ReneLeBlanc Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 11 minuten geleden zei Jespresso: Gisteren Cancelo, vandaag KDB Tis je gegund. Lekker zeg. Ik vroeg me al af of er uberhaupt mensen waren die iets normaals zouden krijgen. Mooi man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 2 uur geleden zei Jespresso: Gisteren Cancelo, vandaag KDB Is die Boulaya wat? Zit tijdens werk wat streams te kijken van o.a. Hessing en Sebas de Jong. Hoeveel mensen geprankt worden door de Egyptische vlag van Hegazi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2021 Heerlijk, pack net tots romarinho tradable Rival rewards OP :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Tis je gegund. Lekker zeg. Ik vroeg me al af of er uberhaupt mensen waren die iets normaals zouden krijgen. Mooi man. Thanks! Overheerlijke pull 2 uur geleden zei Thierryvane: Is die Boulaya wat? Zit tijdens werk wat streams te kijken van o.a. Hessing en Sebas de Jong. Hoeveel mensen geprankt worden door de Egyptische vlag van Hegazi. Boulaya is wel een leuke speler, niet top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Iemand die mijn team nog wel overnemen? Kapot gegrind tot TOTY, nu al maanden niet aangeraakt omdat het gewoon een kut spel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 2 uur geleden zei Srangaman: Iemand die mijn team nog wel overnemen? Kapot gegrind tot TOTY, nu al maanden niet aangeraakt omdat het gewoon een kut spel is. @La Pulga miss? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ja ik wil alleen een potje rivals af en toe maar verder laat ik mijn controllers liever heel. Wel goed team trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Vandaag nog die midfielder icon sbc gedaan. Moments Kaka. Lekker weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Vandaag nog die midfielder icon sbc gedaan. Moments Kaka. Lekker weer hoor. Stuur eens je loonstrook van EA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 5 minuten geleden zei Jespresso: Stuur eens je loonstrook van EA? Wil jij ook kans maken op pack luck, ga dan snel naar www.kooptegoed. nl en blijf die pesas spenden. Haha, nee dit is echt ongekend. #8 van de lijst qua waarde, maar een moment dacht ik aan Ronaldinho of Pele. Dan was het helemaal gestoord geweest. Nu gaat moments Johan wel weer eruit en bouwen we de hele boel om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Jouw packluck bro, niet normaal hoor. Ik twijfel om die SBC te doen. Loopt vanavond af zag ik. Kan hem alleen doen als ik Ndombélé (nu 399K) verkoop. Maar dat ken ik: moments Gattuso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 8 minuten geleden zei Thierryvane: Jouw packluck bro, niet normaal hoor. Ik twijfel om die SBC te doen. Loopt vanavond af zag ik. Kan hem alleen doen als ik Ndombélé (nu 399K) verkoop. Maar dat ken ik: moments Gattuso. Kreeg een mooie moments Pirlo. Genieton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 7 minuten geleden zei Thierryvane: Jouw packluck bro, niet normaal hoor. Ik twijfel om die SBC te doen. Loopt vanavond af zag ik. Kan hem alleen doen als ik Ndombélé (nu 399K) verkoop. Maar dat ken ik: moments Gattuso. Ja het is echt niet normaal. Ik speel samen met een maat en we twijfelden bij die aanvallers sbc al. We hadden alleen geen fodder toen, en nu kwamen we er in om. En voila, daar is onze nieuwe rakker. Maar goed, Gattuso is flink hangen natuurlijk. Zonder gokje worden we nooit rijk dus why nut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik heb Kane 96 en Auba RTTF in m'n club, die moeten echt weg. Die twee zijn een partij slecht. Bij Auba denk je nog, nou, pace, oké. Maar nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2021 Frenkie tots incoming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Zo die Messi kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Op 7-5-2021 om 18:49 zei Vitesse88: Frenkie tots incoming Voorspellende gave? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Elite 3 is weer een feit. Gisteren uit die 85+ x 5 ook echt 4 TOTS. Oblak, Casemiro en 2 van die Saudi's. Kreeg ook een bericht dat die PP van La Liga geglitched was en dat daar veel TOTS uit kwamen. In mijn eerste 3 picks meteen Llorente en Lucas Vazquez. We move. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2021 8 minuten geleden zei Jespresso: Voorspellende gave? heerlijk zeg. Ik heb deze man uit 6 picks. Vanavond swaps ff afwachten en dan denk ik ook veel picks maken. Deze zijn beter dan die van vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 @Vitesse88Lekkere pull ook hoor. Schrok me dood toen in Frenkie kreeg, zat lekker op de wc één player pick te doen . @ReneLeBlanc Lekker man. Die Elite packs kunnen echt bizarre waardes hebben. Ben helaas gestrand bij goud 1. Stond gisteren 15-4, en binnen 7 potten stond ik 18-8; ongelofelijk. De servers waren gisteravond ook echt schandalig bedroevend slecht, meer kan ik er niet van maken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Ik ga zelf ook maar ff wat van deze sbcs doen. Gisteren geen succes. Maar vandaag ga ik wel ff Frenkie packen voor mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Kan iedereen in dit topic even stoppen met hun packluck? Oh my lord wat een picks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 7 minuten geleden zei Jespresso: @Vitesse88Lekkere pull ook hoor. Schrok me dood toen in Frenkie kreeg, zat lekker op de wc één player pick te doen . @ReneLeBlanc Lekker man. Die Elite packs kunnen echt bizarre waardes hebben. Ben helaas gestrand bij goud 1. Stond gisteren 15-4, en binnen 7 potten stond ik 18-8; ongelofelijk. De servers waren gisteravond ook echt schandalig bedroevend slecht, meer kan ik er niet van maken helaas. Ja je moet wel een beetje geluk hebben want die Gerard Moreno bijvoorbeeld is 60k. Jij weet welke ik waarschijnlijk zal krijgen. Ik ging zaterdagnacht 12-3, twee onnodige nederlagen als afsluiter, ging toen gistermiddag naar 16-3, toen stortte het sprookje bijna helemaal in want ging van 16-3 naar 17-7. Wilde eigenlijk voor G1 gewoon gaan en had nog wel een nederlaag verwacht maar toen opeens ging het heel vlotjes. 3-1, 3-0 , 4-0(RQ), 3-1 (RQ), 8-1 en 2-0 (RQ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 Lekker ouwe! Hoeveel berichtjes krijg jij na potjes? 'FC Creditcard!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 mei 2021 Share Geplaatst 10 mei 2021 16 minuten geleden zei Thierryvane: Lekker ouwe! Hoeveel berichtjes krijg jij na potjes? 'FC Creditcard!' Haha, zal ik heel eerlijk zijn? 0. Misschien ooit eentje gehad maar over het algemeen eigenlijk vrij weinig. Misschien helpt het ook dat ik wedstrijden meestal niet 'nipt' win maar vaak echt wel de overhand heb. Heb echt heel vaak cijfers als 30/70 balbezit en dan 3/4 x zoveel schoten. Dat komt dan niet alleen door je team meer denk ik. Overigens heb ik dit weekend echt iets vrij bizars gehad. Mijn eerste nederlaag was in pot 7. Ik kwam een gast tegen die echt vrij heftig was, speelde met die Coutinho en die gast met R1 dribbling in de 16 is echt unreal. Kwam 1-3 achter, wist het nog tot pingels te slepen maar daar net één teveel gemist. Naja, kan gebeuren. Speelde hierna nog twee potten die ik echt omver blies. Ik start pot 10 en ik zie zijn team en naam: dezelfde gast als in pot 7 die ik op pingels verloor. Weer achter, kwam vrij snel terug naar 2-2 en toen in de allerlaatste minuut glitcht Johan er doorheen, 3-2 winst, maar wtf. Twee keer binnen het uur dezelfde tegenstander?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten