La Pulga Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Gister Spider-Man gezien, was leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Gister Spider-Man gezien, was leuk. Welke van de vele? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Welke van de vele? De laatste, tot nu toe ook wel mijn favoriet denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: De laatste, tot nu toe ook wel mijn favoriet denk ik. No way home was inderdaad ontzettend cool ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 13 uur geleden zei La Pulga: Gister Spider-Man gezien, was leuk. Gister ( technisch gezien eergister ) was ook die uit 2002 op tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Vorige week ben ik weer even Daredevil gaan kijken. Man, wat zit die serie goed in elkaar zeg! Heb nu al zin om de rest te kijken (+ Jessica Jones en Luke Cage. Iron Fist kan in de stront zakken want daar vond ik destijds geen reet aan weet ik nog). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Op 19-10-2022 om 08:12 zei Tim': Vorige week ben ik weer even Daredevil gaan kijken. Man, wat zit die serie goed in elkaar zeg! Heb nu al zin om de rest te kijken Ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen nooit heb afgemaakt. Kwam er gewoon niet meer doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 15 minuten geleden zei ElMarcos: Ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen nooit heb afgemaakt. Kwam er gewoon niet meer doorheen. Daar moet ik dus nog aankomen. Zelf ben ik nooit verder gekomen dan halverwege seizoen twee. Dus ik ga me laten verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 1 minuut geleden zei Tim': Daar moet ik dus nog aankomen. Zelf ben ik nooit verder gekomen dan halverwege seizoen twee. Dus ik ga me laten verrassen. Dat vermoeden had ik al, dus de reden laat ik nog even achterwege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Dat vermoeden had ik al, dus de reden laat ik nog even achterwege. Graag Ik meld we weer wanneer ik zover ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 november 2022 Auteur Share Geplaatst 9 november 2022 Tot over een paar uurtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 november 2022 Auteur Share Geplaatst 9 november 2022 Ga. Naar. De. Bioscoop. Namur. Wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Ik vond 'm niet zo boeiend eigenlijk. (de film dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 19 november 2022 Auteur Share Geplaatst 19 november 2022 Op 12-8-2022 om 14:21 zei PatjePauw: Bezig met een complete rewatch van de complete MCU, dus ook projecten van de Defender Saga, Inhumans etc. Met het tempo waarin Marvel projecten aankondigt en dropt, verwacht ik pas volgend jaar Kerst klaar te zijn overigens. Voor de geïnteresseerde: in de spoiler vind je een lijst met alle projecten van Marvel, inclusief het streamingsplatform waarop ze te vinden zijn. Deze lijst is de (on)offciële volgorde, aangezien Marvel deze nooit officieel bevestigd heeft. Veel plezier! Toon verborgen inhoud 1. [ ] Captain America: The First Avenger - Disney+ 2. [ ] One Shot: Agent Carter - Disney+ 3. [ ] Agent Carter (Season 1) - Disney+ 4. [ ] Agent Carter (Season 2) - Disney+ 5. [ ] Captain Marvel - Disney+ 6. [ ] Iron Man - Disney+ 7. [ ] Iron Man 2 - Disney+ 8. [ ] The Incredible Hulk - Videoland 9. [ ] One Shot: The Consultant - Disney+ 10. [ ] One Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor’s Hammer - Disney+ 11. [ ] Thor - Disney+ 12. [ ] The Avengers - Disney+ 13. [ ] One Shot: Item 47 - Disney+ 14. [ ] Iron Man 3 - Disney+ 15. [ ] One Shot: All Hail the King - Disney+ 16. [ ] Agents of SHIELD (Season 1 - Ep 1-7) - Disney+ 17. [ ] Thor: The Dark World - Disney+ 18. [ ] Agents of SHIELD (Season 1 - Ep 8-16) - Disney+ 19. [ ] Captain America: The Winter Soldier - Disney+ 20. [ ] Agents of SHIELD (Season 1 - Ep 17-22) - Disney+ 21. [ ] Guardians of the Galaxy - Disney+ 22. [ ] Guardians of the Galaxy Vol 2 - Disney+ 23. [ ] I Am Groot (Season 1) - Disney+ 24. [ ] Daredevil (Season 1) - Disney+ 25. [ ] Agents of SHIELD (Season 2 - Ep 1-10) - Disney+ 26. [ ] Jessica Jones (Season 1) - Disney+ 27. [ ] Agents of SHIELD (Season 2 - Ep 11-19) - Disney+ 28. [ ] Avengers: Age of Ultron - Disney+ 29. [ ] Agents of SHIELD (Season 2 - Ep 20-22) - Disney+ 30. [ ] Daredevil (Season 2 - Ep 1-4) - Disney+ 31. [ ] Luke Cage (Season 1 - Ep 1-4) - Disney+ 32. [ ] Daredevil (Season 2 - Ep 5-11) - Disney+ 33. [ ] Luke Cage (Season 1 - Ep 5-8) - Disney+ 34. [ ] Daredevil (Season 2 - Ep 12-13) - Disney+ 35. [ ] Luke Cage (Season 1 - Ep 9-13) - Disney+ 36. [ ] Ant-Man - Disney+ 37. [ ] Agents of SHIELD (Season 3 - Ep 1-10) - Disney+ 38. [ ] Agents of SHIELD (Season 3 – Ep 11-19) - Disney+ 39. [ ] Iron Fist (Season 1) - Disney+ 40. [ ] Captain America: Civil War - Disney+ 41. [ ] Team Thor - Disney+ 42. [ ] Team Thor: Part 2 - Disney+ 43. [ ] Black Widow - Disney+ 44. [ ] Agents of SHIELD (Season 3 - Ep 20-22) - Disney+ 45. [ ] The Defenders (Season 1) - Disney+ 46. [ ] Agents of SHIELD (Season 4 - Ep 1-6) - Disney+ 47. [ ] Doctor Strange - Disney+ 48. [ ] Black Panther - Disney+ 49. [ ] Agents of SHIELD (Season 4 - Ep 7-8) - Disney+ 50. [ ] Agents of SHIELD: Slingshot (Season 1 - Ep 1-6) - Onbekend 51. [ ] Agents of SHIELD (Season 4 - Ep 9-22) - Disney+ 52. [ ] Spider-Man: Homecoming - Disney+ 53. [ ] Thor: Ragnarok D + 54. [ ] Team Darryl (One Shot) - Disney+ 55. [ ] Inhumans (Season 1) - Disney+ 56. [ ] The Punisher (Season 1) - Disney+ 57. [ ] Runaways (Season 1) - Disney+ 58. [ ] Agents of SHIELD (Season 5 - Ep 1-10) - Disney+ 59. [ ] Jessica Jones (Season 2) - Disney+ 60. [ ] Agents of Shield (Season 5 - Ep 11-18) - Disney+ 61. [ ] Cloak & Dagger (Season 1) - Onbekend 62. [ ] Cloak & Dagger (Season 2) - Onbekend 63. [ ] Luke Cage (Season 2) - Disney+ 64. [ ] Iron Fist (Season 2) - Disney+ 65. [ ] Daredevil (Season 3) - Disney+ 66. [ ] Runaways (Season 2) - Disney+ 67. [ ] The Punisher (Season 2) - Disney+ 68. [ ] Jessica Jones (Season 3) - Disney+ 69. [ ] Ant-Man and the Wasp - Disney+ 70. [ ] Avengers: Infinity War - Disney+ 71. [ ] Agents of SHIELD (Season 5 - Ep 19-22) - Disney+ 72. [ ] Agents of SHIELD (Season 6) - Disney+ 73. [ ] Agents of SHIELD (Season 7) - Disney+ 74. [ ] Runaways (Season 3) - Disney+ 75. [ ] Avengers: Endgame - Disney+ 76. [ ] Loki (Season 1) - Disney+ 77. [ ] What If…? (Season 1) - Disney+ 78. [ ] WandaVision - Disney+ 79. [ ] The Falcon and the Winter Soldier - Disney+ 80. [ ] Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings - Disney+ 81. [ ] Eternals - Disney+ 82. [ ] Spider-Man: Far From Home - Videoland 83. [ ] Spider-Man: No Way Home - Netflix 84. [ ] Doctor Strange in the Multiverse of Madness - Disney+ 85. [ ] Hawkeye - Disney+ 86. [ ] Moon Knight - Disney+ 87. [ ] Ms. Marvel - Disney+ 88. [ ] Thor: Love and Thunder - Disney+ Aangekondigde projecten: • She-Hulk – August 17, 2022 • Black Panther: Wakanda Forever - November 11, 2022 • The Guardians of the Galaxy Holiday Special – December 2022 • Ant-Man and The Wasp: Quantumania – February 17, 2023 • Secret Invasion – Spring 2023 • Guardians of the Galaxy Vol 3 – May 5, 2023 • Echo – Summer 2023 • Loki season 2 – Summer 2023 • The Marvels – July 28, 2023 • Blade – November 3, 2023 • Ironheart – Autumn 2023 • X-Men '97 – Autumn 2023 • Agatha: Coven of Chaos – Winter 2023 • What If...? season 2 – 2023 • Daredevil: Born Again – Spring 2024 • Captain America: New World Order – May 3, 2024 • Thunderbolts – July 26, 2024 • Fantastic Four – November 8, 2024 • Spider-Man: Freshman Year – 2024 • Avengers: The Kang Dynasty – May 2, 2025 • Avengers: Secret Wars – November 7, 2025 • X-Men – nnb • Deadpool 3 – nnb • Armor Wars – nnb • Marvel Zombies – nnb Bron: https://www.digitalspy.com/movies/a825774/marvel-cinematic-universe-in-chronological-order/ Inmiddels halverwege bij Guardians of the Galaxy 2. Het ‘project’ heeft even een flinke pauze gehad, maar ik ga er weer flink tegenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) Ik vond Black Panther ook (wederom) mwa. Het lijkt mij niet onverstandig dat Marvel weer mee op kwaliteit ipv kwantiteit gaat focussen. Ik meen ook te herinneren ergens te hebben gelezen dat de roadmap voor phase 5 en 6 heroverwogen wordt. 26 december 2022 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 Gisteravond Ant-Man and The Wasp: Quantumania gezien. Elke scene met Kang bezorgde mij kippenveld en emoties die ik niet thuis kon brengen. Kang is overduidelijke een grotere villain dan Thanos ooit geweest is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 1 uur geleden zei PatjePauw: Gisteravond Ant-Man and The Wasp: Quantumania gezien. Elke scene met Kang bezorgde mij kippenveld en emoties die ik niet thuis kon brengen. Kang is overduidelijke een grotere villain dan Thanos ooit geweest is. Las veel kritiek en zelfs een op een na laagste score (enkel Eternals scoorde slechter), wat jou betreft is die kritiek ongegrond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 Die kritiek komt voort uit rare dingen die te zien zijn in het Quantum Realm. Alles is daar super klein, wat alles weer te verklaren valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 17 uur geleden zei PatjePauw: Kang is overduidelijke een grotere villain dan Thanos ooit geweest is. Oké dat klinkt goed. Laatste films vond ik een gevoel van urgentie missen. Ik ben blij dat er eindelijk weer een lijn in lijkt te zitten met phase 5. Phase 4 maar gauw vergeten wat mij betreft (paar uitzonderingen daargelaten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Ik vond de nieuwe Ant-Man tof man. Vooral de eerste helft met al die maffe wezens en omgevingen in de Quantum Realm. Vind dit veel toffer dan elke Marvel film uit Phase 4. En Kang heb ik hoge verwachtingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Zijn er hier ook mensen die Marvel Snap spelen toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Op 17-2-2023 om 14:58 zei Justin: Zijn er hier ook mensen die Marvel Snap spelen toevallig? Jep. Mee begonnen als tijddoding maar merk dat ik het nu iets te vaak open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 45 minuten geleden zei Erwin.: Jep. Mee begonnen als tijddoding maar merk dat ik het nu iets te vaak open Ik speel het ook aardig fanatiek. Hb inmiddels al een collectie level van boven de 2500 hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 5 minuten geleden zei Justin: Ik speel het ook aardig fanatiek. Hb inmiddels al een collectie level van boven de 2500 hahaha. Ik heb toch net iets minder dan de helft daarvan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 13 minuten geleden zei Erwin.: Ik heb toch net iets minder dan de helft daarvan We kunnen wellicht weleens een paar van die friendly matches doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten