timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 3 minuten geleden zei Patje!: Yes Hoe heet de game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Zojuist zei timpy00: Hoe heet de game? Timpy00 vs Patje! WW: MUTL2024! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 2 minuten geleden zei Patje!: Timpy00 vs Patje! WW: MUTL2024! Is hij wel openbaar heb de game al opnieuw gestart en zie hem nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november (bewerkt) 3 minuten geleden zei Patje!: Timpy00 vs Patje! WW: MUTL2024! Zal ik proberen te starten? 27 november bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 minuut geleden zei timpy00: Is hij wel openbaar heb de game al opnieuw gestart en zie hem nog niet. Ik maak de game opnieuw aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Gamenaam is Timpy00 vs Patje WW: MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Willen jullie de grote speler van de competitie even eren alsjeblieft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 7 uur geleden zei timpy00: @nasje92 @bas huijsmans @LouisPSV Overdag heel de dag beschikbaar. In de avond tot 20.30 uur. Iemand interesse om mij definitief aan kop van de competitie te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november (bewerkt) 3 uur geleden zei timpy00: Iemand interesse om mij definitief aan kop van de competitie te zetten? Gaat voor mij vanavond niet lukken. Ben bang pas na het weekend. Maar laat wel weten als ik tussendoor nog een gaatje heb. Edit: Nu ik dit stuur. Vrijdagavond heb ik een gameavond/lan party op het werk. Dan kan ik prima een potje FM tussendoor spelen. Allemaal nerds bij elkaar dus daar zal ik niet raar aangekeken worden 27 november bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 6 uur geleden zei timpy00: Iemand interesse om mij definitief aan kop van de competitie te zetten? Kan nu wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november @nasje92 zeg maar, wanneer kan je, je hebt al eens een keer afgezegd.... Ik kan morgen tot uur of 17:15. En zaterdag, vrijwel de hele dag op 16:00-17:45 na... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 5 uur geleden zei Kyrill: @nasje92 zeg maar, wanneer kan je, je hebt al eens een keer afgezegd.... Ik kan morgen tot uur of 17:15. En zaterdag, vrijwel de hele dag op 16:00-17:45 na... Wat maakt het uit of ik al eens af heb gezegd. Onnodige opmerking. Ik kan vanavond en anders wellicht zondagavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 1 uur geleden zei nasje92: Wat maakt het uit of ik al eens af heb gezegd. Onnodige opmerking. Ik kan vanavond en anders wellicht zondagavond Dan wordt het voor ons na het weekend. Ik heb vanavond zaalvoetbal en zondagavond Sinterklaas. @bas huijsmans @LouisPSV ik kan vandaag overdag heel de dag. Zondag tot een uur of 2. En anders na het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 2 uur geleden zei nasje92: Wat maakt het uit of ik al eens af heb gezegd. Onnodige opmerking. Ik kan vanavond en anders wellicht zondagavond Ok hebt gelijk, sorry. Ik kan vanavond niet en zondagavond op zn vroegst 22:50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november @Djurovski Wanneer heb je tijd? Ik heb morgen zo een beetje heel de dag tijd. Laat maar weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 4 minuten geleden zei Patje!: @Djurovski Wanneer heb je tijd? Ik heb morgen zo een beetje heel de dag tijd. Laat maar weten Ik zit het weekend in Drenthe zonder laptop. Vanavond zou wel kunnen anders vanaf dinsdag weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Vanavond heb ik helaas de tijd niet. Vanaf Dinsdag moet zeker lukken. Veel plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 7 uur geleden zei Kyrill: Ok hebt gelijk, sorry. Ik kan vanavond niet en zondagavond op zn vroegst 22:50 Dan wordt t na het weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Op 29-11-2024 om 09:00 zei timpy00: Dan wordt het voor ons na het weekend. Ik heb vanavond zaalvoetbal en zondagavond Sinterklaas. @bas huijsmans @LouisPSV ik kan vandaag overdag heel de dag. Zondag tot een uur of 2. En anders na het weekend. Ik heel misschien morgenavond. Maandagavond, dinsdag na mijn training en woensdagavond kan ik wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Speelronde 4 FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos @timpy00 @LouisPSV Speelronde 5 Tiburones Rojos - FC Bas @LouisPSV @bas huijsmans Speelronde 7 Las Palomas - FC Ji Sung Park the Bus @nasje92 @timpy00 Somos Benfica - Eupen United @Patje! @Djurovski Speelronde 8 FC Ji Sung Park the Bus - FC Bas @timpy00 @bas huijsmans Eupen United - Somos Benfica @Djurovski @Patje! Tiburones Rojos - Las Palomas @LouisPSV @nasje92 Deze wedstrijden staan nog op de agenda om te spelen. Hebben jullie reeds - al dan niet via PB - contact met elkaar om de duels te plannen? Een zwaarwegend besluit is genomen, maar Kyrill zal niet langer deelnemen aan de MU Tactics League. Zo komen we op 6 actieve deelnemers, waarbij de resultaten van de reeds gespeelde wedstrijden van De Horeca Tijgers zullen komen te vervallen. Dit betekent dat de duels De Horeca Tijgers - Las Palomas (4-2 n.v.), De Horeca Tijgers - FC Bas (1-0) en FC Ji Sung Park the Bus - De Horeca Tijgers (2-0) ongedaan gemaakt worden en als niet gespeeld beschouwd gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Lief dat je die overwinning van Eupen wel laat tellen @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november Zojuist zei Djurovski: Lief dat je die overwinning van Eupen wel laat tellen @Fantasy Die moest duidelijk nog worden bijgewerkt in m'n eigen overzichtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november KNMUB MAFFIA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Dan neem ik aan geen degradatie naar de Divisie 2? Als er geen Kyrill en geen Ruben meer zijn, dan zijn de twee degradatie plekken al gevuld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Nu Kyrill eruit is en nog niet tegen Patje speelde ga ik nooit het échte managersniveau kennen van @Patje!... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten