Erwin. Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 1 uur geleden zei PatjePauw: Voor de liefhebbers: Doctor Strange in the Multiverse of Madness is vanaf vandaag te streamen via Disney+! Dat is al snel, nog geen 2 maanden na de release. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 22 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2022 30 minuten geleden zei Erwin.: Dat is al snel, nog geen 2 maanden na de release. Vond ik ook vrij opvallend, maar klagen doe ik zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2022 Vandaag de release van Thor: Love and Thunder. Kan hem door een aankomende verhuizing nog niet zien, maar ben reuze benieuwd naar Christian Bale als The Godbutcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 2 uur geleden zei PatjePauw: Vandaag de release van Thor: Love and Thunder. Kan hem door een aankomende verhuizing nog niet zien, maar ben reuze benieuwd naar Christian Bale als The Godbutcher. Had kaartjes voor vrijdag, maar zit nu met corona thuis ☹️ Weekje later dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2022 31 minuten geleden zei Stefan.: Had kaartjes voor vrijdag, maar zit nu met corona thuis ☹️ Weekje later dan maar. Wat naar! Beterschap. Ik kan vanavond alsnog gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 uur geleden zei Stefan.: Had kaartjes voor vrijdag, maar zit nu met corona thuis ☹️ Weekje later dan maar. O daarom heb je ineens tijd voor me. Heb je nou je pc al geinstalleerd? Vanavond Valo. En beterschap Stacerd (K) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 58 minuten geleden zei La Pulga: O daarom heb je ineens tijd voor me. Heb je nou je pc al geinstalleerd? Vanavond Valo. En beterschap Stacerd (K) Pas sinds gisteren positief. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 35 minuten geleden zei Stefan.: Pas sinds gisteren positief. Nee. Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2022 Téring wat een film. Nu pas de tijd om na te denken wat Thor: Love and Thunder mij precies geboden heeft, maar damn wat een zieke film. Beter dan Dr. Strange: MoM, ondanks dat Dr. Strange mijn favoriete karakter is. Enorm genoten, van begin tot het lange eind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei PatjePauw: Téring wat een film. Nu pas de tijd om na te denken wat Thor: Love and Thunder mij precies geboden heeft, maar damn wat een zieke film. Beter dan Dr. Strange: MoM, ondanks dat Dr. Strange mijn favoriete karakter is. Enorm genoten, van begin tot het lange eind! Ik vond hem heel vermakelijk maar ook weer meet veel kanttekeningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Eindelijk (!) Dr. Strange: MoM kunnen bekijken. Als ik eerlijk ben was ik ook een klein beetje underwhelmed, en beetje teleurgesteld door de clichés hier en daar. Anderzijds zag het er weer fantastisch uit, vond ik het verhaal verder tof uitgewerkt en heb ik mij al met al deze twee uur zeer goed vermaakt. Wetende dat dit de 28e MCU installment is, zou ik het ergens in de middenmoot plaatsen. Verder ben ik benieuwd naar jullie mening over het volgende: Er worden wederom weer een handvol nieuwe personages geïntroduceerd binnen het MCU in deze film. Ik weet dat we nu midden in (de opbouw van) phase 4 zitten, maar ik merk dat ik een beetje verzadigd begin te raken van al die nieuwe personages constant. Het voelt als teveel, in te korte tijdspanne om één of andere reden. Herkennen jullie dit gevoel, of ligt het aan mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2022 Ik herken zeker wat je zegt. Te snel in een keer. Phase 4 telt nu evenveel installments als Phases 1 en 2 bij elkaar. In het begin wist je precies waar Marvel naar toe wilde bouwen. Dat idee heb ik nu niet. Wordt Kang de grote villain, willen ze de Multiverse volledig uitpluizen of vinden ze nieuwe karakters tot de max pompen het belangrijkst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Je hebt het idee dat je alles moet kijken nu, maar eigenlijk valt dat wel reuze mee. Veel nieuwe karakters inderdaad, dus ik hoop dat ze voorlopig nog rustig aan doen met de mutants want dat is weer een heel nieuw blik karakters dat opengetrokken kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 Thor: Love & Thunder staat op de lijst. Zou mogelijk komende vrijdag gaan, maar heb kaarten voor de pre-opening van Avengers Campus in Disneyland komende zaterdag. Dus vrij in de auto naar Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 11 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Thor: Love & Thunder staat op de lijst. Zou mogelijk komende vrijdag gaan, maar heb kaarten voor de pre-opening van Avengers Campus in Disneyland komende zaterdag. Dus vrij in de auto naar Frankrijk. Heel erg jaloers op je haha! Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2022 Share Geplaatst 11 juli 2022 4 minuten geleden zei PatjePauw: Heel erg jaloers op je haha! Veel plezier! Thanks! Een van (vele) voordelen van mijn jaarpas. Enorm leuk om een keer te hebben en dit soort events mee te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Komend weekend maar naar Thor. Eigenlijk past het niet in het budget maar fuck it . Toch al veel te veel met geld aan het strooien deze maand. Geen zin om deze niet in de bios te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Geweldige film. Vanaf het begin pakt hij je en laat niet meer los. Zoon vond hem ook weer geweldig. Lang geleden dat een soundtrack zo lekker was in een film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Ook gisteravond naar nieuwe Thor geweest. Soundtrack is super, de film is super grappig maar verder vond ik het vermakelijk maar niet heel indrukwekkend. 6.5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 Reeks nieuwe aankondiging wat betreft phase 5, en zelfs phase 6: https://www.google.com/amp/s/comicbook.com/marvel/amp/news/marvel-studios-phase-5-lineup-comic-con-2022/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2022 49 minuten geleden zei Chimpa: Reeks nieuwe aankondiging wat betreft phase 5, en zelfs phase 6: https://www.google.com/amp/s/comicbook.com/marvel/amp/news/marvel-studios-phase-5-lineup-comic-con-2022/ Veel is niet nieuw, maar het is eerder een aankondiging van release dates. Enkele nieuwe beelden, extra info en 3 nieuwe titels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei PatjePauw: Veel is niet nieuw, maar het is eerder een aankondiging van release dates. Enkele nieuwe beelden, extra info en 3 nieuwe titels. Ik zei ook niet dat alles nieuw is. Thunderbolts, Blade en de Avenger films zijn dacht ik de nieuwe aankondigingen, en hoe de phases zijn opgedeeld. 24 juli 2022 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2022 20 minuten geleden zei Chimpa: Ik zei ook niet dat alles nieuw is. Thunderbolts, Blade en de Avenger films zijn dacht ik de nieuwe aankondigingen, en hoe de phases zijn opgedeeld. Het was al bekend dat er een Blade film kwam. Acteur is al gecast en zat al als end-credit in The Eternals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juli 2022 Share Geplaatst 24 juli 2022 3 uur geleden zei PatjePauw: Het was al bekend dat er een Blade film kwam. Acteur is al gecast en zat al als end-credit in The Eternals. Oh ok, ik dacht dat het slechts geruchten waren tot zover. Die end-credits hebben blijkbaar geen indruk op mij gemaakt destijds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2022 4 minuten geleden zei Chimpa: Oh ok, ik dacht dat het slechts geruchten waren tot zover. Die end-credits hebben blijkbaar geen indruk op mij gemaakt destijds Die gehele film niet op mij 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten