Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Henk Mansveld - Glory Hunter

MNie

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.428897aec0aecf18fa7d74deb8c697ce.jpg

17. Aanvallen!

De selectie voor aankomend seizoen is rond en wij hebben een kwalitatief sterkere selectie dit jaar. Wij hebben dit jaar sterk ingekocht voor de juiste prijs en zo goede spelers aan het eerste elftal toegevoegd. Op doel is er meer concurrentie gekomen en de doelmannen zullen hierdoor het beste in elkaar naar boven halen. Verdedigend zijn wij sterker geworden en op de rechtsback positie hebben wij een vaste oplossing, Over het algemeen is de selectie er op alle fronten op vooruit gegaan en daarmee hopen wij het de concurrent Paris Saint-Germain lastig te maken dit seizoen.

001Selectie.thumb.png.5aacdf7d85dab0e3593d723dcc4196a9.png002Selectie.thumb.png.da135a5854a480b3ea2fbc1c1a35944a.png

De tactiek

Dit seizoen heb ik ervoor gekozen om de balveroverende verdedigende middenvelder los te laten, omdat ons middenveld te sterk is om niet met twee centrale middenvelder te spelen. Kheprhen Thuram is als dynamische middenvelder onbetwiste basisspeler en met Assan Ouédraogo en Sverre Halseth Nypan hebben wij twee spelers doe als vooruitgeschoven spelmaker uit de voeten kunnen. Dit seizoen zullen wij dus nog aanvallender spelen en daarmee hopen wij aanspraak te maken op de titel in de Ligue 1.

003Tactiek.png.7957140597fa713e096ede6d669983d3.png

Reacties & tags

@delichris Ik heb Saudi Arabië niet ingeladen als competitie. Ik heb enkel Frankrijk, Engeland, Duitsland Spanje en Italië ingeladen met de hoogste competities en Nederland heb ik beide competities ingeladen. Qua transfers heb ik enorm goede zaken gedaan als je het mij vraagt.

@Marius Die grote zak met geld was meer dan welkom en zoals jij zegt heb ik het goed weten te investeren. We hebben de selectie goed weten te versterken op de plaatsen waar het nodig is en ik hoop dat wij de laatste stap weten te zetten. De transfers van Sverre Halseth Nypan is inderdaad een koopje en we weten denk ik allemaal hoe goed hij kan worden!

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz @ElMarcos @Djurovski

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch om de tactiek ook wat te tweaken wanneer je de selectie hebt kunnen versterken. Op papier ben je er alleen maar op vooruit gegaan en dan zou je PSG nog meer het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.673101cfe2a2ba2dd65c6e5b4f6f1583.jpg

18. In de achtervolging

Met een complete selectie en een wijziging in de tactiek is de voorbereiding op het seizoen belangrijk. Hoe passen de nieuwe spelers zich aan in de groep en hoe gaan de spelers om met de tactiek. Na een voorbereiding van zeven wedstrijden kunnen we concluderen dat de nieuwe spelers een toevoeging zijn en dat de nieuwe tactiek goed lijkt te werken. Wij zijn daarmee klaar voor de start van het seizoen en willen de aanval inzetten op de kampioen van vorig jaar.

001Oefenwedstrijden.thumb.png.ea78f34aeb5f9d4c07e0ba9a5fece83b.png

Vorig seizoen wisten wij de Coupe de France te winnen en daarmee starten wij in de traditionele seizoensopening van Frankrijk. In de Trophée des Champions nemen wij het op tegen landskampioen Paris Saint-Germain en hoewel wij deze wedstrijd verliezen na strafschoppen ziet het er echt sterk uit. In de Ligue 1 hebben wij in deze eerste helft van het seizoen bewezen de ploeg in vorm te zijn. Slechts twee gelijke spelen en een nederlaag tijdens deze eerste seizoenshelft en in Europa hebben wij ook goed gepresteerd.

002Wedstrijden.thumb.png.7cbdc6cc90149f5370a2c0fb30a250a4.png001Wedstrijden.thumb.png.f31c523cb59b1c90f2e71cf59204ae57.png

In de Ligu 1 zorgt dit ervoor dat wij vlak achter koploper Paris Saint-Germain staan en dat is frustrerend, omdat wij weinig laten liggen en toch weer afgestraft lijken te worden door de ploeg die nog niet tegen een nederlaag is opgelopen. In de tweede seizoenshelft moeten wij in de achtervolging en hopen wij de club uit Parijs in te kunnen halen.

002StandLigue1.thumb.png.1cb6472c95d20e520e013572d1b59249.png

De goede prestaties in Europa hebben er na zes wedstrijden voor gezorgd dat wij bij de beste acht ploegen horen. Die plek geeft recht op de laatste zestien en daarmee zouden wij de tussenronde overslaan. In onze strijd om de Ligue 1 zou dat weleens handig kunnen wezen, maar daarvoor moeten wij in de aankomende twee Europese wedstrijden een goed resultaat behalen.

003StandCL.thumb.png.1f62601b7f2b328386f09aeb8ffa5138.png

Reacties & tags

@delichris Ik hoop dat wij de aanval in kunnen zetten op Paris Saint-Germain. Je kunt helaas wel zien dat alles wat wij laten liggen afgestraft wordt door hun en dat zij niet te verslaan lijken in Frankrijk. Hopelijk kunnen wij in de aankomende seizoenshelft nog aan de race deel blijven nemen. Want het resultaat aan de finish telt natuurlijk.

@Marius Voor mijn gevoel moest de tactiek aangepast worden om die laatste stap te zetten en het lijkt een goede zet te zijn geweest. Al zien wij ook weer dat het een zware strijd zal zijn gezien ze in Parijs niet lijken te verliezen.

@Djurovski Ik ben zeer tevreden over de ploeg en heb op basis van de kwaliteiten op het middenveld besloten om met twee centrale middenvelders te spelen.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz @ElMarcos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geweldige eerste seizoenshelft! Ik had eigenlijk verwacht je bovenaan de ranglijst te zien schitteren maar het is erg frustrerend dat zelfs nu PSG de leidersplek in handen heeft. Maar er is natuurlijk nog een terugronde. Ook Europees doe je het geweldig, maar wat mij betreft is het vooral de Ligue 1 die telt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een hele goede eerste seizoenshelft gespeeld hoor. Eén punt achter PSG is niet slecht. Vorig seizoen waren het er drie dus het biedt gewoon mogelijkheden. Zij zullen echt nog wel wat punten laten liggen. In Europa gaat het ook heel erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.d88a3ccd1f62b6a523f3d84cd0389c16.jpg

19. Winterse transfers

Wij hebben de eerste seizoenshelft goed gepresteerd en toch waren er enkele spelers ontevreden, omdat zij vinden dat zij niet genoeg minuten in actie mochten komen. De eerste is Mathías Olivera die vorig seizoen voor 12 miljoen werd overgenomen van Napoli. Na één seizoen in dienst bij ons vertrekt hij voor maximaal 24,5 miljoen naar Fenerbahçe en zo maken wij een goede winst op de linksback. Aliou Baldé kwam sinds mijn komst bij OCG Nice eigenlijk nooit echt in de plannen voor en hij vertrekt voor maximaal 6,5 miljoen naar Young Boys. De laatste speler die vertrekt s Pablo Rosario en hoewel ik erg tevreden met hem ben kwam hij sinds de nieuwe tactische formatie fors minder aan spelen toe. Hem gun ik dan ook zijn transfer van maximaal 22 miljoen naar Wolverhampton Wanderers.

001Transfersuit.png.c2feffce844cffadec65dedc35da493e.png

Met het opgehaalde geld kan ik de transfermarkt op en hoewel ik eigenlijk over alle posities tevreden ben, ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe verdediger. En dan kom ik weer uit op de rechtsback positie waar wij dit seizoen al 11 miljoen neertelde voor Ilario Monterisi. Nu trekken wij maar liefst 36,5 miljoen uit voor Arouna Sanganté die over komt van Manchester City. Die club kocht hem aan het begin van dit seizen nog voor 31,5 miljoen van Le Havre, maar doordat hij geen speeltijd kreeg in Engeland wilde hij al vertrekken. In mijn ogen een zeer goede deal voor ons, want hij kan zowel centraal als rechts achterin spelen en dat geeft ons meer opties.

003ArounaSangant.thumb.png.62010c70eca8e409a982d304f3d950d4.png

Reacties & tags

@Marius Het is zeker weer een eerste seizoenshelft om trots op te zijn en des te frustrerender is het om Paris Saint-Germain weer boven ons te zien. Het verschil is minimaal en dat zorgt voor vertrouwen bij ons. Europees doet wij het zeker goed al heb ik niet de illusie dat wij met OGC Nice Europees succes gaan boeken en daarom kijk ik vooral naar de Ligue 1.

@delichris Het is zeker niet slechts om één punt achter Paris Saint-Germain te staan al hoop je met deze resultaten natuurlijk dat je bovenaan staat. Het zal wellicht aankomen op het onderlinge duel dus die wil ik zeker zien te winnen in de tweede seizoenshelft.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz @ElMarcos @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.44dd2a1f36e4a32aebb9df2b43f814f5.jpg

20. Slechts één punt verschil

Het verschil tussen ons met OGC Nice en Paris Saint-Germain bedraagt slechts één punt halverwege het seizoen. De aankomende maand zal daarom ook belangrijk zijn, want wij spelen een duel met koploper en concurrent om de titel Paris Saint-Germain. Eigenlijk moet alles op alles gezet worden om dat duel te winnen. Om die wedstrijd heen spelen wij in de UEFA Champions League twee zware wedstrijden tegen Chelsea en F.C. Barcelona. Kortom een moordend schema en dat blijkt uit het resultaat tegen de Parijzenaren die wij uit zien lopen dankzij deze nederlaag door ons.

001Wedstrijdenjanuari.thumb.png.8fdcf5af23015c6439bca29c0ced41f3.png

In de UEFA Champions League halen wij in de twee moeilijke duels knap een punt en daarmee eindigen wij op de 13e plaats in de poulefase. Dit betekent voor ons dat wij een tussenronde spelen en die twee extra wedstrijden had ik liever niet gehad in onze strijd om de titel. Voor een club als OGC Nice is het natuurlijk mooi om in dit toernooi actief te zijn en de fans zullen dan wel uit kijken naar twee extra Europese duels.

002StandCL.thumb.png.aefd4678b95209f57baa4532916a92a3.png

Vanaf februari komen wij met de ploeg in een flow die ongekend is. Zowel in de Coupe de France, Ligue 1 en UEFA Champions League spelen wij weergaloze wedstrijden. In de Coupe de France halen wij wederom een finale en Europees gezien worden wij in de kwartfinale uitgeschakeld door Arsenal wat ergens toch zonde voelt gezien de overwinning in eigen huis. De grootste en mooiste reeks zetten wij echter neer in de Ligue 1 waar wij na de nederlaag tegen Paris Saint-Germain geen wedstrijd meer verliezen. Sterker nog, alle wedstrijden daarna worden gewonnen door onze ploeg.

003Wedstrijdenfebruarienmaart.thumb.png.aacd3a225b086bc33896414eafaa8ec8.png001Wedstrijdenaprilenmei.thumb.png.5379e0bd9cb772f37b75e5252edf4a02.png

Een ontketend elftal zorgt voor een ongekend goede reeks in de Ligue 1 waar ze zelfs in Parijs jaloers op zullen zijn. Het verschil op de ranglijst is slechts één punt en misschien wel tegen alle verwachtingen in pakken wij in ons derde jaar de titel in de Ligue 1. Met 102 doelpunten voor lijkt de keuze om aanvallender te gaan spelen dit seizoen zijn vruchten te hebben afgeworpen, terwijl wij slechts 29 doelpunten tegen krijgen. We mogen ons kampioen van Frankrijk noemen.

002Eindstand.thumb.png.6f7becd5c2c3dc90b55e7a40f98456d6.png

De mogelijkheid om de dubbel te pakken is er ook nog, want ook daar hebben wij een zeer sterke reeks neergezet en halen wij wederom de finale. In die finale om de Coupe de France is uiteraard Paris Saint-Germain de tegenstander. Onze doelstelling was dit jaar echter alleen om de Ligue 1 te winnen en dat zien we terug op het veld. De Parijzenaren overlopen ons eigenlijk op alle vlakken en weten met een 3-1 overwinning de beker weer op hun naam te zetten, nadat wij er vorig seizoen mee aan de haal gingen.

003Bekerfinale.thumb.png.885e6d02cca514a6f5f6b1bdc9349a10.png

Mooi om te zien is dat drie van mijn aankopen worden gezien als grote talent daar zij in de NXGN verkiezing vermeld worden. Sterker nog, Assan Ouédraogo (tweede) en Sverre Halseth Nypan (derde) staan op het podium en Mason Melia eindigt op een 13e plaats. Dit laat zien dat het met de toekomst van OGC Nice wel goed zal zitten.

005NxGn.thumb.png.0ab1e1b6fc45ac1bd6ef6425c93347af.png

Tijdens het seizoen kreeg ik nog de kans om OGC Nice te verlaten voor een avontuur in Engeland, want het was Newcastle United dat mij uitnodigde voor een gesprek. De verleiding was groot, evenals de mogelijkheden bij die club en toch koos ik ervoor om trouw te blijven aan OGC Nice. De reden waarom ik die keuze maakte is duidelijk geworden met het kampioenschap op zak. Waren zij na het seizoen bij mij uit gekomen had ik natuurlijk anders tegen de uitnodiging aangekeken, maar helaas voor hun kwamen zij te vroeg.

006UitnodigingNewvcastleUnited.thumb.png.cc6aecea684e86a29cb1822841b27666.png

Reacties & tags

@Marius Ontevreden spelers hoef ik niet in de selectie, zeker niet als het zo goed gaat. De keuze om een aantal spelers te laten gaan en verdedigend te versterken heeft heel goed uitgepakt!

@Djurovski Ik denk dat Paris Saint-Germain mijn ploeg op dit moment irritanter vind hoor!

@delichris De transferactiviteiten zijn zeer goed en doordacht geweest dit seizoen en met het juiste resultaat als gevolg. Zeurende spelers hebben we niets aan en die mogen dan ook snel vertrekken wat mij betreft.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz @ElMarcos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je hebt het voor mekaar!!! En dat allemaal dankzij een weergaloze tweede seizoenshelft, waarin je zelfs niet verpinkte na de nederlaag in het onderlinge duel met PSG. De uitschakeling in de CL was waarschijnlijk in je voordeel ook. Wellicht ook meteen één van de moeilijkste uitdagingen afgevinkt. Op naar de volgende bestemming! Benieuwd welke dat wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.abe8d4b2031fdd88bb6127197256bea1.jpg

21. Een Nice einde

Dit seizoen zien wij ook weer een aantal spelers terug in de spelersstatistieken van de Ligue 1. Zo zien wij Dominic Calvert-Lewin op de 13e plaats qua doelpunten met 17 treffers en weet Terem Moffi met een gemiddelde beoordeling van 7,53 weer indruk te maken in de Franse competitie. Door de zes keer dat hij uitgeroepen wordt tot man van de wedstrijd eindigt hij daar op een tweede plaats ruim achter Kyllian Mbappé. Doelman Noah Atubolu heeft met 15 keer de nul de meeste clean sheets van de Ligue 1 en de combinatie van al deze prestaties heeft ons de titel opgeleverd.

001StatistiekenLigue1.png.d60624c0b1eed5aa0a176af3642e43a8.png

De spelersstatistieken

Met 54 optreden achter zijn naam heeft doelman Noah Atubolu de meeste wedstrijden gespeeld dit seizoen. Spits Terem Moffi heeft met 7,51 de hoogste gemiddelde beoordeling en heeft dit jaar zijn sterke prestaties voortgezet. Spits Mohamed-Ali Cho heeft met 33 doelpunten de meeste treffers gemaakt en de andere spitsen Terem Moffi (25) en Dominic Calvert-Lewin (23) hebben ook hun steentje bijgegedragen. Met maar liefst 30 assists is ook de bijdrage van rechtsbuiten Badredine Bouanani van groot belang geweest voor de successen van de ploeg.

002Statistieken.thumb.png.71b1552be854b4ef48f56499a05ee9b5.png003Statistieken.thumb.png.3237ab524c72b16e4b20b29b064e3e89.png

Ontslag nemen

Nu zowel de Coupe de France als de Ligue 1 gewonnen zijn en ik niet de illusie heb om op korte termijn een Europese prijs met deze club te winnen is het tijd om verder te kijken. Daarom volgt mijn ontslag en voorzitter Jean-Pierre Rivère laat mij niet zonder slag of stoot gaan. Hij doet er alles aan om mij binnen boord te houden en toch staat mijn besluit vast. Er moet tenslotte een challenge behaald worden en daarom zal Frankrijk achter ons gelaten moeten worden. Uiteindelijk accepteren zij mijn ontslag en verlaat ik de Allianz Riviera.

004Bevestigingontslag.thumb.png.67cb9adb98352cd22a665a111add5bc1.png

005OntslagMansveld.thumb.png.716e20a8e0c1d231e53d020da30bb01f.png

Beschikbare banen

Aan het eind van het seizoen zijn er slechts enkele banen beschikbaar. Dit jaar wordt ook het wereldkampioenschap gespeeld en dan volgen altijd ontslagen van de bondscoaches. De kans is dan ook groot dat er mooie banen vrij komen na het WK. De enige functie die mij op dit moment aanspreekt is die van Juventus die op de 6e plaats in de Serie A zijn geëindigd. Die club kent echter financiële problemen dus de vraag is of ik de doelstelling in Italië met die club kan behalen. De vraag is dus of ik ervoor kies om voor de Juventus baan te gaan of wacht tot na het WK om te zien welke banen er dan beschikbaar komen.

006Beschikbarebanen.thumb.png.8bc25f3491b20ae95d6d52e40ba14027.png

Reacties & tags

@delichris Het is ongelofelijk dat wij in het derde seizoen al de Ligue 1 winnen en dat is echt te wijten aan de slimme aankopen die wij gedaan hebben. De reeks in de tweede seizoenshelft na het verlies tegen Paris Saint-Germain is natuurlijk ook waanzinnig.

@Marius Die tweede seizoenshelft is misschien wel een van de beste ooit die ik in FM heb gehad. De uitschakeling in de UEFA Champions League zorgde nationaal voor meer ademruimte en dat heeft zeker een goede bijdragen gehad. Dit was zeker een van de moeilijkste uitdagingen en die kunnen we afstrepen. Engeland, de UEFA Europa League en de UEFA Conference League zijn ook nog wel behoorlijke uitdagingen denk ik. De UEFA Champions League natuurlijk ook al zal dat met de juiste club misschien makkelijker gaan dan een van de lagere Europese competities.

@Daz Eigenlijk ben ik ook verbaasd om te zien hoe snel het gat met Paris Saint-Germain gedicht is, want in het eerste seizoen was het een enorm verschil. Slechts één punt verschil in ons voordeel, echt bizar ja!

@Djurovski Ze deelden speldenprikjes uit en wisten de Coupe de France te winnen dit jaar en toch wisten wij er met de titel vandoor te gaan. Wat een prestatie als je het mij vraagt!

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos 

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch dat je Frankrijk achter je laat. Altijd lastig om af te wachten of er nog banen vrij komen. Juventus klinkt als een mooie bestemming, maar ergens is er ook nog de vraag of zij niet op zoek zijn naar een grotere naam als trainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.440ea9ddd27c60864a6b32224d981176.jpg

22. Op zoek naar nieuwe glorie

Na het vertrek bij OGC Nice is de zoektocht naar een nieuwe baan begonnen en met het wereldkampioenschap op de kalender is de kans dat er een mooie baan voorbij komt groot. De vraag is of ik daarop zal wachten, want de Juventus baan is vrij en zij zijn op de zesde plaats geëindigd vorig seizoen. Dat is natuurlijk niet hoog genoeg voor de oude dame echter komen ze daardoor wel uit in de UEFA Europa League en dat is een trofee die gewonnen moet worden tijdens deze challenge. Ik besluit de solliciteren op de baan en wordt enige tijd later uitgenodigd voor een gesprek.

001UitnodigingJuventus.thumb.png.ef33a60377582055bc01cedea96ee1a2.png

Niet al te lang na het gesprek maakt de club bekend dat zij mij als nieuwe manager willen aanstellen. In de huidige selectie zitten een aantal spelers die erg goed zijn, zoals Dušan Vlahović en Matías Soulé. De club het financieel lastig en dat zorgt ervoor dat het transferbudget 48,5 miljoen bedraagt. Dat is een redelijk budget al denk ik dat wij de ploeg niet goed genoeg kunnen versterken om voor de titel te gaan in de Serie A. Daar zijn de selecties van Internazionale en Napoli een stuk sterker op papier. De vraag is dan ook of ik op het aanbod in ga of een risico neem en wacht tot het WK achter de rug is om te zien welke banen er vrij komen.

002VoorstelJuventus.thumb.png.d617f2dbc8e2d1083b9e0f749d5d1282.png

Na wikken en wegen heb ik besloten om voor de baan bij Juventus te gaan. Hoewel ik mij zeer bewust ben dat wij de Serie A waarschijnlijk niet zulle winnen is het de uitgelezen kans om in de UEFA Europa League actief te zijn met een ploeg die tot de kanshebbers zal behoren. Het is een van de lastigste prijzen om te winnen tijdens deze challenge en met deze club moeten wij kans maken. Het winnen van de Italiaanse beker de Coppa Italia en de competitie de Serie A zullen niet de prioriteit hebben voor mij al moet ik waken dat wij daarin goed genoeg presteren om niet ontslagen te worden.

003Aanstelling.thumb.png.3b14bb9f127ac8213d2f2cddce262cbd.png

Uitgaande transfers

Met een niet al te groot budget op zoek naar versterkingen maakt het lastig om een goede selectie samen te stellen voor aankomend seizoen. Gelukkig voor mij waren een aantal uitgaande transfers al rond gemaakt voor mijn komst en werd daarmee het transferbudget met ca. 40 miljoen verhoogd. De vertrekkende spelers zouden in mijn optiek ook niet goed genoeg zijn voor het niveau dat ik voor ogen heb en daarmee ben ik tevreden met deze deals.

image.png.eb86f1b8437da19a87f5eb199675ebd6.png

Inkomende transfers

De nieuwe uitdaging is bekend en het is belangrijk om de selectie op orde te brengen. De selectie van de oude dame is in de basis zeker niet slecht alleen vind ik dat er bepaalde posities beter ingevuld kunnen worden. De eerste aankoop is gericht op de verdediging en met de komst van centrale verdediger Anel Ahmedhodžić van Southampton trekken wij een zeer goede verdediger aan. Wij betalen 12,25 miljoen voor zijn komst en dat vind ik een koopje gezien zijn kwaliteiten.

006AnelAhmedhodi.thumb.png.f66f9068d963bdedaf9167b613c40525.png

Voor de tweede aankoop trekken wij de portemonnee en tellen wij 41,5 miljoen neer. Het een een van de grootste talenten van Italië, Simone Pafundi die over komt van Udinese. De veelzijdige speler kan zowel achter spits als in de spits uit de voeten en kan daarna op beide vleugels spelen. De tactiek die ik zal gaan gebruiken zal ik af gaan stemmen op zijn kwaliteiten, zodat deze goed tot zijn recht zullen komen.

007SimonePafundi.thumb.png.a7308bdd2a5e9a447faf7ba108d211f1.png

Voor de voorhoede ben ik op zoek gegaan naar een concurrent voor Dušan Vlahović die voor dit seizoen een goede back up speler is en in de toekomst uit kan groeien tot vaste waarde. In die zoektocht ben ik uitgekomen bij de Nederlandse spits Jason van Duiven die een zeer sterk seizoen heeft gehad bij Vfl Wolfsburg en zich goed ontwikkeld heeft. Wij nemen hem voor 22,5 miljoen over van de Duitsers en dat vind ik een prima deal.

008JasonvanDuiven.thumb.png.c6806ae8e62f3c9e86127234e8d64a91.png

Met drie broodnodige transfers die afgerond zijn en een klein deel van het transferbudget over begon mijn zoektocht naar wederom een buitenkansje. Een directe versterking voor het eerste elftal is het niet geworden, maar wel een speler die op de bank plaats kan nemen en in de toekomst tot belangrijke speler uit zou kunnen groeien. Daarvoor moesten wij naar de andere kant van de wereld waar wij Estêvão voor 15,75 miljoen overnemen van Palmeiras.

009Estvo.thumb.png.f410e164b59815df00ddad7b0543f8a5.png

Potentiële overname

Toen ik het contractvoorstel van Juventus ontving was al bekend dat de huidige voorzitter niet verder wou gaan. Een onzekere keuze die ik gemaakt heb met de hoop dat mijn prestaties bij een eventuele overname voldoende zouden zijn om aan te mogen blijven. Een hele periode hoorde ik niets totdat het bericht kwam dat een zakenmagnaat interesse heeft in een overname. De transfermarkt is nog open als dit bericht komt en het zou voor mij niet slecht uitkomen als er een rijke investeerder de club over zou nemen.

010Interessezakenmagnaat.thumb.png.e7f715d17c7e8bf7331f2a3508efeb46.png

Reacties & tags

@delichris Dank je voor het compliment en het is Juventus geworden met in deze update de uitleg waarom.

@Daz De spelers hebben het jaar in, jaar uit, goed gedaan bij OGC Nice en vooral Terem Moffi is boven zichzelf uitgestegen onder mijn leiding. De keuze is op Juventus gevallen en de uitleg daarvan zal de keuze denk ik wel logisch maken.

@Marius Met een club als OGC Nice is de keuze makkelijk gemaakt als je de tweede belangrijkste nationale prijzen hebt gewonnen. Simpelweg omdat de UEFA Champions League niet snel gewonnen zal worden met ze en ik dus aan de challenge moet denken. Voor nu was het geen lastige keuze of ik zou wachten op andere banen. Deze optie is met de uitleg in deze update natuurlijk een logische.

@Djurovski Omdat jij zo benieuwd bent knal ik deze update er vandaag nog uit haha

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites