Lensherr Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november (bewerkt) Als je de nul kan houden op City, dan mag je stiekem dromen van een Europese prijs. De terugwedstrijd werd nog moeilijk. Gelukkig kunnen we rekenen op Mitrogol! 13 november bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Helaas uitgeschakeld in de halve finale van de EL. Toch een eerste Europese campagne om trots op te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Dit België is een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november De B-ploeg mocht voor de competitie opdraven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Gaat echt veel beter dan gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Gouden wissel. De 18-jarige Fontaine. Geboren te Anderlecht en weggeplukt in de tweede klasse bij Lokeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Nog 1 voorronde verwijderd van de groepsfase CL na deze overwinning tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Helaas, we hebben het thuis weggegeven, we gaan opnieuw de EL in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 2 uur geleden zei glennix: Helaas, we hebben het thuis weggegeven, we gaan opnieuw de EL in. Je gaat echt lekker maatje, mag ik vragen hoe je op deze formatie bent gekomen, met een dm , en een cm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 3 minuten geleden zei Kyrill: Je gaat echt lekker maatje, mag ik vragen hoe je op deze formatie bent gekomen, met een dm , en een cm? Heel simpel eigenlijk, mijn verdedigende middenvelders kunnen totaal niet spelen als centrale middenvelder en omgekeerd ook niet. Dus dacht ik dan speel ik met een cm en een vm ipv ze om te trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 3 minuten geleden zei glennix: Heel simpel eigenlijk, mijn verdedigende middenvelders kunnen totaal niet spelen als centrale middenvelder en omgekeerd ook niet. Dus dacht ik dan speel ik met een cm en een vm ipv ze om te trainen. Ik snap het, nice man, ik heb dit namelijk ook meer dan eens, zo al gedaan. Wist je trouwens dat best behoorlijk wat cv's oook al dm/vm kunnnen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik snap het, nice man, ik heb dit namelijk ook meer dan eens, zo al gedaan. Wist je trouwens dat best behoorlijk wat cv's oook al dm/vm kunnnen spelen? Idd, mijn vm's zijn ook cv's van nature. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Ka-lan-ta-riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Ben maar even verder gegaan met mijn Bari save . Lekker om zo mijn eerste prijs buiten de serie B te pakken . 17 november bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Onze makkelijkste wedstrijd van de kampioensgroep hebben we ook weer gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Ik ben zo klaar met die piiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep Champions League. Minuut 94 direct rood voor invaller Pedro Neto, notabene mijn linksbuiten. Zo onnodig. Minuut 120 de winnende van PSG via een zondagsschot van zo'n 25 meter. #ThierryOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november (bewerkt) We gaan weer naar de halve finale van de EL. Daar wacht ons Rennes als tegenstander. 18 november bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november En wederom is de halve finale ons eindstation. Rennes bleek te sterk voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Je wilt het altijd wel bereiken maar anderzijds is vaak de lol er ook weer af als je het bereikt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Dit seizoen is het wel gelukt om de CL te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Uitgerekend Brobbey (de enige Ajacied nog in de selectie) met de winnende. "Heeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaal nieeeeeeeetssssssssssss in...!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Luka Vrbancic, le nouveau patron d'Anderlecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 5 uur geleden zei Thierryvane: Uitgerekend Brobbey (de enige Ajacied nog in de selectie) met de winnende. "Heeeeeeeeeleeeeeeemaaaaaaaaaaaal nieeeeeeeetssssssssssss in...!" Een weekje later kwamen Priske en zijn mannen naar Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten