Glenn08 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 9 uur geleden zei toivonen: Het is weer vakantie en dus tijd voor FM Ik ben opzoek naar een nieuwe club voor Mark van Bommel. Waar zien jullie Mark aan de slag gaan? Getafe. Lelijk vechtvoetbal, past wel bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlietje Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Hier een fm dip. Wil een keertje in Italië beginnen. Welke club uit de serie B zouden jullie nemen. Ben zelf niet zo fan om met een van de favorieten te gaan maar misschien jullie goede opties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli 8 uur geleden zei vlietje: Hier een fm dip. Wil een keertje in Italië beginnen. Welke club uit de serie B zouden jullie nemen. Ben zelf niet zo fan om met een van de favorieten te gaan maar misschien jullie goede opties. Serie C en dan Novara. Uitstekende faciliteiten, nu nog goede resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 21 uur geleden zei vlietje: Hier een fm dip. Wil een keertje in Italië beginnen. Welke club uit de serie B zouden jullie nemen. Ben zelf niet zo fan om met een van de favorieten te gaan maar misschien jullie goede opties. Bari, Brescia, Pisa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 21 uur geleden zei vlietje: Hier een fm dip. Wil een keertje in Italië beginnen. Welke club uit de serie B zouden jullie nemen. Ben zelf niet zo fan om met een van de favorieten te gaan maar misschien jullie goede opties. Latina door de kits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlietje Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 21 uur geleden zei Mordurette: Serie C en dan Novara. Uitstekende faciliteiten, nu nog goede resultaten. 8 uur geleden zei Steels: Bari, Brescia, Pisa 8 uur geleden zei Lensherr: Latina door de kits. Bedankt voor alle input. Het is uiteindelijk Brescia geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 1 uur geleden zei vlietje: Bedankt voor alle input. Het is uiteindelijk Brescia geworden. Brescia is een hele mooie keuze! Benieuwd naar je voortgang! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli Ik ben op zoek naar een club in Europa die geografisch gezien op een interessante plek ligt. Zo zijn Ajaccio en Bastia natuurlijk interessante voorbeelden, omdat die op een eiland spelen. Nu ben ik op zoek naar wat onbekende of onontdekte parels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 10 minuten geleden zei Fantasy: Ik ben op zoek naar een club in Europa die geografisch gezien op een interessante plek ligt. Zo zijn Ajaccio en Bastia natuurlijk interessante voorbeelden, omdat die op een eiland spelen. Nu ben ik op zoek naar wat onbekende of onontdekte parels CD Operario in Portugal Zitten op een eilandje en zijn actief in de Portugese 4e divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli 17 minuten geleden zei Thomassje123: CD Operario in Portugal Zitten op een eilandje en zijn actief in de Portugese 4e divisie Hmm, zit die nu te zoeken in een nieuwe game maar kan die club helaas niet vinden op het 4e niveau van Portugal :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 10 minuten geleden zei Fantasy: Hmm, zit die nu te zoeken in een nieuwe game maar kan die club helaas niet vinden op het 4e niveau van Portugal :( Dit moet hem zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 8 uur geleden zei Fantasy: Ik ben op zoek naar een club in Europa die geografisch gezien op een interessante plek ligt. Zo zijn Ajaccio en Bastia natuurlijk interessante voorbeelden, omdat die op een eiland spelen. Nu ben ik op zoek naar wat onbekende of onontdekte parels Panthiraikos wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juli Auteur Share Geplaatst 21 juli 28 minuten geleden zei Mordurette: Panthiraikos wellicht? Vanwege de cyclades / eilanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 2 uur geleden zei Fantasy: Vanwege de cyclades / eilanden? Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli Op 21-7-2024 om 11:18 zei Mordurette: Correct. Kan het zijn dat ik ook die club niet kan vinden in de lagere regionen van Griekenland? Althans, niet via de DB van de FMI/MU Data Update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Op 20-7-2024 om 23:42 zei Fantasy: Ik ben op zoek naar een club in Europa die geografisch gezien op een interessante plek ligt. Zo zijn Ajaccio en Bastia natuurlijk interessante voorbeelden, omdat die op een eiland spelen. Nu ben ik op zoek naar wat onbekende of onontdekte parels https://nl.m.wikipedia.org/wiki/UD_Melilla#:~:text=UD Melilla is een Spaanse,2025 in de Segunda Federación. Deze misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Misschien FC Bastia Borgo als ze speelbaar zijn? Korte game gehad in een vorige versie van FM. Kleine club uit Corsica, maar het geinige vond ik de locatie van het stadion. Zit naast een terrein van defensie/politie (?), dus dat een leuke verhaallijn geven. @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Op 20-7-2024 om 23:42 zei Fantasy: Ik ben op zoek naar een club in Europa die geografisch gezien op een interessante plek ligt. Zo zijn Ajaccio en Bastia natuurlijk interessante voorbeelden, omdat die op een eiland spelen. Nu ben ik op zoek naar wat onbekende of onontdekte parels Deze is een mooie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli Op 21-7-2024 om 00:22 zei Thomassje123: Dit moet hem zijn Dit zitten hier niet in een speelbare divisie helaas :( Eens zien of ik hier - als ik een jaartje simuleer - wel aan de slag kan Idem voor Panthiraikos overigens @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli SKA Chabarovsk / Khabarovsk Club met de verste awaygames momenteel. CD Santa Clara, afgelopen seizoen gepromoveerd naar het hoogste Portugese niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli 1 minuut geleden zei neva: SKA Chabarovsk / Khabarovsk Club met de verste awaygames momenteel. CD Santa Clara, afgelopen seizoen gepromoveerd naar het hoogste Portugese niveau. Rusland staat me dan weer niet aan omdat je dan Europees niks kan. Santa Clara lijkt me nu de meest leuke optie, vooral omdat ik niet zo'n zin heb in Scandinavië (sorry @Lensherr) en ik Corsica al eens eerder geprobeerd heb met Bastia zelf. En Spanje heb ik niet zo 'laag' ingeladen en ik ben te lui om wéér een nieuwe game met databases te starten @rich ruzzian. Dank voor het meedenken allemaal Ik ga eens in Portugal buurten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 2 uur geleden zei Fantasy: Kan het zijn dat ik ook die club niet kan vinden in de lagere regionen van Griekenland? Althans, niet via de DB van de FMI/MU Data Update. Werkelijk geen idee, heb gewoon op Google gezocht naar clubs op een eiland 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Beste leden, Ik heb een lijstje gemaakt van (bijna) alle Europese landen en ik zou graag willen weten welke club jullie de mooiste of interessantste vinden uit elk van die landen. Als je de tijd en zin hebt hoor ik ook graag waarom. (Ik hou van weetjes). Alvast bedankt! Albanië: Andorra: Armenië: Azerbeidzjan: Belarus: België: Bosnië en Herzegovina: Bulgarije: Cyprus: Denemarken: Duitsland: Estland: Finland: Frankrijk: Georgië: Griekenland: Hongarije: Ierland: IJsland: Italië: Kazachstan: Kosovo: Kroatië: Letland: Liechtenstein: Litouwen: Luxemburg: Malta: Moldavië: Montenegro: Nederland: Noord-Ierland: Noord-Macedoniė: Noorwegen: Oekraïne: Oostenrijk: Polen: Portugal: Roemenië: Rusland: San Marino: Servië: Slovenië: Slowakije: Spanje: Tsjechië: Turkije: Verenigd Koninkrijk: Zweden: Zwitserland: 23 juli bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Albanië: Andorra: Armenië: Azerbeidzjan: Belarus: België: KRC Genk Bosnië en Herzegovina: Bulgarije: Cyprus: Denemarken: Duitsland: Borussia Dortmund Estland: Finland: Frankrijk: Marseille, Villefranche, Versailles, Montpellier (De laatste 3 door FM) Georgië: Griekenland: Hongarije: Ierland: IJsland: Italië: Inter Milan (door FM game) Kazachstan: Kosovo: Kroatië: Lokomotiva Zagreb (wederom FM game) Letland: Liechtenstein: Litouwen: Luxemburg: Malta: Moldavië: Montenegro: Nederland: Noord-Ierland: Noord-Macedoniė: Noorwegen: Oekraïne: Oostenrijk: Polen: Portugal: Roemenië: Rusland: San Marino: Servië: Slovenië: Slowakije: Spanje: Tsjechië: Sparta Praag Turkije: Verenigd Koninkrijk: Manchester United Zweden: AIK Zwitserland: Sion Edit; @BogatyrHelp me hier eens aan denken, en dan vul ik het verder aan. 23 juli bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Heb wat hulp nodig jongens. Wil nog wat nieuws doen als save en wou mij ook eens wagen aan een 'build a nation'. Mijn ideen zijn: - Partizan Belgrado - Apoel Nicosia - Admira Wacker - Honved Iemand ervaringen met een van deze ploegen? Of iemand met duidelijke voorkeur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten