ReneLeBlanc Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 41 minuten geleden zei Thierryvane: Hahahaha, gast. Niet?! Ik dacht al bij het zien van dat team, holy moly. Ik hoopte zo op Cantona Moments... Hahaha ja man dat was ik Even beetje fame pakken, mocht ook wel met dat team. Ja Cantona moments was echt gruwelijk geweest, die prime heb ik al gehad. Ik werd helemaal gek van die vent haha, maar dat komt door slechte gameplay dan is die man echt niet te besturen. Dat is gewoon een tank die alles omver walst, en niet kan draaien haha. Die Moments Inzaghi die erachteraan kwam was ook mooi he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hahaha ja man dat was ik Even beetje fame pakken, mocht ook wel met dat team. Ja Cantona moments was echt gruwelijk geweest, die prime heb ik al gehad. Ik werd helemaal gek van die vent haha, maar dat komt door slechte gameplay dan is die man echt niet te besturen. Dat is gewoon een tank die alles omver walst, en niet kan draaien haha. Die Moments Inzaghi die erachteraan kwam was ook mooi he 'Koning van de Choke' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2021 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mensen de vid van Koentje gezien met La Liga Guaranteed pack openen met kijkers? De oplettende kijker heeft mij voorbij zien en horen komen. Had nog twee icon packs voor m bewaard, nou geloof mij als je wilt lachen moet je even kijken. Gisteren uit mn red picks eindelijk de eerste nuttige pick gekregen: Frenkie. Verder uit mijn TOTS pack Benzema, Jesus Navas en Kounde oftewel een kleine 900k aan rewards erbij. Nu zit ik in dubio: ga ik 98 Pele kopen voor op de flank (luxe problemen, yeah iknow), ga ik Moments Ronaldinho kopen of ga ik voor moments Pele. Haha gezien, vanavond nog een keer terugkijken. Ik wil ook wel openen bij hem maar ben denk ik te oud voor het discord gebeuren Stuur hem wel een keer een PB, hopelijk komen er ooit weer de alleen icon moments packs. Vorig jaar ook 40 achtereen gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Ehm... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: 'Koning van de Choke' Haha shit busted. Hij noemde me ook meteen Chokey. Mooie vent. 2 uur geleden zei Vitesse88: Haha gezien, vanavond nog een keer terugkijken. Ik wil ook wel openen bij hem maar ben denk ik te oud voor het discord gebeuren Stuur hem wel een keer een PB, hopelijk komen er ooit weer de alleen icon moments packs. Vorig jaar ook 40 achtereen gemaakt. Haha mooi. Ik weet niet wat te oud is? Ik ben iig ook ouder dan Koentje zelf. Ik vond het gewoon prachtig en het was een manier om met hem in contact te komen. Die maat van mij wilt namelijk voor hem gaan traden volgend jaar, dus we hebben nu via insta wat contact. We proberen nu samen wat te fiksen dan voor volgend jaar, zou wel lachen zijn. Ik had al eerder wat geprobeerd via insta maar hij reageert daar echt amper, via Discord enige manier en dan moet je ook nog teffus snel zijn. Ik had team al van tevoren klaar gezet zodat ik zeker wist dat die 87 rating had en ik precies wist welke speler ik moest pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2021 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha shit busted. Hij noemde me ook meteen Chokey. Mooie vent. Haha mooi. Ik weet niet wat te oud is? Ik ben iig ook ouder dan Koentje zelf. Ik vond het gewoon prachtig en het was een manier om met hem in contact te komen. Die maat van mij wilt namelijk voor hem gaan traden volgend jaar, dus we hebben nu via insta wat contact. We proberen nu samen wat te fiksen dan voor volgend jaar, zou wel lachen zijn. Ik had al eerder wat geprobeerd via insta maar hij reageert daar echt amper, via Discord enige manier en dan moet je ook nog teffus snel zijn. Ik had team al van tevoren klaar gezet zodat ik zeker wist dat die 87 rating had en ik precies wist welke speler ik moest pakken. in juli 33 haha. Maar daar had hij het inderdaad over, mooi dat jullie dat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 6 minuten geleden zei Vitesse88: in juli 33 haha. Maar daar had hij het inderdaad over, mooi dat jullie dat zijn. Je bedoelt dat hij het had over dat hij met ons in gesprek wil gaan in die vid? Of heeft die het nog ergens anders benoemd? Ja het is wel lachen, sowieso gewoon echt relaxte vent. Heeft volgens mij echt een paar mannetjes voor m werken die alles doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2021 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Je bedoelt dat hij het had over dat hij met ons in gesprek wil gaan in die vid? Of heeft die het nog ergens anders benoemd? Ja het is wel lachen, sowieso gewoon echt relaxte vent. Heeft volgens mij echt een paar mannetjes voor m werken die alles doen Volgens mij heeft Koen het er ook over gehad in 1 van z’n livestreams. Weet even niet meer welke. Ja maar ik denk dat hij dat ook nodig heeft. Hij is echt enorm druk. Kijk dat eDivisie (wat nu wel bijna klaar is). Wat dat betreft knap hoeveel content hij blijft produceren. Hoop wel dat hij in ‘22 overgestapt is richting twitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Momenteel met deze ploeg in de WL (18-7) Hierna ga ik het een beetje omgooien, ook een beetje afhankelijk van rewards uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Hoeveel overwinningen halen jullie gemiddeld in de weekend league? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 24 minuten geleden zei Miz: Hoeveel overwinningen halen jullie gemiddeld in de weekend league? Tussen de 20 en 23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2021 Aardige 85+ pp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Netjes man. Ik kreeg Baku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 3 uur geleden zei Jespresso: Tussen de 20 en 23 Damn. Daar zit ik met mijn dertien overwinningen nog ver van.. tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 11 uur geleden zei Miz: Damn. Daar zit ik met mijn dertien overwinningen nog ver van.. tips? Kijk altijd veel naar pro's/content creators. Beetje dingen kopiëren en dan word je vanzelf beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Begon gisteren met nog 23 wedstrijden te spelen Manman, wat een time managing zeg, haha. Ging op vrijdag 2-1, wat een gameplay zeg . Onderstaand team zondag ochtend gebouwd. Poh genieten hoor zeg. 4312 is wel een verademing voor mij zeg. Twee backs die eroverheen klappen, mijn middelste CM die tussen mijn CV's geposteerd staat en dan twee CM's die op balanced staan. Gullit staat overigens tussen mijn CV's in, en Frenkie en Bruno gaan mee naar voren. Mensen zeggen dan van waarom Gullit en niet Frenkie in die rol? Heb dat ook geprobeerd maar het bereik dat Gullit heeft met zijn lange latten is bizar. Slechtste speler dit weekend: Cruyff. Lag meer op de grond dan dat hij meedeed aan het spel. Eindscore 23-6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Sowieso een kleine S/O naar Klaiber die nog gewoon in je team staat. Wát een monsterploeg. Rode Frenkie is ook echt enorm geil. Ik heb wederom geen WL gespeeld. Zal donderdag wel spijt krijgen. Wilde eigenlijk alleen nog voor Ligue 1 en Eredivisie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 12 uur geleden zei Miz: Damn. Daar zit ik met mijn dertien overwinningen nog ver van.. tips? Rust aanbrengen in je spel. Focus je eerst op je verdedigende skills, dat is de reden waarom ik beter ben geworden. Zolang je zelf meer scoort dan je tegenstander zit je goed en dat gaat het makkelijkst door zo min mogelijk goals tegen te krijgen. Ik scoor zelf gemiddeld zo'n 3 keer per wedstrijd en krijg er 1,5 tegen waardoor ik toch een ruime marge heb. Verder is geduld echt de key. Als je filmpjes kijkt op YT zie je ook dat iedereen heel geduldig zijn aanvallen op zet. Zoek een opstelling die bij je past. Ik ben gedurende deze game een stuk agressiever gaan spelen, puur omdat 'slechte' spelers dat niet kunnen hendelen, maar als je verdedigen lastig vind zal ik je aanraden om een wat defensievere opstelling te hanteren. Zoek naar combo's die voor jou werken zoals het diepsturen van je vleugelspelers bijvoorbeeld of bepaalde skillmoves die je combineert. La kroketta, 3 touch roulette zijn twee skillmoves die relatief makkelijk te gebruiken zijn. Verder is de bal roll natuurlijk nog steeds erg OP. 3 minuten geleden zei Thierryvane: Sowieso een kleine S/O naar Klaiber die nog gewoon in je team staat. Wát een monsterploeg. Rode Frenkie is ook echt enorm geil. Ik heb wederom geen WL gespeeld. Zal donderdag wel spijt krijgen. Wilde eigenlijk alleen nog voor Ligue 1 en Eredivisie spelen. Haha Klaiber. Wat een ventje. Ik ben geen Ajacied (verre van zelfs) maar wat is die kaart goed zeg. Heb Wan-Bissaka vrijdag gekocht in plaats van Klaiber, zelfde level overigens maar Klaiber does the job. Zal Klaiber alleen nooit als RA gebruiken, CV is die misschien zelfs wel beter dan Desailly. Die Capita Moments SBC is ook wel vrij leip hoor. Als ik die doe is het wel bye bye Sean. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Pak je niet continu kneiter veel verlies op tax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Pak je niet continu kneiter veel verlies op tax? Haha, ik zal je even meenemen in mijn weekend Ik had vrijdag PIM Henry en Wan-Bissaka TOTS gekocht. Wan-Bissaka 85k loss na tax en Henry, hou je vast, 120k na tax. Maaaaaarrrrrrrr, ik had nog een ijzer in het vuur. Ik had Moments Dinho gekocht voor 11.077.000 en verkocht voor 12.199.000 wat dus een netto winst van 500k was after tax. Dat maakte het meer dan goed. Mbappe, Gullit en Cruyff echt voor mooie prijsjes gekocht. Wij tracken sowieso spelers altijd veeeeeels te lang waardoor ik dus 23 wedstrijden op zondag moet spelen omdat we maar blijven wachten. Het loont uiteindelijk wel want dit weekend én elite én goedkope spelers. Win-win. Had donderdag natuurlijk ook Benzema, Kounde en Navas wat ook 900k netto was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Zal dan ook even mijn mooie profits delen! Van de week 350 Caldara's gekocht voor 800 coins en verkocht voor minimaal het dubbele. Prachtig. Prime Cantona gekocht, wat een baas. Einde weekend: Prime Capita van 1 mil naar 700k en Cantona -200k. HEERLIJK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 16 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha, ik zal je even meenemen in mijn weekend Ik had vrijdag PIM Henry en Wan-Bissaka TOTS gekocht. Wan-Bissaka 85k loss na tax en Henry, hou je vast, 120k na tax. Maaaaaarrrrrrrr, ik had nog een ijzer in het vuur. Ik had Moments Dinho gekocht voor 11.077.000 en verkocht voor 12.199.000 wat dus een netto winst van 500k was after tax. Dat maakte het meer dan goed. Mbappe, Gullit en Cruyff echt voor mooie prijsjes gekocht. Wij tracken sowieso spelers altijd veeeeeels te lang waardoor ik dus 23 wedstrijden op zondag moet spelen omdat we maar blijven wachten. Het loont uiteindelijk wel want dit weekend én elite én goedkope spelers. Win-win. Had donderdag natuurlijk ook Benzema, Kounde en Navas wat ook 900k netto was. Die maat van jou... Als hij in de Bitcoin had gezeten, zat hij nu in een villa op Bali. Nooit een transferban gehad? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker bij het listen van bijv. zo'n Ronaldinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Die maat van jou... Als hij in de Bitcoin had gezeten, zat hij nu in een villa op Bali. Nooit een transferban gehad? Dat hoor je de laatste tijd steeds vaker bij het listen van bijv. zo'n Ronaldinho. Haha, dit was niet die maat van mij. Dit was ik zelf. Ondertussen heb ik het ook wel een beetje door hoe het werkt. Ik heb in de afgelopen twee weken Moments Johan en Moments Dinho geflipt en netto 1.8 mil meegemaakt. Als ik dat zou kunnen met bitcoin zou ik het meteen doen. Nope, eigenlijk niet. Zou niet weten hoe dat werkt, maar als ik zo'n Dinho verkoop ben ik altijd lowest. Dat is niet omdat ik iemand laat kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Nog iets fantastisch gedaan trouwens dit weekend; stond 9-2 en verloor een pot, dus 9-3. Ik denk, lekker ff icon swaps doen. Ga ik per ongeluk met dit (onderstaande team) FUT Champs in . Eerste helft kon ik het op 1-1 houden en was ik beter, tweede helft overlopen aangezien mn spelers <80 pace hadden en weinig stamina. Eindstand 1-9 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 11 minuten geleden zei Jespresso: Nog iets fantastisch gedaan trouwens dit weekend; stond 9-2 en verloor een pot, dus 9-3. Ik denk, lekker ff icon swaps doen. Ga ik per ongeluk met dit (onderstaande team) FUT Champs in . Eerste helft kon ik het op 1-1 houden en was ik beter, tweede helft overlopen aangezien mn spelers <80 pace hadden en weinig stamina. Eindstand 1-9 . Hahahahahaah, sorry dit is wel echt goud hoor. Wel klote dat je er zo af gaat, maar goed was wel te verwachten. Was niet helemaal jouw weekend dus hoor ik al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten