De Raam Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 Op 3-11-2023 om 10:00 zei Vlonkie: Als het mogelijk is heb ik graag dat je dit in lay-out vorm doet, in de vorm van het hoofdmenu van EA FC 24). Dit met de 'koppen' nieuws, wedstrijden en transfers Heb je iets van een screenshot van wat je bedoeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 Op 30-10-2023 om 23:15 zei MisterX: Naam Novelle: Building a nation - Virtus Unita Fortior Club: Nadruk moet niet liggen op de club, maar op het opbouwen van het land Andorra. Grootte banner: Normaal Kleuren: Ik heb geen grote voorkeur. Ik heb liever iets met de plaatjes wat hier onder staat. Maar als het een beetje lukt dan iets in de kleuren van de vlag van Andorra. Specifieke plaatjes: De naam is afkomstig van het wapen op de vlag van Andorra. Dus ik zou het wel mooi vinden als dat wapen op een manier terug komt in de banner. Iets met het stadion waarin zo'n beetje alle wedstrijden worden gespeeld, vind ik ook wel passend bij deze novelle. Was deze nog nodig? Meen ergens gezien te hebben dat je was gestopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 11 minuten geleden zei De Raam: Was deze nog nodig? Meen ergens gezien te hebben dat je was gestopt? Nee, deze vraag komt te vervallen. Ik had er sowieso al een van @Bogatyr via PM gehad die ik in de laatste update nog wel heb weten te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 51 minuten geleden zei De Raam: Heb je iets van een screenshot van wat je bedoeld? Hoeft niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Naam novelle: (FM23) Het megaproject in de Achterhoek Club: AZSV Grootte: Standaard Kleuren: Rood / Wit Plaatje: naar eigen invulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 Op 6-11-2023 om 21:07 zei MuseMouse: Naam novelle: (FM23) Het megaproject in de Achterhoek Club: AZSV Grootte: Standaard Kleuren: Rood / Wit Plaatje: naar eigen invulling Ik hen vanavond weer een photosoep sessie gepland staan, zal kijken wat ik kan doen. Maak die van jouw ook af @Mordurette! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 Op 6-11-2023 om 21:07 zei MuseMouse: Naam novelle: (FM23) Het megaproject in de Achterhoek Club: AZSV Grootte: Standaard Kleuren: Rood / Wit Plaatje: naar eigen invulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MuseMouse Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Op 10-11-2023 om 10:07 zei De Raam: Super vet man! Dank je wel voor je tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thijs bsg Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Op 26-10-2021 om 14:21 zei De Raam: Om de verhalen aantrekkelijker te maken, kun je een banner aanvragen in dit topic. Vul onderstaande opties in. Als je geen voorkeur hebt kun je desbetreffende optie het beste leeg laten. Naam Novelle: Glory at the Derwent Club: Workington AFC Grootte banner: Kleuren: Rood, grijs Specifieke plaatjes: het stadion, Borough park en de rivier de Derwent Extra opmerkingen: Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Naam novelle: Laat de Domstad weer juichen Club: FC Utrecht Grootte: Standaard Kleuren: Rood en Wit Plaatje: Stadion met juichende fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Club: Internazionale Grootte: Standaard Kleuren: Blauw/zwart/wit Plaatje: stadion, logo en Simone Inzaghi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 Op 17-11-2023 om 14:33 zei Thijs bsg: 22 uur geleden zei chrisje1993: Naam novelle: Laat de Domstad weer juichen Club: FC Utrecht Grootte: Standaard Kleuren: Rood en Wit Plaatje: Stadion met juichende fans. 4 uur geleden zei Vlonkie: Club: Internazionale Grootte: Standaard Kleuren: Blauw/zwart/wit Plaatje: stadion, logo en Simone Inzaghi Zal even kijken of ik hier morgen aan toe kom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thijs bsg Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 44 minuten geleden zei De Raam: Zal even kijken of ik hier morgen aan toe kom! Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je ook een vergrote versie kunnen maken voor mijn Workington save? Dan kan ik die gebruiken als achtergrond in mijn savegame. Ik ben je zeer dankbaar ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 10 uur geleden zei Vlonkie: Club: Internazionale Grootte: Standaard Kleuren: Blauw/zwart/wit Plaatje: stadion, logo en Simone Inzaghi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 10 uur geleden zei Joery: Dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 @Joery het valt mij nu pas op, maar het stadion in de banner is niet het stadion van Inter (wel toffe sfeeractie). Zou je dit nog kunnen veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Naam novelle: Het Parijse Duel: De Opkomst van Paris FC en de Val van Paris Saint-Germain Club: Paris FC Grootte: Standaard Kleuren: Blauw en Wit Plaatje: De eiffeltoren met links spelers van PSG en rechts spelers van Paris FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 9 uur geleden zei Vlonkie: @Joery het valt mij nu pas op, maar het stadion in de banner is niet het stadion van Inter (wel toffe sfeeractie). Zou je dit nog kunnen veranderen? Ik heb het bestand al weggegooid Als ik komende week ergens tijd heb wil ik het wel even opnieuw maken maar moet ik even de tijd voor hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 Op 18-11-2023 om 17:25 zei chrisje1993: Naam novelle: Laat de Domstad weer juichen Club: FC Utrecht Grootte: Standaard Kleuren: Rood en Wit Plaatje: Stadion met juichende fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 2 uur geleden zei De Raam: Dankjewel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thijs bsg Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Is er iemand die deze voor mij zou willen maken voor mijn Workington save? Naam novelle: Glory at the Derwent Club: Workington AFC Grootte: Standaard Kleuren: Voornamelijk rood, verder zwart-wit tinten Plaatje: Stadion (Borough Park), de rivier The Derwent, juichende fans Ik zou zeer dankbaar zijn! Als het mogelijk is zou ik het ook heel mooi vinden dezelfde banner op groter formaat te ontvangen. Dan kan ik m gebruiken als achtergrond voor mijn savegame. Dank en een fijn weekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Op 20-11-2023 om 19:07 zei Joery: Ik heb het bestand al weggegooid Als ik komende week ergens tijd heb wil ik het wel even opnieuw maken maar moet ik even de tijd voor hebben... Als het deze week niet wordt, is het absoluut niet erg hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Aangezien een banner toch wat netter staat graag ook één voor mij. Naam novelle: Cowdenbeath - The Blue Brazil Club: Cowdenbeath FC Grootte: Standaard Kleuren: Blauw, wit en rood zijn de clubkleuren Plaatje: Zeker het stadion (Central Park) en het clublogo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Op 20-11-2023 om 16:22 zei Whitewolf345: Naam novelle: Het Parijse Duel: De Opkomst van Paris FC en de Val van Paris Saint-Germain Club: Paris FC Grootte: Standaard Kleuren: Blauw en Wit Plaatje: De eiffeltoren met links spelers van PSG en rechts spelers van Paris FC. Iemand hier nog tijd voor gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 2 uur geleden zei Whitewolf345: Iemand hier nog tijd voor gehad? Even tijd voor gemaakt dan, niet helemaal wat je gevraagd hebt, maar dan heb je in ieder geval wat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten