La Pulga Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Ook nu bezig. Brazilie eerste pot gelijk tegen Costa Rica (lag aan het veld) en Messi is ouderwets aan het beuken. Wie denken jullie dat er gaat winnen? Discussieer hier mee over de mooiste Copa van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni FM-heldje Paez gisteren een goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Als Colombia wint van Brazilië en Costa Rica wint van Paraguay... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Zou het wel leuk vinden als Uruguay het toernooi wint, hebben toch ook wel een leuke selectie ter beschikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli Weer een finaleplaats voor het geitje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 3 uur geleden zei La Pulga: Weer een finaleplaats voor het geitje! Huh Pelé is toch al een tijdje overleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) 30 minuten geleden zei delichris: Huh Pelé is toch al een tijdje overleden? Hahaha ja klopt delichris, heel leuk geintje weer van jou! edit: nu ik er zo bij stilsta vind ik het wel echt naar dat je grappen maakt over dode mensen. 10 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 uur geleden zei La Pulga: Hahaha ja klopt delichris, heel leuk geintje weer van jou! edit: nu ik er zo bij stilsta vind ik het wel echt naar dat je grappen maakt over dode mensen. Ik maak geen grap over een overleden persoon. Pele is het geitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli 39 minuten geleden zei delichris: Ik maak geen grap over een overleden persoon. Pele is het geitje. Typ het nu nog een keer zonder achter je toetsenbord te gniffelen en dan geloof ik je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 uur geleden zei La Pulga: Typ het nu nog een keer zonder achter je toetsenbord te gniffelen en dan geloof ik je. Ik maak geen grap over een overleden persoon. Pele is het geitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zit even naar die opstelling van Uruguay te kijken voor straks, maar die hebben een best lekker elftalletje bij elkaar. Zie ik alleen wel Sergio fucking Rochet op goal staan. Was zo slecht bij AZ toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Niet chique. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli De families van Uruguay spelers werden blijkbaar aangevallen door Colombiaanse fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli Gaan we met ze allen kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 39 minuten geleden zei La Pulga: Gaan we met ze allen kijken? Yes yes. De goat in actie weer! Spoiler En Messi doet ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli 14 minuten geleden zei Richarð.: Yes yes. De goat in actie weer! Inhoud verbergen En Messi doet ook mee. Zonde hoor die spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli @La Pulga Wedstrijd halfuurtje uitgesteld trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli 1 minuut geleden zei Richarð.: @La Pulga Wedstrijd halfuurtje uitgesteld trouwens. Haha nee dat mee je niet? Heb nu al moeite met me ogen open te houden. Dan maar een filmpje voor de liefhebber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zojuist zei La Pulga: Haha nee dat mee je niet? Heb nu al moeite met me ogen open te houden. Chaos in het stadion blijkbaar. Mensen hebben moeite om binnen te komen en worden vastgezet/gearresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli Zojuist zei Richarð.: Chaos in het stadion blijkbaar. Mensen hebben moeite om binnen te komen en worden vastgezet/gearresteerd. Zag inderdaad al beelden voorbij komen, kan ook nooit normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zojuist zei La Pulga: Zag inderdaad al beelden voorbij komen, kan ook nooit normaal. Grote kans dat het door de enorme aantrekkingskracht van de goat komt. Spoiler Je dacht dat hier weer iets over Messi zou staan, he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli (bewerkt) 1 minuut geleden zei Richarð.: Grote kans dat het door de enorme aantrekkingskracht van de goat komt. Inhoud verbergen Je dacht dat hier weer iets over Messi zou staan, he? Ik heb echt geen enkel idee wie je anders kan bedoelen Noppert over Messi in hetzelfde filmpjes 14 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Zojuist zei La Pulga: Ik heb echt geen enkel idee wie je anders kan bedoelen Zijn allemaal PSV'ers daar joh. Die willen Santiago Arias graag zien. /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli (bewerkt) 3 minuten geleden zei Richarð.: Zijn allemaal PSV'ers daar joh. Die willen Santiago Arias graag zien. /s @LouisPSV zit dus weer lekker bier te gooien. Hou eens op! We willen het geitje zien. Die Louis was toch ook nog echt Colombiaan toch? 15 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Haha maar het is nu weer uitgesteld volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten