Lensherr Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november RSC Anderlecht seizoen 2027/2028. Champions League winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Seizoen 2027-2028 Fortuna Sittard Deze selectie moet zorgen voor prolongatie van de Champions League, welke wij afgelopen seizoen wonnen. Doelmannen Arijanet Muric is de nummer 1 onder de lat. Joao Valido speelt hier als sinds moment 1, neemt nu genoegen met een reserve rol. In geval van nood hebben we ook nog wat in de jeugd lopen met onder ander Leon Klanac Defensie Issa Kaboré is de man op rechts wisselt met Stergiou en Nathan Ferguson Brandon Williams is de man op Links, wisselt met Alexsander en Mauro. Arthur Theate (kwam deze transferperiode voor nop over) en Merih Demiral zijn de mannen voor centraal, met Stergiou, Guth, Vos als wissels. Luciano is gehaald voor de toekomst, Hoibraten en Quispel komen echt te kort. Middenveld Wij spelen met 2 VM een AMR, AML en AMC. Solbakken en Vos spelen normaliter gesproken op de VM positie, maar Rosier, Booth, Terranova en Buck kunnen hier ook spelen Booth is de onbetwiste AMR speler, met Topalovic ernaast op AMC. Met Mastantuono, Buck, Halilovic en Wattiau hebben we voldoede opties Voor links hebben we Sigurdsson, Adingra, Embalo heben we ook hier veel opties. Spitsen Wij hebben geen echt zuivere spits, maar spelers die op meerdere plekken kunnen spelen. Wattiau is de onbetwiste nummer is. Hierachter hebben we Adringa en Sigurdsson die ook spits kunnen spelen Toch wel een aardige selectie, waarbij met name de verdediging toch wel een boost heeft gehad. Dat is overigens wel te zien aan de resultaten. Ik hoop dat ik nu de selectie bij elkaar houd, daar vorige seizoen mijn spits er na het sluiten van de transferperiode door het bestuur verkocht werd aan een club uit de zandbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Vrijdag at 10:30 Share Geplaatst Vrijdag at 10:30 Ons aller Ajax 2032/33 - De beste 11... #1 Matej Kovar - Kwam iets voor mijn aanstelling voor 43 miljoen over van Manchester United. Wilde eigenlijk een nieuwe keeper halen maar doet het voortreffelijk. Wat ervaring kan natuurlijk nooit kwaad. #15 Emilio Pedrozo - Mijn Nico Tagliafico maar dan aan de andere kant. Heeft slechts 5 miljoen gekost van het Mexicaanse CF Pachuca en staat al 2 jaar basis. #2 Devyne Rensch - Spreekt voor zich. Kind van de club die ik voor 22 miljoen kon terughalen vanuit Liverpool. Speelde daar amper. Echte Ajacieden zijn altijd welkom. #13 Zafer Dogan - Jong PSV > PSV > Sassuolo > Ajax voor 12,5 miljoen. Opmerkelijk dat hij nog altijd geen oproep heeft gekregen voor Oranje. Kan daardoor dus ook nog voor Turkije kiezen. #5 Jayden Oosterwolde - Kwam deze zomer transfervrij over van Juventus. Nederlands, bak vol ervaring en multi-inzetbaar in de verdediging. Ook Jayden heeft nog geen interland achter zijn naam staan. #8 Jorencio Kunst - Lang leve de jeugdopleiding van Ajax. Contract voor het leven geven. #44 Lucas Bergvall - Mijn duurste aankoop tot nu toe met Ajax (41 miljoen van Stade Rennes). Staat samen met Kunst centraal op het middenveld. Grootverdiener in de selectie. #30 Amine El Khatib - Ook een jongen uit de eigen jeugd. Helaas voor Marokko gekozen. Bij mijn komst direct naar het eerste gehaald en sindsdien vaste waarde op rechtsvoor. #10 Michael Sjoquist - Onze aanvoerder uit Denemarken. Komt uit de jeugd van FC Groningen voordat hij in 2028/29 onder Frank de Boer (CC: @Dansmeister) naar Amsterdam kwam. #11 Alberto Belafonte - Het Engelse wonderkind. Afgelopen zomer 35 miljoen overgemaakt naar de bankrekening van Leeds United. Huurde hem in 2031/32 al en een jaar later pakte hij definitief het vliegtuig naar Amsterdam. #9 Brian Brobbey - Clubicoon. De teller staat inmiddels op 343 wedstrijden in het eerste elftal. Hierin scoorde hij 182 goals en gaf hij 32 assists. Heb betere spitsen in de selectie maar Brobbey blijft voorlopig staan. @ReneLeBlanc @Joery @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Vrijdag at 10:44 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 10:44 Ploegje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Vrijdag at 11:24 Share Geplaatst Vrijdag at 11:24 Wat een team zeg Die Jorencio is echt uit d'n Kunst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Vrijdag at 11:48 Share Geplaatst Vrijdag at 11:48 Verdimme wat lekker. Was FM moe. Eind van de middag met Ajax. Let's gooooooo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Vrijdag at 12:46 Share Geplaatst Vrijdag at 12:46 57 minuten geleden zei Dansmeister: Verdimme wat lekker. Was FM moe. Eind van de middag met Ajax. Let's gooooooo. #ForTheFuture Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Even uit mijn novelle overgenomen, voor iedereen die het niet volgt even een overzicht van mijn selectie met Wisla Krakow in het seizoen 2060/61 Thomas Gjerde is onze eerste keeper. De 26-jarige Noor is ontzettend goed in de 1 op 1 en is door zijn positionering en beslissingen een veilige keuze als sweeper keeper. We verkochten hem ooit voor 27 miljoen maar hij kwam gratis terug uit de woestijn. Achter hem is Mthokizisi Maseti de tweede keuze, hij kwam afgelopen zomer voor slechts 3,4 miljoen over van Moreirense, waar hij uit de eigen jeugd komt. Als derde keeper hebben we Ignacio Sequeira overgenomen van Legia Warszawa, dat op deze manier €10M kon bijschrijven. Screens keepers Spoiler Op rechtsback is Dominic Schleicher al een tijdje de eerste keuze. De 25-jarige Duitser kan ook uitstekend als verdedigende middenvelder uit de voeten en zelfs centraal achterin als het nodig is. Schleicher krijgt volgend jaar concurrentie van zijn landgenoot Martin Birnbaum, die het uitstekend heeft gedaan bij Lech Poznan. Dit jaar is de tweede keuze de 19-jarige Sebastian Janas, afkomstig uit eigen jeugd. De fysiek sterke Janas kan zich uitstekend weren in de Ekstraklasa waardoor we Schleicher rust kunnen gunnen. Spoiler Deze linie is de afgelopen jaren het meest op de schop gegaan. De Oostenrijker Julian Ehmann is hoe dan ook basisspeler. De Oostenrijker werd verkocht aan Legia Warszawa en voor flink wat geld teruggekocht. Afgelopen zomer verkochten we Carboni en Grabowski waardoor we qua spoeling vrij dun zitten. Ik heb mijn geld ingezet op Anicet Mbida-Nlend om de positie naast Ehmann in te vullen. Deze 17-jarige centrale verdediger is een gigantisch talent en krijgt van ons de kans om te groeien. Hij zal ook vrij snel de status eigen jeugd krijgen, wat mooi is meegenomen. Olaf Erlend Garder is de back-up voor de twee. De jonge Noor deed het vorig seizoen uitstekend bij Widzew Lodz en krijgt nu dus bij ons de kans als 3e optie centraal achterin. In het tweede elftal hebben we nog enkele ervaren krachten die in geval van nood in kunnen vallen in de selectie. Ook het grote talent Reyer van Baar kan dit seizoen misschien nog minuten maken mochten we tegen blessures aanlopen. Een eventuele winterse aankoop zou ook uitkomst kunnen bieden mocht het nodig zijn. Spoiler Op links is Adan Healy de onbetwiste nummer 1. De inmiddels 31-jarige Engelsman kwam op zeer jonge leeftijd naar ons, vertrok richting Real en kwam twee jaar later weer terug. Healy heeft, op de lengte na, alles voor een goede back. Het lijkt me niet overdreven om te zeggen dat hij de beste speler ter wereld is op zijn positie. Zijn back-up luistert naar de prachtige naam Wolfgang López Arroyo. Een razendsnelle back die vooral in de Ekstraklasa probleemloos mee kan draaien bij ons. Uiteindelijk zal hij tekort komen om Healy op te volgen maar dat is voor latere zorg. Spoiler Waar we lang met een roaming playmaker speelden is dat nu een deep lying playmaker geworden. Jorge Goti kan beide rollen aan en is eerste keuze. Zijn voetbalintelligentie gekoppeld aan kracht en techniek zorgt ervoor dat hij het perfecte profiel heeft voor deze positie. Met Luca Finardi heeft hij iemand in zijn nek hijgen. De 22-jarige Italiaan maakte indruk bij Atlético Madrid vorig seizoen en is een echte teamspeler. Bij een goed bod op een van de twee zijn we dan ook bereid om te luisteren. Met Héctor Rojas hebben we een ervaren kracht binnengehaald als derde optie op deze belangrijke positie. Na drie verhuurperiodes vertrok hij voor €65M naar Al-Ahli, nu is hij gratis teruggekomen. Spoiler Met de stormachtige ontwikkeling van Jorge Manriquez besloot ik dat ik hem niet langer meer op de flank neer kon zetten. De kleine Chileense magiër is creatief, snel, sterk, dribbelt veel én kan een goal maken. Hij krijgt als Mezzala de ruimte om lekker aan te vallen vanuit het centrum van het veld. Met Mitchell Leipertz hebben we een jongen die na 6 verhuurperiodes niet meer te negeren valt. Hij speelt net als Manriquez het liefst als Mezzala. We zijn in onze nieuwe formatie nog wat aan het zoeken hoe we zoveel mogelijk kwaliteit kunnen opstellen en dit komt deels door zijn interessante profiel. Spoiler Dat we Manriquez naar het midden konden halen komt ook door de ontwikkeling van Gergö Horváth. De Hongaarse rechtsbuiten krijgt van ons de ruimte om zich verder door te ontwikkelen op deze positie. Horvath is tweebenig, heeft een indrukwekkende fysiek en is technisch vaardig. Zijn back-up is de nog jongere Pedro Antonio, die deze zomer overkwam van Anderlecht. De 18-jarige rechtsbuiten brengt een wat ander profiel op deze positie maar moet vooral fysiek nog sterker worden. Ook Tomasz Gawecki kan op deze positie goed uit de voeten, hem beschouwen we bij de volgende positie. Spoiler "Op 10'' hebben we verschillende wereldspelers. De eerder genoemde Manriquezen Leipertz kunnen op deze positie spelen maar Jordi is onze eerste keuze. De Spanjaard heeft attributen voor deze positie waar je opgewonden van zou kunnen raken en koppelt dit aan leuke player traits. Met Michal Babiarz hebben we een ervaren speler uit eigen jeugd als eerste back-up. De 32-jarige behendige Pool heeft een prachtige staat van dienst opgebouwd. Ook Tomasz Gawecki, eerder al genoemd, maakt aanspraak op speelminuten op deze positie. Spoiler Tomas Jerabek. Eigenlijk heb ik niet meer nodig om deze positie te omschrijven. We hebben absolute wereldtoppers verkocht om hem de ruimte te geven. De Tsjech uit eigen jeugd heeft intussen de Gouden Bal en nog veel meer individuele prijzen gewonnen en is dus eigenlijk al een legende. Naast dat hij ontzettend goed kan voetballen, voetbalinzicht heeft en fysiek sterk is kan hij ook nog eens ontzettend goed koppen. Er is geen directe back-up voor hem maar onder andere rechtsbuiten Horvath, spits Dario López en linksback Lopez Arroyo kunnen ook op zijn positie uit de voeten. Spoiler Met Michal Wasiluk hebben we nóg een speler uit eigen jeugd die een Gouden Bal heeft gewonnen. De 27-jarige spits heeft al 185 competitiegoals voor ons gemaakt en dat gaan er alleen maar meer worden. Door de nieuwe formatie lieten we absolute wereldspits Lokin gaan want ik geef de voorkeur aan Wasiluk. Met Dario López hebben we een uitstekende back-up maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we waarschijnlijk eerder schuiven met Jordi, Babiarz of Gawecki. De keuze is reuze! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 uur geleden Share Geplaatst 7 uur geleden Met Go Ahead Eagles is er in het seizoen 2027/28 eremetaal behaald! De Eredivisie én de KNVB Beker allebei voor het eerst gewonnen en in de Champions League eindigde het avontuur in de kwartfinales tegen Newcastle United. Dat is allemaal gelukt met deze selectie. Doel Na de verkoop van Luca Unbehaun voor 36,5 miljoen euro aan Liverpool moest ik op zoek naar een nieuwe keeper en dat werd Bart Verbruggen, die voor 16 miljoen euro van Brighton & Hove Albion overkwam. Een prima keuze, want hij redt vaak genoeg punten voor de ploeg. Aangezien Jeffrey de Lange geen reserve wilde blijven en voor een klein bedrag is vertrokken, moest er een vervanger komen. Robin Roefs kwam voor 1,4 miljoen euro over om een paar jaar die rol op zich te kunnen nemen. Verdediging Rechtsachter heb ik Yeferson Paz, die zijn derde seizoen erop heeft zitten nadat hij voor 1,2 miljoen euro van Sassuolo overkwam. Na drie jaar is de kans groot dat hij gaat vertrekken, waar ik Mats Deijl toch nog een nieuw contract heb gegeven. Een clubheld, dus die mag wel wat langer blijven. Centraal mocht ook Jamal Amofa bijtekenen, een goedkope maar capabele back-up. De belangrijkste mannen centraal waren Giorgio Cittadini (1 miljoen euro van Hellas Verona), Jan-Carlo Simić (575 duizend euro van AC Milan) en Lucas Moreira (6,5 miljoen euro van Estudiantes de La Plata). Die eerste twee hadden hun tweede seizoen, Moreira zijn eerste. Aan het einde van het seizoen kon ik opeens de plots clubloze Kenneth Schmidt overnemen. Een absoluut koopje, waaraan we de komende jaren sportief én financieel veel lol gaan beleven. Op links kwam Mitchel Bakker voor 1,4 miljoen euro over van Lille. Hij begon als eerste keuze, maar werd gaandeweg het seizoen ietwat ingehaald door Raimond Custers, die drie jaar geleden transfervrij overkwam van Roda JC. Als zelfgescoute newgen heeft hij sowieso een streepje voor. Middenveld Mijn middenveld is een stuk goedkoper dan de verdediging. Paulo Fritschi en Carel Eiting kostten mij niks, toen ik ze respectievelijk drie en twee jaar geleden oppikte. Jordan Veretout kwam in de winterstop van het vorige seizoen voor 500 duizend over van AZ en hij bleek ook een absoluut koopje, want ook op zijn vijfendertigste is hij nog steeds een hele belangrijke speler. Charlie Patino kwam vorige zomer transfervrij over van Arsenal en was een van mijn belangrijkste spelers op het middenveld. Gezien zijn marktwaarde en zijn nationaliteit levert hij mogelijk nog een hoop op. Kian Fitz-Jim kwam drie jaar geleden voor 400 duizend euro over van Ajax en is een ideale reserve. José Matos kwam transfervrij van Os Viriatos en heeft in zijn eerste stapjes leuke dingen laten zien. Een van de duurdere aankopen van vorige zomer van Sven Mijnans (6,5 miljoen euro van PSV), maar hij laat vooral zien een goede combi met zowel Veretout als Patino te zij. Aanval Voorin beginnen we ook op rechts, waar het eigenlijk vooral een strijd is tussen newgens Lamine Diallo (400 duizend euro van Génération Foot) en Boris Javornik (3 miljoen euro van Olimpija Ljubljana). Die tweede begon uitstekend aan het seizoen en die andere sloot het top af. Op links is Faustino Anjorin, die drie jaar geleden transfervrij kwam, in principe de grootste man maar hij is helaas vaak (licht) geblesseerd, waardoor de eveneens transfervrije Alireza Jahanbakhsh onverwachts een hele belangrijke rol speelde op links. Søren Tengstedt is samen met Deijl en Amofa nog steeds over en kan op alle drie de plekken voorin goed uit de voeten, waar Alessandro Balzamo in de winterstop voor 120 duizend euro overkwam van Juventus en voor de toekomst al aan het eerste mocht ruiken. In de spits was Ayase Ueda (twee jaar geleden voor 1,8 miljoen euro van Feyenoord gekomen) de grote man vorig seizoen, maar hij verloor zijn positie nu. De transfervrij overgenomen Sam Lammers werd topscorer van de Eredivisie en was dus de vaste basisklant in de spits. Toekomst Voor komend seizoen hoop ik de kern nog wat te vernederlandsen. Er is veel interesse in Simić, Cittadini en Paz. Voor rechtsachter komt de verhuurde Belgische newgen Alec Snoeys terug naar de club en centraal heb ik nog wel twee talenten klaarstaan om in te vallen, zeker nu Schmidt er is. Voorin zal Alireza Jahanbakhsh transfervrij vertrekken en wat mij betreft is er ook ruimte voor Paulo Fritschi, Faustino Anjorin en Ayase Ueda om te vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten