La Pulga Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 28, 2022 Author Share Gepost February 28, 2022 Hier nog wat meer informatie, ik zie dat iedereen er zin in heeft! Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost March 2, 2022 Share Gepost March 2, 2022 Ja sorry ik ga deze waarschijnlijk wel proberen hoor.  In flagship mode you can build your club and your team, inwhere you get players and coaches. Sounds a lot like FUT, it will be more aor less the same. The special thing: In UFL it will be possible to continue with your club – also across seasons. Well, we are hyped and curious what exactly is behind it...  Dit lijkt ook wel nice te zijn. Ik hoop alleen dat ze ook iets van icons hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 2, 2022 Author Share Gepost March 2, 2022 19 minuten geleden zei Arsène: Ja sorry ik ga deze waarschijnlijk wel proberen hoor.  In flagship mode you can build your club and your team, inwhere you get players and coaches. Sounds a lot like FUT, it will be more aor less the same. The special thing: In UFL it will be possible to continue with your club – also across seasons. Well, we are hyped and curious what exactly is behind it...  Dit lijkt ook wel nice te zijn. Ik hoop alleen dat ze ook iets van icons hebben  Ja ben benieuwd hoe ze dat dan relevant gaan houden. In FIFA heb je in mei al een heel ziek team waar je eigenlijk jaren mee vooruit kan maar moet je in september weer opnieuw beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 4, 2022 Author Share Gepost September 4, 2022 Citaat  VGC meldt dat Strikerz Inc de aankomende release van UFL heeft uitgesteld naar 2023. UFL is de nieuwste uitdager van FIFA en eFootball. De nieuwe footie zou dit jaar verschijnen voor PS5, PS4, Xbox Series X/S and Xbox One, maar een release laat nu op zich wachten tot volgend jaar. Strikerz Inc CEO Eugene Nashilov bracht het nieuws in een nieuwe development update video, waar hij wel liet weten dat de game al voor 80% af zou zijn.   Jammer boys, ik weet dat we er met ze allen er op zitten te wachten.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 2, 2022 Share Gepost November 2, 2022 Had er nog nooit iets over gehoord. Ziet er best goed uit voor een FTP. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 28, 2023 Share Gepost April 28, 2023 Zie dit voorbij komen op de fb pagina van PSV. Best wat clublicenties binnengeharkt zo te zien.  Ben nieuwsgierig en benieuwd welke weg ze in gaan slaan. Fifa raak ik niet meer aan. Ben helemaal klaar met dat uitzuigen van de gaming-community. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 14, 2023 Author Share Gepost December 14, 2023 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Ziet er wel tof uit inderdaad. Las dat onze vriend CR7 er ook in heeft geïnvesteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 6, 2024 Share Gepost June 6, 2024 Â Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 7, 2024 Share Gepost June 7, 2024 Nou, ik had gedonder met die kleine dus was al om 0400 m'n nest uit. Denk, ga dit even proberen, maar is pas vanaf 1300. Helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 7, 2024 Author Share Gepost June 7, 2024 3 uur geleden zei neva: Nou, ik had gedonder met die kleine dus was al om 0400 m'n nest uit. Denk, ga dit even proberen, maar is pas vanaf 1300. Helaas. Laat je wel even weten hoe je het vindt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 7, 2024 Share Gepost June 7, 2024 14 minuten geleden zei La Pulga: Laat je wel even weten hoe je het vindt?  Ja, via de PS Store en dan zoeken op UFL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 7, 2024 Author Share Gepost June 7, 2024 18 minuten geleden zei neva:  Ja, via de PS Store en dan zoeken op UFL.  Soms stel je me echt gewoon teleur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 7, 2024 Share Gepost June 7, 2024 14 minuten geleden zei La Pulga: Â Soms stel je me echt gewoon teleur. Â Snap ik. Als ik de tijd heb om te spelen zal ik wel even een kleine review achterlaten, maar ik heb denk ik niet zo heel veel tijd de komende dagen. Misschien morgenochtend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 7, 2024 Author Share Gepost June 7, 2024 3 minuten geleden zei neva: Â Snap ik. Als ik de tijd heb om te spelen zal ik wel even een kleine review achterlaten, maar ik heb denk ik niet zo heel veel tijd de komende dagen. Misschien morgenochtend. Dan ga ik morgen ook wel spelen en dan kunnen we elkaar reviews geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 7, 2024 Share Gepost June 7, 2024 Na een aantal pijnlijke minuten wachten op een match (single player kan (nog?) niet), heb ik met pijn en moeite 3 potjes kunnen doen. 1 stopte de tegenstander toen het na 18 minuten 2-0 stond en 1 moest ik afbreken vanwege deurbel. 1 uitgespeeld en verloren. Gemiddelde wachttijd voor een wedstrijd was een minuut of zes. Â Besturing is hetzelfde als EAFC, tot de finesse shots aan toe. Die zijn net zo overpowered trouwens. Net als pace. Verdedigen slaat nergens op, lijkt wel of je farm simulator speelt, want je draaicirkel is gigantisch en uiteindelijk blijf je eenzam achter in het gras. Spel oogt niet responsive, animaties en audio zijn niet best en het algehele gevoel is maar matig. Â Nee, vooralsnog zie ik niet in wat deze game te bieden heeft wat andere games niet hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 7, 2024 Author Share Gepost June 7, 2024 Ik zat ook 1 minuut te wachten voor een potje, toen besefte ik dat ik nog andere dingen te doen had. Misschien dat ik het vanavond eventjes probeer  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 26, 2024 Author Share Gepost December 26, 2024 Matige kut game, geen aanrader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 26, 2024 Share Gepost December 26, 2024 Is de final er al dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost December 26, 2024 Share Gepost December 26, 2024 32 minuten geleden zei La Pulga: Matige kut game, geen aanrader  Heel jammer dit inderdaad. Eerder deze week even gedownload en gespeeld, maar vind het (nog) geen succes. Mag natuurlijk niet te veel verwachten van een gratis game, maar ik haal nog meer plezier uit FIFA en dat is veelzeggend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 26, 2024 Author Share Gepost December 26, 2024 15 minuten geleden zei neva: Is de final er al dan? Ja zeker! Volgens mij nu zo een twee weken uit, maar de gameplay is echt erg traag en lomp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts