The Saint Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Krijg het niet echt werkend. Begin gaat wel, maar na minuut of 10 toch schokkerig. Benieuwd of dit nog een plagiaat dingetje gaat worden ook. Doodsbedreigingen vliegen ook al in de rondte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari Hier ook level 9 weer Morgen even kijken naar een gezamenlijke servertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Levelen is niet echt een probleem. Binnen de eerste dag geraak jezelf en je base wel 7+ als je het beetje tactisch doet. Maar minen van grondstoffen kan ik wel wat efficienter gaan doen denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 40 minuten geleden zei La Pulga: Morgen even kijken naar een gezamenlijke servertje? Na Feyenoord kan ik morgenavond wel! 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Levelen is niet echt een probleem. Binnen de eerste dag geraak jezelf en je base wel 7+ als je het beetje tactisch doet. Maar minen van grondstoffen kan ik wel wat efficienter gaan doen denk ik zo. Daar komen je Palslaven erg goed van pas haha. Gewoon 2 standaard op die bomen zetten en 2 standaard op die steengroeve. 2 die kunnen transporten en je hebt er geen omkijken meer na. Als je een pal in je eigen party hebt zitten en die laat je uit de sphere in de base dan gaat die ook werken. Dus heb je hout nodig gooi je een wout Pal er extra uit en steen idem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) Boe Feyenoord, met jou wil ik niet meer gamen. O ja geintje trouwens. Ik moet ook Barcelona kijken, maar dat komt dan wel op tweede schermpje. 23 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) 56 minuten geleden zei La Pulga: Boe Feyenoord, met jou wil ik niet meer gamen. Edit: Huh waarom doet het gifje het niet? 23 januari bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 43 minuten geleden zei bas huijsmans: Edit: Huh waarom doet het gifje het niet? Nu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Zojuist zei Bogatyr: Nu wel. Wat voor magie gebruik jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari Boga kennende heeft die het via de Ai opgelost. Boga nu je hier toch bent, kom meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Pffffff probeerde die eerste boss te pakken. Geen goed idee. was level 12, nou daar mogen dus zo even 5 levels bij denk ik voordat je dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 3 uur geleden zei La Pulga: Boga kennende heeft die het via de Ai opgelost. Boga nu je hier toch bent, kom meedoen. Nee sorry niets voor mij :( @bas huijsmans gewoon dezelfde gif gezocht en geplakt hah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari @La Pulga @ReneLeBlanc @The Saint Vanavond dan eens een beginnetje maken aan een server? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ja kan. Ben dit moment al bezig. Nieuwe wereldje gestart met aangepast honger niveau, want dat is echt een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ben wel benieuwd naar de toevoegingen van PvP, Raid Bosses en de Pal Arena. Mooi dat ze als klein bedrijfje ook wel een plan hebben hoe ze het willen gaan doen en dit ook allemaal duidelijk communiceren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Jammer, nog niks over een eventuele ps5 of switch port. Prima spel om op de switch tijdens het forensen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari Het aanmaken van een server wilde mij nog niet lukken. Moet de host nou altijd online zijn ook? Hoe werkt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari wel heel ziek dit hoor. En het is nog niet eens uitgebracht op de PS5. Is het ook echt zo'n goede game als de hype doet voorkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 3 minuten geleden zei Beppu: wel heel ziek dit hoor. En het is nog niet eens uitgebracht op de PS5. Is het ook echt zo'n goede game als de hype doet voorkomen? Het is vermakelijk. Vooralsnog is het vrij basic. Materiaal verzamelen om een "basis" plus toebehoren te kunnen maken. Pals vangen, die je dan weer kunt laten inzetten voor hout hakken, etc. Veel verder ben ik nog niet, dus over boss fights etc kan ik je niets vertellen. Het hoge Pokémon lookalike gehalte werkt ze natuurlijk in de hand. Voor nog geen drie tientjes kun je hier geen buil aan vallen in ieder geval. Paar jaar geleden tijdens Corona had je Valheim. Ook een game dat best ontplofte de eerste dagen/weken, volgens mij is van die hype weinig meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ik ben toevallig Valheim nu weer met een vriend aan het spelen. Er zit wel echt een groot verschil in het spel aan het begin en nu. Echt heel veel verbeteringen als je het mij vraagt. Ik denk dat Valheim heel erg lekker ging op het feit dat iedereen nog veel binnen moest blijven tijdens Corona gaat Palworld inderdaad lekker (en ook heel slecht bij sommige mensen haha) op het Pokemongehalte. Ik vind zelf dat er heel veel dingen goed overgenomen zijn van verschillende survival games waardoor ik eigenlijk nog weinig irritaties heb ondekt en je daarom er ook heerlijk in blijft hangen als je aan het spelen bent. Zelf heb ik bijv. heel veel ARK gespeeld en doordat je daar heel veel frustaties hebt tijdens het spelen, omdat het spel eigenlijk heel veel bugs heeft en heel erg afhankelijk is van mods, heb ik dat hier nog weinig. 1 uur geleden zei La Pulga: Het aanmaken van een server wilde mij nog niet lukken. Moet de host nou altijd online zijn ook? Hoe werkt dat? Als je het op de manier die in het spel zit doet wel denk ik. Ik heb ook geen idee hoe zo'n dedicated server precies werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wat is dit precies? Een soort Pokemon meets Fortnite ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Poh ik heb toch een partij zitten kloten in dit spel. Heb nu een aantal bosses verslagen (wist ik veel dat er ook gewoon bosses van lvl 11 waren ) daardoor die egg incuberator gebouwd. Eieren verzamelen is toch wel verslavend. Nu nog zo’n breed farm maken en we gaan helemaal los. Ik rij nu op die groene dino of mijn vuur leeuwtje, Aarox ofzo??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari 1 uur geleden zei neva: Wat is dit precies? Een soort Pokemon meets Fortnite ofzo? Meer Pokemon en ARK, lekker die beestjes pompen en je eigen base bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 uur geleden zei neva: Wat is dit precies? Een soort Pokemon meets Fortnite ofzo? Een spel wat je vanavond met ons gaat spelen! Maar ja wat @La Pulga zegt. Een combi tussen een survivalgame en pokemon eigenlijk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ik heb nu ook twee necklace Pals. Als je die dan in je party hebt zweven ze gewoon achter je aan en zo kan je 3 Pals tegelijkertijd in een raid gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Servertje draaiend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten