Chiemel Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Land: Slovenie Club: Bravo Seizoen: 2027/2028 --------------------------------------------------------------------------- Nationaal & ander hoogtepunten Nationaal wonnen we gewoon alle prijzen die er te pakken vallen. In de competitie zijn we ook al meer dan twee seizoenen ongeslagen. Qua transfers richten we ons heel erg op talent. Qua ervaring hebben we een sneller centrale verdediger (Pulido) en een linker verdediger (Hamache) gekocht, verder nog 8 talenten waarvan er 2 a 3 direct voor de basis gebruikt kunnen worden. Europa In de Champions League wisten we het weer heel behoorlijk te doen. De kwalificatie ging makkelijk en we begonnen de competitiefase met een 0-7 overwinning tegen Olympiakos. Hierna volgden een aantal spannende wedstrijden, waarin we tegen Salzburg, Ajax en Sporting een betere xG hadden maar niet wonnen. Tegen Liverpool (2-2) hadden we dan weer mazzel. Tegen Dortmund ging het er nog om, maar met 3 schorsingen en een mijn eerste keeper die geblesseerd was, zag ik de bui al hangen. Desondanks wisten niet genoeg ploegen ons in te halen. Tegen Benfica in de KO-fase konden we verdedigend het redelijk bolwerken, maar we wisten zelf niet te scoren: --------------------------------------------------------------------------- De drie Sloveense clubs onder ons die het mochten proberen waren Maribor, Olimpija en Koper. Geen van de clubs wist de competitiefase te halen. Onze support naast wat kleine transfers is dan ook nog minimaal. Maar ook in de voorrondes vielen ze tegen. --------------------------------------------------------------------------- Qua coefficienten maken we nog stapjes vooruit, maar grote stappen worden niet gezet. Landen als Polen en Servie hadden het dit seizoen een stuk beter voor elkaar, wat dat betreft is het vooral dat de directe concurrent het nu extra goed doet: Zo wist het Poolse Pogon Manchester United nog te verslaan in de KO-fase van de Champions League Legia haalde de halve finale van de Conference League Rode Ster wist ook de KO-fase van de Champions te halen Partizan haalde zelfs de halve finale van de Europa League 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Dan heb je de makkelijkste CL loting in jaren. Een loting die in de EL niet zou mis staan. Dan droom je stiekem van een top 8 plek, maar zou een top 16 plek ook zeker mogelijk moeten zijn. En anders wel een top 24 locatie, dus overwintering zou wel zeker moeten zijn. En dan loopt alles in de soep... Tegen Ajax verliezen we met 1-2, terwijl we de betere partij zijn. Tegen Atalanta spelen we gelijk, terwijl we de bovenliggende partij zijn en de meeste aanspraak hadden op de overwinning. Tegen AZ verdiende niemand om überhaupt te scoren, maar lukte het AZ toch. Newcastle was eigenlijk wel een ingecalculeerde nederlaag. Het werd echter maar 0-1 voor ze, en ook nog eens zonder penalty. Zonder die penal was het een best gelijk opgaande wedstrijd... AS Monaco won gewoon verdien van ons. Tegen Brondby hadden we het ook lastig en pas in de 87e minuut wisten we toch 1 punt te redden. Porto heeft ons gewoon op waarde geklopt. En tot slot hadden we Barcelona. Geen idee wat voor wedstrijd dat was, maar zij scoorde 7 keer met een xG van 3 en wij scoorde er 3 met een xG van 1. Maar ja, met rust stond het al 6-0 voor ze... Al met al maar 2 punten in 8 wedstrijden. Slechtste seizoen tot nu toe. Dan speelde we ook nog eens een paar voorrondes minder, waardoor we daarin ook minder punten pakken en stelde de rest van de club natuurlijk weer flink teleur. Het resultaat: 7.625 punten vallen weg uit het 5-jaarstotaal. En daarvoor komen er maar 2.625 voor in de plek. Daardoor gaan we van plek 14 naar plek 17. Er vanuit gaande dat de ploegen onder plek 17 niet nog veel punten gaan pakken, want het is nog maar januari en clubs kunnen door zijn in bijvoorbeeld de EL. Ik houd nu al mijn hart vast voor volgend jaar. Door de huidige plek 14 mogen we volgend seizoen voor het eerst met 5 ploegen Europa in. Dus alle punten worden door 5 gedeeld. En daarnaast valt een van onze 2 sterkste jaren weg uit het gemiddelde. Ik zie ons volgend seizoen daarom nog wel verder dalen naar bijvoorbeeld plek 25 ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Wat een rotseizoen... Europees staat dus al in de vorige post. Nationaal ging het wel iets minder soepel dan vorig seizoen, maar ja, dat was misschien ook wel het perfecte seizoen. Dus echt over klagen kan ik niet. Nog steeds de triple weten te pakken enz. Bestuur wilde natuurlijk geen nieuw stadion, dan maar gegaan voor een uitbreiding. Maar ondertussen is die uitbreiding weer niet door gegaan, omdat de gemeente geen vergunning gaf. Daarom ging de vorige verbouwing ook al niet door. Ondertussen wel een nieuw bestuur. En nadat de verbouwing gecanceld is, dus opnieuw een nieuw stadion aangevraagd. Maar nee hoor, ook deze zijn bang dat we niet genoeg supporters hebben voor een eigen stadion. En dan de stadions van de rest: Wij delen nu een stadion met Featano. Zij krijgen eind volgend seizoen een nieuw stadion van zo'n 6.000. Is er geen manier waarop wij ook standaard in dat stadion gaan spelen? San Marino Acadamy is op zoek naar een locatie voor een stadion voor ongeveer 6.000 Tre Penne neemt een stadion van zo'n 6.000 in gebruik over een maand. Folgore heeft al een stadion van ruim 6.000. Libertas is op zoek naar een locatie voor zo'n 6.000 En als 9-voudig landskampioen (een record voor San Marino!) en 9-voudig bekerwinnaar in de laatste 9 jaren zitten wij nog steeds met een stadion van 350. Dat is een van de kleinste 3 stadions van de divisie Alle thuiswedstrijden in de competitie zijn gewoon uitverkocht. Uit tegen Folgore, de enige club met een nieuw stadion in gebruik, komen we al richting de 1.200 toeschouwers, terwijl zij er maar gemiddeld 500 ofzo hebben. Europese wedstrijden zijn bijna altijd uitverkocht en dan spelen ze in het nationale stadion waarin 5.500 kan. Alleen tegen Atalante was er nog plek voor ongeveer 200... En dan wil het bestuur maar niet aan een nieuw stadion... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Cailungo, gewoon ff winnen in de Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Van 16 miljoen per seizoen naar 24 miljoen per seizoen voor de komende 5 jaar voor alle clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 55 minuten geleden zei sennid: Van 16 miljoen per seizoen naar 24 miljoen per seizoen voor de komende 5 jaar voor alle clubs. Het explodeert bij jou wel lekker. Straks zijn alle clubs overspoelt met geld. Ik hoop echt dat zoiets bij mij niet plaats zal vinden. Ik wil het veel meer zelf voor elkaar boksen. Afgelopen seizoen trouwens voor het eerst denk ik verlies geleden. Ook trouwens maar een paar ton, dus stelt totaal niets voor. En als je dan bedenkt: Vorig jaar maakte ik 'maar' 10 miljoen winst. Vorig seizoen won ik veel meer in de groepsfase van de CL. Dat is al snel 7,5 mln. die ik dit jaar mis gelopen ben. Vorig seizoen speelde ik ook nog eens twee rondes in de KO fase. Die leveren qua prijzengeld al bijna iets van 10 mln. per ronde op. Dus dat is iets van 19 mln. wat ik dit jaar ben mis gelopen t.o.v. vorig jaar. Dit seizoen heb ik de sponsoring aan andere clubs verhoogd van 30 mln. naar 40 mln. Dat is nog eens een extra 10 miljoen die ik dit jaar ben mis gelopen. Alles bij elkaar had ik een veel groter verlies ingecalculeerd na de slechte CL campagne. Dus dit valt me echt alles mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 17 minuten geleden zei MisterX: Het explodeert bij jou wel lekker. Straks zijn alle clubs overspoelt met geld. Ik hoop echt dat zoiets bij mij niet plaats zal vinden. Ik wil het veel meer zelf voor elkaar boksen. Afgelopen seizoen trouwens voor het eerst denk ik verlies geleden. Ook trouwens maar een paar ton, dus stelt totaal niets voor. En als je dan bedenkt: Vorig jaar maakte ik 'maar' 10 miljoen winst. Vorig seizoen won ik veel meer in de groepsfase van de CL. Dat is al snel 7,5 mln. die ik dit jaar mis gelopen ben. Vorig seizoen speelde ik ook nog eens twee rondes in de KO fase. Die leveren qua prijzengeld al bijna iets van 10 mln. per ronde op. Dus dat is iets van 19 mln. wat ik dit jaar ben mis gelopen t.o.v. vorig jaar. Dit seizoen heb ik de sponsoring aan andere clubs verhoogd van 30 mln. naar 40 mln. Dat is nog eens een extra 10 miljoen die ik dit jaar ben mis gelopen. Alles bij elkaar had ik een veel groter verlies ingecalculeerd na de slechte CL campagne. Dus dit valt me echt alles mee. Ik weet niet hoeveelste je staat met reputatie van de competitie, maar dat van mij komt al in de buurt van de grote tweede divisies. Als jij ook rond de top 50 zit zal je het ook krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 4 minuten geleden zei sennid: Ik weet niet hoeveelste je staat met reputatie van de competitie, maar dat van mij komt al in de buurt van de grote tweede divisies. Als jij ook rond de top 50 zit zal je het ook krijgen. Zo, dat gaat hard. Maar ja, jij zit toch ook al in 3050 ofzo? Ik sta nog niet zo hoog. Afgelopen seizoen was voor het eerst in de top 100. Tussen het tweede niveau van de Denen en het derde niveau van Spanje. Ik vermoed dat ik over zo'n maandje een nieuwe update krijg. Ik verwacht plek 80-85 zo'n beetje. Hoeveel sterren reputatie heb je ondertussen? En hoe doen andere clubs het? Ik blijf op 1,5 nu hangen. En ben de enige met meer dan 0,5 ster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 6 minuten geleden zei MisterX: Zo, dat gaat hard. Maar ja, jij zit toch ook al in 3050 ofzo? Ik sta nog niet zo hoog. Afgelopen seizoen was voor het eerst in de top 100. Tussen het tweede niveau van de Denen en het derde niveau van Spanje. Ik vermoed dat ik over zo'n maandje een nieuwe update krijg. Ik verwacht plek 80-85 zo'n beetje. Hoeveel sterren reputatie heb je ondertussen? En hoe doen andere clubs het? Ik blijf op 1,5 nu hangen. En ben de enige met meer dan 0,5 ster. ik zit momenteel in seizoen 2041-2042. De andere clubs zijn nog om te huilen. Qua resultaten als verbouwen als Europees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) 24 minuten geleden zei sennid: ik zit momenteel in seizoen 2041-2042. De andere clubs zijn nog om te huilen. Qua resultaten als verbouwen als Europees. Nou ja, ze doen het een stuk beter dan bij mij. Bij mij gaan de meeste reputaties nog steeds omlaag bij de andere clubs Misschien dat ik iets goed kan maken in de komende 13 jaar, want zoveel loop jij voor Hier is de tweede Gouden Schoen voor de San Marinese competitie binnen. Deze keer voor een speler bij onze eigen club. Voor het eerst in jaren heb ik ook weer eens de topscorerstitel weten te pakken. Ondanks de vele doelpunten lukte dat namelijk vaak niet 32 minuten geleden zei MisterX: Ik sta nog niet zo hoog. Afgelopen seizoen was voor het eerst in de top 100. Tussen het tweede niveau van de Denen en het derde niveau van Spanje. Ik vermoed dat ik over zo'n maandje een nieuwe update krijg. Ik verwacht plek 80-85 zo'n beetje. Dit werd dus plekje 85 3 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari @sennid @MisterX Volhouden boys! Het kan wel degelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Oh het gaat mij ook zeker lukken, Ik denk dat de periode 2040-2050 de grootste groeispurt gaat worden. van middelmatige ploeg naar een kwart finalist/halve finalist CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 2 minuten geleden zei Thomassje123: @sennid @MisterX Volhouden boys! Het kan wel degelijk Haha, tuurlijk. Jij bent alleen een jaartje eerder begonnen en zit al helemaal in de verre toekomst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) 11 minuten geleden zei MisterX: Haha, tuurlijk. Jij bent alleen een jaartje eerder begonnen en zit al helemaal in de verre toekomst Daarom zeg ik, volhouden.. Wil jullie alleen maar motiveren @sennid 2051 won ik voor het eerst de CL om vervolgens ook 4 seizoenen achter elkaar de finale te halen (2x winst, 2x verlies) 3 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) Volgens mij is mijn nieuwe bestuur niet bepaald ambitieus. Na 9 seizoenen op rij kampioen te zijn geworden, eisen ze geen eens opnieuw het kampioenschap. Een tweede plek (kwalificeren voor EL) vinden ze ook al prima Geen idee trouwens wat er met die CL doelstelling wordt bedoeld? Stand bereiken? Welke stand? In het Engels staat er 'Reach Stand', tja, daar wordt ik ook niet echt wijzer van... 3 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 1 uur geleden zei sennid: Oh het gaat mij ook zeker lukken, Ik denk dat de periode 2040-2050 de grootste groeispurt gaat worden. van middelmatige ploeg naar een kwart finalist/halve finalist CL. boh dan moet ik nog even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Iemand een goede San Marino database voor FM 2024? Staan nogal wat op en voordat ik in een slechte zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Iemand een goede San Marino database voor FM 2024? Staan nogal wat op en voordat ik in een slechte zit. Die moet er wel zijn, zijn hier geloof ik 3 die hier de challenge al doen in San Marino. Wat dat betreft, een ander land is ook leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 3 minuten geleden zei Chiemel: Die moet er wel zijn, zijn hier geloof ik 3 die hier de challenge al doen in San Marino. Wat dat betreft, een ander land is ook leuk San Marino blijft altijd mijn To Go land voor deze challenge. Maar misschien wordt het inderdaad tijd om dit weer eens in Ijsland te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 8 uur geleden zei Elsjorro1990: Iemand een goede San Marino database voor FM 2024? Staan nogal wat op en voordat ik in een slechte zit. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3077146150 Ik gebruik zelf deze Kom geen gekke dingen tegen en zit al in 2042. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Aantal clubs zijn nu langzaam faciliteiten aan het upgraden @MisterX Ze hebben nog een lange weg te gaan maar er zit schot in de zaak. Alleen bij mij is jeugd accommodatie nog steeds een zorgenkindje, ik denk dat het echt een reputatie dingetje is dat je hem daardoor steeds kan upgraden. Ik ben 2,5 ster en kan hem al jaren niet uitbreiden. De laatste keer zit nu in 2042 4 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Dan moet ik dus nog 4 jaar wachten om het nog met 1 punt omhoog te krijgen Het verhuren van spelers begint een beetje op gang te komen. Ik denk dat ik alleen een klein probleempje daarmee hebt: Het zijn vooral de bovenste clubs die mijn spelers willen hebben. Waarschijnlijk zijn dat ook de enige clubs waar spelers heen willen gaan. En op een gegeven moment zijn dit soort teams dan ook verzadigt met spelers... 7 uur geleden zei Elsjorro1990: San Marino blijft altijd mijn To Go land voor deze challenge. Maar misschien wordt het inderdaad tijd om dit weer eens in Ijsland te proberen. Ik heb ergens een DB van geplukt en zelfs nog e.e.a. aangepast, dus daar is meer aan geknutseld. Ik heb wel meerdere testruns gedaan tot 2040-2050 en kwam niet echt gekke dingen tegen, behalve dat in 1 van de runs opeens het TV geld explodeerde en teams binnen 1 jaar van geen geld om iets te doen naar meer dan 100M op de balans gingen... 4 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) Seizoen 51: Het vervolg Folgore Wij speelden in de knock-out fase tegen PSV. Normaliter mogen de Eindhovenaren geen probleem zijn en achteraf waren ze dat ook niet. Maar in het Philips Stadion hadden we het wel heel erg moeilijk. Het is dat we in de 71e minuut op een 0-1 voorsprong kwamen maar we waren gewoon gelijkwaardig. Na de 0-1 wisten wij de wedstrijd wel in handen te nemen. In de slotfase maken we zelfs nog 0-2. In ons huis had PSV niks te vertellen. 3-0 na 34 minuten en einde wedstrijd. We winnen uiteindelijk vrij eenvoudig Murata Tja, had je anders verwacht? Ik denk dat Spurs wel 1 van de zwaarste tegenstanders was voor Murata en er werd dan ook 2 keer kansloos verloren Tre Fiori Ook Tre Fiori had het beter kunnen treffen in de Conference League. Helaas was Olympiakos te sterk. Tre Fiori verloor ook 2 keer dus geen punten namens hun San Giovanni Dus moet San Giovanni de eer hoog zien te houden. Gelukkig kunnen wij San Marino ook nog goed loten. Het Noord-Macedonische Skendija HB kwam uit de koker. Je mag van San Giovanni verwachten dat ze daar van winnen en dat deden ze dan ook. 2x zelfs dus de volle buit. 2 San Marinese clubs nu in de kwartfinales, wij en San Giovanni PSV en Ajax verloren ook, gelukkig. Nu kunnen we misschien wat dichterbij Nederland kruipen. Niet dit seizoen overigens, wij zijn er ook 2 kwijt. Dus we zullen ongeacht 8e blijven. Kwartfinale Folgore Play-time is over. Tijd voor serieuze business. Liverpool is de tegenstander in de kwartfinale, een behoorlijk tegenstander. Liverpool heeft het ons vaak moeilijk gemaakt. De eerste wedstrijd was dit jaar thuis. We starten goed en na 17 minuten komen we 1-0 voor, geen vuiltje aan de lucht. Na een uur spelen krijg Liverpool zelfs rood en daar moeten wij van profiteren. Liverpool kon alleen nog verdedigen en dat is best lastig om tegen te spelen. Gelukkig viel de 2-0 wel vanuit een strafschop maar eigenlijk had ik iets ruimer willen winnen tegen 10 man. Gelukkig kwam het ons niet duur te staan. Liverpool is wel iets beter maar we staan verdedigend uitstekend. Er waren dan ook weinig hoogtepunten. De wedstrijd eindigt op 0-0 en dat is voor ons uitstekend. Wij gaan namelijk door en in dit stadium van de Champions League is dat het enige dat telt San Giovanni San Giovanni ging het opnemen tegen Celta De Vigo uit Spanje. Niet makkelijk natuurlijk. Maar in eigen huis verrast San Giovanni. Onze landgenoten kwamen wel eerst op een 0-1 achterstand maar ze wisten het prima om te draaien. Een doelpunt in de 85e minuut maakte er zelfs 3-1 van. Dat is best comfortabel. Gelukkig kwam San Giovanni in Spanje vanuit een strafschop 0-1 voor. Celta gaat er vol voor en vindt ook nog 2 doelpunten. De tweede goal viel in de 75e minuut. Het was 15 minuten bibberen maar het lukte, het bleef bij die 2-1 en daardoor gaat San Giovanni over 2 wedstrijden door naar de halve finale Halve finale Folgore In de halve finale spelen we tegen FC Bayern. En Bayern is echt niet zo goed. Bayern schakelde AC Milan en Dinamo Zagreb uit (ja echt waar). Zij zaten dus aan de makkelijke kant van het schema. Dat maakt ook dat we 2x eenvoudig wonnen. Het was echt zeer eenvoudig. In de thuiswedstrijd stond het na 4 minuten al 2-0. Meteen einde wedstrijd en Bayern kon daar niet van terug komen. Een monsterscore leek in de maak maar het bleef bij 3-0. Maar daarmee had ik al het idee dat het wel ruim voldoende was. In Duitsland komen we na 3 minuten al 0-1 voor en daarmee was het helemaal gedaan. Echt geen centje pijn, op naar de finale San Giovanni Haalde San Giovanni ook de finale? Nee helaas, Marseille bleek te sterk. Wel 2 keer nipt. De 0-1 in San Marino viel pas in de 75e minuut, tot aan dat moment was het zeker nog spannend. Helaas komt San Giovanni te kort en halen ze de finale niet. Maar het halen van de halve finale was natuurlijk al enorm mooi Finale In de eerste minuut scoren, je kunt slechter beginnen aan een Champions League finale. Het was wel een gekke wedstrijd eigenlijk. Weinig kansen en toch 3-0 op het scorebord in de rust. Wij hadden 3 schoten, 3 op doel en ze waren alle 3 raak. Meer kun je je als manager niet wensen. Inter was niet eens slechter. In de tweede helft probeerde Inter het wel en ze verdienden ook meer. Maar Inter wist niet te scoren. In de blessuretijd wisten we er nog 2 te maken. De einduitslag is zeer pijnlijk voor Inter, het wordt namelijk 5-0. Geflatteerd maar zo gaat deze Champions League finale wel de geschiedenisboeken in Coëfficiënten Ik ben vergeten een screen te maken dus ik heb een beetje moeten knippen, sorry als het er gek uit ziet. We hebben dit seizoen 15,083 punten gehaald en dat was broodnodig na de afgelopen 2 seizoenen. San Marino lijkt ook weer helemaal terug te zijn. We zijn de laatste 2 seizoenen hard gevallen en daardoor hebben we een flinke achterstand op de landen boven ons. Hopelijk is dit de start van een aantal goede seizoenen zodat we weer naar boven kunnen kijken. Ik ben benieuwd waar we staan als de seizoenen van 8,071 en 7,071 punten weg vallen. Voor nu moeten we met zijn allen elk seizoen zoveel mogelijk punten zien te pakken. Dan kunnen we misschien weer terug naar de 5e of misschien zelfs 4e plek 4 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari @MisterX Ik kan per seizoen maar 3 spelers verhuren om de uitdaging bij mij nog maar eens groter te maken. Eigenlijk 4 maar dan kan ik niet op tijd de huurcontracten verlengen. Volgens mij zit dat bij FM 22 nog in alle databases Zit daar bij jou geen max aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 minuut geleden zei Thomassje123: @MisterX Ik kan per seizoen maar 3 spelers verhuren om de uitdaging bij mij nog maar eens groter te maken. Eigenlijk 4 maar dan kan ik niet op tijd de huurcontracten verlengen. Volgens mij zit dat bij FM 22 nog in alle databases Zit daar bij jou geen max aan? Bij mij zit daar geen max aan. Degene die de database gemaakt heeft, heeft volgens mij zo'n beetje alle regels weggehaald. Of misschien beter gezegd: niet toegevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten