Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Zin aan Turkije morgen en hopen dat we winnen van NL dinsdag.

Graag NL winnen van IJsland en Turkije winnen van NL ;c Dan krijg je dit na deze tweeluik

1. Tsjechië 19 punten (ga ervan uit dat ze tegen Letland en de Kazakken winnen) + 6

2. IJsland 18 punten (verlies tegen NL en winst tegen Letland) + 3

3. Turkije 14 punten (winst tegen Letland en NL) + 6

4. Nederland 13 punten (winst tegen IJsland en verlies tegen Turkije) +3

Krijg je in Oktober

Nederland tegen Kazachstan en Tsjechië 6 punten

Turkije tegen IJsland en Tsjechië 6 punten

IJsland tegen Turkije en Letland 3 punten

Tsjechië tegen NL en Turkije 0 punten.

IJsland 21 punten

Turkije 20 punten

NL 19 punten

Tsjechie 19 punten

Bijna onmogelijk ;c Hopen en bidden dat 1 van de 2 landen boven NL en Turkije punten verspelen tegen de Kazakken of Letten.

Voor hem persoonlijk had ik hem naar Europa willen zien gaan. Maar ben echt heel blij dat hij bij ons speelt. Pereira zei dat hij nog wat tijd nodig had, ben er zeker van dat hij uiteindelijk één van de eerste namen gaat zijn die Pereira altijd in de basis zet. Ik mag toch hopen dat hij eindelijk doorheeft dat Topal - Josef niet werkt, één van de twee zal altijd banken voor Ozan. Komt nog wel, we moeten nu gewoon even geduld hebben.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Hoe zit het met Grosskreutz? Hoorde net op A spor dat Fifa de transfer niet heeft goedgekeurd ofzoiets?

Hij werd gepresenteerd en aan KAP voorgesteld dus toen dacht iedereen inclusief Dortmund en Gala dat het geregeld was. Nu lees ik ook op Twitter een gerucht dat FIFA er een stokje voor steekt. Ben benieuwd zou wel dramatisch zijn zeg :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jawel ook ingeschreven CL lijst :cab:

Gala had het niet eens aan kap voorgesteld voor zover ik weet. Vriend van me zegt dat ze een blanco blad hebben ingestuurd hahahahaha

3 KUPA TEK ŞAMPİYON ‏@AslanStatistic 28 min.28 minuten geleden

SON DAKİKA: Belgeyi boş ve imzasız gönderen Galatasaray Sportif Direktörü Yardımcısı Uğur Yıldız kovuldu!

Resmi sitede kovulduğu iddia edilen "Uğur Yıldız" adından bir çalışan gözükmüyor... Bu da mu hayal ürünü...

Her yerde oynar diye oyuncu alıp hiçbir yerde oynatamamak. Son dk Melo'yu satmak... Tepki buna

Kevin Grosskreutz'un bonservisi de maaşı da mecburen ödenecek... 6 ay futbol oynayamayacak. FFP düşünülüyor(!)

:r Mag pas in Januari spelen dus :D:D:D Kan er eigenlijk alleen maar om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja weetje het klinkt gek maar ik ben misschien de enige Gala fan die wel achter hem staat/stond. We hebben gewoon geen geld en dan gaan de fans aankopen verwachten en boos worden als we niet weer in de schulden komen :cab: Großkeutz, Podolski, Carole, Jose, Bilal, Denayer, Cenk en Bilal gehaald voor 5 miljoen waarvan Bilal en Jose gratis natuurlijk. Ons elftal is sowieso sterker dan vorig jaar, ook op de bank. We hebben tijden gehad dat Ceyhun en Yekta invallers waren dan is een Jose of Bilal al een stuk beter. Als je geen geld hebt moet je het gewoon niet doen joh kom zeg waar slaat dat op. Gala kon Pappis Cisse halen voor 6 miljoen maar dat ga je toch niet doen voor een spits van 30 jaar die niet beter is dan Burak? Heeft Gala dan ook niet gedaan. Gala wou Campbell huren maar Arsenal wou perse verkopen voor 7 mill nou ook niet gedaan. Telles gaat verkocht worden voor 10 miljoen, Melo voor 3,7.

Enige wat ik Dursun amca kwalijk neem is het rare gedoe met hem en zijn uitspraken, dat wordt hem ook kwalijk genomen door de fans hij heeft gewoon gelogen. Hij heeft in Juni transfers beloofd, hij heeft op 30 juni weer transfers beloofd en elke keer weer iets. Maar goed als die nu gewoon Sneijder verlengt dan ben ik gewoon tevreden.

Gala - Real 3-2

Muslera, Eboue, Gokhan Zan, Semih, Riera, Selcuk, Melo, Hamit, Sneijder, Umut, Drogba

wissels: Amrabat, Elmander, Hakan Balta, Eray, Yekta, Sabri, Aydin.

Burak was geschorst.

Dit was ons elftal toen we kwartfinale CL haalden en wonnen van Real. Dan hebben we nou toch op z'n minst een gelijkwaardig zo niet een beter elftal staan?

Muslera, Kevin, Chedjou, Denayer, Carole, Selcuk, Jose, Podolski, Yasin, Sneijder, Burak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Josef is weggegooid geld, die gozer is absoluut niet FB waardig, dan zie ik liever Ozan Tufan naast Topal spelen. Volgend jaar komt Salih terug, dan zit je met een overvloed aan middenvelders :cab: ook Meireles speelt als een natte krant, wat mij betreft vertrekken Josef en Meireles gewoon in de winterstop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salih heeft wat gezegd over Fener in de media vandaag weet jij wat [MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; ?

Overigens is Josef wel echt goed hoor, maar ik vind hem echt goed alleen moet je hem nooit met Topal naast elkaar opstellen :cab: Oh en weet iemand waar ik de selectie van Turkije kan vinden voor morgen?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salih heeft wat gezegd over Fener in de media vandaag weet jij wat [MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; ?

Overigens is Josef wel echt goed hoor, maar ik vind hem echt goed alleen moet je hem nooit met Topal naast elkaar opstellen :cab: Oh en weet iemand waar ik de selectie van Turkije kan vinden voor morgen?

Zie ook liever Josef en Ozan naast elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josef weggegooid geld? :cab: Ik vind hem juist echt heel goed. Topal is gewoon een pure verdedigende mid, die moet je geen bal in de voeten geven. Josef vind ik ijzersterk in de (kop)duels en speelt de bal ook vlotjes rond naar waar het moet gaan. Ik vind hem echt een verademing op het middenveld, moet je hem natuurlijk wel niet naast Topal zetten. Imo is Josef - Ozan altijd 1e optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend van me zit bij GFB Europe, ga meestal met hem mee. Maar hij zegt dat Ajax - Fener echt moeilijk is om aan tickets te komen. Ik hoop wel dat ik kan gaan, maar gaat lastig worden idd. Celtic - Fener ga ik ook naartoe hopelijk.

[MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; Erik Lima is trouwens niet waar, verhalen waren blijkbaar niet waar. Misschien dat ze in de winter nog eens proberen hem te halen ofzo, maar voor nu is er geen akkoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die plaatjes komen ook zovaak rond he. Alles begon toen een BJK fan zo poseerde toen ze Liverpool lootten. Sindsdien doen elke fans van Turkse clubs het als ze Europees moeten spelen. Moet je ook de Engelse enzo bekijken. Zie je ze poseren met kabels enzo. :-D

TÜRKİYE: Volkan Babacan, Ozan, Serdar, Hakan Balta, Caner, Gökhan, Selçuk, Hakan Çalhanoğlu, Volkan Şen, Arda, Burak. Soort 4-1-4-1

Man, rot eens op met Selcuk. Zet Ozan daar en Sener rechtsback. Of de man van de eerste weken, Oguzhan. Verwacht geen problemen zo. Hopelijk gaan we aan doelsaldo werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serdar Aziz niet meer opstellen aub en haal die Volkan Babacan ook eens snel weg van onder de palen joh :-D We hebben ook wel pech gehad dat Arda geen wedstrijden speelt. Hij was van grote klasse nog altijd, maar heeft wel 80% van de wedstrijd gespeeld vanop 5m² :D Z'n speelstijl is wel wat veranderd nu hij bij Barca zit, klasse speler. :<

Je moet die Serdar Aziz eens volgen bij de 1-1, die man wil ik echt nooit bij Fener zien, liefst ook nooit meer bij Turkije. Als je hier wint heb je gewoon een hele goede uitgangspositie. NL zonder Robben wss, dus daar kan je wel tegen winnen. Dan was je al zeker van de 3e plaats... Ik vertrouw er niet op dat we het gaan halen. We hebben een goede selectie eigenlijk, maar je ziet er niets van terug op het veld. Missen een goede centrale verdediger, een goede keeper en een echte goede spits. Burak is wel tof, maar laten we eerlijk zijn het is geen topspits. Heb nog liever Semih Kaya dan Serdar Aziz en moet Onur Kivrak maar snel in doel. Eigenlijk zou Volkan Demirel moeten keepen, is gewoon het best in vorm maar Onur vind ik ook wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe sterk is Benfica dit jaar Peter? En hoe groot is het verlies van Jorge Jesus en hoe is de nieuwe trainer?

Nu bezorgt hij ons grappige momenten aan de andere kant van de ring ... En wat is het tot nu toe geweest :) Uitschakeling in Moskou was gewoon fantastisch ! Hahahhaha wat heb ik met hen gelachen :)

Rui Vitoria moet nog groeien en zijn voetbal is niet echt aantrekkelijk, veel balcirculatie en lekker rondspelen maar meer is het niet ... Maar dit is goed ! Want we winnen wedstrijden en de druk ligt toch niet bij ons ... Sporting en Porto moeten kampioen worden door de investeringen die ze gedaan hebben ! Vooral Porto met een degelijke coach wordt gewoon los kampioen en spijtig dat ze die flop er hebben want met AVB of een andere goede coach zijn ze voor mij zelfs outsider voor de CL ... Ik wil enkel die derde titel op rij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa dat vind ik te kort door de bocht, wie heeft gekeken? Ik niet iig maar in de samenvatting had de commentator het over ''ongelofelijk dat Turkije hier niet wint'' dan denk ik aan heel goed spelen en kansen missen.

Erg jammer dat dit zo moet, Tsjechie wint in laatste 10 minuten en wij geven een zege weg in de laatste minuut. Heb het liever niet maar hoop dat we dan NL achter ons laten. Probleem is alleen dat stel dat we winnen we volgende maand tegen Tsjechië en IJsland moeten. Ik was echt onder de indruk van IJsland vandaag.

Maar goed ik hoop gewoon dat iig Terim opflikkert en dan Ersun Yanal in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites