Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei D.J.:

gotcha, thanks

het wordt Lewandoswki

wil gewoon ook de lange bal kunnen spelen soms

Als een icon zo goedkoop is, dan is dat meestal niet omdat 'ie heel goed is :D

Ik denk dat een Osimhen, Benzema, of Lewandowksi inderdaad betere opties zijn. Of even doorsparen voor Haaland ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei aron24:

Ik heb Yaya uit de Hero. Ideaal. Moet alleen even kijken hoe het nu ga neerzetten

Pff, dan heb je direct de best mogelijke hero volgens mij :D

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het geen Kanu is geworden, als ik dan toch een van de mindere kreeg. Had ik op z'n minst die in m'n Ajax p&p kunnen verkopen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei D.J.:

Ik weet niet zo goed of ik die hero sbc ga doen of niet.

En weten jullie hoe je vuurwerk krijgt voor de aftrap, in je stadion?

Volgens mij kan dit maar op de transfermarkt is alleen vuurwerk bij goals te koop.

Same, dat soort untradeable SBC's doe ik eigenlijk nooit, tenzij het goedkoop is of een speler die ik daadwerkelijk ga gebruiken. Maar ook dat is relatief: Ik zat te denken aan die Son POTM, maar nu kwam die pionier Wilson uit, en dan vindt ik het geld wat dat kost de upgrade niet waard, eerlijk gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Same, dat soort untradeable SBC's doe ik eigenlijk nooit, tenzij het goedkoop is of een speler die ik daadwerkelijk ga gebruiken. Maar ook dat is relatief: Ik zat te denken aan die Son POTM, maar nu kwam die pionier Wilson uit, en dan vindt ik het geld wat dat kost de upgrade niet waard, eerlijk gezegd. 

Ik heb de gewone Son gepackt, en hij viel me een beetje tegen.

Hij heeft finesse shot + maar de keepers pakten de meeste ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei D.J.:

Nou ja dat is inderdaad ook een extra reden om het niet te doen: Je weet nooit hoe een speler bevallen gaat. Ik doe het maar gewoon lekker met wie ik uit de packs krijg. Ik ben toch geen Pro en speel weinig WL, omdat ik daar de tijd niet voor heb. Maar ben wel goed genoeg om op die manier met rivals wel ergens in divisie 5/4 te komen gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D.J.:

hoe gebruikte je Son, ik gebruik zijn normale vaak ingame als spits, en dan is ie echt wel een aanwinst. Heb hem overigens untradeable gepacked en hij gaat sinds de komst van Wilson wel weer naar de flank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Oerlie:

hoe gebruikte je Son, ik gebruik zijn normale vaak ingame als spits, en dan is ie echt wel een aanwinst. Heb hem overigens untradeable gepacked en hij gaat sinds de komst van Wilson wel weer naar de flank. 

ja op links had ik 'm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei D.J.:

Zal ik dit bouwen? Ik kan Messi veroorloven.

messiteam.png

Ik zou dan toch voor een Jordi Alba gaan op linksback als je Messi er in wil hebben.

Anders zou ik Yedlin door die rechtsback evo gooien en een van die goedkope informs halen (Taylor, Ojeda, Bouanga) ipv Almada. Over een tijdje zullen we ook wel MLS milestone spelers krijgen, aangezien EA alle competities uit de season pass doet meestal.

edit; ik zie nu pas dat Yedlin ook bij Inter Miami speelt, dan zou ik gewoon Messi + Yedlin's evo en een Argentijnse MLS manager doen.

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheRealOne:

Ik zou dan toch voor een Jordi Alba gaan op linksback als je Messi er in wil hebben.

Anders zou ik Yedlin door die rechtsback evo gooien en een van die goedkope informs halen (Taylor, Ojeda, Bouanga) ipv Almada. Over een tijdje zullen we ook wel MLS milestone spelers krijgen, aangezien EA alle competities uit de season pass doet meestal.

edit; ik zie nu pas dat Yedlin ook bij Inter Miami speelt, dan zou ik gewoon Messi + Yedlin's evo en een Argentijnse MLS manager doen.

Heb Ojeda in vorm gekocht idd

Op rechtback nu een speelster van San Diego Surf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites