Djurovski Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Juni 2030 Andreaw Gravillon Guadeloupe Owww kut we hadden Emeran al haha Andy Majoro Nederland / Zuid Afrika Baqtiiar Zainutdinov Kazachstan Aboubacar Sissao Spanje / Mali Giorkos Paschalakis Duitsland / Griekenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Nu ik de Aziatische CL gewonnen heb voor de Hexagon Challenge moet ik nog snel even wat Noord-Amerikaanse spelers 20 wedstrijden geven om te kwalificeren voor deze challenge, voor ik pas weg kan naar een ander continent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Met m'n Foroyar save ben ik ook stiekem begonnen met deze challenge. Faeröer, Denemarken, IJsland en Afghanistan zijn reeds binnen. Zuid-Afrika (nog 2 wedstrijden) is heel dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Seizoen 2 zit er op Seizoen 2 Afgestreept: Kevin Zefi - Ierland Nick Salihamidzic - Bosnië (Ja, dat is de zoon van) Adrian Vila - Uruguay Boris Bogdaskins - Letland Gino Milocco - Argentinië Andranik Voskanyan - Armenië Kais Benabdelouahed - Frankrijk en Algerije* Massire Sylla - Senegal Smauel Granada - Brazilië * = tweede nationaliteit Screens ter bewijs Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Zo, dit zijn alle spelers die ik nog had voor deze challenge, iedereen op 20+ wedstrijden maakt het volgende: Met name in dit Noord-Amerika huisgehouden: Nu kan ik met een gerust hart Jubilo Iwata verlaten voor een ander continent. We lopen de titel mis doordat ik deze spelers allemaal hun wedstrijden heb moeten gunnen (er lopen geen geweldenaren in St. Barthélemy en Sint Maarten helaas). Op naar de rest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Is er een manier om ingame snel te zien welke spelers allemaal voldoen aan deze regels? Of moet je 1 voor 1 het bijhouden voor je spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei MisterX: Is er een manier om ingame snel te zien welke spelers allemaal voldoen aan deze regels? Of moet je 1 voor 1 het bijhouden voor je spelers? Helaas één voor één ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Enige wat je kunt doen is er een speciale view van maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Het is meer dat ik met terugwerkende kracht zou willen achterhalen wie allemaal voldoende hebben gespeeld. Ik heb heel veel roulatie gehad in mijn team door amateurcontracten. Dus dat zijn heel veel spelers die ik allemaal handmatig zou moeten gaan checken op aantal games bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november (bewerkt) Seizoen 3 Afgestreept Dan Spataru - Roemenië Didier Bueno - Colombia Aaron Essel - Ghana Dies Janse - Nederland Nicolai Lyso - Noorwegen Shola Shoretire - Engeland Oleksii Tovarnytskyi - Oekraïne Nathaniel Nwosu - Nigeria Yvan Dibango - Kameroen Screens ter bewijs Spoiler 3 november bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 2 uur geleden zei MisterX: Het is meer dat ik met terugwerkende kracht zou willen achterhalen wie allemaal voldoende hebben gespeeld. Ik heb heel veel roulatie gehad in mijn team door amateurcontracten. Dus dat zijn heel veel spelers die ik allemaal handmatig zou moeten gaan checken op aantal games bij de club. Handmatig werk, helaas. Ingaande en uitgaande transfers even doorgaan werkt het snelste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walter White Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november (bewerkt) In mijn Manchester 62 FC game inmiddels ruim 10 jaar onderweg. Focus me nog totaal niet op deze challenge maar hou het wel vanaf het begin alvast bij. 2024 - Gibraltar - Jamie Bosio 2024 - Spanje - Nando 2024 - Belgie - Renan Bernardes 2024 - Brazilie - Renan Bernardes 2024 - Ghana - Emmanuel Ocran 2024 - Nederland - Jonathan van der Pol 2024 - Nigeria - Jonathan van der Pol 2024 - Engeland - Luke Coleman 2024 - Egypte - Ahmed Salam 2024 - Schotland - Lukas Reed 2024 - Italie - Federico Villar 2024 - Argentinie - Federico Villar 2024 - Cuba - Aldair Ruiz 2027 - Griekenland - Apostolos Thodis 2027 - Australie - Apostolos Thodis 2028 - Andorra - Pedro Andrade 2028 - Portugal - Braima Cande 2028 - Guinee-Bissau - Braima Cande 2029 - Kazachstan - Damir Abdrakhmanov 2029 - Wales - Daniel Owen 2029 - Sierra Leone - TJ Brima 2031 - Guatemala - Didier Arriaza 2031 - Mali - Adama Coulibaly 2032 - Canada - Leandro Ferreira 2032 - Frankrijk - Lucas Soler 2032 - Guadeloupe - Lucas Soler 2033 - Uruguay - Cristian Marin 5 november bewerkt door Walter White Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Op 28-10-2024 om 22:13 zei Mordurette: Met m'n Foroyar save ben ik ook stiekem begonnen met deze challenge. Faeröer, Denemarken, IJsland en Afghanistan zijn reeds binnen. Zuid-Afrika (nog 2 wedstrijden) is heel dichtbij. Paraguay, Colombia, Portugal en Frankrijk afgestreept Nog één wedstrijd en dan zijn Brazilië, Venezuela en Spanje ook klaar, daarna volgen Amerika en Roemenië ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Ondertussen weer een stuk verder en een heleboel landen kunnen afstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Seizoen 4 Afgestreept Luis Del Pino Mago - Venezuela Emanuele Pecorino - Italië Screens ter bewijs Spoiler Het aantal spelers droogt op. Ik ben ook bezig met het naturaliseren van spelers en een aantal moeten nog 2 a 3 seizoenen. Veel transfers zal ik dus niet doen de komende seizoenen dus er komt voorlopig nog niet veel bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manderske Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Hi. Na een aantal jaren afwezigheid ivm werk en de kinderen. Nu een nieuwe save met AS Vita in DR Congo. Ik kan helaas de link naar de excel niet meer openen. Iemand een idee waar die wel nog te downloaden is. Via andere forums sturen ze je ook door naar manutd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 32 minuten geleden zei manderske: Hi. Na een aantal jaren afwezigheid ivm werk en de kinderen. Nu een nieuwe save met AS Vita in DR Congo. Ik kan helaas de link naar de excel niet meer openen. Iemand een idee waar die wel nog te downloaden is. Via andere forums sturen ze je ook door naar manutd Ik heb hem zojuist gedownload en hij werkt. Doet dit bestand het bij jou wel? Pokeplayer.xlsx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manderske Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 2 uur geleden zei bas huijsmans: Ik heb hem zojuist gedownload en hij werkt. Doet dit bestand het bij jou wel? Pokeplayer.xlsx 36.73 kB · 1 download Yes doet het. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 9 uur geleden zei manderske: Hi. Na een aantal jaren afwezigheid ivm werk en de kinderen. Nu een nieuwe save met AS Vita in DR Congo. Ik kan helaas de link naar de excel niet meer openen. Iemand een idee waar die wel nog te downloaden is. Via andere forums sturen ze je ook door naar manutd Welke andere forums? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december (bewerkt) Seizoen 5 & 6 Afgestreept Aaron Simpasa - Zambia Alexandre Azevedo - Portugal* Mamadou Doumbia - Mali Joseph Mubiru - Oeganda Amouri Faisal - Irak Santiago Staiger - Filipijnen* Mario Matsinhe - Mozambique Bjorn Petersen - Duitsland Samuel Nibombe - België * = Tweede nationaliteit Screens ter bewijs Spoiler Work in Progress Chevron Jackson - Saint Vincent* Mickael Malsa - Martinique 2 seizoenen verder en toch weer een aantal nationaliteiten er bij. Veel standaard nationaliteiten maar Mozambique en Filipijnen zijn wel even leuk natuurlijk. De 2 die we aankomend seizoen gaan afstrepen al helemaal natuurlijk Also... kennen we deze nog Nog weinig ingekleurd maar ze zijn nog maar 6 seizoenen onderweg 4 december bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manderske Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december Op 4-12-2024 om 19:31 zei Nom de Guerre: Welke andere forums? Nou, als ik zoek op fm pokeplayer, dan via fminside, met een verwijzing naar manutd en guido, via reddit in comments, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 30 minuten geleden zei manderske: Nou, als ik zoek op fm pokeplayer, dan via fminside, met een verwijzing naar manutd en guido, via reddit in comments, etc. Vet. Dat is jouw challenge @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Vet. Dat is jouw challenge @Tim' Haha, waar zo'n idioot bedachte challenge noemen in een podcast toe kan leiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten