Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Marvel

PatjePauw

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei PatjePauw:

Vandaag de release van Thor: Love and Thunder.

Kan hem door een aankomende verhuizing nog niet zien, maar ben reuze benieuwd naar Christian Bale als The Godbutcher.

Had kaartjes voor vrijdag, maar zit nu met corona thuis ☹️ Weekje later dan maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Stefan.:

Had kaartjes voor vrijdag, maar zit nu met corona thuis ☹️ Weekje later dan maar. 

O daarom heb je ineens tijd voor me. Heb je nou je pc al geinstalleerd? Vanavond Valo. 

En beterschap Stacerd (K) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Téring wat een film.

Nu pas de tijd om na te denken wat Thor: Love and Thunder mij precies geboden heeft, maar damn wat een zieke film. Beter dan Dr. Strange: MoM, ondanks dat Dr. Strange mijn favoriete karakter is. Enorm genoten, van begin tot het lange eind!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PatjePauw:

Téring wat een film.

Nu pas de tijd om na te denken wat Thor: Love and Thunder mij precies geboden heeft, maar damn wat een zieke film. Beter dan Dr. Strange: MoM, ondanks dat Dr. Strange mijn favoriete karakter is. Enorm genoten, van begin tot het lange eind!

Ik vond hem heel vermakelijk maar ook weer meet veel kanttekeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk (!) Dr. Strange: MoM kunnen bekijken. Als ik eerlijk ben was ik ook een klein beetje underwhelmed, en beetje teleurgesteld door de clichés hier en daar. Anderzijds zag het er weer fantastisch uit, vond ik het verhaal verder tof uitgewerkt en heb ik mij al met al deze twee uur zeer goed vermaakt. Wetende dat dit de 28e MCU installment is, zou ik het ergens in de middenmoot plaatsen. 

Verder ben ik benieuwd naar jullie mening over het volgende: Er worden wederom weer een handvol nieuwe personages geïntroduceerd binnen het MCU in deze film. Ik weet dat we nu midden in (de opbouw van) phase 4 zitten, maar ik merk dat ik een beetje verzadigd begin te raken van al die nieuwe personages constant. Het voelt als teveel, in te korte tijdspanne om één of andere reden. Herkennen jullie dit gevoel, of ligt het aan mij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken zeker wat je zegt. Te snel in een keer. Phase 4 telt nu evenveel installments als Phases 1 en 2 bij elkaar.

In het begin wist je precies waar Marvel naar toe wilde bouwen. Dat idee heb ik nu niet. Wordt Kang de grote villain, willen ze de Multiverse volledig uitpluizen of vinden ze nieuwe karakters tot de max pompen het belangrijkst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt het idee dat je alles moet kijken nu, maar eigenlijk valt dat wel reuze mee. Veel nieuwe karakters inderdaad, dus ik hoop dat ze voorlopig nog rustig aan doen met de mutants want dat is weer een heel nieuw blik karakters dat opengetrokken kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Thor: Love & Thunder staat op de lijst. Zou mogelijk komende vrijdag gaan, maar heb kaarten voor de pre-opening van Avengers Campus in Disneyland komende zaterdag. Dus vrij in de auto naar Frankrijk.

Heel erg jaloers op je haha! Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Chimpa:

Reeks nieuwe aankondiging wat betreft phase 5, en zelfs phase 6: 

https://www.google.com/amp/s/comicbook.com/marvel/amp/news/marvel-studios-phase-5-lineup-comic-con-2022/

Veel is niet nieuw, maar het is eerder een aankondiging van release dates. Enkele nieuwe beelden, extra info en 3 nieuwe titels. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei PatjePauw:

Veel is niet nieuw, maar het is eerder een aankondiging van release dates. Enkele nieuwe beelden, extra info en 3 nieuwe titels. 

Ik zei ook niet dat alles nieuw is. Thunderbolts, Blade en de Avenger films zijn dacht ik de nieuwe aankondigingen, en hoe de phases zijn opgedeeld. 

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Chimpa:

Ik zei ook niet dat alles nieuw is. Thunderbolts, Blade en de Avenger films zijn dacht ik de nieuwe aankondigingen, en hoe de phases zijn opgedeeld. 

Het was al bekend dat er een Blade film kwam. Acteur is al gecast en zat al als end-credit in The Eternals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PatjePauw:

Het was al bekend dat er een Blade film kwam. Acteur is al gecast en zat al als end-credit in The Eternals.

Oh ok, ik dacht dat het slechts geruchten waren tot zover.

Die end-credits hebben blijkbaar geen indruk op mij gemaakt destijds :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites