Satyr Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Er gaat een bloemetje naar Spurs Ik heb exact één dag aan kop gestaan, maar dat was wel de belangrijkste dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Vorig seizoen door een flinke dip vanaf eind oktober tot de jaarswisseling net buiten de Europese plekken geëindigd. Wel echt een lekkere tweede seizoenshelft gedraaid toen onder leiding van winteraankoop Federico Casas. Met 11 doelpunten in 16 wedstrijden kan je zijn aandeel daarin natuurlijk niet teniet doen. De toch wel vrij brede selectie die ik had heb ik eens flink opgeschoond en met het geld dat beschikbaar kwam, kon ik Francesco Pardera (release clause van 1.5 miljoen) en Diego Ruiz Diaz (625K) overnemen. Samen met de transfervrije komst van Damian Baker en de huur van Giorgos Amarantidis lijkt alles dit seizoen redelijk op zijn plek te vallen. Vaak is het een leuk seizoen als je eigenlijk voor het laatst buiten de Europese plekken eindigt vind ik. Jij zet zelf net het stapje naar de top en dit ga je doen zonder dubbel programma te hoeven draaien. De seizoensstart is dit seizoen dan ook denderend met 24 punten uit 8 wedstrijden waarin wij onder andere de kampioen van de afgelopen twee seizoenen (AVS SAD) wisten te verslaan. Na de interlandbreak mogen wij meteen tegen mijn andere oud werkgever in de competitie: Vitoria de Setubal. Mijn selectie is wel redelijk smal op dit moment dus hopelijk kunnen wij bespaard blijven van zware blessures. Ik ben benieuwd waar dit kan gaan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Newly promoted, maar had gehoopt wat hoger te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 19 minuten geleden zei Thierryvane: Half legioen aan newgens of nog veel bestaande mannen? mooi om Casa Pia ook nog terug te zien op plekkie 17 trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 43 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Half legioen aan newgens of nog veel bestaande mannen? mooi om Casa Pia ook nog terug te zien op plekkie 17 trouwens Het is echt een bende. Veel jongens uit U18 en Jong gehaald want verder is het allemaal niet best. Namen als Kovar (31), Ostigard (32), Stach (33) en Mykolenko (32) staan in de basis. Aankomende zomer 2032 gaan we shoppen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Eerste seizoen met Sparta en we gaan lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Zondag at 16:49 Share Geplaatst Zondag at 16:49 Eerste seizoen met Ajax afgesloten door inspiratie van @Thierryvane. Al vanaf het begin zoveel mogelijk talent ingepast en zoveel mogelijk Mislintat troep buiten de deur aan het zetten. Komende zomer moet het helemaal weggewerkt zijn. In de competitie begonnen wij dramatisch. Speelronde 2 werd het 1-1 bij Excelsior. Speelronde 4 & 5 leverden 2 nederlagen op tegen Feyenoord(0-1) en PSV(1-0). Van tactiek gewisseld, iets minder talenten erin en vertrouwen kweken. Dat lukte. 29 overwinningen verder en we zijn kampioen. In de beker haalden wij makkelijk de finale, tegen de vrienden uit Rotterdam. De meest troosteloze finale die ik gezien heb. 1 hoogtepunt in heel de wedstrijd. Corner > raak. Bye prijs. De EL finale was dan weer het andere uiterste. Krankzinnige finale tegen Benfica. Rondes hiervoor schakelden wij Liverpool, Rangers & Leipzig al uit. Was geen makkelijke loting dus. Voor het eerst ooit de Europa League gewonnen en voor het eerst als ik ook de UEFA Cup mee reken, dat ik deze prijs pak sinds FM06 met AZ Alkmaar. #feitjesmetDans Vervolg: Ik twijfel heel erg wat ik ga doen met Ajax. Ga ik Nederlandse talenten kopen(hallo AZ)? Ga ik alleen oud-Ajacieden terughalen(Klaassen, Donny, Blind) om ervaring toe te voegen aan de selectie volgend seizoen? Of ga ik helemaal niks kopen en volledig op de jeugd inzetten. Roept u maar @ReneLeBlanc@ElPrincipito@Thierryvane Beste speler van het seizoen: Berghuis(27 doelpunten en 15 assists) Talent van het seizoen: David Kalokoh Topscorer van het seizoen: Brobbey (32) Meest verbeterde speler: Rensch Fan favoriet(lees mijn favoriet): Mika Godts Leuk feitje: Jong Ajax kampioen Keuken Kampioen Meest van genoten: Skye Vink. Die is Brobbey met 3 seizoenen voorbij. Mogen weg: Pasveer(gaat naar Arabie), Gaaei, Medic, Kaplan, Henderson, Boomen, Forbs, Chuba. Sosa ga ik spijt van krijgen. Maar gaat wss ook weg bij een goed bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Zondag at 16:54 Share Geplaatst Zondag at 16:54 De vraag is: Waar haal jij het meeste plezier uit? Ik gok een mix van de 3 @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zondag at 17:09 Share Geplaatst Zondag at 17:09 @Dansmeister Ik zou niet alleen richten op oud Ajax-spelers, dan ben je redelijk snel weer klaar. Wat leuk kan zijn is natuurlijk jeugd gebruiken en kopen, tevens wellicht kaderen (vanuit realiteit) waar je mag scouten. Zuid-Amerika, Scandinavië, Nederland, België bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zondag at 19:56 Share Geplaatst Zondag at 19:56 3 uur geleden zei Dansmeister: Eerste seizoen met Ajax afgesloten door inspiratie van @Thierryvane. Al vanaf het begin zoveel mogelijk talent ingepast en zoveel mogelijk Mislintat troep buiten de deur aan het zetten. Komende zomer moet het helemaal weggewerkt zijn. In de competitie begonnen wij dramatisch. Speelronde 2 werd het 1-1 bij Excelsior. Speelronde 4 & 5 leverden 2 nederlagen op tegen Feyenoord(0-1) en PSV(1-0). Van tactiek gewisseld, iets minder talenten erin en vertrouwen kweken. Dat lukte. 29 overwinningen verder en we zijn kampioen. In de beker haalden wij makkelijk de finale, tegen de vrienden uit Rotterdam. De meest troosteloze finale die ik gezien heb. 1 hoogtepunt in heel de wedstrijd. Corner > raak. Bye prijs. De EL finale was dan weer het andere uiterste. Krankzinnige finale tegen Benfica. Rondes hiervoor schakelden wij Liverpool, Rangers & Leipzig al uit. Was geen makkelijke loting dus. Voor het eerst ooit de Europa League gewonnen en voor het eerst als ik ook de UEFA Cup mee reken, dat ik deze prijs pak sinds FM06 met AZ Alkmaar. #feitjesmetDans Vervolg: Ik twijfel heel erg wat ik ga doen met Ajax. Ga ik Nederlandse talenten kopen(hallo AZ)? Ga ik alleen oud-Ajacieden terughalen(Klaassen, Donny, Blind) om ervaring toe te voegen aan de selectie volgend seizoen? Of ga ik helemaal niks kopen en volledig op de jeugd inzetten. Roept u maar @ReneLeBlanc@ElPrincipito@Thierryvane Beste speler van het seizoen: Berghuis(27 doelpunten en 15 assists) Talent van het seizoen: David Kalokoh Topscorer van het seizoen: Brobbey (32) Meest verbeterde speler: Rensch Fan favoriet(lees mijn favoriet): Mika Godts Leuk feitje: Jong Ajax kampioen Keuken Kampioen Meest van genoten: Skye Vink. Die is Brobbey met 3 seizoenen voorbij. Mogen weg: Pasveer(gaat naar Arabie), Gaaei, Medic, Kaplan, Henderson, Boomen, Forbs, Chuba. Sosa ga ik spijt van krijgen. Maar gaat wss ook weg bij een goed bod. Alleen maar jeugd toepassen (ieder jaar stromen er wel 1/2 parels binnen) of jonkies U19 kopen. Zeker met het Jong elftal is dat genieten. #jeugdigheidmetDans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Maandag at 12:05 Share Geplaatst Maandag at 12:05 16 uur geleden zei Thierryvane: Alleen maar jeugd toepassen (ieder jaar stromen er wel 1/2 parels binnen) of jonkies U19 kopen. Zeker met het Jong elftal is dat genieten. #jeugdigheidmetDans Yes. Denk dat dit de enige manier ook gaat zijn om niet een bore-out te hebben na twee seizoenen. @ElPrincipito als ik Z-A talenten ga kopen, ben ik CL winnaar na seizoen 2. Dan is de game al klaar voor kerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 uur geleden Share Geplaatst 14 uur geleden Easy W boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden Niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten