Nom de Guerre Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 10. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 11. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 17. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 10. Stadiongrootte: minimaal 80,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 80,634 namelijk. Trastevere staat op 61,386, maar er is weer een uitbreiding gepland, die volgend seizoen af is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 13 We zijn een heel eind. Alleen dat stadion gaat verdomd lastig worden denk ik. Deze zomer maar weer over in gesprek. Landstitel FC Koln: 3 Viktoria Koln: 3 Nationale Beker FC Koln: 4 Viktoria Koln: 3 Europese prijs FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Nationale supercup FC Koln: 0 Viktoria Koln: 2 Stadiongrootte FC Koln: RheinenergieSTADION 50.000 Viktoria Koln: FC Viktoria Koln stadion 29.718 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Gewoon doorraggen, Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Gewoon doorraggen, Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Vervolgens ben ik gaan lekken naar de media. Even laten weten dat ik niet happy ben en direct hierna: Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 37 minuten geleden zei Gert: En zo krijg je kindjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Gefeliciteerd guido Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 9 uur geleden zei Gert: Gefeliciteerd guido Jij gaat dit ook halen! Ik ben je Big Brother Buddy, ik blijf je supporten en aanmoedigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Op 31-7-2024 om 09:45 zei Gert: Vervolgens ben ik gaan lekken naar de media. Even laten weten dat ik niet happy ben en direct hierna: Haha Bedankt voor deze tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 14 Beste seizoen voor mij in heel FM24. Heeft me wel lang de tijd gekost mede doordat ik deze challenge combineer met de Nationalist challenge. Dus met alleen maar spelers met Duitse nationaliteit proberen de grote broer een lesje te leren. Het liep dit jaar als een tierelier. Geen enkele nederlaag in de competitie: Supercup, nationale beker, CL en ook wereldbeker waren voor ons. CL was wel wat saaie pot, maar wel duidelijk de betere. Beker tegen Bayern was een ware declassering. Het Bayern van Duitsland is al een tijdje niet meer het Bayern van Duitsland. En de wereldbeker dat werd een penalty shootout tegen Newcastle. Wel echt even een spannend moment, omdat voor de Nationalist challenge dit wel belangrijk was: Stadion wordt gebouwd en we jagen nog door op iig een nationale beker. Landstitel FC Koln: 3 Viktoria Koln: 4 Nationale Beker FC Koln: 4 Viktoria Koln: 4 Europese prijs FC Koln: 0 Viktoria Koln: 2 Nationale supercup FC Koln: 0 Viktoria Koln: 3 Stadiongrootte FC Koln: RheinenergieSTADION 50.000 Viktoria Koln: FC Viktoria Koln stadion 29.718 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge momenteel 10 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 8 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge heeft 2 CL's, 2 Super cups en 1 WK voor clubs. Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 5 supercups Stadiongrootte: 29062 Club Brugge, en Cercle Brugge spelen MOMENTEEL in hetzelfde stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 15 Sportief ben ik klaar met de challenge: We wonnen dit seizoen de supercups, bundesliga en de nationale beker. Nu is het eigenlijk een beetje doelloos doorspelen nog tot het stadion is opgeleverd. Dus we zijn er volgens mij bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Op 31-7-2024 om 09:45 zei Gert: Vervolgens ben ik gaan lekken naar de media. Even laten weten dat ik niet happy ben en direct hierna: Haha Nou weten jullie dit nog? Was erg lachen! Het is nu juni 2038 ondertussen. Maare Uh Maar weer een nieuw stadion aangevraagd en weer negatief antwoord: Vervolgens weer lekken in de media en voila: Ga niet nog weer 2 jaar hierop wachten met als (waarschijnlijk) resultaat dat de gemeente weer zegt dat het niet doorgaat. Echt een onbevredigend einde van mijn avontuur, maar ik ga het niet kunnen veranderen ben ik bang. Het eindigt hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Ben toch nog maar door aan het spelen. Lekker oppervlakkig doorklikken, omdat resultaten niet leidend zijn. Benieuwd of juni 2040 nog wat goed nieuws brengt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge momenteel 14 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 12 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge heeft 6 CL's, 5 Super cups en 2 WK voor clubs. Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 9 supercups Stadiongrootte: 29062 Club Brugge, en Cercle Brugge spelen MOMENTEEL in hetzelfde stadion. Cercle Brugge krijgt in 2035 een stadion van 38827 plaatsen Club Brugge krijgt in 2037 een stadion van 41327 plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Gert en Glenn, gewoon blijven strijden! You can do it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Gert en Glenn, gewoon blijven strijden! You can do it! Ik heb nog even op vakantiemodus gechecked of ik na die 2 jaar toch een stadion zou krijgen, maar de gemeente stak er weer een stokje voor. Het is gewoon niet mogelijk denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 2 minuten geleden zei Gert: Ik heb nog even op vakantiemodus gechecked of ik na die 2 jaar toch een stadion zou krijgen, maar de gemeente stak er weer een stokje voor. Het is gewoon niet mogelijk denk ik. De bitches... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge momenteel 16 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 14 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge heeft 8 CL's, 7 Super cups en 2 WK voor clubs. Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 11 supercups Stadiongrootte: 29062 Club Brugge, en Cercle Brugge deelden bij de start hetzelfde stadion. Cercle Brugge speelt sinds 2035 in het Glenn Vanhove stadion van 38827 plaatsen (uitbreiding met 16000 plaatsen in 2037) Club Brugge krijgt in 2037 een stadion van 41327 plaatsen We zitten in de laatste rechte lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Nog even strijden, Glenn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Even een stadion update! Weer iets dat we kunnen afstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober STRIJDER! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge momenteel 18 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 16 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge heeft 10 CL's, 9 Super cups en 3 WK voor clubs. Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 12 supercups Stadiongrootte: 29062 Club Brugge heeft een stadion van 41327 plaatsen Cercle Brugge heeft een stadion van 54827 plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge heeft 19 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 16 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge heeft 11 CL's, 10 Super cups en 3 WK voor clubs. Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 13 supercups Stadiongrootte: 29062 Club Brugge heeft een stadion van 41327 plaatsen Cercle Brugge heeft een stadion van 54827 plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten