijden af kunnen werken. Ik bedoelde trouwens dat ik morgenavond niet kon. Ik kan vandaag tot een uur of 15.00 en morgen de gehele dag eigenlijk wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 uur geleden zei bas huijsmans: Ik bedoelde trouwens dat ik morgenavond niet kon. Ik kan vandaag tot een uur of 15.00 en morgen de gehele dag eigenlijk wel Kan je nu Bas? Mijn steam is Kyrill/Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 19 minuten geleden zei Kyrill: Kan je nu Bas? Mijn steam is Kyrill/Karel Wij hoeven nog helemaal niet tegen elkaar he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Wij hoeven nog helemaal niet tegen elkaar he Ooh ja, ik ben gewoon enthousiast om tegen jou en je geweldige team te spelen En ik kan ook toch niet meer Arsenal begint zo haha. Jij veel plezier en succes iig de eerste twee ronde's ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 4 minuten geleden zei Kyrill: ik ben gewoon enthousiast om tegen jou en je geweldige team te spelen @Djurovski was dat ook om enthousiast over te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november @Patje!zou jij nu nog kunnen of tussen nu en 16:00? Anders kan ik morgen ochtend en begin middag weeer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten