keano77 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Zojuist zei MNie: En dan kies je voor de aartsrivaal Haha op basis van de clubkleuren 😏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) 57 minutes ago, keano77 said: Naam novelle: Tynecastle park will be the new castle Club: Heart of Midlothian Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren vooral Plaatje: Edinburgh Castle en stadion Wil naast mijn geef de jeugd een kans een nieuwe save starten, door inspiratie voor de Schotste competitie gekregen. Met een kwartiertje heb k wel wat denk ik Zal dat in deze post editen en ja dan nog eens taggen EDIT: @keano77 , Is dit wat? EDIT2: zojuist klein foutje gespot wat ik ga herstellen EDIT3: , als t goed is klopt t nou. *(stadium onderin had een rand die er niet hoort) Je hebt nou ook nog een extra (3e) keuze daardoor @keano77 4 februari bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 32 minuten geleden zei DutchDoofus: Met een kwartiertje heb k wel wat denk ik Zal dat in deze post editen en ja dan nog eens taggen EDIT: @keano77 , Is dit wat? EDIT2: zojuist klein foutje gespot wat ik ga herstellen EDIT3: , als t goed is klopt t nou. *(stadium onderin had een rand die er niet hoort) Je hebt nou ook nog een extra (3e) keuze daardoor @keano77 Ah top!! Ga denk ik voor de onderste bedankt! 🔥🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Just now, keano77 said: Ah top!! Ga denk ik voor de onderste bedankt! 🔥🙏 Graag gedaan En geheel eigen keuze, je zou ze ook kunnen afwisselen, of mocht er nog iemand 1 maken daarmee kunnen roteren. Trouwens, dat was wel mn eerste idee voor deze banner (de 3e), om de tekst buiten de banner te doen en dacht dat de schotse kleuren daar wel bij passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Op 4-2-2024 om 16:42 zei Vlonkie: Hopelijk is het nog niet te laat, maar ik vind de ruimte tussen het logo en Simeone en Højlund (te) groot. Kun je dit nog aanpassen? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Op 4-1-2024 om 11:24 zei De Raam: Vrij lastig om goede plaatjes te vinden voor deze dus het is een beetje een standaard banner geworden, misschien vind je het wat... Het is niet mijn verwachting dat ik mijn gehele carrière in deze game op Tahiti ga blijven, dus mag ik misschien alvast een wat algemenere banner vragen zonder logo of verwijzing naar de huidige novelle-titel? Het idee qua afbeeldingen zoals die in de huidige banner is, dat vind ik wel tof. Aan dat concept hoeft weinig aangepast te worden wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari 6 minuten geleden zei Fantasy: Het is niet mijn verwachting dat ik mijn gehele carrière in deze game op Tahiti ga blijven, dus mag ik misschien alvast een wat algemenere banner vragen zonder logo of verwijzing naar de huidige novelle-titel? Het idee qua afbeeldingen zoals die in de huidige banner is, dat vind ik wel tof. Aan dat concept hoeft weinig aangepast te worden wat mij betreft. Zeker! Wanneer ik tijd heb ga ik er een paar maken, heb je wat te kiezen. Mocht je zelf leuke plaatjes vinden, dan zijn die welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Zojuist zei De Raam: Zeker! Wanneer ik tijd heb ga ik er een paar maken, heb je wat te kiezen. Mocht je zelf leuke plaatjes vinden, dan zijn die welkom. Heel tof - wordt zeer gewaardeerd. En laat ook gerust je creativiteit de vrije loop. Ik ben de moeilijkste niet Als ik wat tegenkom ergens dit weekend qua beelden of ideeën, dan stuur ik het door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 februari Auteur Share Geplaatst 13 februari Op 6-2-2024 om 10:03 zei Vlonkie: @Bogatyr Heb je die nog nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Iemand die ervan overtuigd is iets mooier te kunnen maken dan mijn eigen hier. Steekwoorden: UEFA, coefficienten, building nations, investeringen, klimmen Graag een horizontale banner die wat smaller is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 3 uur geleden zei De Raam: Heb je die nog nodig? als ik fifa aan de weer praat krijg dan wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 februari Auteur Share Geplaatst 13 februari 22 minuten geleden zei Vlonkie: als ik fifa aan de weer praat krijg dan wel... Laat maar weten tegen die tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 14 uur geleden zei De Raam: Laat maar weten tegen die tijd Is het ook mogelijk dat je een banner voor mij maakt met Simeone en dan de logo's van de topcompetities van Europa (Serie A, La Liga, Bundesliga en Premier League)? Het lijkt er op dat ik hem weer aan de praat heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Naam novelle: The Next African Legends Club: Geen Grootte: Standaard Kleuren: Vrolijke kleuren Plaatje: George Weah, Ballon d'Or Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 uur geleden zei Geppiej: Naam novelle: The Next African Legends Club: Geen Grootte: Standaard Kleuren: Vrolijke kleuren Plaatje: George Weah, Ballon d'Or Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 februari Auteur Share Geplaatst 20 februari Op 14-2-2024 om 10:07 zei Vlonkie: Is het ook mogelijk dat je een banner voor mij maakt met Simeone en dan de logo's van de topcompetities van Europa (Serie A, La Liga, Bundesliga en Premier League)? Het lijkt er op dat ik hem weer aan de praat heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Naam Novelle: Mit drei Beinen Man! Club: First Vienna FC Grootte banner: Standaard formaat. Kleuren: Laat ik volledig aan de maker over. Specifieke plaatjes: Google is je beste vriend, qua plaatjes ook volledige vrijheid. Extra opmerkingen: Wellicht wel fijn om het logo in de banner te gebruik gezien de titel. Zie novelle voor eventuele inspiratie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari @Cervantes Niet m'n beste werk, maar wellicht zijn er nog wel mensen die eentje willen maken voor je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei Cervantes: Naam Novelle: Mit drei Beinen Man! Club: First Vienna FC Grootte banner: Standaard formaat. Kleuren: Laat ik volledig aan de maker over. Specifieke plaatjes: Google is je beste vriend, qua plaatjes ook volledige vrijheid. Extra opmerkingen: Wellicht wel fijn om het logo in de banner te gebruik gezien de titel. Zie novelle voor eventuele inspiratie: 21 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Snel en mooi werk @Bogatyr en @De Raam! Ik zal ze afwisselend gaan gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari On 2/2/2024 at 9:30 PM, DutchDoofus said: Heb wat geprobeerd, maar niet echt geworden zoals k wou maar misschien heb je er wat aan. Was eerst nog het 2e gedeelte van de titel vergeten dus vandaar 2 Nog bedankt voor dit voorstel, ik heb inmiddels een banner ontvangen van @De Raam waarmee ik ga werken, maar je voorstel wordt zeer gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Op 20-2-2024 om 15:10 zei De Raam: @De Raam vergeten te vermelden (mijn fout), maar zou je ook het logo van Ligue 1 en de tekst "El Cholo" kunnen toevoegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseTelstar Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Naam novelle: Anthony Correia, de witte leeuw Club: Telstar Grootte: Standaard Banner Kleuren: Zwart wit Plaatje: Foto van Correia als speler en als manager, als dat te vinden is. Een leeuw als achtergrond is ook een optie, maar laat ik volledig aan de maker :). Zou tof zijn als dit zou lukken Thanks alvast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 20 minuten geleden zei JesseTelstar: Naam novelle: Anthony Correia, de witte leeuw Club: Telstar Grootte: Standaard Banner Kleuren: Zwart wit Plaatje: Foto van Correia als speler en als manager, als dat te vinden is. Een leeuw als achtergrond is ook een optie, maar laat ik volledig aan de maker :). Zou tof zijn als dit zou lukken Thanks alvast De kleuren van de tekst zwart-wit of gewoon het gehele plaatje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseTelstar Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart @Bogatyr Het hele plaatje graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten