Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Tis je gegund. Lekker zeg. Ik vroeg me al af of er uberhaupt mensen waren die iets normaals zouden krijgen. Mooi man.

Thanks! Overheerlijke pull

2 uur geleden zei Thierryvane:

Is die Boulaya wat?

Zit tijdens werk wat streams te kijken van o.a. Hessing en Sebas de Jong. Hoeveel mensen geprankt worden door de Egyptische vlag van Hegazi. :-D

Boulaya is wel een leuke speler, niet top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jespresso:

Stuur eens je loonstrook van EA?

Wil jij ook kans maken op pack luck, ga dan snel naar www.kooptegoed. nl en blijf die pesas spenden. 

Haha, nee dit is echt ongekend. #8 van de lijst qua waarde, maar een moment dacht ik aan Ronaldinho of Pele. Dan was het helemaal gestoord geweest. Nu gaat moments Johan wel weer eruit en bouwen we de hele boel om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Jouw packluck bro, niet normaal hoor.

Ik twijfel om die SBC te doen. Loopt vanavond af zag ik. Kan hem alleen doen als ik Ndombélé (nu 399K) verkoop. Maar dat ken ik: moments Gattuso. ;c

Kreeg een mooie moments Pirlo. Genieton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Jouw packluck bro, niet normaal hoor.

Ik twijfel om die SBC te doen. Loopt vanavond af zag ik. Kan hem alleen doen als ik Ndombélé (nu 399K) verkoop. Maar dat ken ik: moments Gattuso. ;c

Ja het is echt niet normaal. Ik speel samen met een maat en we twijfelden bij die aanvallers sbc al. We hadden alleen geen fodder toen, en nu kwamen we er in om. En voila, daar is onze nieuwe rakker.

Maar goed, Gattuso is flink hangen natuurlijk. ;c Zonder gokje worden we nooit rijk dus why nut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elite 3 is weer een feit. :D Gisteren uit die 85+ x 5 ook echt 4 TOTS. ;c Oblak, Casemiro en 2 van die Saudi's. Kreeg ook een bericht dat die PP van La Liga geglitched was en dat daar veel TOTS uit kwamen. In mijn eerste 3 picks meteen Llorente en Lucas Vazquez. We move. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vitesse88Lekkere pull ook hoor. Schrok me dood toen in Frenkie kreeg, zat lekker op de wc één player pick te doen :-D.

@ReneLeBlanc Lekker man. Die Elite packs kunnen echt bizarre waardes hebben. Ben helaas gestrand bij goud 1. Stond gisteren 15-4, en binnen 7 potten stond ik 18-8; ongelofelijk. De servers waren gisteravond ook echt schandalig bedroevend slecht, meer kan ik er niet van maken helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jespresso:

@Vitesse88Lekkere pull ook hoor. Schrok me dood toen in Frenkie kreeg, zat lekker op de wc één player pick te doen :-D.

@ReneLeBlanc Lekker man. Die Elite packs kunnen echt bizarre waardes hebben. Ben helaas gestrand bij goud 1. Stond gisteren 15-4, en binnen 7 potten stond ik 18-8; ongelofelijk. De servers waren gisteravond ook echt schandalig bedroevend slecht, meer kan ik er niet van maken helaas. 

Ja je moet wel een beetje geluk hebben want die Gerard Moreno bijvoorbeeld is 60k. ;c Jij weet welke ik waarschijnlijk zal krijgen. Ik ging zaterdagnacht 12-3, twee onnodige nederlagen als afsluiter, ging toen gistermiddag naar 16-3, toen stortte het sprookje bijna helemaal in want ging van 16-3 naar 17-7. ;c;c Wilde eigenlijk voor G1 gewoon gaan en had nog wel een nederlaag verwacht maar toen opeens ging het heel vlotjes. 3-1, 3-0 , 4-0(RQ), 3-1 (RQ), 8-1 en 2-0 (RQ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Thierryvane:

Lekker ouwe! Hoeveel berichtjes krijg jij na potjes? 'FC Creditcard!'

Haha, zal ik heel eerlijk zijn? 0. Misschien ooit eentje gehad maar over het algemeen eigenlijk vrij weinig. Misschien helpt het ook dat ik wedstrijden meestal niet 'nipt' win maar vaak echt wel de overhand heb. Heb echt heel vaak cijfers als 30/70 balbezit en dan 3/4 x zoveel schoten. Dat komt dan niet alleen door je team meer denk ik.

Overigens heb ik dit weekend echt iets vrij bizars gehad. Mijn eerste nederlaag was in pot 7. Ik kwam een gast tegen die echt vrij heftig was, speelde met die Coutinho en die gast met R1 dribbling in de 16 is echt unreal. Kwam 1-3 achter, wist het nog tot pingels te slepen maar daar net één teveel gemist. Naja, kan gebeuren. Speelde hierna nog twee potten die ik echt omver blies. Ik start pot 10 en ik zie zijn team en naam: dezelfde gast als in pot 7 die ik op pingels verloor. ;c;c Weer achter, kwam vrij snel terug naar 2-2 en toen in de allerlaatste minuut glitcht Johan er doorheen, 3-2 winst, maar wtf. Twee keer binnen het uur dezelfde tegenstander?! ;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites