Erwin. Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 42 minuten geleden zei Justin: We kunnen wellicht weleens een paar van die friendly matches doen? Ja sure, mijn username is Pusbted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 23 uur geleden zei Erwin.: Ja sure, mijn username is Pusbted Oh het werkt met Match Codes. Dan moeten we maar een keer een tijdstip afspreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2023 Ben ik de enigste die enorm hyped is voor Secret Invasion? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Was zondag naar Antman en Quntum of hoe het ook. Maar ik heb me erg vermaakt!! Ik vond het Quantum Rijk erg leuk/tof gedaan. Vind de film niet super goed maar meer dan prima vermaak 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 2 uur geleden zei PatjePauw: Ben ik de enigste die enorm hyped is voor Secret Invasion? Nee, zeker niet. Die trailer is echt enorm vet, dus ik heb echt veel zin in die serie. Sowieso vind ik sinds Phase Four de series beter dan de films, dus ik kijk uit naar elke nieuwe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Op 14-3-2023 om 19:13 zei Tim': Nee, zeker niet. Die trailer is echt enorm vet, dus ik heb echt veel zin in die serie. Sowieso vind ik sinds Phase Four de series beter dan de films, dus ik kijk uit naar elke nieuwe serie. Idem! Zeker nu ik met mijn vrouw overnieuw ben begonnen met alles films merk ik dat ik de oude toch echt leuker vind. Al vond ik Wakanda Forever wel sterk. En heb ik goede hoop voor Guardians. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Voor dat ik eigenlijk kon lezen kocht ik vroeger al strips van Marvel toen ze nog in de Nederlandstalige versie te koop waren in de dagbladhandel, ik was helemaal zot van de prentjes en superhelden... Elke maand moesten ze me de nieuwe Fantastic Four, Spiderman, X-Men, Avengers (Nederlands noemde het toen De Vergelders.), Wolverine, Cable, Hulk, Generation X enzovoort... op zij houden voor mij zodat ik zeker de nieuwe had. Die nederlandse uitgeverij is wel al meer dan 10 jaar er mee gestopt maar nog steeds lees ik op het internet de nieuwste comics en ik kan ook van elke nieuwe serie en film ontzettend blijven genieten. Ik ben in Februari ook begonnen met het herbekijken van de oudere films in combinatie met de serie's in de juiste volgorde. Afgelopen week het eerste seizoen van The Punisher hebekeken en dat blijft toch een steengoede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 20 uur geleden zei Lensherr: Voor dat ik eigenlijk kon lezen kocht ik vroeger al strips van Marvel toen ze nog in de Nederlandstalige versie te koop waren in de dagbladhandel, ik was helemaal zot van de prentjes en superhelden... Elke maand moesten ze me de nieuwe Fantastic Four, Spiderman, X-Men, Avengers (Nederlands noemde het toen De Vergelders.), Wolverine, Cable, Hulk, Generation X enzovoort... op zij houden voor mij zodat ik zeker de nieuwe had. Die nederlandse uitgeverij is wel al meer dan 10 jaar er mee gestopt maar nog steeds lees ik op het internet de nieuwste comics en ik kan ook van elke nieuwe serie en film ontzettend blijven genieten. Ik ben in Februari ook begonnen met het herbekijken van de oudere films in combinatie met de serie's in de juiste volgorde. Afgelopen week het eerste seizoen van The Punisher hebekeken en dat blijft toch een steengoede serie. The Punisher heb ik eigenlijk nooit uitgekeken, zou ik dringend eens moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Op 25-5-2023 om 14:39 zei Oerlie: The Punisher heb ik eigenlijk nooit uitgekeken, zou ik dringend eens moeten doen. 1e film is zoveel beter dan de serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 14 uur geleden zei Djurovski: 1e film is zoveel beter dan de serie Staat ie toevallig ook op disney+? Dan bekijk ik die ook eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 6 uur geleden zei Oerlie: Staat ie toevallig ook op disney+? Dan bekijk ik die ook eens Volgens MovieMeter wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Op 1-6-2023 om 14:58 zei Oerlie: Staat ie toevallig ook op disney+? Dan bekijk ik die ook eens Die staat op Disney + Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 Marvel in shables. Hoe kan je een masterpiece als Loki season 2 maken, maar zo'n waardeloze film als The Marvels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 (bewerkt) Omdat Marvel na Endgame gewoon melkerij is Men is Marvel/Superhelden moe. Heb alles tot met Endgame gezien, alle X-men ook. Toen was ik er wel klaar mee. Edit: het helpt ook niet dat alles tegenwoordig zo woke en cliché is. 10 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Sinds de samenwerking met Disney is het berg af aan het gaan. Superhelden worden ook teveel vrouwelijk gemaakt. Met de comics is het ook zo ver gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Sinds de samenwerking met Disney is het berg af aan het gaan. Superhelden worden ook teveel vrouwelijk gemaakt. Met de comics is het ook zo ver gekomen. Vrouwen horen ook maar in 1 soort film! Hooooooooooo Nee, ik ben het met je eens. Ben pas 2 jaar geleden begonnen aan de Marvel reeks en ik moet zeggen dat het enorm vermakelijk was en echt wel leuk om te kijken. Echter volgen er daarna zoveel films en zelfs series dat je het bijna niet meer kan bijhouden. Dan haak ik snel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 De series zijn over het algemeen wel beter dan de films sinds Endgame. The Marvels moet ik nog zien, maar net zo'n drama als Thor: Love and Thunder of Ant-Man and the Wasp: Quantumania zal het hopelijk niet zijn. Spider-Man: No Way Home en Guardians of the Galaxy Vol. 3 zijn wat mij betreft de positieve uitzonderingen sinds Endgame. Qua series heb ik toch wel genoten van WandaVision, Loki, Moon Knight, Ms. Marvel, Secret Invasion en bovenal Hawkeye. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten