Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

JAJAJAJA 8 min erbij tot Fener ging scoren natuurlijk lekker man was 5 min erbij getrokken. Bah wat is dit goor.

Ahmet Cakar

Fb yine hakemle kazandi.96.Dakikada verilen faul kamera sakasi gibi ve cok komik

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol hou je bek eens joh :-D Was +5 (terecht) en net wanneer 90e minuut inging (terwijl bord nog omhoog was) lag er weer een Antalyaspeler op de grond tot 91:00+. Kregen toen ook een vrije trap dus liep daar ook al wat uit. Scheids floot letterlijk tegen Fener, 2 pingels konden gegeven worden, waarvan ene 1000000% zeker op RvP. Ga niet janken als je niet kijkt [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; En ga al helemaal niet Ahmet Cakar quoten. 8 min erbij zegt ie ook, 95:20 ofzo kregen we vrije trap, werd pas getrapt op 96:40 ofzo. Krijg het echt van zo'n posts...

Vitor Pereira wel zwakke wedstrijd, gaf deze wedstrijd eigenhandig weg. Alper Potuk mocht nooit invallen, zeker niet als je Ozan Tufan nog hebt :cab: Als we 4-2-3-1 gaan spelen nooooit meer Fernandao eruit, haal RvP er maar uit. Die man was zo geniaal totdat hij in z'n eentje voorin moest lopen. Deed niets goed erna, echt ongelooflijk hoe slecht hij was laatste halfuur. Nani red zijn trainer vandaag, ookal heeft Antalya maar een halve kans gehad in de hele wedstrijd (buiten de counters om).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was 97 man. En het was absoluut geen vrijetrap, positie met Nani was ook geen penal hoor. Van Persie heb ik nog niet gezien. Spelen jullie nu 4-2-3-1 ja?

Bah wat een kut winst zeg, had Flashscore openstaan met jullie en Osmanlispor kwam er ''GOAAAAL'' ik bang dat Fener scoorde was het Kayseri tegen Osmanli in de laatste minuut, dat liep af om 95. Wachten tot Fener afliep, liep maar niet af :cab: Zei ook tegen mij zelf, die gaan natuurlijk eerst even scoren. En bam goal. Ongelofelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We spelen 4-4-2, maar later schakelde hij over naar 4-2-3-1/4-4-1-1 nadat Antalya aanvallender ging spelen met wissel van Serdar Ozkan. Was gewoon een vrije trap trouwens, op die snelheid is een klein tikje genoeg dat weet je. Kijk snel maar de penalty actie op RvP dan voor je gaat praten, 97e minuut = 96:00 tot 97:00 ofniet soms. De vrije trap kwam er nog voor 95;30 als ik me niet vergis. En als je hebt gezien vanaf 80e minuut zou je het terecht vinden dat scheids liet verder spelen. Aantal spelers dat ging liggen was niet meer op 1 hand te tellen. + wanneer 90 net inging en het bord nog omhoog werd gehouden ging er nog ene zitten, tot hij van het veld werd gehaald was het al 91:10 ofzo, dus 1 minuut lang lag hij op het veld na de +5.

Niet praten als je niet kijkt, probeer objectief te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook erg gefrustreerd sorry :-D :-D Werd gek door die goal en heel Twitter plus bekendheden zeiden dus dat het onterecht is. Zelfs Ridvan Dilmen zei dat je nog zoveel kan investeren maar als je geen ploeg bent het niks waard is. Volgens hem was Nani heel goed en beslissend en de andere 10 gewoon drama. Dan ben je even gefrustreerd :D Ik vind het nog steeds wel dubieus hoor maar inderdaad overdreven reactie van mij.

Fener wilt Chicarito en/of Gabriel Barbosa. Jezus niet genoeg aankopen gedaan?

Krasic eindelijk weg :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabriel Barbosa is al ontkend. Remy wordt ook genoemd wat ik niet hoop. Wij hebbe alleen mss een reservespits nodig, Markovic hadden ze beter niet gehaald. Vind Volkan Sen de perfecte man op de bank, jammer dat hij minuten gaat moeten inleveren.

Ridvan overdrijft. Enige probleem waren vandaag de wissels en het alweer beginnen met Topal - Souza. Fout van de trainer dus. Nani was niet zo heel goed, maar wel effectief. Scoort 2x en had 1 heerlijke kopbal die prachtig werd gepakt door de keeper. RvP was geniaal tot we met 1 spits gingen spelen. Kjaer en Ba waren goed, Ba gaat er geblesseerd af voor Kadlec en we gaven 1 kansje weg. Hasan Ali was goed, Sener was minder zichtbaar als vorige wedstrijden. Het duo Josef - Topal was slecht. Van de invallers was Volkan Sen goed, Alper alweer heeeeeeel slecht en Kadlec gwn standaard. Fernandao moest erop blijven ipv RvP en Alper moest er niet opkomen maar Ozan Tufan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahmet Cakar zegt dat er niets aan de hand is met de tijd, 95:38 werd overtreding gegeven. En hebben tijdens blessuretijd nog keeper + een speler op de grond gelegen. Hij zegt wel dat het geen overtreding is, ben ik het niet mee eens mrjah. Het is niet dat de scheids pro Fener floot.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Edit; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Heb die actie van Nani nog eens gezien, hoe kan je dat geen penalty vinden man? :-D

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[VINE]eX063bjB9gM[/VINE]

Obrigado Melo _O_ Je kan alles vinden van hem maar 4 jaar speler van Gala 3 jaar kampioen. Alles meegemaakt, van huurspeler tot aankoop. Van Riera een blauw oog slaan naar de winnende maken de week erop op de assist van Riera tegen BJK, winnen van Real en United hij was erbij. Van een rug operatie en na een maand weer op het veld staan. Felipe Melo is een echte winnaar en iemand die ondanks zijn fratsen leeft voor de sport en ook voor zijn club. Geweldenaar echt deze transfer is hem dan ook van harte gegund. Ik hoopte dat hij dit jaar zou vertrekken vanwege zijn leeftijd, contract en zijn wens om te vertrekken en dat is ook uitgekomen. Uiteindelijk wou Gala 3,5 miljoen van Inter en betaalde zij dat niet. Waarop Gala voet bij stuk heeft gehouden en uiteindelijk contract verlengd dankzij die verlenging was Inter verplicht om te betalen en uiteindelijk vangen wij er toch mooi 3,5 miljoen voor knap gedaan door het bestuur (y)

Telles is ook naar Inter, wordt eerst gehuurd om daarna hem verplicht te moeten kopen. Ook dat vind ik prima, je kon aan alles merken dat Carole hem snel uit de basis ging spelen. Carole kostte 1,5 mill en als je dan Telles uiteindelijk voor minimaal 8 miljoen gaat verkopen prima. Als back up heb je dan Hakan Balta en eventueel Olcan en Großkreutz.

Vandaag dus ook Denayer en Großkeutz officieel. Met die laatste kan ik ook wel leven. Bijna 200 wedstrijden gespeeld voor Dortmund, international van Duitsland en kan op bijna alle plekken spelen. Ik hoop dat die als eerst rechtsback komt te staan. Voor Melo hoef ik in eerste instantie geen vervanger en al helemaal geen namen als Flamini :cab: Hopen nog op 1 transfer (aanvaller).

Ik weet niet of de clubs tot vannacht hebben of tot morgen voor transfers weten jullie dat? [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Melo had nooit weggemogen als ze geen vervanger halen. Zeer grote fout, waar toch elke GS-supporter eens mee moet zijn. Zit je nu met Selcuk, Bilal en Jose. Allemaal zelfde type spelers, als je van dat 3-tal een duo moet vormen ga je er geen goeie vinden. Heb je bij Real ook, Modric - Kroos. Waarbij er geen balafpakker of verdedigend ingestelde middenvelder bij is. Als je dan zo speelt heb je toch wat meer kwaliteit nodig zoals Real heeft met Modric. Als je zo'n speler niet hebt (in mindere mate natuurlijk) heb je een type Melo zeker nodig. Zeer domme verkoop vind ik.

Telles begrijp ik, een pak geld binnen krijgen terwijl je Carlore ook hebt voor die positie. Carole liet leuke dingen zien en ze hebben vertrouwen in hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet doorgegaan toch? Nooit van gehoord. Heb eens op youtube gekeken wat voor spelertje het is. Snelle aanvaller met neusje voor de goal. 21 jaar ook, maar we zullen wel zien. Veel geld weer, maar Josef kenden we ook niet en die heeft goed uitgepakt dus ik geef ze de voordeel van de twijfel als het ook daadwerkelijk rond is.

Edit; Lees nu dat hij dit seizoen gaat afmaken bij Goias. Helft van het transferbedrag wordt nu betaald, helft ervan aan het einde van dit seizoen. Waar slaat dat nu weer op :cab:

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou en wil ook een vervanger voor Melo, had bijvoorbeeld graag Medel gewild maar namen als Flamini :cab: Dan maar geen vervanger.

Muslera, Großkeutz, Chedjou, Denayer, Carole, Selcuk, Jose, Podolski, Sneijder, Yasin, Burak.

Ik mag toch hopen dat het afgelopen is met Umut en dat we gewoon Yasin weer het vertrouwen gaan geven. En als hij niet goed speelt dan maar Emre Colak of Großkeutz daar maar geen Umut meer please :cab: Wel prima elftal imo. Had graag nog een aanvaller gehaald maar helaas.

Telles dus voor 1,5 miljoen gehuurd en volgend jaar moeten ze hem kopen voor 9 miljoen pak je uiteindelijk 10,5 miljoen voor hem.

Gabriel Barbosa heeft afgezien van een transfer naar Fenerbahçe. De club van onder anderen Robin van Persie bracht deze zomer een bod van twintig miljoen euro uit op de negentienjarige linksbuiten, maar die heeft besloten om bij Santos te blijven.

“Ik heb besloten om een knoop door te hakken. Mijn zaakwaarnemer Wagner Ribeiro was deze week bij mij en mijn familie en presenteerde een aanbieding van Fenerbahçe. Ik voel mij gevleid dat zo’n grote club waar spelers als Alex, Roberto Carlos, Deivid en trainer Zico op het hoogste niveau hebben gepresteerd, interesse in mij toont. Ik wil alle Turkse fans bedanken die mij op social media mooie berichtjes hebben gestuurd”, schrijft Gabigol op zijn Facebook-account.

“Echter, ik ben negentien jaar en ben nog niet klaar bij Santos. Ik leer hier veel en daarom wil ik blijven. Bovendien wil ik de supporters belonen voor hun geweldige steun. Ik wil hier blijven om prijzen te winnen en geschiedenis te schrijven en hopelijk bereik ik op een dag de nationale ploeg van Brazilië. Bedankt, Gabriel B.”, zo sluit de international van Brazilië Onder-20 af. Opmerkelijk: Fenerbahçe ontkende zondag bij de aandelenmarkt een bod op Gabigol te hebben uitgebracht.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd ook geen bod gedaan op Barbosa, het bleef blijkbaar alleen bij wat telefoongesprekken. Santos vroeg 20 miljoen waarbij Fener dacht aan een veel lager bedrag.

Die Groskreutz is toch rechtsmid/rechtsvoor? Hij zal wel rechtsback hebben gespeeld uit nood, maar dat is toch helemaal geen rechtsback?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd ook geen bod gedaan op Barbosa, het bleef blijkbaar alleen bij wat telefoongesprekken. Santos vroeg 20 miljoen waarbij Fener dacht aan een veel lager bedrag.

Die Groskreutz is toch rechtsmid/rechtsvoor? Hij zal wel rechtsback hebben gespeeld uit nood, maar dat is toch helemaal geen rechtsback?

Hij kan overal spelen maar toen die rechtsback ging spelen vorig jaar werd die opgeroepen voor het WK2014 (2de man achter Lahm) dus neem aan dat hij daar prima kan spelen. Maar goed even afwachten of de transfer op tijd was :cab:

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lima komt pas in de winterstop, we hebben Markovic gehuurd van Liverpool :cab:

Markovic hadden ze echt niet moeten halen. Met een optie tot koop (10/12 miljoen euro) had ik het wel een goede actie gevonden, maar nu dienen wij dus als clubje dat Markovic klaar moet stomen voor Liverpool ... Eerst weer 2 maanden aanpassingsperiode, om dan uiteindelijk ergens midden maart zijn Benfica vorm te kunnen halen ofzo. Ik weet het niet, heb geen vertrouwen daarin. Zie liever Volkan Sen meer minuten maken.

Die Lima lijkt me wel tof spelertje btw, heb wel vertrouwen in spelers die we uit Brazilie halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volkan Sen had een goede invalbeurt tegen die Griekse club, ik ben het met je eens, zie veel liever Sen daar spelen dan een Markovic maargoed de clubleiding beslist. We hebben momenteel de duurste selectie van de competitie, dit team ademt kwaliteit en met zoveel reservespelers moet je toch wel in staat zijn het seizoen af te sluiten met twee prijzen.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ben ik benieuwd hoeveel speeltijd Ozan Tufan gaat krijgen, kon me ogen niet geloven toen ik las dat hij had getekend bij Fener, dat Bursaspor zo'n veelbelovend talent naar een concurrent laat lopen is onbegrijpelijk, had liever gezien dat hij naar Europa was verkast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ben ik benieuwd hoeveel speeltijd Ozan Tufan gaat krijgen, kon me ogen niet geloven toen ik las dat hij had getekend bij Fener, dat Bursaspor zo'n veelbelovend talent naar een concurrent laat lopen is onbegrijpelijk, had liever gezien dat hij naar Europa was verkast.

Voor hem persoonlijk had ik hem naar Europa willen zien gaan. Maar ben echt heel blij dat hij bij ons speelt. Pereira zei dat hij nog wat tijd nodig had, ben er zeker van dat hij uiteindelijk één van de eerste namen gaat zijn die Pereira altijd in de basis zet. Ik mag toch hopen dat hij eindelijk doorheeft dat Topal - Josef niet werkt, één van de twee zal altijd banken voor Ozan. Komt nog wel, we moeten nu gewoon even geduld hebben.

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Hoe zit het met Grosskreutz? Hoorde net op A spor dat Fifa de transfer niet heeft goedgekeurd ofzoiets?

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites