bas huijsmans Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Zo zaterdag denk ik eindelijk weer eens tijd om te spelen. Wie doet er mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari 29 minuten geleden zei bas huijsmans: Zo zaterdag denk ik eindelijk weer eens tijd om te spelen. Wie doet er mee? Hangt een beetje van het tijdstip af. Dit spel moet ik eigenlijk van de computer afpleuren door de weeks, zat gister een cake te bakken (ingame) dat een half uur duurde en daardoor lag ik pas om 3 uur in bed. Anders lag ik om half 3 in bed, wat ook niet goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 35 minuten geleden zei La Pulga: Hangt een beetje van het tijdstip af. U vraagt, wij draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei bas huijsmans: U vraagt, wij draaien U weet mij te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Op 15-2-2024 om 15:17 zei La Pulga: U weet mij te vinden. Avondsessietje doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari 47 minuten geleden zei bas huijsmans: Avondsessietje doen dan? Dan zit ik met vrienden bij mij thuis, meestal is dat van 21:00 tot middennacht. Kan nog wel daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 5 minuten geleden zei La Pulga: Dan zit ik met vrienden bij mij thuis, meestal is dat van 21:00 tot middennacht. Kan nog wel daarvoor Ik kan eventueel nu of van een uur of 18.00/19.00 ofzo tot 21.00 dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik kan eventueel nu of van een uur of 18.00/19.00 ofzo tot 21.00 dan Denk dat ik 19.00 wel red, nu nog aan het werk. Is er verder nog animo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari @ReneLeBlanc @sennid @The Saint en @De Raam inmiddels misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Ik ben nog steeds niet overtuigd en eigenlijk gaan al mijn vrije uurtjes in FM en het schrijven van m'n novelle zitten. Daarnaast weer flink aan het photoshoppen de laatste tijd dus ik kom er voorlopig sowieso nog niet aan toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari 5 minuten geleden zei bas huijsmans: @ReneLeBlanc @sennid @The Saint en @De Raam inmiddels misschien Blijkt ook dat Barcelona ineens vandaag speelt, denk dat ik er dan pas na de wedstrijd ben. Misschien dat ik het wel op tweede scherm zet, maar dat laat ik dan tegen die tijd wel eventjes weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 12 minuten geleden zei La Pulga: Blijkt ook dat Barcelona ineens vandaag speelt, denk dat ik er dan pas na de wedstrijd ben. Misschien dat ik het wel op tweede scherm zet, maar dat laat ik dan tegen die tijd wel eventjes weten. Laat maar weten. Ik ben wel online vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Ik zit met m’n gat in een hotel dus no for me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Ik heb het al een week niet meer aangeraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Ik twijfel nog steeds of ik het ga aanschaffen. Ik heb nog niks online gevonden wat me over de streep trekt, maar ook niks dat ervoor zorgt dat ik hem definitief niet ga halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 10 minuten geleden zei chrisje1993: Ik twijfel nog steeds of ik het ga aanschaffen. Ik heb nog niks online gevonden wat me over de streep trekt, maar ook niks dat ervoor zorgt dat ik hem definitief niet ga halen. Als je dan twijfelt is het wel verstandig om hem nu nog te halen in de Early Access. Nu is de prijs denk ik nog lager dan als die gereleased is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Als je dan twijfelt is het wel verstandig om hem nu nog te halen in de Early Access. Nu is de prijs denk ik nog lager dan als die gereleased is Is al bekend wanneer die officieel gereleased word? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Dan toch maar overstag gegaan en begonnen hiermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart 18 uur geleden zei chrisje1993: Dan toch maar overstag gegaan en begonnen hiermee. En bevalt het een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 24 minuten geleden zei La Pulga: En bevalt het een beetje? Gisteravond voor het eerst gespeeld. Vooral nog een beetje aan het zoeken welke pals ik waarvoor het beste kan pakken. Dit zal wel met de tijd komen. Nu even wachten tot ik nieuw base camp kan maken want beetje onlogisch neer gezet haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni @La Pulga patchnotes van de nieuwe update gelezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Tijd voor een PS5 release Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 1 uur geleden zei bas huijsmans: @La Pulga patchnotes van de nieuwe update gelezen? Niet gezien, moeten we weer aan de bak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni (bewerkt) 8 minuten geleden zei La Pulga: Niet gezien, moeten we weer aan de bak? Ik denk het wel maat. Alhoewel je natuurlijk helemaal vrij bent om zelf keuzes in je leven te maken 27 juni bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 18 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik denk het wel maat. Alhoewel je natuurlijk helemaal vrij bent om zelf keuzes in je leven te maken Bedankt, ik ga het even overleggen met me psychiater en kom z.s.m. bij je terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten