ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Copywriter: Bij mij is er niet veranderd zie printscreen. Heb je een check gedaan of de id overeenkomen met de id in het spel? Als voorbeeld mijn regen heeft als id r-2002072572 en de png afbeelding die ik gebruik r-2002072572.png. De xml regel zou er dan als volgt uit moeten zien: <record from="r-2002072572" to="graphics/pictures/person/r-2002072572/portrait"/> Veel gemaakte fouten zijn: Afbeelding van de speler is jpg ipv png alleen png werkt Afbeelding is PNG met hoofdletters, alleen png kleine letters werkt in het spel Er ontbreekt iets in de xml file, als er bijv maar 1 haakje ontbreekt werkt het niet. Echt heel vreemd, nee het werkt niet. Ik krijg dit. Dus hij 'pakt' wel wat maar laadt de afbeelding niet. Vorige game werkte het gewoon dus enkel het r- nummer moest ik veranderen. Heb ook de extensie aangepast, JPG deed hij wel gewoon. Echt om moedeloos van te worden. heb het al 19 keer gedaan. Jouw config file gepakt. 13 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Hahahaha ja dat had ik toen nog niet gemeld, dat is precies het geval ja haha. Ik heb schijt ik heb oa Evan Ferguson de nummer 3 beste speler in de wereld, in mijn save Important Player afgepakt haha Bayern en PSG willen hem al bijna 3 jaar hebben. Ik heb het nu zo staan(nadat ik gisteren of vandaag al flink wat mensen lagere status heb gegeven) & Mijn dynamics erbij: Ik heb nu dus zelfs Bastoni die helaas maar zelden 4 CA is, maar wel sinds seizoen 1 voor 218 miljoen gekocht(en nog steeds mijn duurste aankoop nog altijd) status van Impact Sub gegeven, zegt genoeg rigoreus heb aangepast. Sanusi is on loan van Newcastle die kan ik niet van Important Player afhalen. Tja dan is het toch ook niet zo gek dat ze veel zeuren? Weinig speeltijd en van het ene op het andere moment wordt hun selectiestatus flink gewijzigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Tja dan is het toch ook niet zo gek dat ze veel zeuren? Weinig speeltijd en van het ene op het andere moment wordt hun selectiestatus flink gewijzigd. Ja dat klopt he Maar ook de ''emergency backup's'' zeuren om speeltijd he En dat is nou niet status die recht geeft op veel speeltijd.... En daarnaast heb ik al minstens 30 spelers opgesteld en ik heb pas 18 PL wedstrijden gespeeld.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei Kyrill: Ja dat klopt he Maar ook de ''emergency backup's'' zeuren om speeltijd he Voordat of nadat je de selectiestatus hebt gewijzigd? 1 minuut geleden zei Kyrill: En daarnaast heb ik al minstens 30 spelers opgesteld en ik heb pas 18 PL wedstrijden gespeeld.... Het gaat er niet per sé om hoeveel wedstrijden de spelers spelen, maar het gaat er ook om welke wedstrijden ze spelen. Stel je speelt zaterdag PL, woensdag CL en zaterdag weer PL dan verwacht een Important Player bijvoorbeeld wel dat ze in minimaal 1 PL wedstrijden basis staan en in de CL wedstrijd ook. Begint hij 2x op de bank dan heeft hij niet de speeltijd van een Important Player. Een first team player zou dat ook ongeveer verwachten maar zou het nog een keer kunnen accepteren als die er maar 1 van de 3 in de basis begint, maar dan moet die de 4e wedstrijd wel weer basis staan en een wisselspeler zou misschien zelf ook nog verwachten een keer in de basis te staan van de eerste drie wedstrijden. Een wisselspeler zou misschien dan weer verwachten dat hij die 4e wedstrijd in de basis staat. Het gaat niet alleen om hoeveel wedstrijden iemand speelt maar ook om welke wedstrijden zij spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Voordat of nadat je de selectiestatus hebt gewijzigd? Het gaat er niet per sé om hoeveel wedstrijden de spelers spelen, maar het gaat er ook om welke wedstrijden ze spelen. Stel je speelt zaterdag PL, woensdag CL en zaterdag weer PL dan verwacht een Important Player bijvoorbeeld wel dat ze in minimaal 1 PL wedstrijden basis staan en in de CL wedstrijd ook. Begint hij 2x op de bank dan heeft hij niet de speeltijd van een Important Player. Een first team player zou dat ook ongeveer verwachten maar zou het nog een keer kunnen accepteren als die er maar 1 van de 3 in de basis begint, maar dan moet die de 4e wedstrijd wel weer basis staan en een wisselspeler zou misschien zelf ook nog verwachten een keer in de basis te staan van de eerste drie wedstrijden. Een wisselspeler zou misschien dan weer verwachten dat hij die 4e wedstrijd in de basis staat. Het gaat niet alleen om hoeveel wedstrijden iemand speelt maar ook om welke wedstrijden zij spelen. Voordat selectie status had gewijzig. Dankjewel voor je feedback/voorbeeld ga het meenemen in mijn besluiten en over nadenken , dankjewel topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Het gaat niet alleen om hoeveel wedstrijden iemand speelt maar ook om welke wedstrijden zij spelen. Interessant, nooit over nagedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Voordat selectie status had gewijzig. Dankjewel voor je feedback/voorbeeld ga het meenemen in mijn besluiten en over nadenken , dankjewel topper Dan waren ze toen nog geen Emergency Back ups natuurlijk maar hadden ze een andere selectiestatus waar een bepaalde speeltijd bij verwacht werd. Dat je het daarna wijzigt betekent niet meteen dat het probleem opgelost is 2 minuten geleden zei Rrrood: Interessant, nooit over nagedacht Het zou niet direct problemen veroorzaken als het een keer gebeurt, maar kan het wel veroorzaken op de langere termijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Dan waren ze toen nog geen Emergency Back ups natuurlijk maar hadden ze een andere selectiestatus waar een bepaalde speeltijd bij verwacht werd. Dat je het daarna wijzigt betekent niet meteen dat het probleem opgelost is Het zou niet direct problemen veroorzaken als het een keer gebeurt, maar kan het wel veroorzaken op de langere termijn Nee je begrijpt me verkeerd. Spelers die emergency backups zijn en dat altijd al geweest zijn(heb niet iedereen status aangepast hoor(wel veel) kwamen om speeltijd vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Nee je begrijpt me verkeerd. Spelers die emergency backups zijn en dat altijd al geweest zijn(heb niet iedereen status aangepast hoor(wel veel) kwamen om speeltijd vragen Ah zo, dacht dat je deze spelers ook had omgewisseld, maar alsnog kunnen Emergency Backups bij jou wel aangeven dat ze meer willen spelen en dat ze liever vertrekken naar een (mindere) club waar ze een hogere selectiestatus krijgen. Gebeurt in het echt ook vaak genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 @Copywriter Ik zie da spelers niet die r hebben voor de ID, dan lukt het. Mijn manager heeft echter een R - dat lukt op geen enkele manier. Als ik er meer in zet kan ik de record line onder elkaar zetten? Sorry voor alle vragen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Ah zo, dacht dat je deze spelers ook had omgewisseld, maar alsnog kunnen Emergency Backups bij jou wel aangeven dat ze meer willen spelen en dat ze liever vertrekken naar een (mindere) club waar ze een hogere selectiestatus krijgen. Gebeurt in het echt ook vaak genoeg OOh ja dat snap ik zkr. Ik heb zelfs tegen Oshimen al keer gezegd dan verkoop ik je wel, en dan is ie heel snel om te zeggen ik wil blijven en wacht wel Inmiddels speelt Oshimen heel veel en is ie onze topscorer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Mijn 100e wedstrijd komt er aan! In het nieuwsitem wordt ook gesproken over dat ik international zou zijn (48 wedstrijden, 7 doelpunten). Toch puike cijfers als je bedenkt dat ik de San Marinese nationaliteit hebt en op mijn 20e manager werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 In Noord-Macedonië wordt de vrije trap eerst genomen en kan de speler daarna behandeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Op 8-12-2023 om 21:08 zei Thierryvane: Chelsea > Real Madrid > Al Hilal > Vitesse. Ook dat is FM24. 1,5 seizoen later... Kunnen weer zoeken naar een ervaren CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Thierryvane: Ook dat is FM24. 1,5 seizoen later... Kunnen weer zoeken naar een ervaren CV. 13 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Alle een beetje leuke talenten lijken nog niet te willen komen En ik mag blijkbaar alleen eenjarige contracten aanbieden, dus dan is talent lang aan de club binden ook lastig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 De jeugd heeft de toekomst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 47 minuten geleden zei Thierryvane: Ook dat is FM24. 1,5 seizoen later... Kunnen weer zoeken naar een ervaren CV. Hoe verkoop jij ze? Niemand wilt een speler van mij. En als ze willen, hebben ze alleen interesse als ik 1/4e van de waarde vraag. Zo kan ik natuurlijk niet door selecteren. In twee jaar tijd alleen Icardi verkocht voor een leuke prijs en dat na 50 per seizoen scoren. Veel spelers rond de 28 die wel weg mogen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 47 minuten geleden zei Thierryvane: Ook dat is FM24. 1,5 seizoen later... Kunnen weer zoeken naar een ervaren CV. Hoe verkoop jij ze? Niemand wilt een speler van mij. En als ze willen, hebben ze alleen interesse als ik 1/4e van de waarde vraag. Zo kan ik natuurlijk niet door selecteren. In twee jaar tijd alleen Icardi verkocht voor een leuke prijs en dat na 50 per seizoen scoren. Veel spelers rond de 28 die wel weg mogen hier. Vrij vervelend. En ohja. Heb hier een middelmatige talent van 19 jaar per ongeluk een contract van 150k pw contract laten tekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 47 minuten geleden zei Thierryvane: Ook dat is FM24. 1,5 seizoen later... Kunnen weer zoeken naar een ervaren CV. Hoe verkoop jij ze? Niemand wilt een speler van mij. En als ze willen, hebben ze alleen interesse als ik 1/4e van de waarde vraag. Zo kan ik natuurlijk niet door selecteren. In twee jaar tijd alleen Icardi verkocht voor een leuke prijs en dat na 50 per seizoen scoren. Veel spelers rond de 28 die wel weg mogen hier. Vrij vervelend. En ohja. Heb hier een middelmatige talent van 19 jaar per ongeluk een contract van 150k pw contract laten tekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei Acquafresca: Hoe verkoop jij ze? Niemand wilt een speler van mij. En als ze willen, hebben ze alleen interesse als ik 1/4e van de waarde vraag. Zo kan ik natuurlijk niet door selecteren. In twee jaar tijd alleen Icardi verkocht voor een leuke prijs en dat na 50 per seizoen scoren. Veel spelers rond de 28 die wel weg mogen hier. Vrij vervelend. En ohja. Heb hier een middelmatige talent van 19 jaar per ongeluk een contract van 150k pw contract laten tekenen Ik wilde Rüdiger niet verkopen dus heb hem ook niet zelf aangeboden. Kreeg een bod van 40 miljoen en dacht voor de gein fuck you met je oliecenten. Ik gooi er 40 mil bovenop. Gingen die gekken direct akkoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Heel erg auwie Zoals inmiddels wel duidelijk zal zijn worstel ik enorm met FM24. Heb eerst een save met Stoke geprobeerd (zoals ik altijd doe) maar kwam er totaal niet in en dus mijn tweede favoriete save van FM21 maar geprobeerd - The New Saints. Maar ik krijg het totaal niet aan de praat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Hoogste cijfer is weer een 3, net als vorige jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 14 minuten geleden zei sherwin92: Heel erg auwie Zoals inmiddels wel duidelijk zal zijn worstel ik enorm met FM24. Heb eerst een save met Stoke geprobeerd (zoals ik altijd doe) maar kwam er totaal niet in en dus mijn tweede favoriete save van FM21 maar geprobeerd - The New Saints. Maar ik krijg het totaal niet aan de praat... Waar worstel je het meest mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten