Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Marvel

PatjePauw

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei PatjePauw:

Ben ik de enigste die enorm hyped is voor Secret Invasion?

Nee, zeker niet. Die trailer is echt enorm vet, dus ik heb echt veel zin in die serie. Sowieso vind ik sinds Phase Four de series beter dan de films, dus ik kijk uit naar elke nieuwe serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2023 om 19:13 zei Tim':

Nee, zeker niet. Die trailer is echt enorm vet, dus ik heb echt veel zin in die serie. Sowieso vind ik sinds Phase Four de series beter dan de films, dus ik kijk uit naar elke nieuwe serie.

Idem! 

Zeker nu ik met mijn vrouw overnieuw ben begonnen met alles films merk ik dat ik de oude toch echt leuker vind. Al vond ik Wakanda Forever wel sterk. En heb ik goede hoop voor Guardians.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat ik eigenlijk kon lezen kocht ik vroeger al strips van Marvel toen ze nog in de Nederlandstalige versie te koop waren in de dagbladhandel, ik was helemaal zot van de prentjes en superhelden... Elke maand moesten ze me de nieuwe Fantastic Four, Spiderman, X-Men, Avengers (Nederlands noemde het toen De Vergelders.), Wolverine, Cable, Hulk, Generation X enzovoort... op zij houden voor mij zodat ik zeker de nieuwe had. Die nederlandse uitgeverij is wel al meer dan 10 jaar er mee gestopt maar nog steeds lees ik op het internet de nieuwste comics en ik kan ook van elke nieuwe serie en film ontzettend blijven genieten. Ik ben in Februari ook begonnen met het herbekijken van de oudere films in combinatie met de serie's in de juiste volgorde. Afgelopen week het eerste seizoen van The Punisher hebekeken en dat blijft toch een steengoede serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Lensherr:

Voor dat ik eigenlijk kon lezen kocht ik vroeger al strips van Marvel toen ze nog in de Nederlandstalige versie te koop waren in de dagbladhandel, ik was helemaal zot van de prentjes en superhelden... Elke maand moesten ze me de nieuwe Fantastic Four, Spiderman, X-Men, Avengers (Nederlands noemde het toen De Vergelders.), Wolverine, Cable, Hulk, Generation X enzovoort... op zij houden voor mij zodat ik zeker de nieuwe had. Die nederlandse uitgeverij is wel al meer dan 10 jaar er mee gestopt maar nog steeds lees ik op het internet de nieuwste comics en ik kan ook van elke nieuwe serie en film ontzettend blijven genieten. Ik ben in Februari ook begonnen met het herbekijken van de oudere films in combinatie met de serie's in de juiste volgorde. Afgelopen week het eerste seizoen van The Punisher hebekeken en dat blijft toch een steengoede serie. 

The Punisher heb ik eigenlijk nooit uitgekeken, zou ik dringend eens moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Sinds de samenwerking met Disney is het berg af aan het gaan. Superhelden worden ook teveel vrouwelijk gemaakt. Met de comics is het ook zo ver gekomen. 

Vrouwen horen ook maar in 1 soort film! Hooooooooooo 

Nee, ik ben het met je eens. Ben pas 2 jaar geleden begonnen aan de Marvel reeks en ik moet zeggen dat het enorm vermakelijk was en echt wel leuk om te kijken. Echter volgen er daarna zoveel films en zelfs series dat je het bijna niet meer kan bijhouden. Dan haak ik snel af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De series zijn over het algemeen wel beter dan de films sinds Endgame. The Marvels moet ik nog zien, maar net zo'n drama als Thor: Love and Thunder of Ant-Man and the Wasp: Quantumania zal het hopelijk niet zijn. Spider-Man: No Way Home en Guardians of the Galaxy Vol. 3 zijn wat mij betreft de positieve uitzonderingen sinds Endgame.

Qua series heb ik toch wel genoten van WandaVision, Loki, Moon Knight, Ms. Marvel, Secret Invasion en bovenal Hawkeye.

Link naar opmerking
Deel via andere websites