Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Palworld

La Pulga

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zo zaterdag denk ik eindelijk weer eens tijd om te spelen. 

Wie doet er mee?

Hangt een beetje van het tijdstip af.

Dit spel moet ik eigenlijk van de computer afpleuren door de weeks, zat gister een cake te bakken (ingame) dat een half uur duurde en daardoor lag ik pas om 3 uur in bed. Anders lag ik om half 3 in bed, wat ook niet goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

Blijkt ook dat Barcelona ineens vandaag speelt, denk dat ik er dan pas na de wedstrijd ben. Misschien dat ik het wel op tweede scherm zet, maar dat laat ik dan tegen die tijd wel eventjes weten.

Laat maar weten. Ik ben wel online vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei chrisje1993:

Ik twijfel nog steeds of ik het ga aanschaffen. Ik heb nog niks online gevonden wat me over de streep trekt, maar ook niks dat ervoor zorgt dat ik hem definitief niet ga halen.

Als je dan twijfelt is het wel verstandig om hem nu nog te halen in de Early Access. Nu is de prijs denk ik nog lager dan als die gereleased is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei La Pulga:

En bevalt het een beetje?

Gisteravond  voor het eerst gespeeld. Vooral nog een beetje aan het zoeken welke pals ik waarvoor het beste kan pakken. Dit zal wel met de tijd komen. Nu even wachten tot ik nieuw base camp kan maken want beetje onlogisch neer gezet haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik denk het wel maat. Alhoewel je natuurlijk helemaal vrij bent om zelf keuzes in je leven te maken

Bedankt, ik ga het even overleggen met me psychiater en kom z.s.m. bij je terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites