Fantasy Geplaatst 1 juli Auteur Share Geplaatst 1 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 9 hours ago, Fantasy said: Wat is daar gebeurd 😅? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juli Auteur Share Geplaatst 2 juli 13 uur geleden zei Rob1981: Wat is daar gebeurd 😅? Goeie vraag Echt ineens een inzinking in 2068, zo lijkt het. Terwijl ze in 2061 nog gewoon de CL wonnen ook en een jaar later dus landskampioen werden. Het kan verkeren, zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 10 minuten geleden zei Fantasy: Goeie vraag Echt ineens een inzinking in 2068, zo lijkt het. Terwijl ze in 2061 nog gewoon de CL wonnen ook en een jaar later dus landskampioen werden. Het kan verkeren, zullen we maar zeggen Is er niets terug te vinden over FFP regels ofzo? Want nadat ze echt 2x achter elkaar 6e worden en er dus denk ik geen CL gespeeld wordt, gaat het ineens heel snel haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juli Auteur Share Geplaatst 2 juli 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Is er niets terug te vinden over FFP regels ofzo? Want nadat ze echt 2x achter elkaar 6e worden en er dus denk ik geen CL gespeeld wordt, gaat het ineens heel snel haha Kan ik niets over vinden. Geen puntenaftrek vanwege financiële wanorde, niks. Nu halverwege het seizoen 72/73 staan ze kansloos laatste, net iets achter Chelsea die op #19 staan De titelstrijd gaat tussen West Ham United en Southampton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juli Auteur Share Geplaatst 2 juli Chelsea won nog wel even de Europa League ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli Auteur Share Geplaatst 5 juli Ondertussen zitten we halverwege het seizoen 2088/2089 De Engelse competitie is toch wel de leukste om te volgen in deze simulatie hehe. Newcastle -9 punten omdat ze onder curatele staan. Manchester City ploetert al jaren in de Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli En dan vooral dit: Vage shit, vooral omdat ik de Ierse competitie nooit geselecteerd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Bijzonder inderdaad dat Marinus Dijkhuizen de 0-1 voor Real maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Ja joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Als je veel geld heb kun je veel meer maken bij de mensen en dat bewijst levert voorzitter Dan Mattsson die op 21 mei 2024 de Engelse club AFC Bournemouth overneemt. Vijf jaar later verhuist de club naar een nieuw stadion die de steenrijke Zweedse voorzitter naar zichzelf heeft vernoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Altijd leuk als je twee dezelfde namen in je selectie hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli In de categorie; opvallende promoties Valt me nu pas op dat Jong AZ weg is trouwens. In 2071 kwam Jong Sparta ineens op de plek van Jong AZ, dat op een of andere manier degradeerde uit de KKD of zich terugtrok. En in 2075 gebeurde hetzelfde met Jong Sparta, dat toen weer werd vervangen door Jong AZ. Die verdwenen vervolgens weer in 2087 uit de KKD en werden vervangen door AFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Het gaat ook lekker in Tukkerland zeg Heb je een extra database gedownload voor Nederland? Of heeft het misschien met degradaties van AZ of Sparta te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Roda niet toevallig periode kampioen en daardoor via de play-offs gepromoveerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli 2 uur geleden zei bas huijsmans: Het gaat ook lekker in Tukkerland zeg Heb je een extra database gedownload voor Nederland? Of heeft het misschien met degradaties van AZ of Sparta te maken? Ah, dat zou kunnen. Ga ik dit weekend eens checken of dit het geval was. 1 uur geleden zei Thomassje123: Roda niet toevallig periode kampioen en daardoor via de play-offs gepromoveerd? Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bobjuh Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Een van mijn coaches werd aangesteld als manager van Reggina in de Serie B and 40 dagen later werd die alweer ontslagen. Die 40 dagen is inclusief 22 dagen winter break. Hij had 2x gewonnen, 1x gelijkgespeeld en 1x verloren. De club was 14e terwijl de verwachting 13e was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Er is in 2024 een Wayne Rooney Arena gebouwd... In Leeds... Iemand anders ook dit rare bouwwerk in de game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 juli Auteur Share Geplaatst 13 juli 23 uur geleden zei bas huijsmans: Het gaat ook lekker in Tukkerland zeg Heb je een extra database gedownload voor Nederland? Of heeft het misschien met degradaties van AZ of Sparta te maken? Op 12-7-2024 om 20:50 zei Fantasy: In de categorie; opvallende promoties Valt me nu pas op dat Jong AZ weg is trouwens. In 2071 kwam Jong Sparta ineens op de plek van Jong AZ, dat op een of andere manier degradeerde uit de KKD of zich terugtrok. En in 2075 gebeurde hetzelfde met Jong Sparta, dat toen weer werd vervangen door Jong AZ. Die verdwenen vervolgens weer in 2087 uit de KKD en werden vervangen door AFC. Sparta degradeerde wel naar de KKD in 2075, dus dat verklaard waarom Jong Sparta eruit ging. AZ is echter nooit gedegradeerd, dus dat is me een raadsel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 14 uur geleden zei Fantasy: Sparta degradeerde wel naar de KKD in 2075, dus dat verklaard waarom Jong Sparta eruit ging. AZ is echter nooit gedegradeerd, dus dat is me een raadsel Hoeveelste werd jong AZ in 2070? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Ik laat het regelen van vriendschappelijke wedstrijden altijd over aan mijn assistent maar ik wist niet dat hij het IQ van een pingpongbal heeft. Nu maar vriendschappelijke wedstrijd gecanceld maar moet nog steeds een stukje reizen want we zaten natuurlijk al in de VS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Ex-Rode Duivels in de staf bij Westerlo in mijn save. Seizoen 2028-2029. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli (bewerkt) Brighton ook met hun scouts En dan ook nog een mooie NLse bondscoach 22 juli bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Laatste wedstrijd van het seizoen, uitgesteld ivm regen... Peterborough stond onder de streep, maar redt zich op z'n Duits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Huh?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten