Tombik Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Klopt Aziz heeft jaren achter zijn reet aangelopen maar hij zou hem zo wegsturen. Gelukkig transfervrij gehaald. Diego is gewoon op, zsm van de hand zetten. Wie gaan we loten denk je? ik denk zelf ManU. We moeten tegen Lokomotiv Moskou... GS tegen Lazio... 14 december 2015 bewerkt door Tombik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) Goh schijnt dat bestuursleden van jullie zich weer niet eens konden inhouden en alweer de scheids hebben opgezocht in de rust tegen Basaksehir. Wat een drama is dat ook zeg, ben echt blij ondanks alle ellende dat Gala zoiets nooit heeft gedaan. Straks tegen BJK uit, kijk er naar uit. Muslera, Sabri, Semih, Hakan, Olcan, Chedjou, Selcuk, Yasin, Sneijder, Podolski, Burak Gunay, Beck, Rhodolfo, Ersan, Ismail, Atiba, Oguzhan, Quaresma, Sosa, Olcay, Gomez Jammer, Tolga gewisseld. Wat een kut verdediging van beide ploegen. Jammer dat Chedjou op het middenveld staat. Nou saaie derby, organisatie staat goed bij Gala maar aanvallend doen we niks. Burak geblesseerd uitgevallen. 14 december 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Achja ons bestuur is wel de enige die de scheidsrechters durven te bekritiseren op een harde toon. Dit doen ze vrijwel elke persconferentie. Aziz Yildirim nam het nota bene zelfs een keer op voor Trabzonspor want die worden echt hard genaaid elke wedstrijd. Ik ben het zat echt waar. Noem het onkunde of druk op de schouders, ze moeten fluiten hoe het hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) Dat hoort niet. Ik ga ervan uit dat scheidsrechters niet bewust die fouten maken. Dan hoor je je mond te houden en de mensen te steunen, ook al is het niveau erg slecht. Maar om een persconferentie te geven puur om kritiek te uiten aan scheidsrechters of ze tijdens de rust op te zoeken is wel de laatste manier hoe je kritiek moet uiten. Je hebt het over druk, juist door dit soort acties krijgen ze ontzettend veel druk op zich en wordt het steeds erger. SNEIJDERRR 0-1. Foutje weer van de keeper van Besiktas haha. En dat is 1-1 laat hem lekker schieten joh :cab: Verloren 2-1, wisselen Yasin voor Olcan was het keerpunt. Belachelijke wissel. 14 december 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Scheidsrechters steunen hebben we nu al 2 jaar gedaan, hoe meer steun ze krijgen, hoe erger het wordt met hun. Cuneyt Cakir heeft bewust IBB geen 2x rood gegeven in de eerste helft. Heel bewust. De andere wedstrijden kijk ik niet, dus kan niet oordelen over hoe bewust of onbewust het allemaal overkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Aan de wissels lag het niet cimbomcu jullie moeten gewoon de bezem door de selectie halen. Sabri begaat alleen maar dekkingsfouten, Semih ook. Dit zijn geen spelers voor de top in Turkije. Ongelooflijk hoe drastisch Semih is. Die jongen stond een paar jaar terug nog in de schijnwerpers van Europese topclubs maar Semih is gewoon een middelmatige verdediger. Je zag enkel Sneijder wat proberen, de rest van het team stond erbij en keek ernaar. Dit Galatasaray heeft geen tactiek, geen geloof, geen pit, geen ambitie, helemaal niets. Je had Hamza net zo goed kunnen behouden als trainer, daar lag het echt niet aan hoor. Verdiende overwinning voor BJK overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 (bewerkt) Hamzaoglu was absoluut niet de juiste trainer, ik heb een spuughekel aan de Gala fans die roepen ''florya ya baskin'' wat ben je dan een verschrikkelijke fucking mongool. Gala is op dit moment qua beleid goed bezig, Sabri's contract was verlengd door het vorige bestuur en ook nog automatische verlenging na een aantal wedstrijden. Dan kreeg die 1,8 miljoen!! Het Ozbek bestuur heeft gelukkig dit kunnen annuleren, hetzelfde geldt voor Bulut, Ozbek gaat proberen om hem te overtuigen om van die clausule af te zien. Dursun is ook in gesprek gegaan met Burak en Selcuk, Aysal heeft ze een 5 jarig contract gegeven tot 2019 met 2.9 miljoen salaris en premie van 25.000. Bestuur wilt nu dat ze beide salaris gaan inleveren omdat je juist hoort in te leveren wanneer je ouder wordt en niet steeds meer gaat verdienen. Als je moet bezuinigen is het helemaal niet vreemd dat een Fener boven je staat. En dat je een keer 2de of 3de wordt moet niet gelijk betekenen dat het bestuur of de trainer eruit moet. Daar moeten we naar toe in Turkije/Galatasaray. Ben dit korte termijn geheugen spuugzat en blij met een voorzitter die naar de lange termijn durft te kijken. PSV behield Cocu toen het slecht ging en werd vorig jaar kampioen en gaat door in de CL. Dat bedoel ik. Nu hopen dat Burak, Selcuk en Umut meewerken. Burak mag ook meewerken aan een vertrek van mij in de winter ;c Aysal heeft Drogba gehaald voor 5 miljoen salaris!, jongens als Tarik, Ceyhun, Olcan, Sinan Bolat, Ontivero, Salih Dursun, Umut Gundogan en dan vergeet ik nog waarschijnlijk een stuk of 15 mislukte dure spelers, hij heeft Gala vol met schulden achtergelaten en is toen de UEFA langskwam als een angsthaas vertrokken. En nu mag Dursun Ozbek het opknappen, en wie is de fucking held bij de supporters? Juist ja Aysal :D En Dursun moet snel weg. Bah, zoals we in Turkije zeggen ''iyi gun tarafar taraftar degildir'' Nu is Denizli er, en hij maakt rare keuzes zeker. Maar die man is er 2 weken joh geef die man gewoon even tot na de winterstop de tijd om zijn team goed te leren kennen, om een spelsysteem te bedenken. Maar nee daar komt het er niet van. Semih is inderdaad verschrikkelijk, hoop dat hij snel naar de bank gaat. 14 december 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Turks voetbal #8 Ben altijd als eerste erbij als Selcuk slecht speelt, maar diep respect voor die man. Was de enige veldspeler die op de been bleef. Uiteraard was dit een zware jantje zonder Muslera. Durf met zekerheid te zeggen dat Denizli niks ervan gaat bakken, ookal moet je geen verwachtingen hebben van deze selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Supporters zeggen hun steun op in het huidige bestuur en zijn naar Florya gegaan afgelopen nacht (y) Kneusjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Doodnormaal. Nog ff en je kan dit seizoen gerust bestempelen als een rampenseizoen. Rustu werd in elkaar geramd bij ons nadat FB was uitgeschakeld door Pendikspor in de Turkse beker. Dat was volgens mij ergens in 1999. Het blijft Turkije... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Hij heeft dit weekend minuten gemaakt in Benfica 1:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Aan de wissels lag het niet cimbomcu jullie moeten gewoon de bezem door de selectie halen. Sabri begaat alleen maar dekkingsfouten, Semih ook. Dit zijn geen spelers voor de top in Turkije. Ongelooflijk hoe drastisch Semih is. Die jongen stond een paar jaar terug nog in de schijnwerpers van Europese topclubs maar Semih is gewoon een middelmatige verdediger. Dit zeg ik al meer dan een jaar, ook toen hij zogezegd in de belangstelling stond van Man Utd enzo. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; vond hem toen helemaal geweldig, gelukkig heeft hij ook eindelijk sinds eind vorig jaar al wel door dat Semih echt een hele middelmatige verdediger is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2015 Share Geplaatst 15 december 2015 Dit zeg ik al meer dan een jaar, ook toen hij zogezegd in de belangstelling stond van Man Utd enzo. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; vond hem toen helemaal geweldig, gelukkig heeft hij ook eindelijk sinds eind vorig jaar al wel door dat Semih echt een hele middelmatige verdediger is. :D Ja klopt, was natuurlijk ook een prima talent. Maar nooit door ontwikkeld en vaak geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Tuzlaspor - Fenerbahce. Spannende wedstrijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Niemand over de loting gehoord hier, Wat vinden jullie ervan? [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; Wedstrijd 1 is wel cruciaal, win je die van de Kroaten en verlies je van Spanje heb je alles in eigen hand tegen de Tsjechen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 Geen makkelijke iig. Mooi dat we ook direct de moeilijke krijgen zodat ze niet nonchalant beginnen tegen Tsjechen. Als we geen gekke dingen doen, zijn we gelijkwaardig aan Kroatië en moet je winnen tegen Tsjechië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Tegen Spanje ben je als Turkije sowieso kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Fernandao weer de matchwinner 0-1 weer :cab: Toen hij werd gewisseld voor Van Persie gunden beide heren elkaar geen blik waardig en gaven elkaar geen hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 FB speelt slaapverwekkend voetbal maar we weten wel steeds te winnen. De vraag is of de fans hier tevreden mee zijn. Ik niet in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 FB speelt slaapverwekkend voetbal maar we weten wel steeds te winnen. De vraag is of de fans hier tevreden mee zijn. Ik niet in ieder geval. Het ligt gewoon aan ons middenveld. We spelen eerlijk gezegd niet slecht, alleen ontbreekt het gewoon aan creativiteit op het middenveld. Met Topal en Josef heb je gewoon niemand die de bal naar voren brengt. Jammer dat we meerdere keren punten moeten verliezen voordat Pereira eindelijk dat middenveld eens gaat veranderen. Met het middenveld dat er staat, spelen we gewoon goed als je gaat kijken met wat je kan verwachten. We geven niets weg, of niet veel en konden toch ook wel weer 2/3 keer scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 (bewerkt) Het ligt gewoon aan ons middenveld. We spelen eerlijk gezegd niet slecht, alleen ontbreekt het gewoon aan creativiteit op het middenveld. Met Topal en Josef heb je gewoon niemand die de bal naar voren brengt. Jammer dat we meerdere keren punten moeten verliezen voordat Pereira eindelijk dat middenveld eens gaat veranderen. Met het middenveld dat er staat, spelen we gewoon goed als je gaat kijken met wat je kan verwachten. We geven niets weg, of niet veel en konden toch ook wel weer 2/3 keer scoren. Ik wist al gelijk nadat de 1-0 was gevallen (37e min) dat de wedstrijd 1-0 zou eindigen. Dat we kans op kans missen vind ik niet wonderbaarlijk, we zijn slordig in de afronding. Dit Fenerbahce speelt niet om te scoren maar speelt om geen tegentreffers te incasseren. Wanneer de wedstrijd tegen GS in de TT Arena aanbreekt zullen we van de mat geveegd worden, daar gaat het soort voetbal wat we nu spelen niets uitmaken. Mijn excuses voor de tikfouten, ik krijg telkens een klant binnen wanneer ik hier wat wil schrijven. 22 december 2015 bewerkt door Tombik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Morgen tegen Antalya in de beker. Meneertje Eto'o heeft zichzelf niet eens opgenomen in de selectie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Dat is toch ziek :cab: Yusuf Simsek wordt aan de kant geschoven terwijl die met Antalya promoveert en het ook prima deed in de Super Lig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Ik wist al gelijk nadat de 1-0 was gevallen (37e min) dat de wedstrijd 1-0 zou eindigen. Dat we kans op kans missen vind ik niet wonderbaarlijk, we zijn slordig in de afronding. Dit Fenerbahce speelt niet om te scoren maar speelt om geen tegentreffers te incasseren. Wanneer de wedstrijd tegen GS in de TT Arena aanbreekt zullen we van de mat geveegd worden, daar gaat het soort voetbal wat we nu spelen niets uitmaken. Mijn excuses voor de tikfouten, ik krijg telkens een klant binnen wanneer ik hier wat wil schrijven. Derby's is altijd anders, dat weet je zelf ook wel. Je bent altijd veel te negatief, moet je gewoon achterwege laten man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 (bewerkt) Wat een goals in deze eerste helft :-D_O_ Wel jammer om Topuz op deze manier te zien, is toch echt achter uitgegaan. Voetballend de enige die toch wel zwak te noemen is, Uygar die met de goede bedoelingen speelt maar wel wat ongecontroleerd. Volkan Sen ongelukkig in z'n acties, kan het einde niet brengen aan z'n acties. Edit; Robin met de 3-0. Ziet er best ongelukkig uit, hopelijk helpt deze goal hem wat. Pereira moet hem echt duidelijk maken dat hij de #1 is voorin, en dat moet hij doen met een vaste basisplaats voor hem. 23 december 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten