Simonsav Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Zeg mannen, klein vraagje. Ik zou eens in de Turkse league willen FM'en, maar ik speel met een oudere FM versie, dus het vereist nog een beetje editor-werk voor ik kan beginnen. Het belangrijkste haal ik wel van wiki enzo. Maar ik vroeg me af, wat zijn de grootste Turkse talenten van dit moment? Spelers van 20/21 en jonger bedoel ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Ben je niet blij dat hij weg is Emir? Je zat hem bij wijlen toch enkel uit te kotsen ;c Ik ben blij met het geld dat we krijgen, hij is 30 jaar en dan is 8 miljoen een prima bedrag. Ook zijn salaris die elk jaar verhoogd werd drukte op de begroting. Wel heeft hij veel voor ons betekent, vooral toen met die 8 goals in de CL toen we de kwartfinale haalden. 140 wedstrijden 80 doelpunten ook. Zeg mannen, klein vraagje. Ik zou eens in de Turkse league willen FM'en, maar ik speel met een oudere FM versie, dus het vereist nog een beetje editor-werk voor ik kan beginnen. Het belangrijkste haal ik wel van wiki enzo. Maar ik vroeg me af, wat zijn de grootste Turkse talenten van dit moment? Spelers van 20/21 en jonger bedoel ik dan. Wel met Gala beginnen he ;) Salih Ucan, Enes Unal, Ozan Tufan, Caner Erkin (mocht je echt een oude FM spelen) Alper Potuk, Gokhan Töre, Özyakup, Semih Kaya, Sercan Yildirim, Batuhan Karadeniz, Ozgur Cek, Gokay Iravul, Jem Karacan, Muhammed Demirci, Mehmet Ekici. Ligt uiteraard wel aan welke FM je speelt. Edit : Oh van dit moment vraag je:r Enes Unal (Man City- verhuurd aan NAC) Salih Ucan (Fenerbahce- verhuurd aan Roma) Ozan Tufan (Fenerbahce) Muhammed Demirci (Mouskroun) Ahmet Calik (Genclerbirligi) Sinan Gumus (Galatasaray) Koray Gunter (?) Wordt in Fm wel een goede. (Galatasaray) Atinc Nukan (RB Leipzig) Bilal Basacikoglu wordt ook goed in FM. (Feyenoord) Kaan Ayhan (Schalke 04- verhuurd aan Eintrach Frankfurt) Irfan Kahveci (Genclerbirligi) Ogulcan Caglayan (Kayserispor) 13 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Nee, niet met Gala, dat is te makkelijk ;) zal eerder een club in opkomst worden, misschien Kasimpasa ofzo. Ik speel nog FM08, met een update van 2/3 jaar geleden, dus als er nieuwe talenten opduiken dan edit ik ze graag in mn database, vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Als je FM08 speelt moet je 100% zeker Muhammed Demirci halen van Besiktas als hij er toen al in zat. Toch wel de grootste hype bij een Turkse jeugdspeler ooit, Barcelona etc wou hem toen hij 12 jaar ofzo was. Weet niet of spelers zoals Ozan Tufan, Salih Ucan enzo erin zullen zitten of zelfs goed kunnen worden (denk het niet), dan zul je meer de spelers moeten halen die tegenwoordig goed zijn geworden zoals Oguzhan Ozyakup, Gokhan Tore, Caner Erkin. Je ziet wat over het hoofd. Pereira heeft er hard aan gewerkt om het tempo pas in de 80e minuut verlagen, eerst was dit rond de 60e minuut. Een paar doelpunten maken en dan gewoon de wedstrijd rustig uitspelen en vooral in balbezit blijven dat is wat Fener al ruim het hele seizoen doet alleen gebeurt dit nu pas wanneer de wedstrijd al gespeeld is. Ons tempo is sowieso laag als we de bal hebben, dat is al jaren niet hoog geweest. Het gaat me niet om het spel, de manier waarop we spelen vond ik niet eens zo erg. Wel het feit dat we al heel het seizoen met 2 verdedigende middenvelders (na blessure Diego met 3 VM's..). En dan denk je, oké Topal en Josef zijn geschorst, benieuwd wat hij gaat doen. Hoop je op Ozan op de 6, Caner/Alper en Diego ervoor. Krijg je opeens fucking Kadlec mee op dat middenveld. Je bent Fenerbahce, je speelt thuis tegen fucking Kasimpasa. Laat eens wat ballen zien en speel aanvallend. Die Kadlec heeft helemaal niets gedaan als verdedigende middenvelder. Hij speelde gewoon als een extra centrale verdediger. Dat is waar ik me aan erger, niet dat het tempo laag was of voetbal weer saai de hele 1e helft. Als het 0-0 had gestaan bij rust was de 2e helft net zo saai geweest. 13 februari 2016 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Muslera, Denayer, Semih, Chedjou, Carole, Donk, Selcuk, Sneijder, Podolski, Olcan, Umut. Bij Mersin Nakoulma en Pedriel :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Semih weer :r Dat al die coaches hem nog zo vaak opstellen. Semih rood, siktir olup git amk cocugu. 13 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Semih :D Ik vergeet de dagen niet dat ik je nog waarschuwde over de matigheid van die kerel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 (bewerkt) Die Denizli ook he :cab: Pure armoede die man. Hopelijk vertrekt die na het seizoen en komt een buitenlander met ambities. Je kan veel zeggen over die Pereira maar niet dat die een tactisch onbenul is. Nu hoor je ook dat Ozbek weg moet. Terwijl Denizi de man is die zei dat Denayer geen back is en daarvoor niet wendbaar is dus moest er een back komen. Nou die kwam er met Linnes en wie stond er vandaag rechtsback? Juist ja Jason Denayer. Umut weer enorm vaak laten spelen. Van Semih waren we een tijdje verlost maar helaas onder Denizli speelt die weer altijd. En zijn aanvallende wissel is altijd Sabri erin. Echt altijd :cab: Dan zet hij Sabri als vleugelspeler en dan Olcan naar de back :cab: Wat is dat voor wissel mafkees? Seizoen boeit mij ook niet, ik hoop dat we Europees halen zo niet jammer. Het aller belangrijkste is een grote schoonmaak in de zomer. Weg: Semih Denayer (jaar huren zou fijn zijn) Tarik Sabri Hamit Gundogan Emre Colak Olcan Umut. En dat opvullen met goedkope Turkse/Buitenlandse spelers. En een paar investeringen. 13 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Hoe wil je dan zoveel spelers halen in één zomer die ook echt iets bijdragen? Er is nu geen geld, lijkt me dat dat er over 6 maanden ook niet is. Toch niet om zoveel posities te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Hoe wil je dan zoveel spelers halen in één zomer die ook echt iets bijdragen? Er is nu geen geld, lijkt me dat dat er over 6 maanden ook niet is. Toch niet om zoveel posities te versterken. Komt wel genoeg salaris budget ervoor terug. Ook de 8 miljoen van Burak is een mooi bedrag. Verder moet een club als Gala altijd wel investeringen kunnen doen van om en nabij de 2/3/4 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Net de derby van Rosario gezien, genoten zeg. :< Heerlijke sfeer, goed voetbal, felle duels. Wat wil je nou nog meer als afsluiter van je weekend? Schitterende wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Worden we eens door RTL7 uitgezonden donderdag is er niks van ons elftal over en dit Gala is nog slechter dan het Gala van Mustafa Sarp :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Olcan en Emre Çolak kan je nog ergens gebruiken. De rest mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Olcan is een prima wisselspeler en multi functioneel, probleem is wel dat hij gelijk 1,5 mil verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Had hier altijd 3/4-0 moeten eindigen. Goede wedstrijd, 2-0.. Zie niet hoe we dit ooit nog kunnen weggeven aan Lokomotiv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 (bewerkt) Mooi resultaat (y) Die Van Persie :cab: 17 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Van Persie heeft gewoon gelijk. Laat hem toch eens 90 minuten op dat veld staan joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Lekkere minuut stilte:cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Werd juist gezongen voor de slachtoffers en tegen terreur. Drama zeg, dit Lazio was te pakken. Donk en Chedjou samen op het middenveld :cab: Sabri rechtshalf ;e Daarna wissels, Carole eruit terwijl die erg goed speelde. Olcan verdedigend kwetsbaar, Sneijder eruit halen :cab: Oja Koray speelde erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Je wacht tot de 89e minuut om je enige speler met een eindpass te wisselen. Ik weet niet wat erger is. Nooit gedacht dat ik zou zeggen maar Hamza :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Donk werd al af en toe uitgefloten, dat is helemaal niks voor Gala he. Zo'n ongeïntresseerde houding, verdedigend zwak. Daar houdt het publiek absoluut niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik mag precies niet meer klagen over Fener na wat ik gistere heb gezien. Chedjou - Donk op het middenveld, Sneijder op links, Selcuk op de 10, Sabri rechtsvoor, .... Hoe kan je met 5 centrale verdedigers en 2 backs een basiself opstellen man :-D Semih Kaya moet ook stoppen met voetballen, als alle verdedigers in het team in de basis staan en jij zit op de bank dan is het tijd om te stoppen :r Over het wisselen van Sneijder hoeft niks gezegd te worden. Mustafa Denizli wilt gwn ontslagen worden, kan geen andere reden vinden voor wat hij gisteren allemaal heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) [YOUTUBE]kgTw2svo0AE[/YOUTUBE] Koekoek. (d) Begin steeds meer liefhebber van dat Argentijnse voetbal te worden. Heerlijke partij weer, ik pik ook wel de goeie er tussenuit volgens mij. 20 februari 2016 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Toch ongelooflijk dat de wedstrijd tegen Bursaspor 0-0 eindigt. Volkan Sen & Fernandao kosten ons hier 3 punten. Volkan Sen 3 en Fernandao 2 100% kansen... Als je hier 3/4-0 wint is het gewoon een normale score als je de kansen ziet. Nu moet je van Besiktas winnen en dan ben je nog niet zeker of je kampioen kunt worden. Ik verwacht van Trabzon dat ze misschien wat punten kunnen afsnoepen, maar voor de rest zie ik tegen de kleinere clubs Besiktas niet meer punten verspelen dan Fener. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Denizli :cab: Trabzon ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten