Montass Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Oh, dat kan ook. Dacht dat die in Marokko gespeeld zou worden. Maar zal dan wel voornamelijk voor het WK gelden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Die voorhoede van Bursa is ook niet verkeerd joh. Zaterdag BJK - TS : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Bursa heeft geweldige zaken gedaan voor 20 miljoen ofzo verkocht. Bijvoorbeeld Bakambu van Sochaux B uit Ligue 2 gehaald voor paar ton en nu verkocht voor 7,5 miljoen. En voor minder dan 5 miljoen hebben ze Dudszak, Cuenca, Necid, De Sutter en willen nog Stoch/Ozbliz.. Moeten wel ook verdedigend wat versterkingen halen. Die overtreding van gisteren van Van Persie :-D:-D [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Ik zeg je he Ozan, met dit systeem 4-4-2 moet je niet veel verwachten van Fener en helemaal niet van een speler als Nani. Is toch ook schrikbarend het beleid van Fener man? 40+ geinvesteerd, Topal op de bank, Meireles basisspeler :cab: Ozan Tufan niet ingeschreven voor EL. Ik vind alleen Diego verschrikkelijk goed als die het op zijn heupen heeft verder ben ik niet bang voor dit Fener. Verdedigend met Alves is het heel slecht, Alves & Ba gisteren :-D Dat kan toch niet man. Wat vind je van Kjaer? Ongelofelijk dom gespeeld tegen Shaktar maar lijkt wel een aardige aankoop. Volkan, Sener, Kjaer, Kadlec, Caner, Josef, Ozan, Nani, Diego, Sow, Fernandao Zo moet Fener spelen 4-2-3-1. Met 4-4-2 is het niks en Fernandao verdient het gewoon om te spelen, net als Sener. Mehmet Topal einde contract mag volgend jaar wel terug bij ons komen :D Gala ook raar, dramatische voorbereiding maar wel winnen van Inter :cab: Slecht tegen Sivas maar wel Real zoek spelen. Muslera, Tarik, Chedjou, Semih, Alex, Jose, Melo, Yasin, Podolski, SNeijder, Burak Dit hoop ik bij Gala, Carole is ook echt goed zeg wauw. Vrees dat als je Telles nu niet verkoopt hij uit de basis wordt gespeeld door Carole en je hem niet meer voor veel kan verkopen. Nog 10 dagen voor transfers moeten sowieso 3 bij, rechtsback, spits en vleugelspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 (bewerkt) Je hebt Fener duidelijk niet gevolgd, dus snap niet dat je er zo'n mening over hebt. Als de 4-4-2 / 4-2-2-2 gaat lopen gaat Fener gewoon ploegen rekken. Topal is niet fit + Josef - Topal is sowieso geen goed duo, zag je gisteren ook. Ozan Tufan heeft duidelijk kilo'tjes te veel en is misschien niet eens topfit. Dat weten we niet, maar dan nog vond ik het een normale keuze. Stoch gaat weg dus hadden we buiten Topuz en Alper niemand die op de flanken zou kunnen invallen. Terwijl we voor centraal op het middenveld Topal, Josef, Meireles, Uygar en eventueel Topuz en Alper hebben. En zelfs Diego mocht het nodig zijn. Dan is het gewoon normaal dat hij Volkan Sen verkiest boven Ozan Tufan. Wanneer we de groepen inkomen kun je ook een nieuwe lijst indienen toch? Zal wel worden ingeschreven. Topal is trouwens niet fit, is net terug van blessure en heeft vorige week maar 2x ofzo meegetraind. Logisch dat Meireles dus speelt omdat er momenteel niets beter is. Meireles is niet goed, maar hem eruithalen voor Topal was gisteren de grootste fout in heel de wedstrijd. Ozan Tufan zal wanneer hij fit is Meireles uit de basis spelen en als Josef zo blijft spelen zie ik het niet zo heel positief in voor Topal. Hij zal toch genoegen moeten nemen als #3 op de lijst achter Josef en Ozan. Josef is samen met Fernandao echt onze beste transfers, die man is écht heel goed. Josef > Topal ook voor mij. Verdedigend 1 op 1 is hij supersterk en in balbezit brengt hij tempo in het spel omdat hij gewoon op tijd naar de juiste man de bal speelt. En dan heb ik het niet over balletjes breed. Alves - Kjaer is een goed duo, heeft gewoon tijd nodig. Ba is slecht, echt heel slecht. Terwijl Alves dit seizoen gewoon heel goed speelt, zelfs beter dan Kjaer. Weet niet wat hij gisteren fout heeft gedaan? Heb de eerste helft niet gezien, maar gisteren lag het volgens mij toch echt gewoon aan Ba. Kjaer heeft echt nog tijd nodig, beetje zoals Chedjou denk ik. Die speelde ook slecht in het begin als ik me niet vergis, kijk hoe hij nu speelt. Maar ik zie het positief in. De reden dat Ba speelt is ook omdat Kjaer geschorst is hé ;) Ook de reden dat Ba - Alves speelde tegen Eskisehir, omdat ze nu tegen Atromitos ook samen moesten spelen. Tegen Rize staat Kjaer er gewoon weer, want volgens mij was hij maar 1 pot geschorst. Nani probeert té veel zelf, hij maakt de zelfde fout als Diego in het begin. Denken dat ze het allemaal zelf moeten doen, misschien ook omdat hij vaak de man is met Diego die de bal moet brengen ipv zelf in scoringskansen ofzo komt. Daarom dat hij mss wat forceert. Maar als je de wedstrijden kijkt, het is altijd hij en Diego die een voet hebben in elke kans en elke highlight. Moet niet te veel druk op z'n schouders leggen, maar hij speelt wel gewoon goed. Snap niet waarom je Kadlec erin zet terwijl Kjaer er is, en dat je Sow er in hebt staan laat me zien dat je geen enkele wedstrijd van Fener hebt gezien. Hij is letterlijk dé man die de ploeg weerhoudt van winnen met 0-3 ofzo. Die man speelt niet alleen slecht, heeft er ook geen zin in en mist ongelooflijke kansen. + Je zet RvP gewoon op de bank :D Die man is gewoon nog niet fit, hij heeft gisteren ook slechts 1 balcontact gehad, kopt hem weer heerlijk binnen ookal is het een overtreding. Sener is een beest, jullie hadden hem moeten kopen. Sowieso zijn onze backs allemaal ziek, hebben gewoon de 4 backs van het nationaal elftal. Sener heeft trouwens nog wat tijd en ervaring nodig. Hij kan veeel beter voorzetten dan Gokhan en is met z'n snelheid echt heel gevaarlijk. Maar defensief blijft Gokhan nog steeds wel beter. Sener is nog wat te onvoorzichtig en te hevig, ook aan de bal doet hij soms matige dingen die Gokhan nooit doet. Het staat wel vast dat zowel Gokhan als Caner elke wedstrijd goed moeten spelen, want Sener en Hasan Ali staan klaar om het over te nemen. Wanneer Gokhan minder begint te worden hebben we nu wel Sener die de rechtsback positie net als Gokhan nog vele jaren gaat bekleden. Is het niet volgend jaar is het het jaar daarop wel dat Sener gewoon niet uit dit elftal te krijgen is zoals Gokhan dat al zoveel jaren is. Je zegt ook 40 mil geinvesteerd, je moet ook begrijpen dat we dit jaar 3 nieuwe sponsors hebben op onze tenue. Ulker van achter hernieuwd, op de broekjes ook een nieuwe sponsor en de belangrijkste sponsor -> Yandex. En dan ook nog voor Europese wedstrijd Turkish Airlines ipv Yandex. Dan ook nog eens stadionnaam dat een nieuwe naam krijgt en de seizoenskaarten die als een gek verkopen. 32000 seizoenskaarten ofzo zijn er verkocht, mss zelfs meer ik weet het exacte getal niet meer. + Nu zitten ook alle Fener supporters Yandex te gebruiken, ze hebben gezegd dat als je dagelijks 40 zoekopdrachten doorvoert via Yandex (is een soort van google) je in een jaar $100 verdient voor Fenerbahce. Als een miljoen mensen dat doen hebben ze een inkomen van 100 miljoen dollar. 40 zoekopdrachten is wel veel en het is maar de vraag of er een miljoen mensen zijn die het doen natuurlijk, maar het is wel duidelijk dat er heel veel mensen heel veel zoekopdrachten doorvoeren. Dus dat is ook nog een inkomen dat de transferuitgaven van dit jaar wel dekt. Mensen proberen heel negatief te zijn over Fener, maar geen enkele Fener supporter ziet het somber in. We hebben gewoon tijd nodig. 4-4-2/4-2-2-2 is the way to go. Wanneer Sow en Meireles uit dit elftal verdwijnen zal het al veel beter gaan, dan kunnen we pas echt bouwen naar een geweldig spelende team. Stoch gaat trouwens naar Bursa en hopen dat Sow nog naar Qatar ofzo gaat. Kan je een reservespits halen met de rol die Webo had. Liefst Mustafa Pektemek. En dan is het team wel klaar. Over GS. Carole had gewoon een rechtsback moeten zijn :D Vind hem ook wel echt goed, al vind ik niet dat je hem boven Telles moet plaatsen. Voorbereiding zegt ook niets hé. Je gaat niet zomaar Real zoek spelen, de motivatie bij beide ploegen is gewoon heel anders. Tegen Sivas is de enige wedstrijd waar je iets van kan halen en daar was het niet veel soeps. 21 augustus 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Sow a.u.b verkopen voor 8-12 miljoen aan een club uit Qatar, loop me echt te irriteren aan die vent. Was eerder echt een prima spits, geen idee waar het mis is gegaan. Als VP het tandem Fernandao - Van Persie aan de praat krijgt slopen ze elke defensie met spelers als Diego en Nani erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Als we Ozan Tufan - Josef op het middenveld hebben zal Nani ook niet zoveel centraal op het veld lopen denk ik. Die zal veel meer voorin de bal in z'n voeten krijgen, of zal de loopacties maken die hij moet maken. Hij moet nu gewoon te veel zakken omdat alleen Diego de bal naar voren kan brengen. Dan heb je Diego en Ozan die de bal naar voren brengen waar RvP, Fernandao en Nani op de bal wachten. En Gokhan/Sener en Caner die Diego en Nani overlappen. Ik hoop dat de 4-4-2 snel ingewerkt raakt, want we gaan echt een heerlijke tijd in. Het is trouwens alleen RvP die nog aan de praat moet raken. Fernandao wordt elke wedstrijd beter. In het begin kon die man niet eens kaatsen, was zo slecht. Nu verspeelt hij amper nog een bal. Voor het voetbal van het gehele team begint hij belangrijk te worden, net zoals hij dat bij Bursa was. In de 16 is hij al van dag 1 uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Op Fanatik stond dan Fener bezig was met Feghouli, mocht van Nuno weg bij een goed bod. Die vent is belachelijk goed, zou echt een heerlijke aankoop zijn. :< Vraag me wel af waar hij gaat spelen dan, Diego als centrale middenvelder dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 (bewerkt) Als Feghouli komt zal Diego tot RvP in de basis komt achter Fernandao spelen lijkt me. Ik weet echt niet wat ik moet vinden van Feghouli, hij is ziek goed en 8 miljoen is niets voor hem. Die verkoop je voor een pak meer na een paar goede jaartjes. Maar Diego laten banken vind ik ook niets, hij is echt belangrijk voor deze ploeg en ik zie niemand anders op de bank terecht komen. Of we moeten Josef - Diego spelen met Ozan Tufan en Topal op de bank :cab: En dan moet Meireles ook nog eens verkocht worden anders is het al helemaal raar. Het team zal er op vooruitgaan met Feghouli, maar dat had je moeten doe aan het begin van de voorbereiding, toen je gewoon Diego kon vervangen voor zijn uitstekende prestaties nu. Fernandao banken zou ook een grote fout zijn, die man is onvervangbaar in dit team. Van mij hoeft deze transfer dus niet echt. Wat de trainer van Valencia trouwens zei was dat Feghouli de enige is die zijn contract nog niet heeft verlengt. Dat er een goed bod is op hem en ze Feghouli niet kunnen tegenhouden. Edit; Wil trouwens nog zeggen dat we tegen Atromitos echt wel goed waren. 6/7 grote kansen gehad en kansen enkel weggegeven door die achterlijke Ba. 21 augustus 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Als Feghouli komt zal Diego tot RvP in de basis komt achter Fernandao spelen lijkt me. Ik weet echt niet wat ik moet vinden van Feghouli, hij is ziek goed en 8 miljoen is niets voor hem. Die verkoop je voor een pak meer na een paar goede jaartjes. Maar Diego laten banken vind ik ook niets, hij is echt belangrijk voor deze ploeg en ik zie niemand anders op de bank terecht komen. Of we moeten Josef - Diego spelen met Ozan Tufan en Topal op de bank :cab: En dan moet Meireles ook nog eens verkocht worden anders is het al helemaal raar. Het team zal er op vooruitgaan met Feghouli, maar dat had je moeten doe aan het begin van de voorbereiding, toen je gewoon Diego kon vervangen voor zijn uitstekende prestaties nu. Fernandao banken zou ook een grote fout zijn, die man is onvervangbaar in dit team. Van mij hoeft deze transfer dus niet echt. Wat de trainer van Valencia trouwens zei was dat Feghouli de enige is die zijn contract nog niet heeft verlengt. Dat er een goed bod is op hem en ze Feghouli niet kunnen tegenhouden. Edit; Wil trouwens nog zeggen dat we tegen Atromitos echt wel goed waren. 6/7 grote kansen gehad en kansen enkel weggegeven door die achterlijke Ba. Klein beetje 't zelfde als Real met Kovacic. Goede aankoop? Ja. Overbodig? Ja. Vond Fener in de eerste helft wel beetje matig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Heb de eerste helft niet gezien, maar als die keeper geen wereldsaves deed en we wat beter afwerkten kon het ook gewoon 0-2 ofzo staan. Het is wachten op RvP en Ozan Tufan fit en dan Meireles en Sow eruit. komt allemaal goed, toekomst ziet er heel positief uit. Aangezien Ba sowieso al reserve is zijn er atm maar 2 rotte appels in deze ploeg en die zullen vervangen worden wanneer Ozan, Topal en RvP fit zjin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Ik heb Fener 3 wedstrijden gezien en vond het gewoon niet echt best op 20 minuten thuis tegen Shaktar na, maar die wedstrijd kon Fener ook 1-3 verliezen. 4-4-2 met Nani en Diego op de flank kan niet man is veel te veel risicio. Zelfs ploegje als Atromitos kreeg te veel ruimte om te voetballen. Overigens heeft het niks met FB te maken als het gaat zoals het nu gaat met het Turkse voetbal in Europa (Trabzonspor ;e;e;e;e;e;e) en Basaksehir eruit maar die werden genaaid door scheidsrechter dan speelt de kampioen voorrondes vanaf 2018. Dus heb juist graag dat Fener goed presteert in Europa. Ik vind mij zelf ook niet zo kinderachtig dat ik over jullie ga slecht praten terwijl ik dat niet meen omdat jullie een rivaal zijn :cab: Verder ben ik helaas omringd met Fener supporters in mijn familie en ook die vinden dat 4-4-2 niet gaat werken met deze spelersgroep. En ik heb Sow erin gezet niet omdat ik hem geweldig vind hoor, juist niet vind hem eerder matig nu. Maar als Feghouli niet komt zie ik in hem de enige linksbuiten want ik vind hem nog wel beter dan een Volkan Sen. Je zegt zelf dat Fernandao een geweldige transfer is en juist daarom heb ik Van Persie in een 4-2-3-1 formatie er nog niet ingezet omdat dat niet fair is voor Fernandao misschien als Rvp echt fit is dan. Overigens klopt het ook gewoon dat Topal en Josef niet naast elkaar kunnen maar Meireles jezus haal iemand anders daar ;c En dat Ozan niet fit is dat wist ik niet, opmerkelijk heeft gewoon de Supercup tegen Gala meegedaan en ook oefenwedstrijden met Bursa. Moet wel met beide voeten op de grond blijven ipv op Twitter te geilen op de vrouwen van Tosic en Sneijder :D 2 Gala fans Tufan en Sen :D Alves vind ik minder man, te oud geworden nu kijk de samenvatting tegen Shaktar kwam daar zoveel tekort he op snelheid en wendbaarheid tegen die wendbare Braziliaantjes. Voor de Turkse Lig is het wel een prima verdediger inderdaad. Wat ik ook bedoel te zeggen met 4-4-2 je komt in hetzelfde probleem als wij toen met Drogba, Burak, Sneijder. Je kan niet bijvoorbeeld Diego weglaten, en ook geen Van Persie en ook geen Nani of Feghouli als die komt ;c Uiteindelijk is dan 4-2-3-1 het beste met gewoon Fernandao als wisselspeler als Van Persie in topvorm is. Volkan, Gokhan, Bruno, Kjaer, Caner, Josef, Ozan, Nani, Diego, Feghouli, Van Persie. Geweldig elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Fernandao in vorm mag je echt niet laten banken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Je moet ook begrijpen dat het gewoon een heel nieuw elftal met een hele nieuwe filosofie is. Fener heeft altijd al 4-4-1-1 / 4-2-3-1 gespeeld en nu is het de overschakeling naar 4-4-2 met in de voorhoede geen enkele speler die er vorig jaar ook zat. Ja nu Sow maar die tel ik niet mee als voetballer. We zijn nog maar een maand ver en we gaan al conclusies trekken. 4-4-2 / 4-2-2-2 is geen gemakkelijke tactiek, maar als Vitor deze ploeg in de huidige tactiek kan laten voetballen is het gewoon een machine. Zowel Diego en Nani doen hun verdedigende taken naar behoren, ze moeten alleen wat minder druk op hun schouders leggen en denken dat ze het allemaal in hun eentje moeten doen. We spelen elke dag wel beter, je ziet de progressie wel. Atromitos kreeg toch amper kansen man, ze speelden op de counter logisch dat je dan af en toe er eens doorkomt. Eerste helft heb ik niet gezien maar was het volgens Bernie slecht. Ik keek naar het aantal doelkansen, stond het gewoon 1-5. Vind ik toch netjes als je zo slecht speelt. Wedstrijd tegen Shaktar kan je sowieso niets mee vergelijken. Die waren al 2 weken bezig in hun competitie en zijn gewoon een team dat al jaren samenspeelt, Shaktar is gewoon een machine tegenover een Fener dat niet fit en niet ingespeeld is op elkaar. Mjah, we blijven Turken. We willen meteen iets afkraken omdat het niet goed is. Tijd geven kennen we niet. 4-4-2 zal werken, ben blij dat Vitor zich niet laat afschrikken om het door te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Tuurlijk verdient de 4-4-2 van jullie tijd, ik denk alleen dat het in Europa en wedstrijden als tegen Gala, BJK, TB en Bursa te veel risico is maar dat zien we dan wel weer. Ik bedoel bijna iedereen zal zeggen dat als je met Josef - Ozan speelt als CM's, Nani en Diego op rechts en linkshalf en daarvoor Fernandao en Van Persie dat het normaal gesproken te aanvallend is ;c Maar ok het kan wel werken inderdaad even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 (bewerkt) Nani en Diego doen hun verdedigend werk ook wel wanneer het moet hoor, + wanneer Diego bijvoorbeeld van voor blijft hangen heb ik Fernandao al meerdere keren als linksback zien staan bijna. Daarnaast heb je bijna altijd wel 5 man achterin met de 4 verdedigers en Josef die bijna altijd wel vlak voor de defensie blijft hangen. Met Ozan heb je ook veel meer loopvermogen dus die kan even gemakkelijk terug mee naar achter als dat hij naar voor gaat, nu met Meireles spelen we daar defensief met een man minder. Mjah, je kan moeilijk verwachten dat iemand die er nog maar paar dagen is al meteen basis gaat spelen. Heeft wat kilo'tjes te veel ook. Als Van Persie al fit was en ipv Sow had gespeeld hadden we ook veel meer wedstrijden veel overtuigender gespeeld. Hoeveel kansen die Sow ook tegen Shaktar mistte toen we 3-0 verloren ... Wat ook positief is dat ze zowel Diego als Nani van het veld durven halen. Wanneer ze uitgeput zijn of slecht spelen, zoals Nani gisteren na een matige wedstrijd. Genoeg mensen en andere type spelers om te wisselen wanneer het niet werkt, dus komt wel goed :D 22 augustus 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Volkan; Sener, Kjaer, Alves, Hasan Ali; Nani, Topal, Josef, Diego; Van Persie, Fernandao. RvP eindelijk basis _O_ Jammer van Josef - Topal op het middenveld, al zuigt Meireles wel. Hoop dat Ozan Tufan snel invalt, want het duo Josef - Topal werkt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Volkan; Sener, Kjaer, Alves, Hasan Ali; Nani, Topal, Josef, Diego; Van Persie, Fernandao. RvP eindelijk basis _O_ Jammer van Josef - Topal op het middenveld, al zuigt Meireles wel. Hoop dat Ozan Tufan snel invalt, want het duo Josef - Topal werkt niet. Caner krijgt rust of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Caner geschorst, Gokhan nog geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Akhisar - Mersin 2-0 Rodallega Vural Mersin heeft een transferverbod, maar mogen ze ook geen spelers verkopen? Toch raar dat Halili en Nakoulma anders niet weggekocht zijn. Zou ze beide ook wel bij Gala willen zien. Mihaylov slechtste keeper van de Lig :-D Besiktas - Trabzon 1-2 Quaresma - Erdogan en Zengin Mooi dat Trabzon heeft gewonnen na de overdreven lofuitingen van vorige week. Quaresma ontsnapt eerst aan rood en krijgt dan een fucking domme rode kaart, blijf erbij dat het aankopen van hem drama is. Die goal die hij maakt was de bal niet stil en dan mag je dus de vrijetrap niet nemen eigenlijk. Kayserispor - Konyaspor 1-1 Deniz Turuc - Vukovic Kasimpasa - Basaksehir 1-0 Scarione. Toch triest dat Kasimpasa en Kayseri maar 20% van het stadion vol zat, bij Akhisar 50 % en BJK 70/80 % Weet niet of dat nou komt door Pasalig, rare tijden of wat anders. Adana demirspor heeft 30.000 man in de 2de divisie. Eskisehir wint met 4-2 van Sivas. Hebben echt een drama selectie good old Gekas hattrick. Ben benieuwd naar Fener, hopen op puntverlies ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Nja als Quaresma 't mentaal allemaal op een rijtje kan houden is hij echt wel een goede speler voor Eziktas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Quaresma denkt wel dat hij een wereldster is, moet eerst wat minder stoer doen op het veld. Beide gele kaarten gewoon achterlijk en kinderachtig gepakt. Besiktas is afhankelijk van Oguzhan, als hij goed speelt winnen ze anders niet. Mjah, we moeten ook wel zeggen dat die Gokhan Tore het heeft verneukt, in leeg doel van op 7/8 meter wou hij nog even controlleren naar z'n linkse ipv gewoon met z'n rechtse te trappen :-D Dan hoor je toch niet bij een topclub te spelen haha. Besiktas verdient nog altijd lof hoor, want tegen de kleine clubs zullen ze nog altijd 5x scoren. :D Maar denk dat ze weer gaan eindigen zoals altijd, meedoen om de titel om het daarna weer af te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ja sowieso maar daar heeft die zijn hele leven al problemen mee :D Niet voor niks dat Porto hem voor zo weinig wegdoet. Fikret Orman de voorzitter zei ook vorig jaar toen Quaresma gelinkt werd aan Gala ''ik hoop dat hij naar Gala gaat, kan hij daar ook de hele sfeer verpesten'' vervolgens haalt die hem zelf het jaar erop. Bursa - Antep 0-1 Demir Ziek dat Bursa dit verliest ;e Beste kanshebber voor de nummer 4/5 plek in de ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bursa heeft echt een heerlijk team, maar ze zullen gewoon weer 4-6 eindigen. Hun spits is Sercan Yildirim :-D Met een goede spits kunnen ze het de #3 heel moeilijk maken. Achter de spits hebben ze Stoch, Cuenca, Dzudszak op de flanken en Josue als 10. Hun centrale middenvelders en defensie is ook goed. Missen zoals ik al zei alleen een fatsoenlijke spits. GS gaat trouwens Denayer huren heb ik gehoord. Het is wel een goede, maar snap niet waarom ze hem halen. Hij kan ook wel rechtsback spelen als het moet, maar haal toch gewoon eerst een goede rechtsback en een vleugelspeler ipv dat je spelers haalt die je eigenlijk niet nodig hebt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bursa heeft echt een heerlijk team, maar ze zullen gewoon weer 4-6 eindigen. Hun spits is Sercan Yildirim :-D Met een goede spits kunnen ze het de #3 heel moeilijk maken. Achter de spits hebben ze Stoch, Cuenca, Dzudszak op de flanken en Josue als 10. Hun centrale middenvelders en defensie is ook goed. Missen zoals ik al zei alleen een fatsoenlijke spits. GS gaat trouwens Denayer huren heb ik gehoord. Het is wel een goede, maar snap niet waarom ze hem halen. Hij kan ook wel rechtsback spelen als het moet, maar haal toch gewoon eerst een goede rechtsback en een vleugelspeler ipv dat je spelers haalt die je eigenlijk niet nodig hebt... Gala wou 3 spelers, RB, CV en spits. Neem aan dat die andere 2 ook gewoon gaan komen. Denayer zou ik een mooie aankoop vinden, zijn ook druk bezig te scouten in Brazil dus ben benieuwd. Jammer dat er geen vleugelspeler gaat komen :cab: Maar goed aan de andere kant krijgt Sinan Gumus dan wel meer kansen. Bursa heeft De Sutter en Necid als spitsen, beide nog niet fit. Zijn geen Fernandao's maar toch wel stuk beter dan Sercan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Owjah, mss dat die Necid nog wat kan doen. De Sutter mag van mij ook wel slagen in Turkije :D Fener zwak bezig, ligt ook gewoon compleet aan dat middenveld. Josef - Topal gaat gewoon niet, doen helemaal niets. Diego en Nani moeten de bal achterin komen ophalen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten