Thierryvane Geplaatst Maandag at 20:50 Share Geplaatst Maandag at 20:50 The legend has returned! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 11:28 Share Geplaatst Woensdag at 11:28 We gaan cashen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 11:41 Share Geplaatst Woensdag at 11:41 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: We gaan cashen! Oef ik vind dit altijd zo'n geweldige CV. Heb je veel newgens al of hoe ziet je selectie eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 11:48 Share Geplaatst Woensdag at 11:48 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oef ik vind dit altijd zo'n geweldige CV. Heb je veel newgens al of hoe ziet je selectie eruit? Wel al wat newgens, maar ook nog old guard. Guehi wilde niet weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 11:57 Share Geplaatst Woensdag at 11:57 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wel al wat newgens, maar ook nog old guard. Guehi wilde niet weg Screentje van de Argentino's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Woensdag at 12:50 Share Geplaatst Woensdag at 12:50 53 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Screentje van de Argentino's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Woensdag at 19:08 Share Geplaatst Woensdag at 19:08 Op 16-12-2024 om 21:50 zei Thierryvane: The legend has returned! The legend has returned! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst Donderdag at 07:40 Share Geplaatst Donderdag at 07:40 12 hours ago, Dansmeister said: The legend has returned! Wat voor salaris moet je hem betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst Donderdag at 11:27 Share Geplaatst Donderdag at 11:27 (bewerkt) Het seizoen 27/28 zit erop en aan het einde van het seizoen nog snel 7 spelers gekocht (a 34.335.000) en 3 transfers waren al eerder in het seizoen beklonken. Daarnaast nog een aantal reservespelers verkocht voor 96.250.000 aan het einde van het seizoen. Ik had nog ongeveer 250 miljoen transferbudget over totdat het nieuwe seizoen begon..... En toen had ik opeens een negatief transferbudget van 30 miljoen Ondertussen had ik enkele biedingen ontvangen voor Endrick, maar hij wilde niet, totdat Arsenal mee ging bieden. Toen wilde hij heel erg graag weg en ben ik akkoord gegaan met 127M; een nieuw transferrecord! Real Madrid en Barcelona zaten nog achter mijn sterspeler op rechtsback aan, maar ik heb hem weten te overtuigen om te blijven en de ontwikkeling van enkele talenten af te wachten. We zullen zien hoe dit afloopt, maar ik had weinig keus. Gelukkig blijft Domingo Seligrat nog minstens 1 seizoen en misschien kan ik hem later in het seizoen nog een nieuw contract aanbieden! Spoiler Zodra Endrick vertrokken was, was het negatieve transferbudget ook vertrokken en kon ik 2 spelers vastleggen, waaronder Mahamadou Cianfarani. De beste man heeft contracten geweigerd van oa. Real madrid, Barcelona en Inter Milan om bij Feyenoord te komen spelen De 3 transfers die al beklonken waren: Willian Pacho, gratis Adrian Farias Silva, 17.25M Spoiler Castello Lukeba, gratis Radovan Stojanovic, 575K Spoiler Maro Miščević, 350K Spoiler Gabriel Iorga, 3.5M Spoiler Helmi Meddeb, 5M Spoiler Daniel Bumbac, 3M Spoiler Maximillian Büchter, 4.5M Spoiler Andrey Ryazanstev, 160K Spoiler Agustín Carrizo, 7.75M Spoiler En tenslotte Mahamadou Cianfarani, de man van 20M die Real Madrid, Barcelona en Inter Milan afwees om bij Feyenoord te komen voetballen! Donderdag at 11:39 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst gisteren om 07:55 Share Geplaatst gisteren om 07:55 Wat is het toch heerlijk als je een speler weet te halen voor 4 miljoen die je het plezier in je save terug geeft: Mijnheer Duus is 17 jaar oud en scoort 6 goals in zijn eerste twee wedstrijden Champions League. Wat een baas zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten