Chiemel Geplaatst 5 januari Auteur Share Geplaatst 5 januari 19 minuten geleden zei Grote Ree: Word persoonlijk niet echt warm van deze top 5, hoewel ik naar drie van de vier artiesten vaak heb geluisterd. De enige song die wat mij betreft enigszins recht heeft op een top 5-notering, is toch wel Clint Eastwood. De rest is okay-ish, maar in mijn ogen zeker niet meer dan dat. Maar goed, ik wist al lang dat mijn eigen muzieksmaak absoluut niet representatief is voor MU. Leuk om alle statistieken zo te zien! Dank ook aan @Chiemel voor de heerlijk vlotte organisatie! Zit er een vervolg in wat jou betreft? Dat is mogelijk, maar hoe exact.. Het vraagt veel van mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 21 minuten geleden zei Grote Ree: Word persoonlijk niet echt warm van deze top 5, hoewel ik naar drie van de vier artiesten vaak heb geluisterd. De enige song die wat mij betreft enigszins recht heeft op een top 5-notering, is toch wel Clint Eastwood. De rest is okay-ish, maar in mijn ogen zeker niet meer dan dat. Maar goed, ik wist al lang dat mijn eigen muzieksmaak absoluut niet representatief is voor MU. Leuk om alle statistieken zo te zien! Dank ook aan @Chiemel voor de heerlijk vlotte organisatie! Zit er een vervolg in wat jou betreft? Geinig om te zien dit. Als je het mij vraagt heeft Clint Eastwood niks in de top 5 te zoeken. Sterker nog, ik vind het puur muzikaal weinig de moeite waard en had hem ook niet zo hoog verwacht. Maargoed, smaken verschillen natuurlijk. Wat mij betreft een meer dan prima winnaar. Ik heb Mr. Brightside in 2022 live gezien en dat is zo'n ongekend spektakel. Heerlijk nummer. Dank voor de organisatie (en het vele geduld) @Chiemel, het was interessant om te volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Clint Eastwood is natuurlijk een fenomenaal nummer. Ontzettend uniek, met een beetje die Trip Hop, met die hypnotische beat, ontzettend catchy refrein, Del the Funkee Homosapien met zijn meanderende flow, multi syllable rhymes and interessante schema's. Absolute wereldklasse en qua genre misschien wel iets compleet unieks. In de tweede verse wordt er ook heel leuk met die instrumental gespeeld, gedetailleerd productiewerk. 8 januari bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik zie dit nu pas. Dankjewel voor al het harde werken en dit organiseren @Chiemel Heel blij met 2x Tame Impala in de top 4/5 en blij dat Artic Monkeys neit gewonnen hebben, The Killers wel Ja natuurlijk is Clint Eastwood een geweldig nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Leuk georganiseerd @Chiemel. Volgend jaar stuur ik een lijstje! Blij dat Killers hebben gewonnen, verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari Auteur Share Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Leuk georganiseerd @Chiemel. Volgend jaar stuur ik een lijstje! Blij dat Killers hebben gewonnen, verdiend. Begin maar alvast dan. Als je 5 nummers per kalenderdag beoordeeld, dan zit je nog niet op de 2000 Verder kan ik nog niks beloven. Handig zou zijn als mensen als startpunt hun oude lijstje hebben zodat ze niet helemaal opnieuw hoeven te beginnen en dan aanvullen met de nieuwe nummers. Maar oke, we zien 't Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten