Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei rich ruzzian:

Tof ploegje heb je er van gemaakt @Satyr Wat zijn je mooiste resultaten tot nu toe? 

2 dagen de bergtrui in Parijs - Nice, daarna viel mijn renner uit

1e plaats AK in 4 daagse van Duinkerken

3e plaats AK in Ronde van Noorwegen

Bijna 25.000 prijzengeld in de ronde van Turkije (gesimuleerd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ecoflo Chronos - Seizoen 4

31 juli + 1 augustus 2026

31 juli is de jaarlijkse datum om te verlengen en we hebben geen enkele reden om van sponsor te wisselen. Ecoflo biedt ons een grote verhoging aan, we krijgen 83.000 per maand en dat is een verhoging van 22.000. 

8.png.d3e02f1df66918db3175d9be1d1806f9.png

1 augustus gaat de transfermarkt open en ik heb drie doelen.

- Max vd Meulen zijn contract verlengen

- Andrew August zijn contract verlengen

- Meer Franse en Canadese renners halen ivm de sponsor

bud.png.661170b91bf803f92e8eb9c46da23e20.png

staf.thumb.png.7488e3e872c7e82f1722d66622a992e4.png

Goed, Max is prioriteit nummer één, hij rijdt nu voor 3000 per maand rond en mijn budget is gestegen naar 83000, wat me 55000 aan speelruimte geeft. Max vraagt 36000 per maand, ik geef hem dat voor de komende drie jaar en hij is de kopman. Gevolg is dat er dus 19000 overblijft en Andrew August vraagt 27500. Dat gaat 'm dus niet worden.

De volgende renners komen er volgend seizoen bij, allemaal voor 3000/3500 per maand op Max vd Meulen na.

1.png.f4287bdf4a3d379b1c9698e41cafd872.png

2.png.c6ed29e309ac9972abf352e67c153225.png 

3.png.b47b0bb933794767a01ed51b1d3e1df6.png

4.png.45a395497bcf19bbce0616aa9a6c4160.png

5.png.4d51eddc2efab4ec62628d42e0089a96.png

6.png.048d243ebdacd1afccc5cb9eb1c7ef30.png 

7.png.dd011ccd99a93b30e0e18d2f24aea93c.png

Selectie 2027:

sel.png.ff21e158386ad19039a9d5b5e826b712.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er wel fancy uit die nieuwe PCM versies.

Zelf nog bezig met PCM19 en mijn missie om een grote ronde te winnen met een renner uit Oekraïne. Dat valt niet mee, maar gelukkig wel nu 2 youngsters die veelbelovend zijn. Hopelijk ooit de groene trui iig. Maar ook een puncher, welke ik nog zoveel mogelijk met training probeer om te scholen naar een ronde renner. Wellicht ooit goed genoeg om in de Vuelta een gooi te doen naar de zege :) 

20230713101028_1.thumb.jpg.2093d2000b09c94f903b22d03136312e.jpg20230713100949_1.thumb.jpg.675b860ada74cc928734d0b7fbd40b22.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zhak lijkt me wel een hele goede renner (y)

Ik zit zelf een beetje in spanning... mijn budget is op, Kan geen renners meer halen en we staan momenteel 14e. De top 18 krijgt de WT status. Het is 3 september trouwens

Naamloos.png.9296fee489924a8f6118408fa57f9dde.png

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rich ruzzian:

Jawel, ik heb ground breaking trainers in PCM19. 

Owja my bad. Ik ook. Speel in NL en dacht dat je reputatie zoals legendarisch, etc bedoelde. Maar heb ook baanbrekende trainers :D En dat is gelukkig ook de stijl die bij hem past. Maar renners met een andere stijl moet je dus ook baanbrekende trainers toewijzen? Want dan worden ze volgens mij ongelukkig. Maar als dat verder goed is voor de ontwikkeling dan laat ze lekker ongelukkig zijn :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gert:

Owja my bad. Ik ook. Speel in NL en dacht dat je reputatie zoals legendarisch, etc bedoelde. Maar heb ook baanbrekende trainers  En dat is gelukkig ook de stijl die bij hem past. Maar renners met een andere stijl moet je dus ook baanbrekende trainers toewijzen? Want dan worden ze volgens mij ongelukkig. Maar als dat verder goed is voor de ontwikkeling dan laat ze lekker ongelukkig zijn

Bij onder de 25 met groeimarge gewoon proberen om ze op ground breaking te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh... ik ben in seizoen 5 een WT ploeg geworden en ondanks een fijn budget, kon ik één van mijn twee toppers bij lange na niet verlengen. Hij wint vervolgens ook nog de Vuelta. Ik heb mijn huidige sponsor weer verlengt, maar ik ga volgend seizoen eens kijken voor wat anders, qua geld heb ik al wat grotere bedragen laten lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 1 [NOR]

Na een 'proef seizoen' met Lidl-Trek, nu een carrière begonnen met een wat betrouwbaardere versie van zowel PCM als de WorldDB. Uiteindelijk voor Astana gekozen. Natuurlijk geen ploeg waar je in het eerste seizoen wonderen van moet verwachten. Het idee is natuurlijk om er weer een ploeg van te maken die mee kan doen in de grote rondes en ze uiteindelijk ook kan winnen. Maar dan met renners die niet aan de doping zijn ;c

Tour Down Under

Helemaal geen doelstelling en vooral een koers om te kijken of we een ritje kunnen snoepen. Dat zit er nog niet echt in, maar een 11e plek algemeen voor Cees Bol is zo slecht nog niet. 

MMtsipA.png

Trofeo Serra Tramuntana

Met een behoorlijk sterk deelnemersveld en een zwak bezet Astana had ik hier weinig illusies. Battistella had ook 'maar' een break-even dagvorm, maar dat zat hem duidelijk niet echt in de weg. 

BU6Lp1B.png

Cadel Evans Great Ocean Road Race

Stiekem had ik de hoop om een eerste overwinning te scoren met Mark Cavendish, maar dat zat er helaas niet in. Op het laatste heuveltje reden we bijna de voltallige ploeg goed weg, maar in de massasprint kwamen we toch tekort. Als collectief overigens wel een mooi resultaat. 

8vsYnxg.png

Volta a la comunitat Valenciana

De eerste (kleine) doelstelling van het jaar was een etappe overwinning in deze ronde. Ongeveer alles grote namen deden mee in deze ronde, dus de kans op enig succes leek me bijzonder klein. Zeits wist ons echter te verbazen door in Etappe 4 met een +4 dagvorm iedereen zoek te rijden op de laatste klim. Extra leuk is dat hij daarmee totaal onverwacht de eindzege in de ronde in de wacht sleepte :D

n6wqV3P.png

VmQJI0T.png

Colombia NC - Road

Tejada startte met een +3 dagvorm, waarbij ik meteen probeerde weg te springen. Gek genoeg kregen we met een groep van 14 man uiteindelijk de ruimte. Waarbij ik veruit de beste renner was. Uiteindelijk iedereen er af gereden en solo naar de winst gereden. Toch leuk zo'n kampioenstrui. 

llrZ1jY.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hobbelen lekker door het voorjaar heen en we hebben er weer een aantal koersen op zitten. Ditmaal o.a. de UAE Tour, Omloop het Nieuwsblad, Parijs-Nice en de Tirreno. 

Vuelta a Andalucia (Doelstelling - Top 5)

tp6a2Jb.png

UAE Tour

uS9vpUz.png

Omloop het Nieuwsblad

RtYyopl.png

Strade Bianchi (Doelstelling - Top 5)

Y0V8DKK.png

Parijs - Nice

xWzvQz2.png

Tirreno - Adriatico (Doelstelling - Top 5)

LjeLeGg.png

Tot op heden mag onze sponsor dus niet klagen, want alle doelstellingen hebben we tot op heden behaald. En in sommige gevallen zelfs (een beetje) meer dan dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Henning is echt serieuze fraude nu, 20 jaar en REC staat al op 81.

4e in Parijs - Nice als laatste knecht voor Arensman die 2e wordt
2e in Milaan - San Remo achter Caleb Ewan

Winst in Dwars door Vlaanderen

Verder ook Tirreno gewonnen met Skjelmose en Catalonie gewonnen met Uijtdebroeks. Maar de grootste verrassing was Parijs - Roubaix. Ik zat met van Tricht en Vermeersch in een groepje van 5 achtervolgend op van Aert en van Baarle. Ik probeer het gat te dichten met Vermeersch, maar die rijdt lek. Vervolgens zakt van Baarle naar het groepje met van Tricht. Dus in het velodrome sprinten voor plaats 2, maar op de meet pakt van Tricht gewoon nog even van Aert die helemaal was opgeblazen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn inmiddels door het hele voorjaar heen en we zijn aangekomen bij de Giro d'Italia. Mooi moment om jullie weer even te voorzien van een mooie samenvatting. 

Milano - Torino (Doelstelling - Top 10)

luKs7jL.png

Milaan - Sanremo (Doelstelling - Top 10)

3KT0qGD.png

Gent - Wevelgem

1gd9Tll.png

Volta Ciclista a Catalunya (Doelstelling - Etappezege)

rnagoW9.png

*Doelstelling niet behaald. Twee keer tweede in een etappe..

Gran Premio Miguel Indurain

AkLvlS7.png

Ronde van Vlaanderen

Nc5899c.png

Itzulia Basque Country (Doelstelling - Top 5)

jElie3L.png

Parijs - Roubaix

gOThTzD.png

Amstel Gold Race

2usYinq.png

Tour of the Alps (Doelstelling - Top 5) 

5w3dl6x.png

La Fleche Wallonne

I27kTLF.png

Tour de Romandie

Peed09Z.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, @Michaelinho* heeft me gisteren geholpen met de editor, maar ondanks letterlijke screenshots met wat te doen, krijg ik het niet voor elkaar om mijn budget aan te passen.

Naamloos.png.6e041285bb3c33e1b8a1bfca44f9c8aa.png

Het gaat me om dat onderste bedrag, het resterende budget. Of natuurlijk de 149.000 per maand. Maar als ik die op 200.000 zet, gebeurd er niks. Het maakt niet uit of ik dat op 12 januari, 31 juli of 1 augustus doe, het bedrag blijft 149.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Satyr:

Mannen, @Michaelinho* heeft me gisteren geholpen met de editor, maar ondanks letterlijke screenshots met wat te doen, krijg ik het niet voor elkaar om mijn budget aan te passen.

Naamloos.png.6e041285bb3c33e1b8a1bfca44f9c8aa.png

Het gaat me om dat onderste bedrag, het resterende budget. Of natuurlijk de 149.000 per maand. Maar als ik die op 200.000 zet, gebeurd er niks. Het maakt niet uit of ik dat op 12 januari, 31 juli of 1 augustus doe, het bedrag blijft 149.000

Heb je ook nog een screen van je sponsorscherm? Dus wat hij links zegt bij maandbudget en je min en max. En wat hij aangeeft bij de budgetten bij de verschillende succesniveau’s. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de savegame van het spel hierboven verkloot, door de editor te laden tijdens het auto simmen.

Dit is van een andere savegame, het maandbedrag is dus wel gelukt, maar ik zie daar niks van terug op 1 augustus

Naamloos.png.10a24d477da9e67a753f074a643d550a.png

2.thumb.png.dc132732a0172610ff30b68d87ec7bcc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites