La Pulga Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2022 Hier nog wat meer informatie, ik zie dat iedereen er zin in heeft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Ja sorry ik ga deze waarschijnlijk wel proberen hoor. In flagship mode you can build your club and your team, inwhere you get players and coaches. Sounds a lot like FUT, it will be more aor less the same. The special thing: In UFL it will be possible to continue with your club – also across seasons. Well, we are hyped and curious what exactly is behind it... Dit lijkt ook wel nice te zijn. Ik hoop alleen dat ze ook iets van icons hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2022 19 minuten geleden zei Arsène: Ja sorry ik ga deze waarschijnlijk wel proberen hoor. In flagship mode you can build your club and your team, inwhere you get players and coaches. Sounds a lot like FUT, it will be more aor less the same. The special thing: In UFL it will be possible to continue with your club – also across seasons. Well, we are hyped and curious what exactly is behind it... Dit lijkt ook wel nice te zijn. Ik hoop alleen dat ze ook iets van icons hebben Ja ben benieuwd hoe ze dat dan relevant gaan houden. In FIFA heb je in mei al een heel ziek team waar je eigenlijk jaren mee vooruit kan maar moet je in september weer opnieuw beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2022 Auteur Share Geplaatst 4 september 2022 Citaat VGC meldt dat Strikerz Inc de aankomende release van UFL heeft uitgesteld naar 2023. UFL is de nieuwste uitdager van FIFA en eFootball. De nieuwe footie zou dit jaar verschijnen voor PS5, PS4, Xbox Series X/S and Xbox One, maar een release laat nu op zich wachten tot volgend jaar. Strikerz Inc CEO Eugene Nashilov bracht het nieuws in een nieuwe development update video, waar hij wel liet weten dat de game al voor 80% af zou zijn. Jammer boys, ik weet dat we er met ze allen er op zitten te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Had er nog nooit iets over gehoord. Ziet er best goed uit voor een FTP. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Zie dit voorbij komen op de fb pagina van PSV. Best wat clublicenties binnengeharkt zo te zien. Ben nieuwsgierig en benieuwd welke weg ze in gaan slaan. Fifa raak ik niet meer aan. Ben helemaal klaar met dat uitzuigen van de gaming-community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst 14 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Ziet er wel tof uit inderdaad. Las dat onze vriend CR7 er ook in heeft geïnvesteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Nou, ik had gedonder met die kleine dus was al om 0400 m'n nest uit. Denk, ga dit even proberen, maar is pas vanaf 1300. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni 3 uur geleden zei neva: Nou, ik had gedonder met die kleine dus was al om 0400 m'n nest uit. Denk, ga dit even proberen, maar is pas vanaf 1300. Helaas. Laat je wel even weten hoe je het vindt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 14 minuten geleden zei La Pulga: Laat je wel even weten hoe je het vindt? Ja, via de PS Store en dan zoeken op UFL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni 18 minuten geleden zei neva: Ja, via de PS Store en dan zoeken op UFL. Soms stel je me echt gewoon teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 14 minuten geleden zei La Pulga: Soms stel je me echt gewoon teleur. Snap ik. Als ik de tijd heb om te spelen zal ik wel even een kleine review achterlaten, maar ik heb denk ik niet zo heel veel tijd de komende dagen. Misschien morgenochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni 3 minuten geleden zei neva: Snap ik. Als ik de tijd heb om te spelen zal ik wel even een kleine review achterlaten, maar ik heb denk ik niet zo heel veel tijd de komende dagen. Misschien morgenochtend. Dan ga ik morgen ook wel spelen en dan kunnen we elkaar reviews geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Na een aantal pijnlijke minuten wachten op een match (single player kan (nog?) niet), heb ik met pijn en moeite 3 potjes kunnen doen. 1 stopte de tegenstander toen het na 18 minuten 2-0 stond en 1 moest ik afbreken vanwege deurbel. 1 uitgespeeld en verloren. Gemiddelde wachttijd voor een wedstrijd was een minuut of zes. Besturing is hetzelfde als EAFC, tot de finesse shots aan toe. Die zijn net zo overpowered trouwens. Net als pace. Verdedigen slaat nergens op, lijkt wel of je farm simulator speelt, want je draaicirkel is gigantisch en uiteindelijk blijf je eenzam achter in het gras. Spel oogt niet responsive, animaties en audio zijn niet best en het algehele gevoel is maar matig. Nee, vooralsnog zie ik niet in wat deze game te bieden heeft wat andere games niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni Ik zat ook 1 minuut te wachten voor een potje, toen besefte ik dat ik nog andere dingen te doen had. Misschien dat ik het vanavond eventjes probeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten