Thierryvane Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik kan ook nog steeds keihard lachen om De Bankzitters. Alleen hun video's hebben niet altijd meer met FIFA te maken. Alleen Matthy en Roelie nog af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik kan ook nog steeds keihard lachen om De Bankzitters. Alleen hun video's hebben niet altijd meer met FIFA te maken. Alleen Matthy en Roelie nog af en toe. Gouden humor die gasten. Vind van Roelie zn content wel een beetje saai. Paskie vind ik af en toe echt gênant om te kijken, doet ook wel eens rare uitspraken over geaardheid en geloof en zo (meer onhandig dan bedoeld denk ik, maar toch) en snapt echt bijzonder weinig van een spelletje waar hij video's over maakt. Kan ik heel slecht tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik kan ook nog steeds keihard lachen om De Bankzitters. Alleen hun video's hebben niet altijd meer met FIFA te maken. Alleen Matthy en Roelie nog af en toe. Daar heb ik weinig mee als groep. Koen is echt een irritante schreeuwjong. Robbie maakt alleen leuke F1 content, Matthu vind ik saai met veel soundeffects (dat die dude zoveel volgers heeft), Raoul is chill met z’n carrière filmpjes. Milo is grappig met Slotta 16 minuten geleden zei Jespresso: Gouden humor die gasten. Vind van Roelie zn content wel een beetje saai. Paskie vind ik af en toe echt gênant om te kijken, doet ook wel eens rare uitspraken over geaardheid en geloof en zo (meer onhandig dan bedoeld denk ik, maar toch) en snapt echt bijzonder weinig van een spelletje waar hij video's over maakt. Kan ik heel slecht tegen. Oprecht, Paskie is gewoon geen slimme jongen. Zo komt hij over maar zo is hij ook gewoon. Heeft z’n volgers ook met name aan Koen te danken. Vind tegenwoordig wel Hessing relaxt, zegt wat hij denkt over het spel. Sebas weet ik niet zo, af en toe echt zo’n rare snuiter. Maar kijk vooral op Twitch naar Castro, NickRTFM, Kurt (FM), Ethan (warzone en fifa). Vind het sowieso leuk om diverse contentcreators te volgen. Koen is de enige Nederlander die ik in het weekend live kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 3 uur geleden zei Jespresso: @ReneLeBlancDenk dat Slotta zijn drankgebruik ook wel een beetje overdrijft voor YouTube, maar dat kan aan mij liggen. Is ook gewoon een typetje. Koen is idd echt een toffe vent. Krijgt tijdens livestreams soms ook echt kutcomments waar hij altijd heel rustig op weet te reageren. Zou mij niet lukken om me in te houden tegen die kleine tyfusventjes 1 uur geleden zei Vitesse88: Meer in de livestreams, gisterenavond was de chat echt toxic. Hij ging van 15-0 naar 18-4 ofzo (2 goede tegenstanders meteen). Maar direct negativiteit in de chat. Vind dat jammer, verdiend hij niet. Die jongen heeft sowieso veel betekent voor de esport scène. Slotta vond ik oprecht aan het begin lachen. Echt ongegeneerd dingen roepen, dronken spelen (kun je afvragen of dat handig is met zo’n doelgroep) en die fiscale challenges met koen. Laatste tijd is zijn content wel wat matig/eentonig. Nu met die Emily, eventjes grappig maar niet non-stop. Al die kindjes die hun pik achterna lopen. Overigens hoop ik sowieso dat Koen overstapt naar Twitch, echt beter te doen. Volgens mij is hij daar ook mee bezig. Valt sowieso te prijzen dat hij wekelijks live gaat, als je dan dat vergelijkt met een Paskie. Die nokt meteen weer naar 2 potjes. Ja ik kijk meestal zijn streams terug omdat ik vaak zelf dan ook bezig ben met spelen en ik kan echt no way twee dingen tegelijkertijd (lijk wel een man ehhhh). Het is inderdaad wel sneu voor Koen, vind hem ook gewoon oprecht, al gaat het slecht durft die dat inderdaad ook over zichzelf te zeggen, als je dan idd Paskie ziet die geeft alles en iedereen de schuld. Paskie is sowieso matig geworden in vergelijking met al die andere gappies. Twitch zou echt zo'n stap vooruit zijn, zit ook beter publiek joh. YT is over het algemeen sws vrij toxic. Ik speel zelf ook wel eens potten live, weliswaar zonder face cam en commentaar maar meer voor de maat met wie ik samen speel. Ik moet zeggen dat live spelen echt heel lastig is, ik ervaar namelijk allemaal druk die er helemaal niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 @Vitesse88Ik check op Twitch en YT vooral BorasLegend. Mooie vent, goede content en ook een hele goede FIFA speler. Verder check ik gewoon wat random FIFA content op YT (Hashtag Tom, Dani Visser, Hashtag Shawrey, aHugeGorilla, dat soort ongein) en wat dingen van Bankzitters en Matthy (vind die edits juist briljant, maar ieder zn ding) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Harry Hesketh > de rest Qua buitenlandse streamers dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 38 minuten geleden zei Thierryvane: Harry Hesketh > de rest Qua buitenlandse streamers dan. Hahah heerlijke vent man. Weinig mensen met zo'n goede energie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Een 89 ALG Mitchell te Vrede via Squad Battles vrij te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2021 1 uur geleden zei Kelvin: Een 89 ALG Mitchell te Vrede via Squad Battles vrij te spelen Easy te voltooien, 6 potjes geloof ik. Deze dagen even doen. Die middenvelder icon sbc, weer een reden om fodder te bewaren. Verwacht woensdag de BPL speler sbc, was vorig jaar een 88 rated team. Kreeg Casemiro uit die 84+ dus die gaat er mooi in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Kreeg Moments Pirlo uit de middenvelder Icon helaas. Hebben we helemaal niks aan. Uit de 84+ PP kreeg ik Gundogan TOTS!!! Untradeable duplicate.... Die gaat dus de eerstvolgende TOTS SBC in. 3 mei 2021 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Over goede streamers gesproken, standaard op de zondagavond naar Bryan Hessing kijken op YT. Goede chat ook al lees ik dat zelf heel weinig en probeert vaak 60 potjes te doen in het weekend. Was laatst ook een 11 jarig jongetje zijn moeder verloren, heeft de chat toen meer dan €500,- voor hem opgehaald om hem te troosten en is Bryan dat persoonlijk naar hem komen brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2021 34 minuten geleden zei La Pulga: Over goede streamers gesproken, standaard op de zondagavond naar Bryan Hessing kijken op YT. Goede chat ook al lees ik dat zelf heel weinig en probeert vaak 60 potjes te doen in het weekend. Was laatst ook een 11 jarig jongetje zijn moeder verloren, heeft de chat toen meer dan €500,- voor hem opgehaald om hem te troosten en is Bryan dat persoonlijk naar hem komen brengen. Die heb ik ook gezien ja. Kippenvel. Hij heeft volgens mij wel vaker jongens in de ‘call’ die iets zelf (geloof wensen Belgische jongen) hebben of meegemaakt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Vond die Bryan vroeger maar eng in de E-Divisie enzo, maar inderdaad prima gozer. Kijk elke donderdagochtend naast werk zijn streams. 84+ was helaas niet best: Payet IF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2021 Gundogan uit de 10x83. Maar ik heb Jones, tots Rodri en tots Ndombele daar al staan Wie er evt uit voor Gündogan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik vind Ndombélé echt absurd goed als CM. Jones altijd vervelend om tegen te spelen, ook wel spijt dat ik hem niet heb gedaan. Dus ik zou Rodri eruit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 20 minuten geleden zei Vitesse88: Gundogan uit de 10x83. Maar ik heb Jones, tots Rodri en tots Ndombele daar al staan Wie er evt uit voor Gündogan? Ik neem aan dat Rodri dan de verdedigende rol op zich neemt? Ik weet niet of Gundogan dan geschikter is dan Rodri. Heb Gundogan en Ndombele zelf ook maar Gundogan is niet beter dan Ndombele. Rodri kan ik niet over oordelen. Zou het zelf gewoon beetje uitproberen, wat je persoonlijk het beste ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 13 uur geleden zei Vitesse88: Easy te voltooien, 6 potjes geloof ik. Deze dagen even doen. Die middenvelder icon sbc, weer een reden om fodder te bewaren. Verwacht woensdag de BPL speler sbc, was vorig jaar een 88 rated team. Kreeg Casemiro uit die 84+ dus die gaat er mooi in Zeker, ik heb hem met @Christian. vrijgespeeld in combinatie met Bamford. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik neem aan dat Rodri dan de verdedigende rol op zich neemt? Ik weet niet of Gundogan dan geschikter is dan Rodri. Heb Gundogan en Ndombele zelf ook maar Gundogan is niet beter dan Ndombele. Rodri kan ik niet over oordelen. Zou het zelf gewoon beetje uitproberen, wat je persoonlijk het beste ligt. Ja samen met Ndombele. Maar in principe kan Ndombele ook op cvm. Speel voornamelijk 41212 smal. Met pijn in het hart heb ik de normale kante op de bank zitten. Te veel opties op het middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Vandaag de Hurricane gepackt uit één van de velen upgrades die ik heb gedaan. Ziet er uit als een geinig kaartje maar is zo olielomp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Vandaag de Hurricane gepackt uit één van de velen upgrades die ik heb gedaan. Ziet er uit als een geinig kaartje maar is zo olielomp Wij hebben hier in de vriendengroep het begrip 'Motor-spits'. Die zijn nooit goed op C. Ronaldo na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2021 Poeh lekker, pack tots Vardy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Wij hebben hier in de vriendengroep het begrip 'Motor-spits'. Die zijn nooit goed op C. Ronaldo na. Ghehe, met het hoofd nog wel gevaarlijk maar idd wat is die verder nutteloos. Ik zag die Engelse vlag en ik hoopte op Rashford, maar ja dat is natuurlijk ook wel logisch. Heb net twee zieke kaarten gekocht, Desailly PIM en Johannus PIM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Vanavond de PL TOTS SBC denk ik? Doe maar Cancelo of Shaw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 27 minuten geleden zei Thierryvane: Vanavond de PL TOTS SBC denk ik? Doe maar Cancelo of Shaw. Morgen man. Community TOTS SBC was ook woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2021 Denk vanavond die Saudie. Mag toch niet hoger dan een 82 zijn. Wel typisch, droppen ze PL upgrade packs maar de league sbc kun je niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten