D.J. Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Ik zit er over te denken om Kluivert 87 te kopen om Diani te vervangen. Wat denken jullie? Iets meer lengte voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 22 minuten geleden zei D.J.: Ik zit er over te denken om Kluivert 87 te kopen om Diani te vervangen. Wat denken jullie? Iets meer lengte voorin. heb hem deze editie nog niet gebruikt, maar vond hem voorgaande jaren niet bijzonder spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 17 minuten geleden zei Oerlie: heb hem deze editie nog niet gebruikt, maar vond hem voorgaande jaren niet bijzonder spelen. gotcha, thanks het wordt Lewandoswki wil gewoon ook de lange bal kunnen spelen soms Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 1 minuut geleden zei D.J.: gotcha, thanks het wordt Lewandoswki wil gewoon ook de lange bal kunnen spelen soms Als een icon zo goedkoop is, dan is dat meestal niet omdat 'ie heel goed is Ik denk dat een Osimhen, Benzema, of Lewandowksi inderdaad betere opties zijn. Of even doorsparen voor Haaland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Dit wordt het nu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Vanmorgen Trailblazer Guirassy gekocht. Pack ik hem net in de hybrid leagues SBC jumbo player pack. Coins weer terug als ‘ie verkocht is . Packte ook nog Kroos en Karchaoui, mja untradable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Ik ben gepromoveerd naar divisie 6. 15 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Kreeg zowaar Cancelo uit een 75+ pack Komt goed uit aangezien ik Balde helemaal beu ben edit; hero SBC gedaan, Dudek gekregen. Dat krijg je er van als je gaat gok sbç's gaat doen 15 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Ik heb Yaya uit de Hero. Ideaal. Moet alleen even kijken hoe het nu ga neerzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 7 minuten geleden zei aron24: Ik heb Yaya uit de Hero. Ideaal. Moet alleen even kijken hoe het nu ga neerzetten Pff, dan heb je direct de best mogelijke hero volgens mij Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het geen Kanu is geworden, als ik dan toch een van de mindere kreeg. Had ik op z'n minst die in m'n Ajax p&p kunnen verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 ik heb nou 4 potjes gespeeld in divisie 6 in 2 er van had ik 0 schoten op doel, compleet weggespeeld. maar, ook 1 overwinning en 1x gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Deze keer dramatisch slechte Squad Battle Rewards. Wordt het tijd om vanavond me maar eens onder te duiken in de Rivals. Meeste doelstellingen nu wel vrij gespeeld voor alle XP. Nu online mensen maar eens op hun broekie geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Ik weet niet zo goed of ik die hero sbc ga doen of niet. En weten jullie hoe je vuurwerk krijgt voor de aftrap, in je stadion? Volgens mij kan dit maar op de transfermarkt is alleen vuurwerk bij goals te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 23 minuten geleden zei D.J.: Ik weet niet zo goed of ik die hero sbc ga doen of niet. En weten jullie hoe je vuurwerk krijgt voor de aftrap, in je stadion? Volgens mij kan dit maar op de transfermarkt is alleen vuurwerk bij goals te koop. Same, dat soort untradeable SBC's doe ik eigenlijk nooit, tenzij het goedkoop is of een speler die ik daadwerkelijk ga gebruiken. Maar ook dat is relatief: Ik zat te denken aan die Son POTM, maar nu kwam die pionier Wilson uit, en dan vindt ik het geld wat dat kost de upgrade niet waard, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Same, dat soort untradeable SBC's doe ik eigenlijk nooit, tenzij het goedkoop is of een speler die ik daadwerkelijk ga gebruiken. Maar ook dat is relatief: Ik zat te denken aan die Son POTM, maar nu kwam die pionier Wilson uit, en dan vindt ik het geld wat dat kost de upgrade niet waard, eerlijk gezegd. Ik heb de gewone Son gepackt, en hij viel me een beetje tegen. Hij heeft finesse shot + maar de keepers pakten de meeste ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei D.J.: Ik heb de gewone Son gepackt, en hij viel me een beetje tegen. Hij heeft finesse shot + maar de keepers pakten de meeste ballen. Nou ja dat is inderdaad ook een extra reden om het niet te doen: Je weet nooit hoe een speler bevallen gaat. Ik doe het maar gewoon lekker met wie ik uit de packs krijg. Ik ben toch geen Pro en speel weinig WL, omdat ik daar de tijd niet voor heb. Maar ben wel goed genoeg om op die manier met rivals wel ergens in divisie 5/4 te komen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Ik heb de gewone Son gepackt, en hij viel me een beetje tegen. Hij heeft finesse shot + maar de keepers pakten de meeste ballen. hoe gebruikte je Son, ik gebruik zijn normale vaak ingame als spits, en dan is ie echt wel een aanwinst. Heb hem overigens untradeable gepacked en hij gaat sinds de komst van Wilson wel weer naar de flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zojuist zei Oerlie: hoe gebruikte je Son, ik gebruik zijn normale vaak ingame als spits, en dan is ie echt wel een aanwinst. Heb hem overigens untradeable gepacked en hij gaat sinds de komst van Wilson wel weer naar de flank. ja op links had ik 'm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Zal ik dit bouwen? Ik kan Messi veroorloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 39 minuten geleden zei D.J.: Zal ik dit bouwen? Ik kan Messi veroorloven. Je lm en ra toch wel mindere posities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 (bewerkt) 53 minuten geleden zei D.J.: Zal ik dit bouwen? Ik kan Messi veroorloven. Ik zou dan toch voor een Jordi Alba gaan op linksback als je Messi er in wil hebben. Anders zou ik Yedlin door die rechtsback evo gooien en een van die goedkope informs halen (Taylor, Ojeda, Bouanga) ipv Almada. Over een tijdje zullen we ook wel MLS milestone spelers krijgen, aangezien EA alle competities uit de season pass doet meestal. edit; ik zie nu pas dat Yedlin ook bij Inter Miami speelt, dan zou ik gewoon Messi + Yedlin's evo en een Argentijnse MLS manager doen. 16 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 (bewerkt) Die Yedlin is gewoon extinct op de transfermarkt. Ik heb het team iets aangepast. Busquets op CDM en een LM van San Diego Surf met een andere zilveren rb. 16 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 54 minuten geleden zei D.J.: Die Yedlin is gewoon extinct op de transfermarkt. Ik heb het team iets aangepast. Busquets op CDM en een LM van San Diego Surf met een andere zilveren rb. Een speler met 37 pace gebruiken vind ik heel moedig van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 2 uur geleden zei TheRealOne: Ik zou dan toch voor een Jordi Alba gaan op linksback als je Messi er in wil hebben. Anders zou ik Yedlin door die rechtsback evo gooien en een van die goedkope informs halen (Taylor, Ojeda, Bouanga) ipv Almada. Over een tijdje zullen we ook wel MLS milestone spelers krijgen, aangezien EA alle competities uit de season pass doet meestal. edit; ik zie nu pas dat Yedlin ook bij Inter Miami speelt, dan zou ik gewoon Messi + Yedlin's evo en een Argentijnse MLS manager doen. Heb Ojeda in vorm gekocht idd Op rechtback nu een speelster van San Diego Surf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Dit voor de hero sbc, ga ik geen spijt van krijgen toch..? allemaal untradeable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten