Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Diablo

La Pulga

Aanbevolen berichten

VInd het eigenlijk wel heel interessant om te zien hoe D4 dood is gemaakt voor Acti-Blizz. Hele grote marketingcampagne erachter, beroemdheden inschakelen. Tot puntje bij paaltje kwam en het spel eigenlijk niet te spelen is. Je hoort niemand er ook meer over. De reacties op de officiële forum zijn negatief, en D4 op Twitch is zo goed als dood. Zelfde met D2 Resurrected. Men is gestopt met spelen na de Mosiac-sin debacle. Nieuwe seizoen ook geen patch gekregen. Ik heb het spel zelf gekocht voor 13.50 euro. Crackje er opgezet en heb nu dus een portable D2R. Wat modjes er opgegooid. Ben er blij mee. Ben in 2020 singleplayer begonnen met D2: LOD + wat modjes. Hele coronapandemie gespeeld. Denk een aantal maanden geleden alles overgezet naar Resurrected. Bevalt me prima. :D Alleen sommige QoL van Basemod en de lootfilter van BH Lebron mis ik wel heel erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen twee nu ook gestart. Heb een necro gemaakt en ben met de blood surge build aan de gang gegaan. Seizoen één heb ik te weinig gespeeld. Druid gemaakt en wilde met de pulverise build eindigen. Ben alleen ergens in de level 6x blijven hangen. 

Levelen gaat dit seizoen ontzettend snel. Ben misschien drie uurtjes bezig en al level 32. World events zijn er in overvloed. Voorheen kon je uren spelen en had je met wat geluk één worldboss gezien. Benieuwd hoe zich dit voortzet na level 50. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond tot nu toe de game goed. De eerste twee seizoenen waren ook van best prima kwaliteit.

Toch mis ik bepaalde motivatie om de game op te pikken dit seizoen. Denk dat het iedere keer van 0 beginnen me gewoon tegenstaat. Zie liever extra end game content. Nu blijkt dat dit seizoen ronduit matig is sla ik het waarschijnlijk helemaal over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er ook nog mensen die Last Epoch spelen ipv D4? Nu nog EA maar 21 Feb komt die officieel uit.

Ik heb toen der tijd de serverslam gespeeld en dat deed mij besluiten om juist voor LE te gaan ipv D4, en terugkijkend nog steeds blij mee :) (550hrs momenteel)

Voor mij persoonlijk, want was een nieuwkomer in de genre, is LE de perfecte middenweg tussen D4 en PoE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei joostmakaay:

Mensen die de nieuwe expansion (gaan) spelen?

Uiteindelijk wel, maar wacht de eerste meningen nog even af. Heb het al een tijdje niet meer gespeeld overigens. Vond de seizoenen niet zo boeiend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites