Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Building a nation

19CH98

Aanbevolen berichten

Club: Bravo (Slovenie)

Seizoen: 2053/54

Het tweede seizoen waarin er 7 clubs naar Europa gingen en voor het eerst dat alle 7 clubs de competitiefase wisten te halen. Interessante is dan komend seizoen 8 club Europa in mogen, dit levert dit mooie plaatje op:

image.png.2e879385bf16675b8a2628c145fac00c.png

Afgelopen seizoen had ik weinig te klagen, ook al heb je altijd het gevoel dat er nog meer in zit. We klimmen in ieder geval voor het eerste naar de tweede plek, geen idee of we Engeland kunnen verslaan. Qua transfers en huren gaat het best moeizaam, maar de clubs zijn zelf behoorlijk actief op de transfermarkt. Dus mijn focus verschuift ook weer wat meer naar geld overmaken. Maar zelf moet ik ook nog even wat doen voor mijn ploegje, wat mijn selectie begint weer wat oud te worden. De resultaten:

• Bravo: winst CL (+36.00)
  • Mura: 8e finales CL (+21.00)
  • Maribor: KO-fase CL (+21.00)
  • Olimpija: 8e finales CL (+18.00)
  • Domzale: Halve finales EL (+20.00)
  • Tabor Sezana: Kwartfinales EL (uitgeschakeld door Domzale) (+19.00)
  • Rudar Velenje: KO-fase ConL (+6.50)

image.thumb.png.d4524e6b50decbec5f8adab850b9fe7c.png

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Brozai:

De transferwaardes in mijn selectie zijn volledig ingestort! Er komen biedingen van 40k op spelers als Alfie Devine en Lewis Hall. 

Ik krijg het niet hersteld. Weten jullie hoe dit komt en hoe kan ik dit weer verhogen?

@Nom de Guerre @Thomassje123 @Mordurette

Waar zit je ergens momenteel? Is er iets veranderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Waar zit je ergens momenteel? Is er iets veranderd?

Seizoen 2033/2024

Twee seizoenen terug een keer in de EL beland inplaats van CL, sindsdien zijn de prijzen ingestort. 

Ik heb bijna honderd spelers in de club, probeer goede Italianen op te pikken voor San Marino (5 jaar) en in het B team te plaatsen.

Verder geen bijzonderheden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Brozai:

Seizoen 2033/2024

Twee seizoenen terug een keer in de EL beland inplaats van CL, sindsdien zijn de prijzen ingestort. 

Ik heb bijna honderd spelers in de club, probeer goede Italianen op te pikken voor San Marino (5 jaar) en in het B team te plaatsen.

Verder geen bijzonderheden. 

Zo hard zou die reputatiedip niet mogen toeslaan eigenlijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Zo hard zou die reputatiedip niet mogen toeslaan eigenlijk... 

Nee klopt en ik heb ook het idee dat de reputatie wel stijgt, want er zijn meer spelers die willen komen.

Zelfde geldt voor de andere teams in San Marino, die beginnen ook mondjesmaat spelers uit het buitenland (lees tweede divisie Oostenrijk) te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Brozai:

De transferwaardes in mijn selectie zijn volledig ingestort! Er komen biedingen van 40k op spelers als Alfie Devine en Lewis Hall. 

Ik krijg het niet hersteld. Weten jullie hoe dit komt en hoe kan ik dit weer verhogen?

@Nom de Guerre @Thomassje123 @Mordurette

Nu vermoed ik niet dat dit het probleem is, maar; veel van de transferwaardes van mijn spelers zijn 0 omdat ik ze vaak voor 0 aanbiedt bij competitiegenoten. Heb jij je spelers voor weinig geld aangeboden bij competitiegenoten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Nu vermoed ik niet dat dit het probleem is, maar; veel van de transferwaardes van mijn spelers zijn 0 omdat ik ze vaak voor 0 aanbiedt bij competitiegenoten. Heb jij je spelers voor weinig geld aangeboden bij competitiegenoten?

Nee, dat heb ik niet gedaam :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Wellicht even 1,5 seizoen verder simuleren (op vakantie gaan) om te checken of het zich later gewoon weer hersteld?

Ja ik blijf gewoon verder spelen, als ik op vakantie ga dan zal ik een groot deel van m'n progressie verliezen ben ik bang. Ga vaak wel al een aantal weken op rij op vakantie ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Brozai:

Ja ik blijf gewoon verder spelen, als ik op vakantie ga dan zal ik een groot deel van m'n progressie verliezen ben ik bang. Ga vaak wel al een aantal weken op rij op vakantie ofzo.

Ik bedoelde meer als in even op vakantie gaan om zeker te weten dat het zich hersteld en vervolgens je game gewoon oppakken vanaf het moment vooraf de vakantie. Ik zal inderdaad niet grote delen op vakantie gaan tijdens de game. Instant result blijft het fijnste (dat gebruik ik bij alle wedstrijden muv CL)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Chiemel:

Ik bedoelde meer als in even op vakantie gaan om zeker te weten dat het zich hersteld en vervolgens je game gewoon oppakken vanaf het moment vooraf de vakantie. Ik zal inderdaad niet grote delen op vakantie gaan tijdens de game. Instant result blijft het fijnste (dat gebruik ik bij alle wedstrijden muv CL)

Even op vakantie geweest, lijkt erop dat er na dit seizoen inderdaad weer een beetje structuur in komt. Grapje heeft me drie seizoenen lang wel enorm veel geld gekost helaas.

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afbeelding1.png.e99dad502d50b673e7e30d5a5c6f3289.png   Manchester 62 FC - 2027/28

Manchester 62 FC

De verwachtingen zijn op voorhand niet hooggespannen. Qua selectie lukt het niet om ons goed te versterken dus daadwerkelijk die volgende stappen zetten, we achten de kans klein.

Gibraltar Football League

Een dramatische start van het seizoen (5 overwinningen in de eerste 13 wedstrijden) en een 7e plaats in de winterstop. Na de winter ging het weer wat beter lopen, wat uiteindelijk resulteerde in een 4e plaats.

Afbeelding1.png.58649d978ba061893269e75f6887bcf9.png

Kampioensgroep

Bij aanvang van de kampioensgroep had Lincoln Red Imps nog slechts 1 punt nodig om zich wederom tot kampioen te kronen. Zelf wisten we nog een plaatsje te stijgen en zo opnieuw op de 3e plaats te eindigen.

Afbeelding2.png.cdb9ca71681da24dd173c7226920a675.png

Rock Cup

Voor het eerst wisten we door te dringen tot de finale. Door een vroege rode kaart werd al gauw duidelijk dat een stunt er niet in zat.

Afbeelding3.png.9a4e5754d8b70027070512af983ead28.png

Europese prestaties

Afbeelding24.png.046a183bf2a7330e6a4152febef03b24.png Manchester 62 FC

De loting kopelde ons aan Connah’s Quay, de nummer 2 van Wales. Zowel thuis als uit wisten we eenvoudig te winnen.

Afbeelding4.png.2be2b3baf5404cf4ca03056a602a6923.png

Helaas was de loting ons niet gunstig gezind. Net als vorig jaar troffen we de nummer 2 uit Hongarije en opnieuw lukte het niet om het ze heel moeilijk te maken. Een teleurstellend Europees seizoen.

Afbeelding5.png.c59a0e47a5ae840366f36820263edddf.png

Afbeelding5.png.be56f41bd3e1933e9502c66856754fd4.png Lincoln Red Imps FC

Waar de voorgaande jaren Lincoln Red Imps al snel afzakte richting de Conference League, en daar incidenteel de groepsfase bereikte, lukte het dit jaar om zelfs de Europa League groepsfase te bereiken. Helaas lukte het in de groepsfase alleen om Brondby een puntje af te snoepen.

Afbeelding6.png.64fa48c447998013d7fa4d6a8237f334.png

Afbeelding7.png.d452f1e5378faa807052815dc14b2e11.pngEuropa FC

Een tegenvallende campagne voor Europa FC. 2 nederlagen en directe uitschakeling.

Afbeelding7.png.13c3934921b43e8b0be2f18f0df1f346.png

Afbeelding8.png.e6a50456eaf5154ed97c69208405b20b.pngLynx FC

Ook Lynx FC kreeg het niet voor elkaar om punten te pakken.

Afbeelding9.png.87419a41deacb88f384b8dd54e3554c6.png

Building a nation

Opnieuw een flinke stijging. Plek 73 inmiddels, waar we begonnen op plek 114. Hopelijk gaat dit langzaam ook resulteren in kwalitatief betere spelers die interesse hebben om in Gibraltar te komen spelen.

Afbeelding10.png.3fed14c9ed07f3d12b8e1b913ee0f1d2.png

Geen best Europees seizoen maar zolang er scores van 0 wegvallen zullen dit soort stijgingen er blijven.

Afbeelding11.png.23fc48d021cfacef68c212291cd643fa.png

Ondanks het slechtste Europese seizoen tot nu toe (2,000), stijgen we 2 plaatsen. Volgend jaar gaat er een goede score wegvallen dus belangrijk dat er komend seizoen weer eens wat meer punten gepakt gaan worden.

Afbeelding12.png.869faa1e2d4d1115135f2dfba4500d5b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou seizoen 25-26 zit erop en wat voor seizoen ongeslagen kampioen geworden supercup van malta gewonnen plus de beker gewonnen prima seizoen dus,nu hopen op een gunstige loting in de voorrondes van de champions league.

financieel gaat het ons ook aardig voor de wind.

Schermafbeelding 2024-11-22 223530.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites