neva Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Enkele gelezen, klinkt eigenlijk toch wel heel positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli We gaan er maar weer voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Nog steeds geen coop season mogelijkheid in? Enige reden waarom ik 'm dan zal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 9 minuten geleden zei Dansmeister: Nog steeds geen coop season mogelijkheid in? Enige reden waarom ik 'm dan zal halen. Zo hoe ziek zouden wij een teambaas zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli En en en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 27 minuten geleden zei neva: En en en? Hep mein ierste rees gehat! Plekkie 6 en Lawson werd 14e ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Oogt het al wat realistischer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) 21 minuten geleden zei neva: Oogt het al wat realistischer? Ja ik vind het best wel leuk zo op het eerste gezicht, vooral natuurlijk eigen teampie maken is erg leuk! Ik ga nu op naar race 2 Goeie kwalificatie wel hoor! 26 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Lekker bezig hoor! Met een nieuw team en zulke rijders gelijk dik in de punten. Aardig gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 1 uur geleden zei neva: Lekker bezig hoor! Met een nieuw team en zulke rijders gelijk dik in de punten. Aardig gek. Ja dit is echt een tering spel, maar wel heel leuk Lawson moest pitten, komt 14e terug op de baan, daarna rode vlag. Blijkbaar word ie dan niet teruggezet als voor ze pitstop, maar goed. Herstart, Lawson knalt de muur in en einde race Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Weer een mooie, 7e ronde en toen safety car. 19 auto's gaan naar binnen, alleen Lawson en Schumi bleven buiten. Stond vervolgens wel mooi op 1 en 2, maar uiteindelijk geen banden meer Ergens laatste geworden ofzo. Dacht pitstop na 7 rondjes is te vroeg, daar dacht de rest anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli 11 minuten geleden zei La Pulga: Weer een mooie, 7e ronde en toen safety car. 19 auto's gaan naar binnen, alleen Lawson en Schumi bleven buiten. Stond vervolgens wel mooi op 1 en 2, maar uiteindelijk geen banden meer Ergens laatste geworden ofzo. Dacht pitstop na 7 rondjes is te vroeg, daar dacht de rest anders over. Groot verschil met vorige games? En zit er een moeilijkheid in qua AI? Want wil wel uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli (bewerkt) 17 minuten geleden zei Dansmeister: Groot verschil met vorige games? En zit er een moeilijkheid in qua AI? Want wil wel uitdaging. Vooral Lawson in je team zetten, die gast rijdt net zoals ik in de F1 games. Weer voorvleugel vervangen... Maar je kan de instellingen zelf fixen, ik speel nu op Easy maar vind het alsnog erg moeilijk. Op het moment van typen regel ik dus dat Lawson de pit in gaat om ze voorvleugel te fixen, kom ik terug is die er mee gestopt Goede timing Oeeef 5plekjes gepakt. Laatste bocht, bandjes op 27 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Klein podium, wel precies wanneer ik de race gewoon simuleer dus totaal niet mijn verdiensten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Ik heb hem ook gekocht, iemand nog goede tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Iemand die kan helpen met ontwikkeling auto @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 2 uur geleden zei CrisChivu: Iemand die kan helpen met ontwikkeling auto @La Pulga Oei, dit spel heb ik dus niet vaak aangeraakt. Ik zal gewoon een niveautje lager spelen om het lekker te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Ik vind deze toch wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 12 uur geleden zei neva: Ik vind deze toch wel leuk. Kan je dan chivu even helpen met de ontwikkeling van zijn auto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 uur geleden zei La Pulga: Kan je dan chivu even helpen met de ontwikkeling van zijn auto? Nee want daar ben ik ook slecht in. @chivu gewoon de moeilijkheidsgraad omlaag joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Op 25-9-2024 om 15:59 zei CrisChivu: Iemand die kan helpen met ontwikkeling auto @La Pulga Waar heb je precies moeite mee? 14 uur geleden zei neva: Ik vind deze toch wel leuk. Wat vind jij dat het beter maakt ten opzichte van zijn voorganger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 32 minuten geleden zei De Raam: Waar heb je precies moeite mee? Wat vind jij dat het beter maakt ten opzichte van zijn voorganger? Ik heb '23 overgeslagen. '22 was een leuk idee, maar matig uitgewerkt. Het was te makkelijk, er klopten teveel zaken niet en het was verre van realistisch qua ontwikkeling en race. Dat lijkt (ik heb 2x een half seizoen gespeeld) nu allemaal echt een stuk beter. De sprintweekends zijn ook een prima toevoeging. De trainingen zijn erg repetitief, maar daar ontkom je niet aan. Die vind ik in het echt ook suf. En dat is bij Motorsport Manager ook. De races zijn uitdagender en je haalt nu echt een beter resultaat als je zelf doet micromanagen met betrekking tot o.a. de banden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 55 minuten geleden zei De Raam: Waar heb je precies moeite mee? Wat vind jij dat het beter maakt ten opzichte van zijn voorganger? Lastig om de auto up te daten. Uiteindelijk nu is het zo dat ik wel nieuw eparts heb, maar welke moet ik eerst ontwikkelen en soms lees ik dat je beter kan wachten met ontwikkelinen etc zodat je meer kennis hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Moet er wel ff op terugkomen. Seizoen is ten einde en dan komen er best wel wat bugs naar voren. Zo klopt er geen zak van de contracten die afgesloten worden, Perez ging RedBull verlaten voor McLaren, maar blijkt op het einde van de rit werkloos. Vooraf kon je al zien dat Hamilton een toekomstige naar Ferrari had, maar die blijft toch bij Mercedes. Grid 2024: Redbull: Verstappen / Lawson (dat is mijn keuze geweest). Ferrari (wereldkampioen): Leclerc / Paul Aron (74) McLaren: Piastri / Sainz (Wereldkampioen) Mercedes: Hamilton / Norris Aston Martin: Ricciardo / Zhou Kick Sauber: Alonso / Stanek (73) Williams: Fittipaldi (73) / Ocon RB: Magnussen / Tsunoda Haas: Hulkenberg / Albon Alpine: Gasly / Russell Bottas (86), Perez (86), Stroll (83), Pourchaire (81) zitten zonder team. Heel buggy dus, zonde. Zo gaat de lol er wel snel af. Had heel fors geïnvesteerd in alle onderzoeken voor het komende jaar ook, maar mocht m'n contract niet uitdienen ook. Dat is nog geen ramp, ik snap het wel, maar dat in combinatie met een f*cked up grid haalt de lol echt weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten