Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

F1 Manager 22

De Raam

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei neva:

Oogt het al wat realistischer?

Ja ik vind het best wel leuk zo op het eerste gezicht, vooral natuurlijk eigen teampie maken is erg leuk! 

Ik ga nu op naar race 2 :D 

Goeie kwalificatie wel hoor!

image.thumb.png.2b2054e46b094c3c2168c855ae8e4980.png

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Lekker bezig hoor! Met een nieuw team en zulke rijders gelijk dik in de punten. Aardig gek. 

Ja dit is echt een tering spel, maar wel heel leuk

Lawson moest pitten, komt 14e terug op de baan, daarna rode vlag. Blijkbaar word ie dan niet teruggezet als voor ze pitstop, maar goed. Herstart, Lawson knalt de muur in en einde race :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een mooie, 7e ronde en toen safety car. 19 auto's gaan naar binnen, alleen Lawson en Schumi bleven buiten. Stond vervolgens wel mooi op 1 en 2, maar uiteindelijk geen banden meer :D Ergens laatste geworden ofzo. Dacht pitstop na 7 rondjes is te vroeg, daar dacht de rest anders over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei La Pulga:

Weer een mooie, 7e ronde en toen safety car. 19 auto's gaan naar binnen, alleen Lawson en Schumi bleven buiten. Stond vervolgens wel mooi op 1 en 2, maar uiteindelijk geen banden meer  Ergens laatste geworden ofzo. Dacht pitstop na 7 rondjes is te vroeg, daar dacht de rest anders over.

Groot verschil met vorige games? En zit er een moeilijkheid in qua AI? Want wil wel uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Dansmeister:

Groot verschil met vorige games? En zit er een moeilijkheid in qua AI? Want wil wel uitdaging.

Vooral Lawson in je team zetten, die gast rijdt net zoals ik in de F1 games. Weer voorvleugel vervangen...

Maar je kan de instellingen zelf fixen, ik speel nu op Easy maar vind het alsnog erg moeilijk. 

Op het moment van typen regel ik dus dat Lawson de pit in gaat om ze voorvleugel te fixen, kom ik terug is die er mee gestopt :-D 

image.png.37128ef03f0db0c2853c88a2a9dbdeb0.png

Goede timing 

image.png.acd707aa974a3831d5fc31fa8a3001f3.png

Oeeef 5plekjes gepakt.

Laatste bocht, bandjes op :-D 

image.thumb.png.10fe49bd2aa0e1a84520d12c55f2c4a1.png

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei De Raam:

Waar heb je precies moeite mee?

Wat vind jij dat het beter maakt ten opzichte van zijn voorganger?

Ik heb '23 overgeslagen. '22 was een leuk idee, maar matig uitgewerkt. Het was te makkelijk, er klopten teveel zaken niet en het was verre van realistisch qua ontwikkeling en race. Dat lijkt (ik heb 2x een half seizoen gespeeld) nu allemaal echt een stuk beter. De sprintweekends zijn ook een prima toevoeging.

De trainingen zijn erg repetitief, maar daar ontkom je niet aan. Die vind ik in het echt ook suf. En dat is bij Motorsport Manager ook. De races zijn uitdagender en je haalt nu echt een beter resultaat als je zelf doet micromanagen met betrekking tot o.a. de banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei De Raam:

Waar heb je precies moeite mee?

Wat vind jij dat het beter maakt ten opzichte van zijn voorganger?

Lastig om de auto up te daten. Uiteindelijk nu is het zo dat ik wel nieuw eparts heb, maar welke moet ik eerst ontwikkelen en soms lees ik dat je beter kan wachten met ontwikkelinen etc zodat je meer kennis hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet er wel ff op terugkomen. Seizoen is ten einde en dan komen er best wel wat bugs naar voren. Zo klopt er geen zak van de contracten die afgesloten worden, Perez ging RedBull verlaten voor McLaren, maar blijkt op het einde van de rit werkloos. Vooraf kon je al zien dat Hamilton een toekomstige naar Ferrari had, maar die blijft toch bij Mercedes. 

Grid 2024:

Redbull: Verstappen  / Lawson (dat is mijn keuze geweest). 

Ferrari (wereldkampioen): Leclerc / Paul Aron (74) 

McLaren: Piastri / Sainz (Wereldkampioen)

Mercedes: Hamilton / Norris

Aston Martin: Ricciardo / Zhou

Kick Sauber: Alonso / Stanek (73)

Williams: Fittipaldi (73) / Ocon

RB: Magnussen / Tsunoda

Haas: Hulkenberg / Albon

Alpine: Gasly / Russell

Bottas (86), Perez (86), Stroll (83), Pourchaire (81) zitten zonder team.

Heel buggy dus, zonde. Zo gaat de lol er wel snel af. Had heel fors geïnvesteerd in alle onderzoeken voor het komende jaar ook, maar mocht m'n contract niet uitdienen ook. Dat is nog geen ramp, ik snap het wel, maar dat in combinatie met een f*cked up grid haalt de lol echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites